Wish a baby 76

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annukka76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantaitanssit pystyyn täälläkin, baila-baila!!

Huh kun olikin tosiaan kylmä aamulla! Piti pyöräillä töihin aamulla, kun mies-rontti vei auton, ja ihan meinasin jäätyä. Pitää vissiin katsella paksumpi takki pian esiin. Mutta sitten olikin semmoista vilinää koko päivä, että tuli ennemminkin hiki! :)

Katzu, voi pöh ja pah (ja pari rumempaakin sanaa!), jos se akka meinaa nyt sinnekin rynnätä! *rutistaa kohtalotoveria lujasti* Mä en keksi enää edes mitään lohdutuskliseitä.. :/ Jaksuja!

Thelma, monenlaista piikkiä sun pitääkin pistellä, hui! Nyt muistankin kuulleeni jarrupiikistä, kun kerroit. Ja hei, sullahan oli taas ultra tänään! Miltä näytti? Toivon kovasti, että oli hyviä muniksia ja pääset pian irrottelemaan niitä! Mäkin muuten oon mainosfriikki :D Mutta harvoin tulee ostettua niistä mitään, kun kaupassa ne ei vaan näytä enää niin hyviltä. Joten halpa huvi :)

Annukalla lupaavia vihlaisuja, oliskohan nyt sulla paikka plussajunassa? bd bd että pääsisit ensi viikolla reseptejä vaihtamaan! Onko sulla siis ihan normilekuri vai gynekäynti?

Senoralle peukkuja maanantain neuvolaan! Vai et meinaa uskaltaa siirtyä odotuspuolelle ennen kuin on nyytti sylissä, hih :) Milloinkas sit vauvan hoito -puolelle?! ;) Ei vaan, kiva sun kuulumisia on täälläkin lukea! Niin moni "hylkää" haaveilijat täysin odotuspuolelle siirtyessään *nyyh*

).( Täälläkin koko ajan enemmän ja enemmän punaista näkyvillä, joten eiköhän huomenna ole jo kp 1. No, ainakin lutskuvaihe tuntuu olevan riittävän pitkä, vaikka en niitä teroja nyt syönytkään. Ihmetyttää vaan nuo tuhrut, kun ne alkaa aina vaan yhä aikaisemmin... Joten jossain muussa on vika kun keltarauhasessa. Ja joo, oviksen tikutin, mutta oireet oli aika lievät, ei vahvoja limoja tai nippailuja.
Täällä menee tunteet kans aika vuoristorataa.. Pahin masis jo hellittää, mutta olo ei ole millään tavalla toiveikas. Se oma nyytti tuntuu hyvin kaukaiselta ja epätodelliselta asialta :/ Mutta kai tää taas tästä.. Kun nyt se täti tulis ja pääsis kokeilemaan clomeja!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Tää lähtee pihahommiin!

Pikapikaa taas.. en yhtään ehtinyt lukemaan teidän kuulumisia, mutta tulin toivottamaan mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Täällä kp1 eli sunnuntaina alkaa piikittelyt, hui..

Minäkin tulin pikaisesti piipahtamaan (mun pikaiset on varmaan se 15min...)

Sonialle...mun kierrot on vielä hakusessa mut viimeksi se oli 30 pv. Ennen raskauksia siis säännöllinen 28 pv. Eli saapa nähdä mihin se asettuu...mut olen ajatellu kierron puoliväliksi tuon viikon päästä viikonlopun...silloin kierron 14.,15. ja 16.päivät. Joten silloin yritystä kovasti päälle.

Annukalle tosi isot peukut pystyssä...bd bd bd täti saisi nyt jättää tulematta ja meillekin plussajuna taas liikkeelle!!

Keijulle jaksamishaleja...kyllä se haikara löytää teidänkin pesään...ihan varmasti...joskus se vaan antaa odottaa.

Kukkikselle tsemiä piikittelyihin...peukut pystyssä että nyt kaikki menee niinkuin pitääkin!! bd bd bd

senora...ethän kokonaan meitä hylkää kun sitten tuonne toiselle puolelle siirryt...käy välillä aina tsemppaamassa!! Sun juttuja ollut tosiaan niin mukava lukea ja tosi ihanaa että sun plussanvuoro tuli!

oma napaa...täti häipynyt oikeastaan tänään kokonaan näköpiiristä...nyt vaan sit kuulostelemaan sitä kuuluisaa ovista...koska ja milloin se tulee!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!

tervehdys!!

ja hauskaa viikonloppua kaikille!!
Tämä joutuu raatamaan töissä aamusta iltaan koko lauantain ja sunnuntain... eli jotain 66tuntia tällä viikolla töitä.. ohh! mutta siis johtuu siitä että olin ihanassa päikkärissä tän viikon ja oon luvannu kuitenkin tehdä hki:n vanhainkotiin pitkiä vuoroja.. et en mä normaalisti noin paljon töitä tekis... varsinkaan nyt kun pitäis raskautua ;)
Mutta täällä vasta kp5 menossa ja pitkää kiertoa ollut viimeksikin, niin joutuu sen reilu viikon-kaks odottaa jo ovistakin...

Mutta en ehdi nyt tämän enempää kun täytyy pakata tavarat mukaan...
Täytyi vain käydä kurkkaamassa että pysyn ajan tasalla:)

Täälläkin kp 1, joten maanantaina clomeja nassuun! Viikon tuhruttelun jälkeen tädin saapuminen tuntuu jo lähes helpottavalta :)

Kukkikselle kovasti tsemppiä ja peukutuksia piikittelyyn! Toivottavasti tehoaa!!

Mulla olis tiedossa tänään opiskelupäivä, plääh. No, kohta nekin on ohi! Mukavaa lauantaipäivää kaikille!

Pahoittelut Katzulle ja Keijulle. Tiedän tosiaankin miltä tuntuu..kuukaudesta toiseen se perhanan haahka kurvaa paikalle :((( *hali*

Täällä vatsaa juilii aina vaan. Eilen illalla oikein innostui kuplimaan tuosta navan seutuvilta..tänään vain pientä vihlontaa oikealla puolella alavatsaa. En oikein tiedä, mitä ajatella. Toisaalta tuntuu erilaiselta kuin normaalisti, toisaalta voi vaan olla vähän erilaiset menkkoja edeltävät kivut ja tuntemukset. Viikon päästä ollaan toivottavasti viisaampia.
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille.

Kukkis, Keiju, Katzu... en tiiä mitä lohduttavaa osaisin sanoa, kyllähän sitä niin maassa käy kun täti saapuu. Toisaalta jos kauan tuhruttaa niin se helpottaa, mutta silti!
Miks tän täytyy olla niin vaikeeta :(

Annukkaa saadaan vielä hetki jännätä :)

Ovistesti näytti jo selvempää viivaa, veikkaisin, että huomenna tai ylihuomenna positiivinen jos se nyt on tullakseen. Tässä vaiheessa mieliala taas kohoaa, kunnes alas tullaan taas ryminällä.
Vähä vaikeempaa on taas vaihteeksi ollu, tällasia hetkittäisiä aallonpohjia tuppaa vieläkin olemaan :/

Kävin tos perjantaina vakikampaajalla, huomasin lähtiisä, että vieressä oli joku hoitola jossa tehdään myös vyöhyketerapiaa! On kuulemma ollu siinä jo pari vuotta, päässy jotenki meneen ohi...
Listassa oli myös shiatsu ja siinä luki, et auttaa kuukautishäiriöihin. Oli vaan kalliimpaa ku vt, tosin kestiki 2 h. Otin esitteen mukaan, jos nää terot ei vieläkään auta, niin käännyn toisenlaisten hoitojen puoleen :)

Katzulle lohturutistuksia! Voi kurjuus :( Ei oo kivaa, kun aina vaan putoo alas sinne koopee ykköseen...

Annukalle peukkuja! Kyllähän tuo hyvinkin voi "sitä itteään" olla! Jos ei kerran yleensä tommoisia juilintoja ole, ja eiköhän meistä itse kukin jo kroppansa aika hyvin tunne. Peukkuja!

Sonialla h-hetket taas lähestyy. toivotaan, että nyt olisi onni myötä! Ja hyvältä kuulostaa sun jatkosuunnitelmat, jos teroista ei oo apua :) Mites paljon sulla on vielä niitä jäljellä?

Tein täällä tutkimusta tädin suhteen ja kokeilin pärjäänkö ilman särkylääkkeitä. Heh, hullulla on huvinsa ;) No, kp 1 meni kokonaan ilman. Välillä nipisteli ilkeästi, mutta ei niin paljon, etteikö olisi pystynyt olemaan. Tänään sitten sorruin ottamaan yhden buranan. Ei sillä että kipu olisi ollut sen pahempi kuin eilenkään, mutta kyllästyin tutkimukseeni. Miksi kärsimään nippailuista, jos niihin on apuja! Tämä koe siis siksi kun mietin tuota endojuttua. Ja lopputulos on se, että ainakin kivut on vähentyneen pilleriajasta! Kun eikös endon myötä kivut vähitellen pahenisi?

Juu, vähän aallonpohjia täälläkin välillä kynnetään, mutta kaipa sitä oviksen myötä taas toivo nousee. Mies oli niin suloinen eilen, kun se yritti lohduttaa mua ja sanoi, että "kyllä meillä vielä tärppää ja saadaan pikku-*** (mun lempinimi)". Olis kyllä jo aika tärpätä...

Ensi viikosta tulossa aika kiirus, pari päivää töitä ja sitten pitäisi Hesassa käydä. No, tuleepahan taas muutakin mietittävää!

Joku vm -77 vois muuten aloittaa uuden 77-ketjun! Ihan vain varmuuden vuoksi.. ;)

Kaikille kp1:n tulleille suuret lohtuhalit! Toivotaan et nyt tästä kierrosta tärppäis teille =)

Annukalle bdbdbdb et oiski raskauteen liittyviä juilimisia =)

Itselle ei sen kummempaa, väsyttää koko ajan ja nyt on ollu hiukka heikko olo pari päivää, mittasin vanhemmillani verenpaineenki mut ei se nyt kyl kauheen alhanen ollu.. outoo, rasittaa vaan ku välillä tuntuu jalat lähtevän alta. :P

Pikainen kurkkaus, joko Annukan juilimiselle ois tullu mukava selitys. Peukkuja siis edelleen.

Pahoittelut tädin yllättämille.

Ja tärppionnea kovasti teille, joilla h-hetket on käsillä. Ja Kukkikselle onnistuneita piikityksiä.

Terveisiä vielä kaikille muillekin.

Huomenta

Kiitos toivotuksista. Samat oireet jatkuu. Ootellaan, kun ei tässä muutakaan voi.
Tänään on aika inha päivä. Pitäis kohtapuoliin mennä neuvolaan levittelemään. Se on se kohdunkaulansyövän seulontatutkimus. Viime lokakuussa kävin ja nyt taas tuli kutsu. Hyvähän se on, että tutkivat mutta mä tunnen itsekin jotenkin niin hölmöksi siinä maatessani värkit levällään... Olenko outo?! Iltapäivällä olis vielä hammastarkastus, vaikka ennaltaehkäseväähän sekin on... Että kaikki "mukavat" samana päivänä. Enköhän mä kestä.

Miten viikonloppu meni? Täällä ei juuri ihmeitä. Kaupoissa kävin pe-iltana ja la kiertelemässä. Uudet lyhdyt ja tuikkualustat sain hommattua. Muuten ihan tavallista lepäilyä vaan.

BB-asiaa. Se Tiina sitten lähti ja Einari... Samantien tuli tanssijatyttö mukaan. Saa nähdä, millainen loppujen lopuksi on...

Jospa tarkastais postit ja alkais valmistautumaan.... Hauskaa maanantaita.