Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos iloisesta vastaanotosta!Juu, ilman muuta mari saa tänne kirjotella! Oon vaan huomannut et kukaan ei oikein ainakaan sillon kun minä olin viimeks haaveilupalstalla, uskaltanu mennä odotuspuolelle... mut kiva se on tosiaan lukea et miten raskaus etenee!

Meillä on tällähetkellä sellanen 200 neliön vanha huvilatyylintalo jota remontoidaan. lisäksi pihaa on sellaset 3000 neliötä, eli kyllä ne vie vähän tätä ajatusta muualle haaveilusta. Välillä tuntuu et ei muuta ehtiskään tehdä ku pitää kaikkea kunnossa ja välillä rempata. Ja mulla on yks vaaleanpunainen pelargonia, mutta se on kuolemaisillaan kun lanko kasteli sitä liikaa, meidän ollessa italiassa heinäkuu..

bd bd bd bd bd bd kaikille haaveilijoille! Sen verran kerron ekasta raskautumisestani, että mulla ei todellakaan ollu pissahätä tai tissit arat tai mitään mitä oletin olevan kun tulen raskaaksi. Ainoastaan ihan hullua närästystä! Oli aika koomista kun sillonkin tultiin italiasta ja laivalla oli buffetti mikä oltiin maksettu jo etukäteen... Viereiset ruokailijat ihmetteli kun minä en pystynyt syömään tai juomaan mitään muuta kun kylmää maito! :D No oli siinä sitten selittelemistä! Eli tsemppiä kaikille, niin kauan kun täti ei ole tuonut matkalaukkuja taloon, on toivoa -KAIKILLA!

Kivaa että Minttu on uudestaan kehissä!

Ja lupaan olla siirtymättä tahkoojiin. Vielä. ;) Olemme kuitenkin selvittämässä asioita hoitojen puolelta lekureilta, koska ei tässä kukaan nuoremmaksi tule, ja minua pelottaa sen endon takia että saattaa mennä kauankin ennenkuin luomuna onnistuu.

Asuntomessuilla vierähti työpäivä, klo 10 lähdettiin ja klo 18 palattiin. Menee kyllä työstä rampata ylös ja alas niitä portaita joka talossa, mutta ihan kivaa oli, kamera kävi kuumana. Meillä tulee olemaan noin 160 m2 talo 6000 m2 pihalla, joten taitaa siinä puuhassa olla muutakin mietittävää kuin vauva... toisaalta emme ole vielä edes aloittaneet, joten paha sanoa.

Nyt suihkuun ja leffaan, kerron sitten kaikki Gotham Cityn uutiset niille jotka haluavat kuulla :)

Minttu: olipas hauska kuulla, että sulla ei ekassa raskaudessa ollut mitään noita "tyypillisiä" oireita. Valoi taas ainakin meikäläiseen pientä toivonkipinää...
Eli vielä voi ainakin vähän jännäillä :-)
Kuullostaa myös aikasta mahtavalta toi teidän taloprojekti. Omakotitalossa on puolensa: esim. kesällä olis niin mahtava olla oma piha ja kukkapenkki (kunhan ei tarttis ajaa nurtsia), mutta talvea en kaipaa. Inhoan lumitöitä, vaikka se hyvää hyötyliikuntaa onkin :-)
Mutta pikkasen kateeks käy anyways.

Hitto Illusia, teillehän tulee kans valtava talo. Mä haaveilen tällä hetkellä siitä 100 neliöisestä kerrostaloasunnosta...Ja kämpän olis oltava Helsingin kantakaupungissa + vanhassa talossa. Ainoa ongelma tässä haaveessa on asuntojen hinnat...PItäis voittaa lotossa, että saisin sen unelmien kodin. Puuh.

Mäkin haluun leffaan - käytiin just kattomassa se uus Batman ja hitto, kyllä se Heath Ledger vetää tykkihienon roolin. Harmillista, että kaveri meni ja veti od:t.

Voikaahan hyvin.
T: Sars, joka menee nyt valmistamaan kanttarellikastiketta. Nam!

Hassua, mä tykkään nurtsin leikkaamisesta ja viime talvena mies teki ainoostaan kerran lumityöt. Minä tein ihan omasta tahdostani ne kaikki muut kerrat. Musta on ihankiva harrastaa just tota hyötyliikuntaa, jos vaan mies on Milanan kans. Mut toi remontti ottaa kyllä välillä hermoille! Kun sitä on NIIN PALJON ja välillä tuntuu et ei olla edistytty yhtään! Mut kai se tästä pikkuhiljaa... Tänään raivasin vanhojen omistajien tavaroita pois kellarikerroksesta (ne jätti tänne vaikka mitä, niin kellariin kun latoonkin seassa on palkinnoksi myös antiikkia, jota niin kovasti rakastan!) toiveena mulla on saada sinne pieni kodinhoitohuone.. :) Saas nyt nähdä toteutuuko se sitten millon ja miten. Löysin sellasen vanhan 50 luvun keittiönkaapin minkä vois laittaa sinne... :) Mut juu, asuntojen hinnat on ihan pilvissä! Me asutaan Tampereen kupeessa, täällä ne ei onneksi niiiin kalliita oli. Sars, pidän peukkuja et löydät jonkun soman kodin itelles sopivalla hintaa... ehkä se löytyy kun aika siihen on oikea!

Voi ei, nää illat on pahimpia.. menin taas syntyneet.fi sivuille katteleen vauvakuvia ja oon ihan myyty! Mä en jaksa enää odottaa että päästään tosi toimiin. Tää on ihan tyhmää että tajuan et meiän perheelle olis parempi vielä odotella hetki ennen toisen vauvan tuloa, mut samalla kuumeilen enkä voi sille yhtään mitään! Mietin kaikkia vauvan nimiä ja miten laitan lastenhuoneen uusiksi ja jajaja...

Mila oli kevätvauva ja sitä toivoinkin. meillä tärppäs ekasta kierrosta (en halua ollenkaan rehvastella sillä..) ja jotenkin kuvittelen että nytkin käy niin. Mies on varmaan ihan samassa luulossa joten lähinnä vaan mietitään nyt et halutaanko syys vai kevätvauva. Aina ennemmin ollaan molemmat oltu kevätvauvan kannalla, jos vaikka onkin koliikkivauva niin on helpompi valvoa valoisissa öissä ja keväällä ei tarvi pukea niin paljon kun keskitalvella.... mut nyt tekis vaan mieli saada se vauva! Tai siis haluaisin jo nyt alkaa tehä sitä vauvaa ja olla raskaana, mut samalla synnyttää sen vasta kun on kevät 2010 ja mila jo 3vee.. ja siis tietysti sillain et saan samat äitiysrahat kun milasta... Toivottavasti en loukkaa ketään kun suunnittelen ja määrittelen vauvalle ajankohtaa. En tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä. ymmärrän että vauva ei aina tule niin helposti, kun kuvittelee.. Mun bestis teki esikoistaan kolme vuotta...!

Nauraisitte mulle kun tietäisitte mitä kaikkea tein kun yritettiin ekaa vauvaa! :D Mähän kuumeilin noin vuoden ennen kun mies suostu vauvapuuhin. Sillä välin ehdin lukea kaikki vippaskonstit vauvantekoon. Noh, kun sitten tuli se aika et tositoimet alko niin join litran päivässä greippimehua, söin foolihappoa, kävin vyöhyketerapiassa, join loppukierrosta punaviinit ja ajattelin positiivisesti... No, tiedä sitten oliko niistä apua vai ei, mut onneks tärppäs! Mä olin henkisesti yrittäny sitä vauvaa jo vuoden...

No mutta nyt lopetan nää höpinät ja painun nukkuu.'
Anteeks, jos jotain ärsytti tää omanapasuus.

Minttu: sun vippaskonstit kuullostaa kyllä hyvältä. Jos nyt ei tärppää, mä aion kans imee päivittäin greippimehuu, foolihappoo, punaviinii ja istuu vyöhyketerapiassa. Itseasiassa oon kuullut hirveesti positiivista juttua tosta vyöhyketerapiasta...
Eli sinne siis. ;-)

Mehän ollaan yritetty (enemmän ja vähemmän tosissaan) jo kohta vuosi. Ja itseasiassa nyt mulle alkaa taas tulla sellainen "rennompi" vaihde päälle. Tai ainakin haluaisin uskoa niin. Tai siis tarkoitan, että syksyksi on luvassa paljon kivaa duunihommaa ja ulkomaanreissua, että ajatukset on välillä jossain muuallakin.
Ja mua selkeesti helpotti se tieto, että bongasin tikuilla sen mun oviksen ja nyt tsekkailen tota luteaalivaiheen pituutta...Joskohan se olis joka kierrossa se vakio...Näin ollen olis helpompi tunnistaa nää oman kehon vaiheet...
Mullahan nyt siis ovis tuli noin 3-4 pvää myöhemmin, mitä olin ajatellut/ laskeskellut...

Mutta niin. Rennonletkeesti täällä ollaan positiivisissa tunnelmissa. On muka mukavaa olla töissä, vaikka itseasiassa tekis mieli olla kotona miekkosen vieressä ja nauttia hyvästä aamiaisesta ja kahvista. Ja lukee Nyt-liitettä. ;-)

T: Sars, jonka pitäis tehdä töitä...

Ihanaista perjantaita sateen keskeltä.. :)

Voi että teillä Minttu ja Illusia on sitten ihanan isot talot ja tontit.. Tai no Illusialla vasta suunnitteilla mutta kuiteskii. Meillä on semmonen 136m2 (3mh+sairaan iso keittiö ja olohuone+takkahuone+khh+ph+s) ja n. 70m2 autotalli/varasto. Tontti ei ole kuin pikkasen yli 1000m2 :/ Toisaalta, jos positiivisesti aatellaan, yhtään isompaa kämppää ei kehtais kyllä siivotakkaan! (varsinkaan kun on nöffiherra joka vaihtaa karvaa jatkuvasti) Imuroida pitää joka päivä, ja jos ei jaksa niin sen kyllä huomaa.. Ja nurmikon leikkaaminen käy tuonkin kokoisella tontilla kuntoilusta. Menee n. tunti aikaa kun puskat ja kukkapenkit kiertelee. Meillä on tällä hetkellä tosi rauhallinen pihapiiri, kun kolmella suunnalla ei ole taloja ollenkaan ja saman tien varressakin vain 2 taloa. Kyllä siellä saa aikalailla kekkuloida niinku tykkää. :) Tuommonen vanha talo ois varmaan aivan ihana, ja varsinkin jos antiikkiaantiikkia kaupantekijäisinä nii nam! Mulla vaan olis varmaan mahahaava semmoisen mökin kanssa, jos remppaa olis niinkin paljon.. :D

Niin - vauva-asiaan vielä.. Kulta kertoi eilen, että oli nähny toissayönä sellaista unta, että oli tippa linssissä soittamassa kaverilleen, että meille on syntyny tyttö. :) On se semmonen mussukka että.. <3 Jospa se joskus oikeestikki sais tehdä semmosen puhelun.

Mutta ny pitää alkaa paiskimaan taas töitä, että pääsee karkaamaan tänään aikasemmin.. ;)

T. c¨,)~ kp 28/1 000 000 vai miten se nyt oli

Hehehehe, mua niiiiin nauratti c¨,) toi sun kp merkintä: "kp 28/1 000 000 vai miten se nyt oli".

Me ollaan tänään menossa kattomaan eilen kaveripariskunnalle syntynyttä tyttöä. Onpa jotenkin niiiiin ihanaa.

T: Sars

Hih.. Sars, mulla on tämmönen päivä nyt.. oikee perjantaiden perjantai! Kai se tuo eka perjantai töiden alotuksen jälkeen on tämmönen.. XD Oon kulkenu tuolla muissa ketjuissa huutelemassa väliin.. :) Ihan asiallisuuksia kylläkin.... mutta asiaa tuntuu olevan..

Kertokaa mulle joku mikä tuo "suljettu" on, josta tunnutaan puhuvan..? Ei taida ihan semmonen "suljettu osasto" olla kuin nimestä vois päätellä.. =o)

T. c¨,) ~ Jolla ei tosiaan taida olla muuta puuhaa ku maleksia netissä ja kysellä höpistä tyhmiä.....

Tänään on kyllä niiiiin outo päivä että.. ***Ällötyseritevaroitus*** Äsken veskissä käydessäni huomasin todella pientä punertavaa paprussa, oikein haalean punertavaa limansekaista.. Elis tadaaaa --> TÄTI tais tulla kylään!!!! Ette varmaan usko, mutta mää hihkuin onnesta siellä vessanpytyllä.. :) En ois itekkään uskonu, että oisin näin onnellinen, mutta kun pari viime kiertoo ovat olleet n. 50 pv niin tämmöinen normaali 27 pv kierto on jo juhlan aihe!!! Ja tämä tarkoittanee sitä, että ne parin päivän punaisemmat rannut ovistikussa olisivat voineetkin indikoida h-hetkeä (niihin aikoihin pupuiltiin vain kerran ja oli jo aikaslailla "vanhoja" siittiöitä). Jos mun matikalla laskee, niin ne ovis ois ollut n. 11-12 pv ennen tätä päivää eli menkkojen alkua.. Kun vaan alkais kunnolla vuotamaan eikä ootattais seuraavaa pariakymmentä päivää! En usko että on mitään välivuotoakaan, kun mulla niitä ei ole ollut pillereiden lopettamisen jälkeen ollenkaan. Vaikka mistäpä sitä tästä ruhosta tietää, tänään sanoo yhtä ja huomenna toista. :D

Meitsi muuten vähenti kahvin juomistakin! Vain n. 3 kuppia päivässä. Ja viikon on ollu pää kipee vaan yhtään buranaa en oo ottanu.. :o} Yritin katella greippimehua kaupasta, mutta olivat lopettaneet viimesenki (Rybb&Deckersin). Oli jotain greippimehujuomaa.. Liekkö greippiä ollenkaan koko mehussa. Hmph.. Nyt aletaan ottamaan kovat aseet käyttöön. XD

T. Minä ja napani kp 28 tai 1 (hiphurrrrrraaaaaaa!)

c¨,)~
o-(. )-o (<-- oma napani)
JL

Kiva huomata että ette päästä mua vielä pois ;)

Minttu, mä olen aina välillä käyny kuikkimassa siellä wab+, mut ei viitti viljellä yksinpuhelua, kun ei siellä kukaan oikein kirjoittele, ei mahda enää olla ajankohtainen kuin vain mulle ja Sonialle, kaikki muut on jo sieltä vauvautuneet.

c (lyhennän hiukan ;)) entäs jo ne sun ällötysvaroituksen jälkeen mainitsemat punertavat limailuraidat (vai miten ne nyt olikaan ;D) viittaakin alkaneeseen raskauteen ;) Mullahan oli sillo plussauskierrossa jotain kp26 hieman rusehtavaa vuotoa, ja oletin täysin että täti saapuu, vaan eipä vain näkyny.

Mulla oli oireina hiukka ällötystä ja närästystä, mistä olin kärsiny jo hyvin monessa edellisessä epäonnistuneessakin kierrossa, eli ei mitään poikkeavaa. Ja esikoisesta ei ollu noita vähäistäkään oiretta. Eli älkää neidit hermoilko! ;)

Mä näin viime yönä unta että oltiin häissä, siis vieraina ne oli jotku julkkishäät. ;) Sit tänään kattelin kultasepänliikkeen mainosta ja ihastelin sormuksia, ukkeli sit ehotti sellasta sika kallista, jonka teilasin kyllä ku timangit jäis lapasiin kiinni ;) Löysinkin yhden aikas kivan. Sit sanoin ukkelille et mä aion naimisiin joulukuussa 08 tai viimeistään helmi-maaliskuu 09 vaavin ristiäisten yhteydessä, ukko vaan kysy et ai kenen kanssa... hmph! Sanoin kyllä että sun kanssas tietenkin ;)

c¨,)~ kuule, ei se Rybb&Deckersin greippimehu välttämättä oo sitä parasta... Tarkotan, että se on MUISTAAKSENI tehty greippimehutiivisteestä, eli suurin osa niistä vitamiineista mikä sitä limantuotantoa edistää on jo hävinny valmistusvaiheessa. Suosittelen Valion Greippi-tuoremehua, löytyy siis kylmäkaapista kaupoista... sitä Greippimehua kuuluu juoda siksi että se edistää liman eritystä niin, että Simppojen on helpompi löytää perille... siks vaan selostan jos joku ei tienny ja näähän on siis ihan vaan tälläsiä pöllöjä vippaskonsteja! :) joihin minä tosin uskon....
Niin ja sitä vielä c¨,)~ , että minäkin luulen että ihan hyvä että täti tuli nyt käymään. Alkaa kuulostaa ihan inhimilliseltä tuo sun kierto. Nyt on ehkä vielä helpompi bongata se ovis... Minähän en siis mistään luteaalivaiheista sun muista tiedä mitään, mutta hyvä jos sinä tiedät!:D Mulla on aina ollu ennen ekaa raskautta sillain et tunnen kun munasolu irtoaa... Se on kai aika erikoista, mutta minä tunsin aina. Tiedän että Mila on tullu oikeelta puolelta irronneesta munasolusta *hehe*. Nyt kun menkat on taas alkanu niin se ovis on vielä hakusessa.Tai siis huomaan kyllä millon ovis on, mutta en tunnista vielä sitä munasolun irtoamista... Yritän huomata sen nyt tällä kierrolla. Mulla on nyt kpy7 eli hetki menee vielä kun voi odotella sitä nipistyksen tunnetta, jos sitä nyt koskaan tulee...
niin ja vielä siitä taloasiasta; isoa taloa pitää kyllä siivota koko ajan. sellanen siivouspäivä on jäänyt unholaan. Nykyään siivoan joka päivä, että talossa pysyy jonkinlainen järjestys! Ehkä sitten joskus kun on saanut niitä lapsia enemmän ja ne ovat kasvaneet niin sitten ne auttaa siivoamisessa....*toiveajattelua*! Meillä osa tontista on metsää, joten nurmikonleikkuuta ei ole kun se joku 1000neliöö...

Sars, tsemppiä yrittämiseen. Vuosi on tosi pitkä aika. Ainakin siltä musta tuntuu, mutta se että ottaa vähän rennommin (jos se nyt on mahdollista), pitää lomaa ja työtä ajatuksissa niin se on hyvä! Miehen sisko ja sen mies yritti vähä reilu vuoden ja nyt niillä on vauva tulossa! Ihanaa, pitkä odotus palkittiin siis myös heille!

Hyvää viikonloppua!

Mari, näköjään oltiin samaan aikaan linjoilla...:)
Ai siellä on noin hiljasta siellä odotuspuolella! No sit äkkiä bdbdbbdbdbdbbd tälle ketjulle et sinne saatais porukkaa! Mut kirjottele ihmeessä tänne. Se on niin ihanaa muistella raskausaikoja. Mulla se ainakin oli tosi ihana... Mitä nyt pahoinvointi vei -4kg painosta! tavallaan ihan kiva et mulla ei tullu yhtään raskauskiloja, saa nähdä miten kakkosen kanssa sitten... En usko et oon yhtä kurinalainen enää, kuin silloin...
Niin ja toivottavasti saat häät viimeistään ristiäisten yhteydessä, mä pidän peukkuja!!! :)

Älä nyt Mari elättele mun toivonrippeitä.. :) Mulla on viimeaikoina monsuunit alkaneet juuri tällain hiipimällä.. Vaikka oli se koostumukseltaan vähä erilaista ku ennemmin on ollu, mutta silti. :o} Tuo sun lapaskommentti sormuksen valinnassa oli aika kiva. Itellä oli vähän samankaltaset kriteerit omaa sormusta valitessa. Mulla onkin vain yks sormus, kun ei menty sormusten kans kihloihin vaan suoraan naimisiin. Se on semmonen puna- ja valkokultaa oleva aika yksinkertanen 5mm paksu, jossa pari uraa ja pieni kivi. Pysyy parhaiten mun menossa mukana eikä tarvi ressata että pysyykö ne timangit perässä. :D

Minttu: Juu, olen tietonen, että tuo R&D ei oo sitä parasta mahdollista (kokeilin yhessä kierrossa eikä ollu mun limoihin mitään vaikutusta). Mutta kuten mainitsin, se on ollut tähän asti ainoa greippimehu meidän perähikiän Salessa!!! Valiosta oo vilaustakaan... Pitää jostain yrittää kattella sitä Valioo tai sitte alkaa vaan mussuttaan greippejä joka nälkään. Ja niistä kierroista: Mulla oliki aikasemmin kierto 27-36, mutta nyt kaks viime kiertoo on ollu tuommosia megakiertoja. Ts. sen jälkeen ku tänne aloin kirjotteleen, nii ne alko venymään. Luulenpa, että se tuo ressi, jännitys ja liika yrittäminen teki tehtävänsä.

Mukavaa perjantai-iltaa....................

Toivotaan nyt kuitenkin että c:n punertava limailu ois jotain muuta kuin tädin hiipimistä ;) bdbdbdb kaikille!!!!

Minttu, mullahan tuli edellisessä raskaudessa painoa 12kg, jotka kaikki lähti sillon pois, nyt lähtöpaino oli sama, ja kotipuntarin mukaan nyt ois tullu lisää n.2kg. Mielihaluja ei ole tohon makeansuuntaan oikeestaan ollenkaan. Ennemminkin hamuilen kaikkea tuoretta, kuten hedelmiä ja vihanneksia, josko ne pitäs kilot sit kurissa..

C:Mutta se lapaskommentti pitää ainakin täällä paikkansa, tänäänkin ois saanu olla korvaläpät korvilla kun oltiin aamukävelyllä ku tuuli taas tuolta mereltä+pohjosesta ja asteita oli jotain 10+!!!!!! Eli syksy tuli sit ryminällä.. hmph... lapasia taas kaivamaan. Joo, mulla tekis mieli just sellasta suht yksinkertaista sormusta, se oli keltakultaa kuten mun kihlasormuskin, ja siinä oli molemmilla reunoilla hiukka jotain mini kokoisia timangeja ja sit siinä keskellä kolme sellaista tähden mallista kimaltelevaa lasinkappaletta ;) Mulla on kihlasormus 5mm, ja tällaset lyhyet nakkisormet, niin vihkisormuksen koossa on rajansa että mahtuu sormeen ;D Turhapa noita on meillä miettiä.....

Aah, ihanaa kuulla sormus-juttuja. Mehän ollaan c¨,)~:n kaa päätetty, et se antaa mulle tippejä, miten saada mies kosimaan...Eli vinkkejä kaivataan. hehheheee. Mutta oikeesti: mulle kyllä riittäisi nyt niin täydellisesti se vauvan saaminen. En kaipaa naimisiinmenoa tai muutakaan, koska ollaan muutenkin miekkosen kanssa niiiiiin hyvä tiimi.
Mutta sormukset on kyllä aina kivoja - ostelen niitä itelleni aina "palkinnoks" jostain hyvästä projektista tai muusta. Heh, oon mä kyllä paha.

Ja mä todellakin peukutan sulle c¨,)~. Ties vaikka olis tärpännyt...You never know.
Mähän täällä odottelen tädin saapumista sunnuntaiksi, mutta ei minkäänlaista menkka-fiilistä...Mut meikäläisen tietäen (se niistä rennosti ottamisista) monsuunit on vaan myöhässä kun stressaan.

Hyvää viikonloppua kaikille.

T: Sars, joka haaveilee dimangeista ympäri sormuksen. Tsih!

Huomenta! Voi että oli autuas herätys tänä aamuna kun naapurin setä oli päättänyt ottaa rattorin ja alkaa levittämään hiekkaa pihamaalle!!! Siinä sitten ennen ysiä oli pakko avata silmät ja nousta ylös, v*tutti se sen verran rankasti.. >:(

Mari: On se täälläkin yöaikaan käynyt kylmänä, mutta toissa iltanaki oli 27 astetta. :) Ei paljoo lapasia tarttenu.. Ollaan niin sisämaassa, ettei vaivaa ku Siperian tuulet korkeintaan. :D Nii ja kyllä sä sen toisennii sormuksen vielä saat.. Minä ainaki uskon niin..

Sars: Juu, nyt on lomat lusittu ja pitäs alotella sitä sun ukon hiillostamista!!! Mars hommiin siitä.. Muistat vaan aina ja joka käänteessä huokailla, kuinka se "olis ihanaa olla Rouva Möttönen (<- siis miehesi sukunimi)", vaikka et sitten tositilanteessa ottaiskaan miehen nimee. ;) Ja sitte voisit sanoo, että "eikö se ny ole sama mennä naimisiin kun on kerta vauvakin yritteellä ja muutenki aiotaan olla loppuelämä yhessä". Hehhhh.. Toivotaan ettei ykskään mies lue tätä. XD No ei ny vaiskaan - emmä tosissaan noiden kans oo, mutta voithan Sars kokeilla jos toimis nii perustetaan joku naittamispalvelu.. 8o)

Ja sitte se surullisen kuuluisa oma napa.. Noh, sen eilisen veskisession jälkeen tuli vielä illalla tosi vähän rusehtavaa paperiin, mutta tänä aamuna en sitä enää paikallistanu. Elis mulla oli joku häiriö vaan tai sitte se täti saapuu tosi salakavalasti hiipienpomppien. Kun eihän se voi olla mitään kiinnittymisvuotoakaan jos se tulee n. viikko hedelmöittymisen jälkeen. Kun ne viivat oli tikussa sillon 10-12 pv sitte ja se oli yks harvoja kertoja jolloin pupsittiin tässä kierrossa. Vajaa viikko sen jälkeen oltiin vasta seuraavan kerran, eikä sillon ollu enää ovistikuissa mitään. Että enpä tiiä, en usko että tuo tuhruilu ois nyt sitä.

T. c¨,)~ jolla on pää taas kippee

c¨,)~: hehehheheee, mähän niin otan käyttöön ton sun vinkki-vinkki-asetelman...Raportoin sitä sitten täällä, että miten miehellä alkaa hermot mennä; nytkin se puhisee aina, kun jään dimangi-kauppojen eteen ihastelemaan sormuksia.
Heh, ehkä mun pitää ostaa sit taas itelleni joku ihana sormus. Palkinnoks siitä, et menkulat alkaa. Tai jotain.
Ja c¨,)~, mitens noi kiinnittymisvuodot oikein menee? Mä oon niiistä ihan täysin pihalla, kun tällä hetkellä yritän laskeskella omaa luteaalivaiheen kestoa...Fidu, tää on kyllä sekoilua ja oikean matemaatikon puuhia tää naisen kehon kierron eri vaiheiden laskeminen. Tähän ei lukiomatikka riitä, let me tell yah! :-D
Mutta halunsinpa vain sanoo c¨,)~, et eihän sitä peliä oo vielä menetetty. Pidetään viel peukut pystyssä ja luotetaan, et tärppi on sulla käynyt.

Me käytiin miehen kanssa eilen katsomassa sen kummityttöä. Pieni neiti oli 40h vanha ja herranjumala se oli piskuinen. Ja uskomattoman kaunis. Mies sai pitää sitä sylissä ja voih...se oli niiiiin hellyttävän näkoinen istuessaan tuolissa sellainen pikku-ihminen sylissä; mun mies on tosi pitkä ja sillai sporttisen iso, tai noh, iso ja iso, ehkä enemmänkin miehekäs. Tuli väistämättä mieleen, että tolta se näyttäis, kun pitäis sylissä meidän omaa vauvaa. Eli reissu EI paljon auttanut mua vauvakuumeen osalta.
Tosin kävin kyllä kelaamaan synnytystä ja oikeestaan pieni pelko hiipi mieleen...Jotenkin hiton hankalasti ne kaikki synnyttäneet naiset siellä tallusteli...Isot "pelastusrenkaat" messissä, jotta istuminen onnistuis vähän helpommin. Puuh. Eli sille synnyttämiselle en kyl hirveesti lämpene...Puuh.

Ja viel vähän omaa napaa: täällä ei edelleenkään mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Ei siis menkkafiilistä, muttei myöskään plussausfiilistä. Mä siis odottelen, et alkaako tuhrut huomenissa vai miten akan käy. Lisäks ehkä mun skeptisyyttä lisää se, että ovistikun plussapäivänä sekstailtiin kerran ja sen jälkeen on ollut hiljaista (paitsi nyt taas viime päivinä. Miksei mun mies hoksaa, et paneskelut pitäis tapahtuu paljon aikaisemmin?). Olis nimittäin aikasta ihme, jos yks kerta riittäis tän irman raskaaks saattamiseen.
Mut joo...

T: Sars, joka TODELLAKIN harkitsee naittamispalvelun perustamista c¨,)~:n kanssa.

Moikkelis Sars!
Näkyi olevan tuolla ihan oma vanha ketju, jossa oli joku kirjottanut näin: "Kiinnittymisvuoto tulee, jos on tullakseen, n. 3-12 päivää ovulaatiosta/hedelmöittymisestä. Yleisimmin jossain 6-10 päivän tienoilla." Mä olen kuullut, että yleensä se tulee noin viikko ovulaatiosta/hedelmöittymisestä. Tiiäppä näistä. :/ En tiiä, mää varmaan alan kehittelemään oireita nyt ihan täysillä ku luin tuolta odottajien puolelta että huhtimasuissa oli useammalla ollu ennen plussausta pitkään päänsärkyä vaikkei yleensä ole. :) No, pitää lisätä muutama hiekkapussi lahkeisiin ja yrittää pysyä maanpinnalla. Niinku sanoit osuvasti Sars, ei tätäkään Lyyliä varmasti yhellä satsilla paksuksi panna.. :D

Tuo se lisää vauvakuumeeseen aina pökköä pesään ku näkee oman miehen lasten kanssa. Munki ukko on aivan loistava niiden kans! Kauhulla ootan ku sen sisko syyskuun lopussa synnyttää ja kun nään sen vaavin tuon ukkokullan sylissä niin varmasti itku tirahtaa.. :´)

Tuo paneskeluhomman ajottaminen tuntuu olevan nuille ukkeleille sitte hankalaa. Vaikka kuin sanoo, että nyt vois olla semmonen hetki nii ei ku ei jaksa tai on joku paikka kipee tai jottai muuta. Tai niinku ite viime kierrossa sanoin paria päivää ennen sitä oletettua ovista, että vois olla hyvä jos nyt oltaisiin (ja tyhjennettäs pussukat) että saatas tuoreet siitingit messiin sitten h-hetkelle, vaan ei se uskonu että se niin menee.. Puhhhh.. turhauttavaa..

Oisko Sars siinä liikeideaa, jos siinä naitattamispuuhien lomassa alettas pitää kursseja raskautta haaveilevien parejen ukkeleille??!! Se kun tuntuu, ettei oman akan sanaa oikeen uskota, niin mammaksi haaveilevat vois passittaa ne miehen kato meidän (varmasti 100% faktoihin perustuvalle) raskautumiskurssille!! :D On mulla sairaat ideat tänä aamuna..

T. c¨,)~ joka lähtee sitomaan hiekkasäkkejä nilkkoihin

c¨,)~: ihan loistava idea toi kurssitus. Nyt pistetään starttirahahakemus kehiin ja aletaan suunnitella tota ihan tosissaan, heheeehhee. Mä nimittäin uskon, et kurssi olis suksee ja tulijoita olis ihan liiankin kanssa. Loistava idea siis. :-D

Mä otan sulta myös noita hiekkapusseja itelleni...En voi, enkä saa alkaa nyt liitää jossain yläilmoissa. Tän daamin täytyy nyt ottaa iisisti ja litkiä vaiks lisää sitä greippimehua! Ja dänks muuten tosta kiinnittymisvuoto pätkästä...Sehän tarkoittais sitä, et sul vois ihan hyvinkin olla se kyseessä, eikö?

Mä oon tänään menossa illalla hyvän ystävän kanssa "ulkoilemaan". Ajateltiin, et ensiks syödään ja sit vähän juodaan...On kiva saada ajatukset vähäks aikaa pois tästä alkaako vai eikö ala-olotilasta. Ja tällä viittaan siis niihin pirun monkuloihin.

T: Sars, joka pöllii c¨,)~:ltä muutaman hiekkasäkin.