Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurrjasti kiitos Sarsille kakun ohjeesta! Kuulostaa kyllä tosi hyvältä! Ja mukavaa mökkeilyä!

Illusia jounut kesäisen raekuuron yllättämäksi. Onneksi selvisitte hyvin. Oliko konsertti hyvä? Ainakin Pomo pitää pitkistä keikoista.

Oi, Piitun pikkuinen on kohta iso poika. Niin se aika vaan menee..

Ja Mari päässyt kuuntelemaan sydänääniä. Oi, kuinka ihanaa!

).( Teroja on taas napsittu, nyt eletään kp 18. Olen aika hyvin saanut aivot kesälomalle, siksi unohtuu tämä wab-ketjukin. Ensi viikolla lähdemme reissulle Ruotsiin ja sitten meille tulee loppuviikoksi yö vieraita, joten en tänne varmaan tiistain jälkeen ehdi. Mutta palaan parahiksi pähkäilemään kiertoni loppu oireita ;)

Oikein hedelmällisiä kelejä kaikille!

Ostin miehelle lipun konserttiin iät ja ajat sitten synttärilahjaksi, en ollut itse katsomassa koko spektaakkelia, mutta oli kuulemma ollut mahtava, ja viikonlopun mittaisesta vuodattamisesta päätellen varmaan olikin :)

Puputeltu ollaan koko viikonloppu, kotoa poissa oleminen teettää tällaista :) Ja sitten vaan jännäilemään...

Kotimatkalla kertasimme nimivaihtoehtoja vauvoille, keksittiinkin pari oikein kivaa, ja kului reissukin siinä ihan itsekseen.

Mahtava viikonloppu ollut, toivottavasti kaikilla muillakin! Sarsille onnea kellistämiseen, joskohan se mökkireissu tekisi tehtävänsä!

T. Illusia hymyssä suin ja aurinkoisella mielellä!

Pikaiset huomenet. Täällä parhaillaan koopee yksi... Kumma kyllä, ei harmita yhtään kun sekä Ex-Kermeissä että Isommissa Pesueissa on ystävättäret plussanneet. Mieli on iloinen heidän puolestaan :)

Nyt ei kerta kaikkisesti enää ehi muuta - oon kykkiny tässä jo kymmenen minuuttia. Äkkiä keittiöön...

Moikkelis!

Onpa täällä tullut hiljaista.. varmaan kesä ja lomat tehneet tehtävänsä. :)

Mukava lueskella, kun on pääasiassa mukavia kuulumisia. Hilman tavoin täälläkin on aivot nakattu kesälaitumille ja oltu turhaan ressailematta..

Safiirille pahoittelut tätistä.. Mutta kiva kun ei ole mieli maassa kuitenkaan. :)

Omassa navassa tosiaan ei mitään kummallisempaa.. Tässä ollaan menossa vissiin kp öhh.. 11? Pitäis käydä laskeskelemassa kalenterista ja suunnitella millon sitä ekan ovistikun tuhlais.. :)

Mukavia kesäpäiviä!

NOSTOA!

Kaikki mahdolliset oireet mahan nippailua lukuunottamatta ovat nyt hävinneet, joten enpä osaa sanoa enää mitään.

Olen taas töissä sairasloman jälkeen, ja puhti on poissa heti työpäivän jälkeen, joten en ole koneelle jaksanut raahautua. Kivasti on ilmojakin pidellyt... :)

Kp tällä hetkellä 21/28-32, viimeistään 27.7 alkaa jännäily...

c¨,)~, täällä metsästellään jah ovista....Mökillä sitä ei ainakaan näkyny eikä kuulunu, joten päätin jättää ne sänkyhommat vähemmälle. Nyt on mahtavaa olla himassa, vaikkakin myönnän, että hitto meri ja mökkeily on niiiiiin mahtavaa. Mulle meri on uskomattoman tärkeä elementti ja huomaan rentoutuvani, kun saan maata riippukeinussa ja tsiigailla ulapalle...

Mutta mutta...Oviksen pitäis ajoittua about sunnuntaille - huomenna alkaa peuhaus ja sitten jatketaan ens viikolle...Tosin mun limattomuudesta päätellen vois vetää sen johtopäätöksen, että nyt ei ainakaan oo ihan NE hetket kyseessä...Pitää kait sitten vetää tikut esiin ja yrittää paikallistaa se ovis sen mukaan. Uh. Ja puuh.

Muuten ei mitään erityistä. Palataan myöhemmin. Ja samalla voin kommentoida muidenkin tsydeemejä; nyt meni taas vaan oman navan tirkistelyks. Sori.

T: Sars, jonka pitäis olla jo nukkumassa.

Sarsille onnistunutta oviksen hyödyntämistä ja muille terkkuja. Meiän poppoo suuntaa huomenna auton nokan pohjoseen. Ei tietoa millon oon taas netin ääressä. Toivottavasti saapi sitte lukea Illusialta hyviä uutisia...

Täällä on kyllä hiljaista...
Lomameininki selvästi. Ja hyvä niin.
Safiirille hyvää reissua ja kerrohan heti kuulumiset, kun oot "linjoilla".

Mites muuten Illusia? Vissiin viikon kuluttua olis jotain jännättävää? Mitkä on fiilikset? Ja bongasitko oviksen vai hyödynsitkö tikkuja?
Ja mitens c¨,)~?
Mä käytin tänään ensimmäisen tikkuni ja selvästi ei ovista tiedossa...Jos laskelmat pitää paikkansa, sen pitäis olla huomenna...Ota näistä nyt sitten selvää...Päätin kyllä, et nyt tikutan joka ikinen päivä, jotta saan selville sen oviksen + kuuluisan luteaalivaiheen keston...Nimittäin mitäs jos tää mun raskautumisongelma johtuu siitä, et luteaalit on liian lyhyet?
Mutta tehokkaasti täällä kuullostellaan kehon toimintoja...

Muuten ei mitään ihmeellistä - on ollut miekkosen kanssa vähän kireetä...Ja viimeks eilen kaveri riehu, et se ei ala tekemällä tekee lapsia. Vedin herneet nenään...
Mutta tänään sitten taas ihan toinen ääni kellossa. Joten loppu hyvin kaikki hyvin.

Mökiltä terassin rakentamisen keskeltä terveisiä...

Olo on mitä mahtavin, varsinkin kun olen saanut taas 2 yötä kärvistellä endon aiheuttamissa kivuissa, jotka tietysti heti otan merkiksi siitä että menkat on tulossa viimeistään sunnuntaina 27.7. Toisaalta en sitten osaa sanoa aata enkä oota asiaan, koska olihan minulla menkat tämän kierron alussa, ja se endohan elää niistä, joten ehkä nämä kivut ovatkin sitten niitten menkkojen jälkiseurauksia, ja raskautuminen on kuitenkin onnistunut? Onko muilla tietoa tästä asiasta?

Joskus olisi kiva olla viisaampi näissä asioissa, mutta naisen kroppa kun on mitä on niin eihän siitä ota selvää hullukaan... :)

Onnea oviksen metsästykseen sarsille ja c¨,)~:lle, luulisi tikkujen kertovan asioiden oikeiden laidan...en osaa sanoa, kun en itse ole vielä ottanut kyseistä menetelmää käyttöön.

Kyselin mieheltä viikonlopun aikana kuinka pitkälle hän on valmis menemään tässä asiassa, ja vastaus oli selvä "niin pitkälle että onnistutaan", eli hyvä jos on asennoitunut etsimään vauvaa kuten minäkin:)

Nyt takaisin sorvin ääreen!

Illusia, täällä ollaan hämmentyneitä: limat mökillä, mutta ovistikut negaa. Ja nyt kun on "kuivaa kuin Saharassa" tikutus tuo vahvempaa ja vahvempaa plussaa. Eli mitä tää tarkoittaa? Eikö oviksen merkkinä oo just se vellova lima?
Joten enpä tiedä...
Yhdyn siis todellakin Illusia siihen, et naisen kropasta ei ota erkkikään selvää. :-)

Mieskin nihkeilee.
Puuh.
Ja mä näköjään valitan vaan. Sori.

Hyvää maanantaita kaikille ja hyviä lomia!
Mä tuskailen tänään töissä, mut sit huomenna pitäis lähtee möksälle kavereiden kanssa.
Joten kassellaan kassellaan.

T: Sars, joka on vaan vali vali.

Heipä hei taas pienen tauon jälkeen! Lomareissu tehty ja yövieraat kyyditty pois. Joten paluu normaaliin ;) Jäi kuntoilukin viime viikolla kokonaan - uimista lukuunottamatta - joten tänään pääsin taas sitäkin jatkamaan. No, ei kai lomalla tarvitse niin kunnollisesti elellä ;)

Sars ihmettelee limoja. Enpä ota minäkään noista mitään selkoa. Hassua..

Illusialle bd! Periksi ei anne!

).( Täällä kp 26. Ei mitään merkkejä suuntaa eikä toiseen. Toisaalta tää on vielä tero-kierto, joten sekin voi vaikuttaa jotenkin. Yhtä kaikki, torstai on jännäyspäivä! Harmillisesti on nämä kierrot kyllä menneet loman kanssa; hedelmällisimmät ajat ovat valitettavasti ajoittuneet loman alkuun, eikä silloin vielä ehdi vapautuneesti peuhailla.. Muistaakseni viime vuonna oli sama juttu. Mutta ei se mitään, loma on kuitenkin!

Sars:ille, luin äsken endosta kertovalta sivulta, ettei ovistikut välttämättä ole ihan hyvä idea, lääkäreiden mukaan puolet niistä ei edes näytä tulosta oikein, pitivät niitä enemmän tai vähemmän rahan haaskauksena.

En kyllä tiedä, onhan ne nyt muille näyttänyt oikein aikaisemmin..? Mene ja tiedä. Henkilökohtaisesti en ole vielä lämmennyt tikutukselle, enkä taida kyllä lämmetäkään...stressaan asiasta liikaa nyt jo, eikä sekään auta asiaa ollenkaan.

Mutta kuten Hilma asian ilmaisi, periksi ei anneta! Vaikka eteen tulisi IVF-hoitoja tai muita ronkelikeinoja, tyypillinen härkämainen itsepäisyyteni ei periksi anna, ja sillä sipuli.

Loman jatkoja niille joilla sellainen on!

Sarsille noista limoista. Mullaki oli sillo plussauskierrossa limailu ihan mitä halus. Ne kunnon kananmunavalkuaislimat, mitkä yleisesti liitetään ovikseen oli jo joskus kp 9-10 ja vauveli oli päivälleen sen kokoinen kuin menkoista laskettuna oli katsottu. Ja me peuhailtiin varmaan joskus kp15-17, eli ei menny mullakaan limat niinku ois "pitäny" mennä. Olen lukenut muilla olleen samoja kokemuksia, että limat ovat saattaneet olla jopa viikon ennenkuin ovistikku on näyttänyt plussaa, tiedä sitte, ihmeellinen on naisvartalo :/

Hyvä että lomat on menneet mukavasti, ja hauskoja lomia vielä niitä suunnotteleville ;)

Saas nähdä että pitääkö huomenna anoa neuvolasta sydänääntenkuuntelu mahdollisuutta, ukko koko ajan huomauttelee että saat kohta keskenmenon kun stressaat niin paljon. Joten nythän mulle sitten on tietenkin tullut olo, että onkohan kaikki sittenkään kunnossa tuolla masussa, ja seuraava neuvola ois vasta elokuun puolessa välissä, joten saas nähdä mitä tässä tekis.. :/

Mari ja Pikkukakkonen rv 14+5

Illusia, mä olin kans vielä viime kuussa varma, etten ryhdy tohon saakelin tikutteluun, mutta nyt ehkä oon vähän toista mieltä...Ajattelin, että sit stressaan ja pähkäilen, et nyt pitäis sekstailla ja pistää siittiöt maratonille ja puuh...
Mutta...tää kierto on ollut melkoinen oppimisprosessi myös tosta omasta kehosta: kyllähän se toimii kuin junan vessa ja näin, mutta en varmasti olis huomannut ja käsittänyt tota ovista ilman niitä tikkuja. Että mulla ilmeisesti (noh, ainakin tässä kierrossa) kestää noin 4-5 päivää limoista ovikseen...Ja täähän tarkoittaa mun kohdalla myös sitä, että me ollaan sekstailtu aina vähän liian aikaisin ovikseen nähden ja sitten oikeestaan niiden limojen myötä lopetettu peuhailu vähän kuin seinään...
Joten oli mahtavaa lukea Marin myös kokeneen tän "lima-ihmeen"...

Tikkujen mukaan mulla olis varmaan ollu se hedelmällisin päivä eilen, mutta enpä sitten saanut kellistettyä miestä. Sen sijaan sain vaan ison keskustelun aikaiseksi: olin niiiin turhautunut toisen haluttomuudesta...
Mutta oli hyvä nostaa kissa pöydälle ja keskustella tulevaisuudesta ja haaveista ja oikeastaan kaikesta; on aika seesteinen olo nyt ja oon vakuuttunut, että nyt tää mun stressauksen poikanenkin vähän laantu, koska ollaan miehen kanssa hyvin samoilla linjoilla mm. perheen perustamisesta.
Eli tää kierto varmasti meni nyt vähän persauksilleen, mutta en välitä. Hehhehe, katotaan tossa parin viikon päästä, kun täti tulee, että miten seesteinen mä sit oon.

Marille: kiitos vielä tosta oman kokemuksen jakamisesta: antoi mulle jotenkin uskoa, että ei ne limat vältsii merkkaa kaikkea...On hyvä tietää, että muitakin "omituisia" on. :-)
Ja lisäksi oon aivan varma, että teidän piskulla on kaikki vallan mainiosti siellä masussa. Se köllii ja nautiskelee, kun mammakin nautiskelee.

T: Sars, joka suuntaa postiin hakemaan H&M pakettia - jee, alennusmyyntireleet ovat saapuneet kaupunkiin.

Marille tsemppiä! Kyllä sillä pikkuisella kaikki on kunnossa, vaikka ymmärrän kyllä, että stressaat.

Hienoa, Sars, että olette saaneet asioita hieman puitua. Tämä vauvahaaveilu/yrittäminen on välillä aika rankkaa molemmille.

Eilisessä viestissä kirjoittelin, että ei mitään oireita. No, tänään olisi tarjolla aikamoisia alavatsa kipuja/kramppeja. Elikkä eipä nostata toiveita moiset..

No morjensta pitkästä aikaa.. :) Voitteko uskoa, että oon ollu yli viikon kirjottamatta tänne!!! :D No, olen minä käyny aina välillä teidän kuulumisia täältä lueskelemassa, mutta ei ole ollu aikaa alkaa raapustamaan mitään.

Hieno juttu Sars, että luulet saaneesi oviksen bongattua niiden tikkujen avulla. Minulla ei mennyt niidenkään kanssa aivan putkeen.. vissiin.. Olen nyt tikutellut samoihin aikoihin muutamana iltana (kp 14-17) ja kp 14 tuli aikalailla hailakka viiva, kp 15 tummempi viiva, mutta kontrolliviivaa hieman haaleampi, kp 16 suunnilleen saman tummuinen viiva kuin kp 15 ja kp 17 ei viivaa ollenkaan!!! WTF tässä mun kropassa tapahtuu..??? Pitää tänään taas tikutella ja kattoa tuleeko siihen viivaa. Eilen illalla sitten laitettiin häntäveikkoja uiskentelemaan ihan varmuuden vuoksi.. :D Täytynee tehdä sama juttu huomenna aamusella ihan vain varmuuden välttämiseksi.

Pahoittelut Hilmalle tädistä. Hyvähän tuo kuitenkin, että kierto on tätä nykyä suht. normaalin mittainen. Helpottaa huomattavasti yrittämistä.. :)

Illusiallapa alkaa olemaan jännät paikat muutaman päivän sisällä. bd

Kyllä se Marin hyvin menee. Älä turhaan ressaa.. Voi kuinka se aika on mennytki nopeeta ja sulla jo 15. viikko menossa!!! Kuinka soma masu sulla jo on? Alkaa varmaan jo aika hyvin näkymään?

Mutta pitänee tästä suunnistaa touhuilemaan jotain, kun tuo loma loppuu kesken.. :)

T. Lomaressistä kärsivä c¨,)~ kp 18

Kiitos kaikille tsemppailuista! ;) Sain kuin sainkin ulistua päivystystunnin aikana että kuuntelevat ne sydänäänet. Aluks se täti kokeili mun kohtua, ihan outo ilme naamalla--> pelottiko vähän!!! Mutta ei mitään ongelmaa, sydänäänet kuuluivat hänen mielestään hyvin voimakkaasti ja vaihtelukin sykkeessä oli hyvä ;) Kylläpäs helpotti!

Hilmalle pahoittelut tädin yllättävästä hyökkäyksestä, vaikka eihän sitä tiedä että mihin se kierto oikein tasoittuu, hakee vielä varmaan itseään.

C:lle, toivotaan että sulla on kuiteskin ovis ollu, ja et ole vain onnistunu saamaan tikkuun kunnon viivoja. Kaikilla ne ei ilmeisesti toimi toivotulla tavalla. Toivotaan että tärppää eikä tartte ens kierrossa vertailla enää viivojen vahvuuksia. :) Heh, mun masu on sellainen läskipallo, olen hiukka muodokkaampi näin luonnostaankin, ja kyllähän se mun silmissä ja tuttujen silmissä jo ihan nätisti pömppää silleen vauvamasu maisesti, muut varmaan vaan kattoo et tuo täti on syöny liikaa makkaraa tänä kesänä ;P

c¨,)~: kuinkas loma on sujunut? Ainakin simppoja on viljelty?
Meillä tää lomailu on aiheuttanut vähän kriiseilyä: eka kerta, kun ei reissattu mihinkään, vaan pysyttiin kotona. Kiltisti. Ja se on ehkä jotenkin stressannu mua. Puuh.
Joten meillä ei hirveesti oo vällyt veuhtonu...
Eilen tosin lähetettiin joukko matkaan ihan vaan huvin vuoksi ja kyllä mua nauratti, kun miekkonen kysy "suorituksen" jälkeen, et onks viel varmat päivät kyseessä? Selkeesti kaveri on taas kelaillut asioita. Hehhehe.
Ja vielä noista ovistikuista: testasin siis maanantaina klo12 ja viivat oli yhtä tummat. Olin siis varma, että nyt on hyvät hetket. Sitten testasin viel eilen ihan piruuttani klo12 ja taas tuli yhtä tummat viivat...Mitä tää siis tarkoittaa?
Eli kaipasta c¨,)~ tarkoitan tällä sitä, että ihan hyvin sullakin on voinut olla se ovis tuloillaan...Ota niistä tikuista siis selvää.
Pointti: ei luovuteta, ei.

Hilma77: pahoittelut siitä perskuleen vierailijasta. Miksei ne tajuu pysyy poissa varsinkin ko ne tietää niin hyvin, ettei ne oo tervetulleita?
Tässä vaiheessa on kuitenkin turha jauhaa, että tsemppiä, sitten ensikierrossa, koska se vaan vi****aa. Mutta tsemppaan silti: ei lannistuta.

Ulkona on ihana ilma. Täytyy kai mennä ulos ja nauttia tosta auringonpaisteesta. Sitä onkin odotettu...
Hyvää keskiviikkoa kaikille.

T: Sars, jolla on hassu mies.

Töihin palaaminen sairasloman jälkeen ei tosiaan ole ollut mitää lastenleikkiä, kun en edes tänne jaksa raahautua ja lukea kuulumisia... hyvä kun sohvalle pääsen päivän jälkeen, ja vielä parempi jos pääsen ovesta ulos uudestaan samana iltana esim lenkille.

Onneksi tänään onkin sitten vapaapäivä, saa pikkasen rentoutua.

En tiedä kuka kommentoi ihmisiä jotka ovat "vaan tienneet" olevansa raskaana jo ennen plussausta, mutta minua häiritsee myös tämä kommentti. Mistä himskatista me loput sitten tiedämme ovatko oireemme ihan aikuisten oikeasti raskausoireita vai vaan tavanomaisia naisten oikkuja?

Ääh, tulipa taas ilkeätä tekstiä. Minä olen oikeasti hyvällä tuulella :) Eilen oli vain läheltäpititilanne autoilun merkeissä, ja meinasin päästä hengestäni tyhmän turistin toimesta, joten taitaa päässä vielä olla pieniä jälkijäristyksiä. Vaikka mieskin herätti ihanalla tavalla aamulla... :)

Mitäs muille kuuluu? Onko Sars:in ja c¨,)~:n ovistikut alkaneet kertomaan totuutta?

Illusia, kp 29/28-32 (eikä minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Sunnuntaina testaillaan jos ei mitään muutoksia tule).

Hitto Illusia, sulla on jännät päivät. Ja mega-hitto ton läheltäpititilanteen takia; onneks oot ilmeisesti ihan kunnossa?
Ja tässä heti kommenttia tohon "olen tiennyt olevani raskaana ennen plussausta" sanontaan: mulla on ystävä, joka ei TODELLAKAAN tiennyt olevansa raskaana ennen plussausta (aah, heillä nyt ihana pieni 3kk poika), mutta myöskin ystävä, joka ärsyttävyyteen asti hoki, että mä oon aivan satavarma, et nyt oon pamahtanut paksuksi (viikkoa ennen ko kuukautisten piti edes alkaa) ja kuukautisten ollessa myöhässä viikon, teki testin, vaikka olikin varma tuloksesta. Ja plussahan se oli. Hitto, että otti päähän ja olin kade ko apina (varsinkin ko raskautu ekasta kierrosta). Tosin plussauksen jälkeisenä päivänä alkoi vuoto ja keskenmehohan siitä tuli. Ja se sai mut itseasiassa tosi tosi surulliseksi - vaikka kateellisena marmatan ystävien plussauksista, niin menetys on aika rankkaa kuitenkin. Enkä toivoisi sitä kenellekään.
Mutta Illusia: mä oon ainakin päättänyt olla miettimättä tota kommenttia ollenkaan. Ehkä sitä tietää, ehkä ei. Jotkut tietää, jotkut ei.
Ja mä luulen, et mä en tiedä. hehehhehe.

Ja sit vielä noista ovistikuista: mä sain samanvahvuiset viivat maanantaina (luulin, et ovis olis ollut noin 4-5pvää aikasemmin, koska mitään limoja ei esiintynyt enää ma). Tein testin uudestaan tiistaina ja oli edelleen plussa. Iso hämmennys. Ja sitten eilen ajattelin, et teen vielä uudestaan, koska eihän noissa tuloksissa ollut mitään järkeä. Ja eilen ei tullut sitten enää viivaa ollenkaan. Eli ovis tapahtunut.
Me oltiin siis mökillä, kun mun limailut alko, enkä siellä voinut testailla. Mut heti, kun tultiin himaan, aloitin tikkuun kusemiset (hehehhe) ja alkuun näytti vaan haaleeta tai ei ollenkaan viivaa. Ja sit viidentenä päivänä tosiaan oli samanvahvuiset viivat...
Ota näistä nyt sitten selvää...

Nyt pitäis hilpasta ulos kahville. Aion imee itteeni niiiin paljon tota auringon lämpöä, jotta töissä taas jaksais. Ihanaa, et kesä on täällä. Vihdoinkin.

T: Sars, jo

Hei kaikille!
Elämä näyttää nyt sen nurjan puolensa. Yksityiselämässä huolta ja murhetta.
Oikein paljon onnea teille kaikille haaveiluun, minä poistun...

Annukka

Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
c¨,)~, vm-81, ensmäistä yritetään, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki