Huomenta!
Voi Hilma, pahoittelut.. *rutistus*

Ei oo yhtään kivaa. Minä oisin niin halunnu sut mukaan jo nyt.
Mintulla ja Safiirilla on jänskät paikat ens viikolla eessä, oireita ja kaikkee..vau..

Ja Illusia jänskää sitte seuraavalla. bdbdbdbdbdbdbdbdb *phuuuuuuuuuuuh* ;D
Ihanan kuulonen tuo Mintun "perhehetki"..

Oikeinkin romanttinen ja maalaisidyllinen..

Siitä testistä, en osaa sanoa mikä olis herkkä. Ite testasin sillä One Stepin liuskatestillä ja sen herkkyys pitäs olla 10 mlU/ml. Niitä vissiin on 25:siaki mutta mulla oli noita kymppejä. Sillä näytti siis kp 29/27 (jos joku ei mun hehkutusta enää muista) .
Minä se olen ollu niin väsyny, että en oo jaksanu iltaisin konetta avata. Päivällä käyn täällä piipahtamassa, mutta ei yksinkertasesti jaksa alkaa kirjottamaan.. (aika toivoton tunne tämä tajuton väsymys ja voimattomuus) Nyt on vähän paremmin virtaa kun vasta heräsin.

Iltapäivät menee töiden jälkeen puolitajuttomana köllötellessä, sitten joskus seitsemän aikaan jaksaa alkaa touhuamaan jotain. Oireita nyt ei ole tullut lisää tissikipujen, alavatsan repäisyjen ja ajoittaisen kuvotuksen lisäksi. Vatsa vaan välillä normaalia tiukemmalla, mulla ei ole ollu ummetusongelmaa ikinä, mutta nyt näkyy nostelevan päätään sekin.. :/ Iltapäivisin ja iltaisin on aina semmoinen olo, kuin ois kuumeessa. Yks ilta mittasinkin taas niin oli 36,9 eli korkeemmalla ne on. Eilen miekkoselle voivottelin, kun tuntuu että maha on jotenki turvoksissa koko ajan ja että v*tuttaa nuo pömppöläskit, niin se silitteli mun masua ja sano, että siellä se meidän pikkunen on hyvässä tallessa..

Sitte se aina muutenki aina silittelee ja kyselee, että onko masu kasvanu (tai onko tissit kasvanu).. =o}
Mutta nyt työtouhuun ennen ku väsy iskee..
T. c¨,)~ rv 5+6 (huomenna jo seiskaviikolle , jeee!)