Wish a baby 59

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WAB

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
enora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma, vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

senora 16.4
Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.
 
Tervetuloa tiistaiaamuun ja uuteen ketjuun!
(tekniikan ihmelapsi... teimpä itselleni uuden nimimerkin... Jos joku päivittelee listaa, niin korjatkoon, kiitos)

Joo kun kopioi, niin muotoilut eivät kopioidu... Ja kun tekee ton kirjautumatta niin tarvii osata html-kieltä ... mutta onnex ekat kotisivut tuli tehtyä picolla ... (kerran päivitetty ja olis ny toisen kerran aika, mut ku taito on ruostunu ...)

Kukas kyseli koopeetä?? 29/28 olis vastaus. Oloja ei oo mitään mihinkää suuntaan, vois olla ehkä aavistus lämpöä. Viikon verran oli nuha pois, mut taas sai tänäaamuna niistää...


Oonko joskus kehunu, että puuhella on ihana?? Oonko?? Eilen keittelin perunoita ja tein kastiketta. Samalla siinä hellalla oli pari 4 litran kattilaa, joissa lämpesi vettä. Intouduin siinä tiskailemaan. Kurkottelin jollakin kipolla vettä kattilasta ja sitä vettä läikähti hellalle ja käsi jäi vesihöyryyn! Auts ranteeseen tuli 5cm x 5cm alue, jota kihelmöi koko eilisen illan sitte.. Pidin sitä kyllä kylmän vesihanan alla ja tein kylmää haudetta. Mies voiteli paksulla nivea-rasvalla muutamaan kertaan... Nyt on komee punainen alue tuossa ranteessa... Kivasti painaa sitä tää rannetuki, joka on näppiksessä ja samoin tuo hiiren rannetukikin. Siis ei pitäis tiskata koskaan!

Kesälomagalluppiako oli myös illalla kehtitelty?? Mä jään varmaan jussilta... Pistän töissä koneen kii, enkä kai kotonakaan paljon auo (ellei sit innostuta vaihtaan konetta ja hommaamaan laajakaistaa...)... Täytyy kai käydä jonku kerran mailit lukemassa, tai sit ei... Miehen lomasta ei vielä oo tietoa, mutta kesällä hänkin kai... Ollaan varmaan kotosalla suurin osa. Ehkä muutama ravireissu, käydään kalastelemassa, poltetaan nuotiota, grillaillaan... Saiskohan aikaiseksi käydä joku autoloma, 2-3 yötä jossain päin Suomea... Taivalkoski, Kuusamo -akselilla ehkä... Tai jos tekis autoloman Pohjois-Karjalaan?? Katselin nimittäin tässä karttaa, ja totesin, ettei sekään niin kaukana ole ja ei ole juuri tullu käytyä... Raveissa jos käydään Torniossa, niin samalla varmaan myös ulkomaanmatka eli Haaparannalla tulee käytyä... Se Ikea kiinnostais käydä kiertämässä uudelleen, en kyllä tiijä mitä ostais...

 
Huomenta

Meilläpä kävi yöllä vieraita, sammakko. Näin sen eilen päivällä takapihalla ja viime yönä se oli meidän keittiössä, kun kävin vessassa. Sieltä se sitten loikki makuuhuoneeseen. Ei muuta kuin mies ylös ja häätämään sammakkoa. Uskotte varmaan, että mies oli tyytyväinen klo 01. Sängyn allehan se tietysti jäi kyyhöttämään. Mies siirsi minun puoliskoni sängystä pois ja sai hätyytettyä sitä takaisin keittiöön, tarkoituksena saada takaovesta pihalle. No jääkaapin alle se mokoma kuitenkin ponkaisi. Sitten meni mieheltä hermot. Totesi, että lähtee nukkumaan. No aikani ihmeteltyä menin minäkin, tosin suljin makuuhuoneen oven. Takapihan ovi jätettiin auki ja ainakaan vielä tätä aika rumaa elikkoa ei ole näkynyt... Olisko mennyt sitten ulos...
Joo, sammakot on söpöjä mutta vaan ulkona eikä keskellä yötä sisällä. Mies piruili asiasta koko aamun... Meillä vietetään nyt mykkäkoulua...

Kesäloma...Sinne on vielä 3 kuukautta. 3 viikkoa pidän niin jää sitten syksyksi, jouluksi ja talveksikin lomapäiviä. Mies on koko kesän suolla, poislukien sade- ja kovat tuulipäivät ja omat peltotyöt. Eli luultavasti ollaan ihan vaan kotona, ainakin se aika, kun mies on kotona. Varmaan vanhempieni kanssa käyn jossakin. Viime kesänä Mäntyharjussa ja Loviisassa... Viime kesänä tehtiin yhteinen lomamatka vasta lokakuun lopussa.

Senora. Voin kuvitella, että tuntuu mukavalta tuo palohaava. Mulla ei kyllä ole koskaan ollut mitään isompaa palovammaa. Muista, että saunassa se voi tuntua tosi inhottavalta.

Missä se vesisade on vai illaksiko piti tulla?! Nyt ainakin niin komea aurinkoinen keli ja noin 8 astetta lämmintä.

Nyt en ole enää ovista bongaillut. Niinkuin viime kierrossakin niin nyt alkoi se rintojen arkuus ja vatsan nipistely mutta eiköhän nämä ole niitä menkkoja ennakoivia oireita.

Palataan vaikka päivemmällä taas. Nyt pitää valmistautua palaveriin.

Annukka
 
Hienot on listat!

Riikalle pahoittelut :( Tuntuu kurjalta puolestasi.

Thelmalle rutkasti onnea hoitoihin! Toukokuussa jännätään!

Ota, Senora, hieman rauhallisemmin. Vaikka tiskaaminen kuinka kivaa olisi - not! ts. oma inhokki kotityö.

KesälomaG. Muutama suunnitelma on; saaristoon tai Hankoon päiväksi ja muutaman päivän lomareissu lahden yli tai Suomessa. Meillä on onnnistunut hyvin yhtäaikaisen loman pitäminen, kuten varmaan tänä vuonnakin. Itsekseni olen aina ihmetellyt pareja/perheitä, joissa aikuisilla ei ole ollut yhtäaikaista lomaa vuosiin; kuinka ne jaksaa? Musta lomat on tosi tärkeää aikaa suhteelle, on aikaa tehdä hieman normaalista poikkeavaa eikä arki paina päälle niin paljon. No, kunhan ihmettelen..

Toivottavasi, Annukka, mykkäkoulu oli vaan aamun juttu! Sillälailla sitten suhtautui yölliseen sammakko jahtiin ;)
 
ahaa... nyt tiijän mitä Annukan mies hommailee... Tuttua hommaa - naapurustossa on ollu saman alan yrittäjä... On sullaki ollu yövieras --- voin kyllä kuvitella teijän häätöoperaation. Mutta eihän pikkusammakko tee mitään pahaa, ei pureskele kenkiä, eikä sotke niinkuin hiirulainen (jollainen oli yhdellä työkaverilla sisällä, eikä hän uskaltanu nukkua makkarissa, vaan vietti yönsä olohuoneen sohvalla ja nukkui huonosti ja kävi aina välillä huhuilemassa roskikseen, että ei hiirikään pysyis paikoillaan)

 
Vai sammakoita kylässä, jaiks! Mä olen samaa mieltä, että ulkona ne ei ole iljettäviä, mut kun tunkevat sisälle niin..yöks..

Kiitos muuten peukuista, mutta nyt alkaa olla niiin selkeitä täti-oireita, että varmaan huomenna viimeistään lorahtaa :/ On tää niin tätä taas, v*tuttaa jo valmiiks..

Mites muuten Piitun endoepäilyt? Joko olit siellä lääkärillä? Sori, kun en muista..lahopää..
 
Jopa oli Annukalla sammakkojahti... Siitä tulikin mieleeni, kun joskus vuosia sitten käytiin tyttöporukalla yhden kaverin mökilä. Menomatkalla puhuttiin siitä että sisällä voi olla hiiriä ja naureskeltiin sille kun vanhoissa elokuvissa naiset hiiren nähdessään kiipeää pöydälle tai tuolille ja kiljuu kurkku suorana. Noh, päästiin mökille ja sitten nukkumaan mennessä alkoi kuulua rapinaa. Noustiin kaikki ylös ja laitettiin valot päälle. Lattialla vipelsi hiiri. Sekunnin sisällä joka likka oli kiivennyt tuolille ja kiljui suoraa huutoa... =D =D Loppuyö yö meni sitten rapinoita kuunnellessa, ei uskallettu nukkua koska se hiirihän voi vaikka kiivetä sänkyyn... =D (ei päästy suljettujen ovien taakse turvaan) Ja heti seuraavana aamuna käytiin ostamassa hiirenloukkuja ja otettiin söpö pikkuotus julmasti hengiltä. Hiiret ja muut otukset on ihan kivoja, kunhan vaan tajuavat pysyä ulkona. =D

Senoralle pikaista paranemista. Palohaavat on kyllä kurjia. Ihanko perinteisellä menetelmällä tiskaat kaikki tiskit? Ihailtavaa, meillä ei enää pärjättäisi ilman tiskikonetta.

LomaG: Mies on juuri aloittanut uudessa työpaikassa, lomaa hällä on ehkä pari viikkoa. Omasta lomasta ei tietoa, jos töihin pääsen niin ei varmaan montaa päivää tule. Mua ärsyttää lomassa se, että joka päivä pitäisi tehdä jotain erikoista ja hienoa. Ainakin miehen mielestä. Minä taas haluaisin vaan olla rauhassa kotona/mökillä ja tehdä jotain jos siltä tuntuu. Loman jälkeen onkin ihanaa palata taas siihen normaaliin arkeen...

Senoralle ja Kukkikselle mega-beedeet! bd bd bd bd bd bd

Omaa napaa: Puhuttiin, tai siis itkettiin yhden ystävän kanssa eilen illalla puhelimessa varmaan puoli tuntia. Hänellä on myös ollut keskenmeno, vähän aikaisemmilla viikoilla tosin. Siinä tyrskittiin ja niiskutettiin ja välillä sai sanottua jonkun sanankin. =) Teki kyllä hyvää.

 
kiitokset peukuttajille...

Riikka, voin kyllä kuvitella teijän likkaporukan tuoleilla kiljumassa ... :) hih. Saitko saikkua vai rimpuiletko töissä vai opiskeletko?? Vuoto kai jo loppunu?? On kyllä sellainen henkinen kolaus... Kannattaisi ehkä katella se Järven kirja nimeltään Syntymätön vaikkapa kirjastosta ja lukaista... Mua ois ainaki syksyllä helpottanu. Muistan kyllä kuinka tunteet meni ylös-alas ja välillä haukuin miehen ja välillä itkiä tihrustin että oon maailman surkein ihminen... Mä kans juttelin silloin yhen kaverin kans puhelimessa tunnin ja välillä itkettiin ja välillä naurettiin.... Täytyy vaan sanoa, että päivä kerrallaan ja usko pois, että ajan kans helpottaa. (karmee klisee, toteaa senora tippa silmässä)
 
pki0125l.jpg

 
Heipaaaaa!
Beeedeeeet Senoralle ja Kukkikselle!!!! Toivottavasti oot senora saanut käden jomotuksen jo paremmaksi. Kamalia kotiäksidenttejä!

Annukalla vieraillut sammakko, hyi! Mä olisin varmaan mennyt hysteeriseksi;) Mut niin olis varmaan mun mieskin:D se ei oo mikää kovin ritarillinen. Onneksi se tiejä sammakko tajus lähteä Tuossa pääsiäisen pyhinä meijän ovelle eksyi kaks aivan täysin puliukkoa ja pimpotteli ovikelloa. Mies nukkui yläkerrassa ja menin sitä herättää et jotkut juopot on ovella ni tää ei ees heränny, kääns vaan kylkee! On siinä ritarillinen mies! Juopot siirtyi naapuriin pimpotteleen ja joku soitti poliisit hakemaan ne!Nyt tulee pientä selityksen makua, mut ei meillä päin siis yleensä ole pulsuja ja asutaan mettän laidassa rauhallisessa rivarissa, joten tää oli jotain todella friikkiä.

Vähänkö rupes naurattaan ku kuvittelin Riikan mökkireissun hiirivierailuineen:D

LomaG: meillä alkaa miehen kans loma kesäkuun toisella viikolla ja siit pidetään 3 viikkoa ja kans syksyllä jätetään 1viikko. Olis tarkotus ottaa äkkilähtö etelään, jos joku sopiva löytyy. Ja kesällä ku on enempi lomaa ni voidaa lähtee vaiks sieltä etelän (helsinki-vantaan) lentsikkakentältä ja yöpyy siel vaikka kaverien luona ku ei niin tartte miettii lomapäiviä. Viimeksihän reissattii suoraan kotikentältä ku syksyl oltiin.

Kiva, että Riikka on saanut ihanasti tukea ystävältään! Kyllä se suru varmasti jossain vaiheessa rupeaa helpottamaan!

Kiitos kaikille hoitotsempityksistä. Ite oon kauhusta kankeena n. 24h ku on ruvennut jännittää ja ressaa et jos ei kaikki meekään hyvin jne. No eihän noissa ole ku 30% onnistumismahdollisuus et ei kauheesti oo odotuksia.

Nyt syömään:)
 
Voi elämän kevät teitä. Onneksi mies lähti jo töihin, tärähtäneenä pitäis mua ku hihitän ääneen teidän jutuille tässä olkkarin nurkassa. Ihania :-D

Mää oisin kertakaikkisesti pyörtyä kupsahtanu jos keskellä yön pimeyttä oisin sammakkoon törmänny omassa keittiössäni. Sammakot on jostain syystä niin järkyttävän pelottavia. Toissa äitienpäivänä käytiin Ääneseudulla patikoimassa muutama kilometri erästä luontopolkua. Tarkotus oli mennä makkaranpaistoon. No, pari kilometriä taivallettuamme maasto muuttui kosteaksi ja kivikkoiseksi. Ja eiköhän siellä loikkinu hitaanpuoleisesti kevätkankeana viisi(!) mieheni nyrkin kokoista sammakkoa. Mää aloin huutaan täyttä kurkkua ja jähmetyin kesken askeleen. Vanhin poika säikähti mun reaktiota ja alko kans parkuun. Meidän ei auttanu ku palata takas ja jättää makkaranpaisto väliin. Onneksi ne sammakot tuli vastaan menomatkalla eikä palatessamme. En nimittäin ois päässy niiden ohi ja mies ois varmaan joutunu soittaan pelastushelikopterin paikalle... Mää oon useinki miettiny että miksen pelkää esim. sisiliskoja ja oon tullu siihen lopputulokseen että sammakot loikkaa ylös ja kohti. Tai niin ainaki tuntuu.

Toinen mitä kammoan kans ylikaiken on käärmeet. Johtuu varmaan kun en oo niitä oikein nähnyt. Kerran vaan ja kaukaa.
 
Toivottavasti Kukkiksen tätioireet ei pitäis paikkaansa! Ja Senorahan on vallan mainiolla koopeellä. Kovasti peukkuja!

Oli hyvä lukea että Riikka on nousemassa jaloilleen. Mahtava juttu että oot saanu puhua ystävättäresi kanssa tapahtuneesta!

Voi kuvitella kuinka kipeä on Senoran käsi. Kotona voi tosiaan sattua kaikenlaista. Mää oon joskus miettiny että pitää opettaa lapset soittamaan hätänumeroon jos mulle sattuis jotain ja mies ois töissä.
 
Mainion kuvan laitoit, Senora! =D =D Olisin saanut saikkua km:n takia, jos olisin töissä. Tässä tilanteessa on kai ihan hyvä, että olen kotona työttömänä... Vuotoa on vielä jonkin verran, mutta se on selvästi vähenemään päin. Huomenna käyn verikokeessa ja sitten torstaina kontrollikäynnillä. Katselin kirjastossa aiheeseen liittyviä kirjoja, mutta en vielä lainannut. Ehkä myöhemmin, jos siltä tuntuu. Nyt on melko hyvä mieli, mutta suru ja itku tulee varmasti vielä monta kertaa.

Ei munkaan mies kyllä kovin ritarillinen ole. Yleensä se olen minä, joka joutuu hoitelemaan sisälle eksyneet ampiaiset, hämähäkit sun muut (onneksi meille ei ole eksynyt pultsareita...). Mun mielestä kaikkein pelottavimpia on ilmassa lentelevät otukset. Hyönteiset ja linnut. En myöskään voisi ikinä ottaa kissaa, joka kiipeilisi sitten pitkin kirjahyllyjä jne. Jotenkin pelottaa ajatus siitä, että "hyökkäys" tulee ilmasta käsin...

Thelmalle hurjasti tsemppiä ja beedeetä hoitoihin!
 
Thelma, saako udella mitä ne hoidot maksaa? Pistoshormonit on vissiin aika kalliita ja yksityisellä itse toimenpidekin taitaa olla tosi tyyristä puuhaa? Hienoa kuitenkin, että olette näin nopeesti päässy eteenpäin! Tsemppiä ja peukkuja!

LomaG: Ei ole vielä päätetty, mutta 4 viikkoa pidetään ja varmaan siinä heinä-elokuun vaihteessa. Merellä tietty ollaan ja varmaan käydään porukalla jossain venereissulla. Parit häätkin olis heinäkuussa, joten kotimaisemissa täytyy silloin pysytellä.
 
no just - tuli sit pikkukuva... taas ... mut siedätyshoitoa teille, kaverit...
Mä en kyllä sammakkoa pelkää (urheana uhoaa, kun ei moinen kaveri oo meillä sisällä käyny)... Hiiriä vilistelee aina silloin tällöin, jolloin virittelelen vaan liskun ja odottelen että kaveri käy pyydykseen. Meillä kyllä sikälis toimii tasa-arvo, että se toimii joka hokasee...

Hyvä et Safiiri hihittelee kotona, toista täällä töissä... Muut pitää ihan pöhkönä...

Riikalle... ihan perinteisellä tyylillä tiskaan, tai oikeastaan vanhanaikaisella... Lämmitän vedet hellalla ja siitä sitten vateihin ja silleen - harjaa ja tiskiainetta...

Tsempit Thelmalle hoitoihin munkin puolesta... toivottavasti kaikki menee kerralla putkeen...
 
Minen jasssa enää ikinä kirjautua...hö.

Senora, äläs säikyttele meitä sammakolla! Jos et oo huomannut niin tällä on hysteerisiä naisia palstailemassa;)

Saat Kukkis kysyä hinnoista: eli hoitaja klinikalla sanoi et kelan lääkekatto menee sitten kerralla rikki ja se taitaa olla vähän yli 600e et taitaa kyllä lähemmäs tonni mennä pistoksiin. Sitten itse hoitohan on n. ööööö...koitan muistella 1600-2400e siis se mikä siitä itelle tulee maksettavaksi. Sit tietty tuohon on tullu jo päälle verikokeet 166e ja simotestit 120e ja ultra kystalle 83e et jo ennen hoitoja on kyllä tullut kustannuksia, mut todella pieniä ite hoitoon verrattuna. Sit tietty käsittääkseni alkioiden pakastus ja muut tuollaset tulee vielä sitten maksamaan joitain satasia päälle. Että aika hyvin totes se mulkvisti tk lääkäri, et "no ei se lapsen teko kuule mitään ilmasta ole". Mut mun mielestä tää on sellanen asia, että en kyllä sen kanssa rupee pihtaileen. Ja lääkäri kyl sanoi et loppuviimein ei kauheesti eroja yksityisen ja julkisen hinnoissa, mitä mä kyl ite vähän epäilen! Nojoo, pääasia mulle on kuitenkin se, että saadaan kunnon palvelua ja asia etenee. Ei jouduta ainakaa oottelee parii vuotta!

Onpa hieno ilma, ja mun mielestä ne kyllä jo lupaili lunta. No ei haittaa ollenkaan et aarinko paistaa:)
 
Hilma77 joo, johan se mies laitteli viestiä ja kyseli, onko mitään näkynyt.

Senora eihän se mitään teekään mutta on se iljettävä. Kävelen yleensä ensin pimeässä vessaan ja sitten jos käyn juomassa keittiössä niin laitan vasta valot. Huomasin elikon, kun laitoin valot. Muuten en varmaan olisi edes huomannut silloin, paitsi jos olisin astunut päälle...KÄÄKS!
Sun laittama sammakko oli kyllä moninkertaisesti söpömpi ilmestys kuin tämä meillä vieraillut :)

Riikka oli meilläkin silloin kun asuin vielä vanhempieni luona kerran hiiri. Kulki saunan ilmastointitorven kautta. Huomattiin, että ulkoseinästä puuttui ritilä, josta pääsi aina ilmastointitorveen. Kun meni ulos laitettiin uusi ritilä ja ei ole sen jälkeen hiiriä näkynyt.
Pahoittelut km:stä.. Voinen vain aavistella, miltä sinusta nyt tuntuu...

Kiitos Thelmalle hintatiedoista. Voipi hyvinnii olla, että piakkoin täälläkin ollaan hoitoa vaille... No ainakin syksyyn asti mennään ihan omin voimin...

Täällä sataa vettä ja koko aamupäivä pakerrettu.. Kohta vois kipasta postilaatikolla ja ottaa vaikka kupposen teetä. Saanhan?

Annukka sateessa










 
Tuo kuvan samppihan on varsin mukavan näköinen. Tuommoista ei varmaan pelkäiskään, paitsi jos se ois tuon kokoinen. Tuli vielä mieleen, mitä tätini oli kirjottanut viime kesänä yhden kesämökkimme vieraskirjaan: "Jos mahdollista, sammakot ovat tulleet entistäkin röyhkeimmiksi. Pyrkivät väkisin sisälle" Nielaus, nielaus ja nielaus.

Meikäläiset oli äsken erittäin ahkeria. Vanhin tuli eskarista ja innostuttiin hänen kanssa tekeen pilates-dvd:n ohjelman liikkeet. Nyt olo on ku jyrän alle jääneellä, en oo kuntoillu piiiiiitkään aikaan. Pakko ottaa itteä niskasta kiinni ja jatkaa jälleen urakkaa.
 
Hihii vai on senoralla vähän ollut lämpöä.. eiks se ois ihan hyvä juttu.. kunhan nyt et liikaa kuumene kun oot noita palovammojakin saanu ja kaikkee..
Hilman kanssa oon samaa mieltä tuosta kesäloman pitämisestä ukkelin kaa että en mäkään tykkäis yksinäni ilman kultsia lomaa pitää. Ja samalla vastaus kesälomageehen että varmaan tulee olemaan vaan pari viikkoa jussin aikoihin.. kun ei tuolla ukollakaan hirmu pitkää lomaa tuu olemaan.. ehkä kierrellään motskarilla Suomea ja varmaan mökkeilyä.. Riikka haluais vaan löhöillä kotona/mökillä kesälomalla ja sellanen tosiaan kelpais mullekin. Ihanaa olis olla joskus tekemättä mitään "ihmeellistä" ja herätä aamuisin täysin ilman suunnitelmia.. se vasta lomaa ois ku töissä joutuu aina riittävästi kaikkee projektii hommailemaan.
Safiiri, olikos siinä pilateksessa pallo mukana? En oo asiaan kummemin tutustunut mutta kaikki muu kuin nopeatempoinen aerobick kiinnostaa.. Eikös se pilates olekin sellaista hieman hitaampaa? Joo tosiaan kevätkuntoon tarttis saada ittensä ja etenkin jos tässä joskus elämänsä vaiheessa (toiv pian) raskautuisi, olisi kai hyvä olla hyvässä fyysisessä kunnossa että palautuminenkin synnytyksen jälkeen kävisi helpommin.. :) Nojoo toivo omasta vauvasta elää vahvana :) :)
 
Eilen oli tosi ihana keli olla ulkona... mies oli metsätöissä ja painuin sille kaveriksi muutamaksi tunniksi. Piti käydä katsomassa listan alusta, että missä päin Annukka asustaa, kun vesisateesta juttelee... Joo sääkartta tais eilen näytää noita sateita sinne päin. Tänne on nyt luvattu lumikuuroja, mutta saa nähdä sitten, nyt ainakin arska mollottaa siniseltä taivaalta.

Tätönen on pysyny poissa ja pitihän sitä lirauttaa purkkiin ja kastaa tikku ... höh ...
ei ois pitäny. Ihan vaan kontrolliviivan sain aikasex. Mutta oloja ei oo mihinkään suuntaan... Kai tästä kierrosta tulee sit ylipitkä, kun noita lyhyitä on ollu tässä välissä...

Tänään on aamupäivä vähän häsäkkää, mutta iltapäivällä helpottaa... maili näyttää olevan jumissa, mikähän sitäkin mättää?

Vai Nuppu lähtee motskarilla kiertämään kesälomalla?? Hui, mulla ei noista moottoroiduista kaksipyöräisistä ole mitään kokemusta, tai no joo, kerran oon ollu mopon kyydissä... :)

Jotai pitäis taas ruveta tekeen tän kunnon kanssa... Ja ikäänkuin vihjeenä sain arpajaisista jumppakuminauhan... pitäis googlettaa sillekkin ohjeita...
 
Senoralle pahoittelut negasta, mutta ei menetetä toivoa vielä.. :)

Täälläkään ei ole täti vielä näyttäytynyt, mutta kyllä se tulon päällä jo on :/ Onneksi ei sentään ole tuhruja tullut niin ku viime kierrossa!

Meidän saunaosaston remonttikin on "jo" loppusuoralla, jes! Saunan puoli on ihan valmis, mutta pesuhuoneen puolelle täytyy vielä muurata lasitiiliseinä ja asentaa hanat, niin johan pääsee saunottelemaan pitkästä aikaa. On siis ollut aika pitkä projekti, kun piti purkaa kaikki pois ulkoseiniin asti ja pohjalaattakin valettiin uusiksi. Mutta nyt se on kunnolla tehty! :)

Seuraavaksi saakin alkaa laittamaan paattia laskukuntoon, että ei tässä hommat lopu.. ;)
 
Senoralle munki puolesta negapahoittelut. Ois nyt pärähtäny kontrollin kaveriksi toinen viiva niin oltas päästy riemuitseen.

Kukkiksella ei oo tuhruillu. Erittäin loistavaa! Nyt jännityksellä odottelemme tuleeko täti vai ei. Toivottavasti ei!

Tämä pilates-dvd on sen niminen kuin kiinteyttävä pilates. Anttilasta sen joskus hankin. Se on just sellasta rauhallista liikkeiden tekemistä hengityksen tahtiin. En vaan oo pitkään aikaan jumpannu, mutta nyt aion taas.

Täytyy jälleen mennä. Myöhemmin lisää.
 
Täällä vaan jotain ihme tuhrua... oisin mäkin sen kaksi viivaa mielelläni nähny, mutta kun en sitä ovistakaan saanu tikutettua...limoja oli kyllä yhtenä päivänä... Ihan afro-kierto.

Meinaspa tulla vieroitusoireita, kun oli vielä nettikin nurin välillä ...

Mikäs olo Kukkiksella?? Pysykööt tuhrut ja täti loitolla! GRRR!

 

Similar threads

T
Viestiä
105
Luettu
2K
R
T
Viestiä
101
Luettu
2K
A
T
Viestiä
132
Luettu
2K
N
R
Viestiä
100
Luettu
2K
S

Yhteistyössä