Xbox 360 vai Playstation 3?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Mitä toiminnallisia eroja noilla on se olis yks valintaperuste mulle ja toinen olis se kummassa on enemmän pelejä sit jotka oikeesti kiinnostaa.

Onneks mun ei tartte hankkia kumpaakaa meille.

Ei varmaan oo mikään helppo valinta ja noissa ku hinta on mieletön.

isotakki
Xbox 360.. ohjaimet toimii tietokoneessa, pelikone halpa jos haluat muuta, saat rahalla.. Ohjain XBOXissa parempi.. Blue-ray asemasta turha maksaa... ja kone on liian kova ääninen elokuva käyttöön.. Muistikortit ja verkot pöhisee sen ohitse.. Tekniikka vanhenee käsiin. Mikkisoftan konsepti on parempi ja resursseja riittää.. Valitettavasti. Mikrosoftin konseptilla PS3 olisi ollut killeri.. Nyt joutuu ostaa kaikkee turhaa kalliilla.. Kun XBOX aloittaa kolmannen konsolikierroksen PS3 jää auttamattomasti jalkoihin ja ei ole vielä edes maksanut takaisin tuotekehityskustannuksiaan.. Sony muutenkin vaikeuksissa.

Martti Mielikäinen
PS3 ehdottomasti, vaikka hinta onkin hieman suurempi. xbox pitää aivan kamalaa meteliä ja hajoaa käsiin, sekä itselläni että kaverillani on xbox 360, molemmat ovat käyneet korjauksessa vähintään kolmesti. korjaus menee takuuseen kyllä, mutta joudut sitten muutaman kuukauden odottelemaan kun sinne saksaan sen lähettävät. ohjain on omastamielestäni todella huonosti käteen sopiva ja toimii paristoilla ei näin, akut on keksitty. Ja joutuu ostamaan LIVE peli aikaa että pääsee nettipelejä pelailemaan, ihan tarpeeksi joutuu maksamaan laajakaista ilman maksullista verkkopelaamista. PS3 ei pidä meteliä, ei hajoa käsiin, ohjain paljon parempi ja pienempi, ilmainen verkko pelaaminen, ja muutenkin vain enemmän ominaisuuksia. ja en usko vaikka xbox aloittaakin 3 kierroksensa, edes se ei tule voittamaan PS3:sta. Xbox 360 ollut nyt 3 vuotta? PS3 ollut nyt 2 vuotta :)

vieras
PS3. Tehokkaampi kone, ilmainen nettipeli ja Bluray-asemasta kannattaa maksaa konsolin yhteydessä, ettei tarvitse erikseen ostaa 200-300 euron bluray-soitinta, jos haluaa katsoa teräväpiirtoelokuvia. Eikä todellakaan ole liian äänekäs elokuvakäyttöön. Eihän tuon koneen ääntä kuule, ellet katso elokuvia ilman ääniä!

Velmu
Meillä on ikävä kyllä ps3. Se on paska. Älä osta. Mul on guitar heros menny 2 kitaraa rikki sit cod 5 rikki sit 1 ohjain rikki. Et kyl se hajoaa käsii. Eikä sillä blue raylla oo merkitystä jos haluaa pelikonsolin.

juuh
Ps3 ei ole pelkkä peli konsoli vaan kodinviihdeyksikkö. Boxi maksaa itsensä kiinni kun netistä maksaa jonku 50? vuodessa. Jos et ole tietokoneen himo-käyttäjä niin et tarvitse tietokonetta kun on ps3 voit tallentaa musat videot ja kuvat pleikkarille ja käydä netissä , vaikka youtubessa

Herrko
Alkuperäinen kirjoittaja Velmu:
Mul on guitar heros menny 2 kitaraa rikki sit cod 5 rikki sit 1 ohjain rikki. Et kyl se hajoaa käsii. Eikä sillä blue raylla oo merkitystä jos haluaa pelikonsolin.
Padien ja pelien hajoaminen tuskin johtuu mistään muusta, kuin vehkeiden karusta kohtelusta. Elkää jättäkö ohjaimia lattialle tallottavaksi tai CD -kiekkoja sängyn alle ilman koteloita.

Kun lähitulevaisuudessa Blue-ray vielä yleisyy kuluttujakansakunnan keskuudessa, on PS3 jopa taloudellisesti kannattava vastine X Boxille uutta peliasemaa hankittaessa.

pilipali
mä oon käyny kattoo youtubesta että playstation 3 vs xbox 360 siinä vertailtii kaikki tiedot. Playstation 3 voitti ihan rennosti kun mä laitoin aina paperille kaikki ja vertasin että tulos oli playstation 3!!!!!!

mattamusta
Eiköhän se tuo ps3 kuitenkin, molemmat löytyy.

Pleikkari pitää pienempää ääntä, ei ole kertaakaan ollut korjauksessa, leffat menee ja pelit on silmille karkkia xboxiin verrattuna. Tosin ohjaimen tatit häviää xboxille.

Xbox ollu korjauksessa 3 kertaa, neljättä en enää vie. Melua pitää tunnin pelaamisen jälkeen, ja grafiikat taitaa pahasti jäädä ps3:lle, ainakii tolla mein fullHD-telkulla, en sitten muista tiiä... ainut mikä Xboxissa on parempaa on ohjain. piste.

sege
oon ostamassa jompaa kumpaa. mtä helkkaria mie teen ku oon vähän poksin puolella mutku se LIVE homma maksaa ERIKSEEN! joka on typerää. PS3 on ilmane et siinä tapauksessa parempi. Ite en tota blu-ray asemaa tarvii ni turhaa maksaa siitä helevetisti lissää. Auttakee ny herranjumala!

Yhteistyössä