c¨,)~ kuule, ei se Rybb&Deckersin greippimehu välttämättä oo sitä parasta... Tarkotan, että se on MUISTAAKSENI tehty greippimehutiivisteestä, eli suurin osa niistä vitamiineista mikä sitä limantuotantoa edistää on jo hävinny valmistusvaiheessa. Suosittelen Valion Greippi-tuoremehua, löytyy siis kylmäkaapista kaupoista... sitä Greippimehua kuuluu juoda siksi että se edistää liman eritystä niin, että Simppojen on helpompi löytää perille... siks vaan selostan jos joku ei tienny ja näähän on siis ihan vaan tälläsiä pöllöjä vippaskonsteja!

joihin minä tosin uskon....
Niin ja sitä vielä c¨,)~ , että minäkin luulen että ihan hyvä että täti tuli nyt käymään. Alkaa kuulostaa ihan inhimilliseltä tuo sun kierto. Nyt on ehkä vielä helpompi bongata se ovis... Minähän en siis mistään luteaalivaiheista sun muista tiedä mitään, mutta hyvä jos sinä tiedät!

Mulla on aina ollu ennen ekaa raskautta sillain et tunnen kun munasolu irtoaa... Se on kai aika erikoista, mutta minä tunsin aina. Tiedän että Mila on tullu oikeelta puolelta irronneesta munasolusta *hehe*. Nyt kun menkat on taas alkanu niin se ovis on vielä hakusessa.Tai siis huomaan kyllä millon ovis on, mutta en tunnista vielä sitä munasolun irtoamista... Yritän huomata sen nyt tällä kierrolla. Mulla on nyt kpy7 eli hetki menee vielä kun voi odotella sitä nipistyksen tunnetta, jos sitä nyt koskaan tulee...
niin ja vielä siitä taloasiasta; isoa taloa pitää kyllä siivota koko ajan. sellanen siivouspäivä on jäänyt unholaan. Nykyään siivoan joka päivä, että talossa pysyy jonkinlainen järjestys! Ehkä sitten joskus kun on saanut niitä lapsia enemmän ja ne ovat kasvaneet niin sitten ne auttaa siivoamisessa....*toiveajattelua*! Meillä osa tontista on metsää, joten nurmikonleikkuuta ei ole kun se joku 1000neliöö...
Sars, tsemppiä yrittämiseen. Vuosi on tosi pitkä aika. Ainakin siltä musta tuntuu, mutta se että ottaa vähän rennommin (jos se nyt on mahdollista), pitää lomaa ja työtä ajatuksissa niin se on hyvä! Miehen sisko ja sen mies yritti vähä reilu vuoden ja nyt niillä on vauva tulossa! Ihanaa, pitkä odotus palkittiin siis myös heille!
Hyvää viikonloppua!