c¨,)~, hitto, käskin kyllä tätiä pysymään vaan mun luona...Pahoittelut siis, etten pystynyt pidättelemään sitä tarpeeksi kovin...
Täällä alkaa vierailu olla lopuillaan - oon kyllä niin kiitollinen siitä, että menkat kestää yleensä sen 3-4 päivää. En kestäis mitään mega-vuotoja mega-pitkän ajan. Eli hyvä näin.
Illusialle tosta miesten stressauksesta - mä oon yrittänyt pitää tän hermoilun vain ja ainoastaan omana juttunani.
Miestä on vain joskus mietityttänyt se, että vaikuttaako kilpirauhaslääkitys (kaverilla on diagnosoitu basedowin tauti - kilpirauhasen liikatoimintaa, jossa oireina mm. tärinä, hikoilu, ahdistus. Keho käy koko ajan vähän niinkuin ylikierroksilla, siis elimet ja muut, joten siksi kimurantti tauti) siittiöihin ja näin.
Kysyttiin asiasta sitten miehen omalta lääkäriltä ja se vakuutti, ettei lääkityksen pitäisi vaikuttaa siittiötuotantoon yms isäksi tulemiseen.
Mutta ei meitä kumpaakaa olla tutkittu sen kummemmin. Itselläni ehkä stressiä aiheuttaa se, että reilu vuosi sitten leikattiin kolme myoomaa kohdusta ja lääkäri antoi 2 vuotta aikaa "hankkia" lapsia, jos niitä meinaa "hankkia". Mulla on kuulemma taipumusta kasvattaa myoomista isoja hyvin nopeasti ja paikat ei kestä; kohdun poisto tulee kyseeseen varmaan ennen neljäkymppistä. Ahdistaa myös se tieto, että myoomat on yksi syy lapsettomuuteen - hankaloittavat siis raskautumista.
Yritän kuitenkin pysyä optimistina ja luottaa siihen, että kyllä se tästä.
Mutta ihanaa, että sun mies haluaa "huijata" ja mennä lekuriin - välillä ne kaverit jaksaa yllättää ihan totaalisesti.
Hyvää sunnuntaita.
Mulla on pieni krapula, kun eilen oltiin häissä ja juhlittiin aamuun asti. Huh.