Wish a Baby 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos onnitteluista!

Hääpäivää ei ole vielä tarkkaan sovittu. Mutta helmi-maaliskuussa olisi tarkoitus häät pitää. Ensin pitää saada selvitettyä kuinka monta henkeä kutsutaan. Toiveissa on molemmilla pienet häät. Mutta vieraiden karsiminen on yllättävän vaikeaa. Eilen jo vähän mietittiin. Jos kutsuu tuon, on tuokin pakko kutsua, tuo kyllä suuttuu jos sitä ei kutsuta jne. Ja vierasjoukko sen kun kasvaa vaan... Helpointa olisi kutsua kaikki tai sitten ei ketään. =) MInä olen alusta asti ollut maistraatin kannalla, mutta mies haluaa kirkkovihkimisen.

Kunhan vierasmäärä saadaan selville, voidaan ruveta varailemaan juhlatiloja yms. ja se tarkka päivä määräytyy vasta sitten. Kirkkoon luulisi tuohon aikaan vuodesta saavan "ajan" melko lyhyelläkin varoitusajalla.

Kihlasormukseksi haluaisin jonkun ihan simppelin, varmaankin ilman timantteja. Onko teidän miehillä muuten erilliset vihkisormukset?

Hirveä homma tuntuu häiden järjestämisessä olevan. Mitään kutsukortteja, hääkarkkeja yms. en aio ruveta askartelemaan. Mutta hoidettavien asioiden lista kasvaa koko ajan. Aagh. Ja minä kun vielä olen kontrollifriikki ja stressaan aivan kaikesta mahdollisesta (ei siis auta vaikka delegoin hommat jollekin muulle). Voi olla että häiden jälkeen joudun mukavaan pehmustettuun pyöreään huoneeseen =)

Kp 25, ja täti on varmasti tulossa. Äsken nimittäin laittelin jouluvaloja, ja vedin siinä puuhaillessani pultit varmaan miljoona kertaa. Täällä sitten onnellinen morsian itsekseen kirosi ja sadatteli. =) Onneksi mies on töissä...

Kuivasta kaudesta: Ei mullakaan oviksen ja menkkojen välissä sellaista ole. Ehkä pari päivää ennen menkkoja on kuivempaa ja sitten heti menkkojen jälkeen. Muuten on aina jotain vuotoa.

Oih, onnittelut Riikalle!!! Mun mielestä tuo oli kyllä ihan tosi romanttista, kuka sen on päättänyt että vaan polvillaan suoritettu on romanttinen kosinta?! Onnea teille molemmille, ja sormuksen valintaan samoin.

Keiju: Hiivasta ei ole kauheasti kokemuksia. Luulen, että tossa viime keväänä oli ekan kerran elämässä hiiva, mutta se meni sitten ihan itsestään ohi ennen kuin ehdin ryhtyä mihinkään suurempiin toimenpiteisiin. Join piimää ja söin luonnonjugurttia. Pari päivää kyllä kutitti niin että meinasin tulla hulluksi, mutta kun oltiin matkalla niin en sitten lähtenyt mihinkään lääkäriin. Tutkailin silloin netistä tätä asiaa, ja monessa paikassa sanottiin, että ekalla kerralla pitää saada lääkärin varmistus että tosiaan on hiiva, ja vasta sitten myöhemmin kun hiiva taas iskee voi käyttää apteekin reseptivapaita itsehoitolääkkeitä. Keskustelupalstoilla suositeltiin myös happamien marjojen ja mehujen syömistä, kuten puolukka ja karpalo. Toivottavasti pääset pian siitä eroon! Niin ja hieno juttu, että pääset kystien suhteen jatkotutkimuksiin näin pian!

PP:lle sanoisin, että älkää turhaan lykätkö yrityksen aloitusta. Ei työnantajalle tarvitse olla niin uskollinen, kaiken aikaahan sitä tapahtuu, että naiset jää äitiyslomalle vaki- ja määräaikaisista töistä. Luonnollinen asia, ja mitä sille voisi, jos teille vaikka sattuisi vahinko, ja tulisit raskaaksi ehkäisystä huolimatta? Eihän sun tarvitse töissä kertoa, kuinka suunnitellusta raskaudesta on kyse.

Omppu vaikuttaa piristyneeltä, hyvä! Niin se elämä voittaa, vaikka tapahtunutta ei varmasti voikaan ikinä unohtaa. Onnea teidän yrityksen jatkumiselle, sitten kun pääsette sinne asti!

Täällä kp 19 tai 21 (en siis vieläkään ole varma, pitäiskä tämä kierto laskea alkaneeksi ekoista tuhruista vai kunnon vuodosta) / 27-31 (toi 31 jos tuhrut lasketaan edelliseen kiertoon, muuten 29). Menipäs monimutkaiseksi! Mutta menkkoja siis odottelen ensi viikon lopulla, tai tietty niin paljon mielummin ettei ne tuliskaan... Oviksen olin bongaavinani aika selvästi kp 14/16, lämmöt nousi ja limoja riitti. Olin aika toiveikas siinä vaiheessa, ja Viivin plussa tuoreessa muistissa, mutta nyt alkaa taas pessimismi voittaa...

Sara, mulla oli muuten ihan samat fiilikset oviksen aikoihin, että toivoa riitti, ja nytten ku alkaa taas lähestyä kierron loppua, niin se pessimismi voittaa.

Mulla oli nyt tässä kierrossa selkeesti tuo kuivempi kausi oviksen jälkeen. Mutta kaikissa kierroissa sitä ei ole ollut.

Ja pp:lle vielä tuosta yrityksen aloittamisesta, että olen kyllä pitkälle samaa mieltä muiden kanssa siinä, että sitä OIKEAA hetkeä ei varmaan kovin monella tule, helposti on aina jokin asia mikä vois olla paremmin. Meillä on mietitty, että pitäisikö odottaa, että rahatilanne on parempi? pitäiskö odottaa että ollaan naimisissa? Pärjätäänkö me lapsen kanssa? Mitä jos se lapsi ei oliskaan terve? Pitäisikö odottaa, että meillä on se omakotitalo? Ihan kamalasti on kysymyksiä, ja ajatuksia miksi periaatteessa vois lykätä tätä yrittämistä, mutta onnellinen olen, että ei olla lykätty :) Sillä molemmat kuitenkin sitä omaa lasta toivotaan ihan valtavasti, ja toisekseen, kun tämä nyt ei onnistukkaan ihan niin helposti mitä ois toivonut.

Mutta se mitä tuossa nyt koitin sanoa, että luottaa siiheen omaan tunteeseen :)

Oi joi, suuren suuret onnittelut tulevalle morsiamelle eli Riikalle! :) Aivan ihana yllätys mieheltäsi! :) Superromanttista! Voin kuvitella, et iskee aikamoinen stressi, kun häät on teillä kuitenkin aika pian. Mutta saatte varmasti kaiken ajoissa valmiiksi, kun olet jo nyt niin touhuissasi:)

Hirmuisesti oli tullut tänne juttua, en tainnut eilen ehtiä ollenkaan tänne. Aloitetaanpas vaikka siitä gallupista, jonka muistan. Eli meillä on miehen kanssa sellaisen tosi perinteiset, mutta mielestäni oikein kauniit puolipyöreät 4mm leveät kihlasormukset. Halusimme ehdottomasti samanlaiset ja jotenkin ihastuimme sellaiseen ajattomaan ja yksinkertaiseen malliin. Tuohon sopii sitten melkein mikä tahansa vihkisormus:)

Kiitos kaikille ihanan rohkaisevista kommenteistanne yrityksen aloittamisesta! Olen kyllä sydämessäni tismalleen samaa mieltä kuin te... Luotan kohtaloon ja siihen, että käy niin kuin on tarkoitus. Jos nyt tulisin heti raskaaksi, niin sitten tulisin. Turhapa sitä on enää siirtää, kun ei se raskautuminen todellakaan ole yksinkertaista ja kummallakin on siis vauvakuumetta ilmassa... ;)

Mullakaan ei ole kokemusta hiivasta eli en osaa valitettavasti auttaa. Mut nuo vinkit kuulosti kyllä hyviltä! Sellaisenkin olen kuullut, et sokeri ja valkoinen jauho lisäisivät hiivariskiä eli niitä vähentämällä hiivan saa kuriin?

Thelma kyseli meidän sohvasta. Se on Askosta sellainen ruskea 3 hengen AVALON-vuodesohva. Yritän laittaa sen linkin tähän: http://62.44.243.30/asko/index.php?tuoteryhma=28

Toivottavasti täti pysyy poissa niin Meiramin kuin muidenkin luota! :) Olishan se ihanaa, jos pian lähtisi lisää porukkaa plussajunan kyytiin. Viivi varmaan kaipailee plussaajien puolella samoilla viikoilla olevia, kun muistaakseni vain Limee on siinä samoissa menossa?

En nyt millään muista kommentoida kaikkea, anteeksi!!! *pahoittelee dementiaansa* Mutta kovasti plussatuulia kaikille ja vielä kerran onnea Riikalle! :) Alan suunnittelemaan huomisen tunteja ja sitten olis tarkoitus lähteä miehen kanssa juoksulenkille... Me ollaan päätetty yrittää pitää tuota harrastusta nyt yllä, et säilyis kunto hyvänä ja paikat vetreänä yritystäkin ajatellen... ;)

Kp8 menossa, kohtahan tässä pääsee tosi toimiin... ;)

Iltaa!

Ihan ekana sormusG: Kihlasormus on aika simppeli. Reunoilla on jotain koristeleikkauksia ja keskeltä se on sellainen mattapintainen. Miehellä on samanlainen. Vihkisormuksessa on rivissä viisi timanttia (valkoista), joten aika perussormus sekin. Molemmat sormukset on kultaa. Miehellä ei ole erikseen vihkisormusta, koska halusi vain yhden sormuksen, eikä halunnut myöskään vaihtaa kihlasormustaan "uuteen".

Thelmalle lohtuhalitus, kuulostit niin surkealta tuolla edellisellä sivulla. En osaa sua sen kummemmin lohduttaa, kun itsestä tuntuu ihan samalta. Mutta tänne voit aina purkaa mietteitäs, jos se auttaa. :)
Meillä töissä ihan oikeesti vähintään joka toinen hedelmällisessä iässä oleva nainen on raskaana. Siis suurinpiirtein aina kun menee töihin, saa kuulla raskausuutisia!! Koita siinä sitten hymyillä ja onnitella, kun itsellä meinaa tulla masis oman vauvaprojektin suhteen. Ja varsinkin kun noista ainakin pari on ollut yllätysraskauksia... Mä en ymmärrä, miten jollekin tosiaan sattuu vahinkoja! Siis aikuisille ihmisille...

Tulee ihan omat hääjärjestelyt mieleen noista Riikan jutuista! Kovasti teillä on varmasti järjestettävää, jos helmi-maaliskuulla juhlat pidätte. Mutta niitä juttuja onkin ihana miettiä =) Ootko miettinyt millaisen puvun haluat? Sitä oli mun mielestä niin ihana suunnitella... Pidä meidät ajan tasalla suunnitelmista!

Kiitoksia hiivanhäätövinkeistä! Se jogurtti kuulosti aika hurjalta!! Eipä olisi heti tullut mieleeni läträtä sitä alapäähän... :O Mutta täytyy kokeilla, jos ei oireet tästä helpotu. En haluaisi heti turvautua apteekin lääkkeisiin, kun nää oireet on vielä siedettävissä.

Ja Pp:llä alkaa tärppipäivät lähestyä!! Ootteko puhuneet yrityksen alkamisesta sen kummemmin miehesi kanssa? Plussatuulia siis Tikkurilaan päin!!

Meiramille erityispeukutukset, toivotaan, että sun oireilu oliskin merkki jostain tosi tosi kivasta :)

Olis kyllä aika saada joku Viivin kaveriksi elokuun mammoihin, joten voisi se plussajuna taas pysähtyä täällä. *soittaa vr:lle ja tilaa plussajunan wab-asemalle piiiiitkälle pysähdykselle*.

Se on kyllä kumma miten sitä aina tuleekin tultua aina tsekkaileen palstalle, että onko mitään uusia juttuja :)

Hyvälle näytti Pp'n uus sohva, jos sen vain oikein tuolta bongasin :)

Nytkään mulla ei mitään asiaa, kunhan vain aikani kuluksi jotain ylimääräistä höpöttelen :)

Kävin tuossa taas kerran lueskelemassa plussapuolella... huoh.... sinne ku päästäis :)

Vielä tunti töitä, onko ketään muita linjoilla :)

Keijuhan täällä olikin ollut kirjoittelemassa jo :)

Nuista hiivan karkoitus keinoista, niin äärimmäinen minkä mä oon kuullut, niin että tamppoonia on uitettu just jossain jugustissa/piimässä ja sitten laitettu tuonne alapäähän. Mutta on jäänyt iteltä kokeilematta....

Argh, nyt mä kuolen! Siis jugurtissa uitettu tamponi laitettu sisään?!? Oikeesti? Mä luulin, että sitä jugurttia vaan silleen ulkoisesti käytettäis... :O Mutta ei kai se vaarallistakaan ole, kun sitä voi syödäkin...
Hihii, voin vain kuvitella mieheni ilmeen, kun alkaisin tampoonin kanssa hääräämään jääkaapilla!! =D

Askel, askel, hyppy, tonttulakki keikkuu päässä.. ihanaa perjantaita!! Meillä alkoi suloisesti, nukuttiin pojan kanssa puol yhdeksään ja vielä köllöteltiin ja kuunneltiin ulkona riehuvaa tuuta ja sadetta. Nyt on puuro jäähtymässä pojalle.

Just ennen heräämistä näin unta, että olin silmäleikkauksessa ja jouduin avustamaan leikkaavaa lääkäriä, jouduin pitämään yläluomesta kiinni.. Tais olla illallinen LOST vähän liikaa :).

Eipä sitten muuta, tähän lähtöön. Kertoilkaahan kuulumisia!

Nauratti niin p*sti tuo "tamponi jugurtilla" ;)) Itselläni ei ole _onneksi_ koskaan oel ollut hiivaa, mutta tiedän sen olevan hyvin rasittava "vieras".

Jep, viikonloppu taas edessä!! Lauantaiksi pitäisi tehdä ruoka kahdeksalle hengelle ja se tuottaa hieman vaikeuksia. Ensinnäkin samanlaiset aterimet loppuu kesken ja suurin kattila mitä omistan on 5l. Mahtuuko siihen perunat? (Ajattelin keitettyjä.) Vai pitääkö vielä laittaa toiseenkin kattilaan? *huoh* En ole koskaan laittanut noin suurelle porukalle ruokaa, joten määrät on vähän hakusessa. Lihaa tarvitaan ainakin 1,5 kg jne.

Sormuksista: kihlasormuksina meillä on ohuet kultaiset, joissa leikkauksia. Vain mulla on vihkisormus, kun emme löytäneet miehelle mieleistä. Vihkisormuksessa on mun ainoat timantit, joita on seitsemän kpl. Niin, ja kultainen sekin.

Jatketaas taas hetki töitä..

Huomenta naiset!

Pakko oli tulla Riikkaa onnittelemaan, ihanan romanttiselta kuulosti kyllä retkenne, hyvä että suostuit =)

SormusG:n ajattelin minäkin vastata, vaikka olenkin tuolla toisella puolella: eli kihlasormus on ihan tavallista "tusinakamaa" eli puolipyöreä keltakultainen, sileä ja ohut. Vihkisormus onkin sitten vähän spessumpi, kaksiosainen, toinen "rinkula" keltakultaa ja toinen valkokultaa. Yksi timangi keskellä "yhdistää" näitä rinkuloita.

Hain aika kauan tätä sormusta, mies jo mulle tuskastuikin kun mulle ei mikään kelvannut =) mutta kun ajattelin tuota sormusta käyttää sitten seuraavat 50 vuotta =) niin täytyyhän sen olla hyvä ja silmälle kaunis =) eikä ollut edes hirmukallis, mun mielestä....mä kun sanoin, etten halua mitään tonneja maksavaa, enhän mä sitä uskalla sitten käyttääkään!!

Hyvä, että Omppu kuulostaa jo paljon pirteämmältä!

Pp:llä alkaa kohta tositoimet, hui!
Ja kiva, jos koulussa -siis töissä =) -on alkanut hyvin. Älä murehdi, kyllä se siitä lähtee, kaikki rutiinit yms. Kaikkein tärkeintä, että itse viihdyt ja että lapsukaiset tottelevat ja pitävät sinusta =)
En muista, olenko siitä yrityksen siirtämisestä jo kommentoinut, mutta älkää missään nimessä siirtäkö, jos kerta molemmilla on kova kuume!!! Kyllä ne työnantajat ymmärtävät, nuoret ihmisethän "luonnollisesti" saavat lapsia =)

Tuosta jugurttitamponista....olen itsekin kokeillut, ja TOIMII!!!!! Siis oikeasti =) Vaikka vähän kornilta kyllä kuulostaa....

Joopa joo, ei tosiaan ole ihan jouluilmat, ja ei nuo fiiliksetkään niin kovin jouluisat ole. Jos olette käyneet lukaisemassa tuolla toisella puolen, niiin perhepiirissä oli kuolemantapaus ja hautajaiset "mukavasti" ennen joulua ;(

Mutta mutta, kaikille oikein ihanaa joulunodotusta, ja se plussajunahan oli jo tilattu tähän osoitteeseen, josko heti ensi vuoden alussa saataisiin monta matkustajaa?!?! =)

Syysmarja rv 16+4

HYVÄÄ PERJANTAITA!!!On se vaan ihanaa kun on taas viikonloppu. Mun mielestä joka viikko pitäis olla keskiviikko vapaata:) Meillä ei vaihteeksi toimi netti koton *kiroo jälleen Soneraa* ja en päässy koko eilisiltana tänne lueskelee.

Kiitos Keijulle tsempistä! Nää fiilikset menee vähän aaltoliikkeellä, eli välillä on huippuhyvä ja positiivinen fiilis ja välillä on sitte ihan pohjalla. Mutta näin kait se meillä kaikilla välillä:)

Pp:n sohva oli hieno, eikä pahan hintanenkaan!

Toi jogurttitampooni on ajatuksena aika "iiuuuuuu" ällö, mutta hyvä jos toimii. Mitäpä sitä ei värkkinsä eteen tekis;D

Kuulostaa ihanilta nuo Riikan suunnittelut ja varmaan ylikiva fiilis suunnitella kaikkee. Tosi nopeesti ob häät että taitaa tekemistä riittää! SormusG: mulla ei ole ensimmäistäkään ei kihla, eikä vihkisormusta;( Joten sitä odotellessa. Mutta jos mä joskus sellaset saan niin valkukoltaset haluan:) Vihkisormukseen vähän bligblibgiäkin!

Juuh, jos työskentelis hetken...

Tanssahtaa hiukan perjantain kunniaksi ;)

Ompun aamu kuulostaa ihanalle :) Ja sun uni oli myös aika mielenkiintoinen... Leikattiinko Lostissa jonku silmiä, vai mistä ihmeestä sait niin kamalan unen kehiteltyä?!

Hilmalle en osaa kyllä antaa keittiö neuvoja. Mä olen ite niin huono ruoan laittaja, hyvä että saan makaronilaatikon väsättyä :D

Syysmarjalle vielä osanotot :( ja voimia hautajaisiin.

Ja kiitos Thelma erityispeukutuksista :)

Oih ja voih, kävin eilen läpi mun kiertoja, ja keskimääränen kierron pituus on nykyään se 29-31, että vähän päässy venähtämään. Nyt siis kp 27/29-31
Nyt listailen tähän nämä oireet, joista suurinosa on menkka oireita, ja loput mielikuvituksen tuotetta, mutta ettö sitten tulevaisuudessa voin tarvittaessa verailla tulevia oireita nykyisiin oireisiin.
*yö heräily (luokittelen sen nyt tähän koska se on normaalista poikkeavaa)
( ->viime yönä heräsin noin. puoli kolme, ja noin puoli viisi)
*illalla oli "kuplavatsassa", hassu tunne.
*alavatsan "jomotusta"->kuten yleensä just ennen menkkoja
*Iso finni? tai joku finnin tapainen möykky rintakehässä
*Sellaiset asiat, jotka ennen maistuneet hyvälle, maistuu pahalle. Esim kokis ei maistunut oikeastaan miltään, mäkkärin juustohampurilainen oli ihan kamalaa.
*alavatsa turvoksissa
*mielialan vaihtelut, pienestä enkelistä---->vihaiseksi leijonaksi------>surulliseksi nyytiksi

Siinä nyt ne jota tuli mieleen. nuita vois jatkaa aika pitkällekkin, jos jokaisen asian kirjais ylös mihin kiinnittää huomiota.
Mutta suurinosa kaikista "oireista" on aina ollu ihan nuita menkka oireita.
Mutta siinä nyt tältä erää.

Hyvää viikonloppua kaikille niille jotka ei enää ole tulossa palstailemaan!!
-Mutta minä tulen vielä takaisin ;)

Hiphei huraa, viikonloppu! *tanssii humppaa karttakeppi kädessä* :)

Oi, käyp kyllä katteeks Omppua, minäkin tahdon noin ihania aamuja! :) Sun uni kuulosti aika kammottavalta... Oli varmaan helpotus herätä siitä!

Hilma, en ole itsekään laittanut noin monelle ruokaa, mutta musta se 5 litran kattila kuulostaa sopivalta. Varmaan on hyvä laskea se 2-4 perunaa per nenä (syöjän ja perunan koosta tietysti riippuen... hih) ja kattoo, et mahtuuko ne kattilaan. Tsemppiä kokkailuun, varmasti saat hyvät kemut pystyyn!:) meillekin on tulossa nyt illalla miehen sukulaisia kylään ja kohta pitää alkaa keittelemään riisipuuroa. Teen sen sellasella ihanalla ohjeella, jossa puolet nesteestä on sulanutta vaniljajäätelöä, NAM! :)

Meirami, sullahan oireet kuulostaa TOSI lupaavalta! Nyt vain peukut pystyyn! bd bd bd! Ootko aatellu, et millon testaat jos ja KUN täti pysyy poissa? En malta oottaa sun uutisia... :)

Syysmarjalle osanotto anopin poismenosta! *rutistaa kamua ja lohduttaa surevaa* Kurjaa, että tuollainen tapahtuu vielä näin joulun alla. :( Toivottavasti jaksatte tukea miehenne kanssa toinen toisianne! Syysmarjalle piti vielä kommentoida, et ei ne kersat mua aina tottele. :/ En tiedä olenko vain epäautoritaarinen tai onko vika noissa nykyajan lapsissa, joiden ei tarvitse totella välttämättä edes vanhempiaan... Mut uhkailulla, lahjonnalla ja kiristyksellä pääsee aika pitkälle pienten kanssa. ;)

Keiju, mites sun hiivaepäilyt? Joko olet käynyt jogurttia kaappiin? ;) Kyselit, et ollaanko puhuttu miehen kanssa yrityksestä. Ollaan juteltu aika paljonkin ja mies on esim. sitä mieltä, ettei se halua, et mittailen lämpöjä tai tikutan ovista - ainakaan nyt heti. Ja olen itse samaa mieltä, eli otetaan ihan rennosti ja huolestutaan vasta, jos nyt ei ala puoleen vuoteen kuulumaan. helppohan se on tietysti nyt sanoa, varmaan oon ihan neuroottinen jo ekan yrityskierron jälkeen, jos se ei tuota tulosta. ;) Ja mies kyllä aika usein ottaa asian puheeksi... Ja kovasti sitä aina huolettaa, et onkohan sillä varmasti kunnon simpat muhimassa jne. ;)

Thelma, toivottavasti olet nyt paremmalla mielellä! :) Jokos sulla on kohta jännäyspäivät? Vai oletko heittänyt kirveen kaivoon ovisbongailun jälkeen? Kovasti peukkuja sullekin jokatapauksessa! :) bd bd bd!

Kp9 menossa täällä :) Pitäis varmaan alottaa kohta kylvöt, et ollaan ajoissa liikkeellä. ;) Ajateltiin sitä joka toinen päivä-taktiikkaa oviksen aikoihin. :)

Jeps mut nyt kutsuu puuropata. Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Ihanaa, perjantai, ja vapaa viikonloppu edessä! *liittyy tanssiin hyppien ja pomppien*
Mullekin sopis, että aina olis keskiviikko vapaata. =D Se katkaisi viikon mukavasti.

Kuulostaa ihanalta ratkaisulta tuo Ompun hoitovapaa perjantaisin, kun saatte tuolla tavalla köllötellä ja heräillä omaan tahtiin! Olikos sulla se Ikean reissu tänään? Löysitkö mitään?

Olipas mukava kuulla taas Syysmarjastakin! Pahoittelut anoppisi poismenosta :( Ikävään aikaan sattui, kun näin lähellä joulua. Voimia hautajaisiin! Tiesikö hän muuten tulevasta pikkuisesta?

Hilmalla on aikamoiset kestitykset tiedossa viikonloppuna! En ole minäkään noin suurelle porukalle ikinä "oikeaa" ruokaa laittanut, joten en osaa antaa hyviä neuvoja. Parempi kuitenkin liikaa kuin liian vähän :)

PP:llä on sitten selvät sävelet yrityksen suhteen!! Kuulostaa hyvältä se joka toinen päivä -suunnitelma, ja oviksen testailuilla ei varmaan kannata tässä vaiheessa stressata, kun kuitenkin oot jo selvittänyt, että ovuloit. Peitot sitten vaan pöllyämään!
Kuulosti muuten aika herkulta se sun riisipuuro-ohje! Onko siinä muuta erikoisuutta kuin se jäätelö? Vai haluatko paljastaa salaisia reseptejä? ;) Mun alkoi tehdä mieli riisipuuroa... Täytyy varmaan keitellä viikonloppuna!

Ja Meiramilla oli jo aikamoinen lista oireita! Hyvältä kuulostaa! Oikein paljon peukkuja sinne, täytyyhän ketjuun edes yksi jouluplussa tulla! Mä yritän puhallella näitä myrskytuulia sinne päin ja muuttaa ne plussatuuliksi :)

Vai oli Syysmarja kokeillut sitä jugurttitamponia.. hmm, pitäisköhän munkin uskaltaa.. Kävin aamulla ruokaostoksilla, niin ostin jo sitä jugurttiakin. Ehkä pitää uskaltautua kokeilemaan, kun oireet jatkuu edelleen. Vähän ällöltä ajatukselta se kyllä tuntuu, mutta Thelmaa lainatakseni, mitäpä sitä ei värkkinsä eteen tekisi. ;)
Muuten, tiedättekö, voiko hiivasta johtua pieni vaaleanpunainen/ rusehtava vuoto? Kun tänään on tullut sellaista pariin otteeseen pyyhkiessä. Vielä ei pitäisi olla edes tuhrut tulossa, kun oviksestakin on vasta vajaa viikko. Mä en kestä näitä alapään ongelmia... :/ Sorry taas nämä mun ihanat puheenaiheet *hymyilee nolona*.

Ihanaa viikonloppua sitten vaan kaikille! Ottakaa rennosti :)

Heips!

Pp:llä tärppi päivät vain lähestyy!!! Hurjan nopsaa kyllä menee tuo aika! paitsi sitten se viimeset viikot on kyllä aina pitkät... Mutta hyvältä kuulostaa teidän suunnitelmat tuon yrittämisen kanssa :)

Keiju, mulla ei kyllä muistaakseni ole koskaan tullut mitään vuotoja hiivasta johtuen... ainut on ollu vain kutina, ja kirvely (ensimmäisellä kerralla sekotin hiivan pissatulehdukseen)

Ihana kun jaksatte peukutella oireita, mutta kyllä mä oon 99% varma että ihan vain perus menkka oireet on kyseessa :( -mutta kiitos kuitenkin, ihania ootta :)

Meiramille peukutukset!!! Hyviltä ainakin kuulostavat nuo sun oireet. Mulla noista oireista kierrossa jossa plussasin olivat; yö heräily ja ihme finnt rintahehässä.. toivotaan, että sulla oireet enteilisivät myös plussaa!!

Riikalle onnentoivotukset!! Susta tulee sitten kans talvi morsian, meillä oli myös häät helmikuulla. Oli se vaan ihanaa aikaa, vaikka välillä myös aika stressavakin suunnittelu vaiheessa.

Pp:lle myös onnittelu- nyt se yritys on sitten alkanut. Onnea tulevaan kiertoon toivotaan, että plussa tulisi äkkiä..

Omia kuulumisia.. Pahoinvointia ollut ilmassa jonkin verran ja kerran olen joutunut oksentamaankin. Muita oireita ei sitten rintojen arkuutta lukuun ottamatta olekaan. Eka neuvola on ens viikon tiistaina ja sitä odotan jännityksellä. Olo on edelleen uskomaton ja välillä ajattelee, että onko tämä edes totta. Vielä siis kaikki ihan hyvin ja pahoinvoinninkin kanssa pärjää, kun vain muistaa syödä riittävän usein.

Limee 7+4

Kiva Limee kun kävit moikkaamassa täällä :)

Mulla taas tylsää :)
ens vuoden alusta mulla muuten muuttuu työkuva jonkinverran, niin toivottavasti tulee vähän säpinää työpäiviinkin enemmän. Vaikka ei siinä, onhan täälläkin mukava notkua ;)

Ai Meiramilla tylsää..mhy. No mut hyvä jos on muutosta työkuvioihin odotettavissa. Mikään ei oo niin tylsää ku tylsä työ!

Kiva kuulla, että Limeelläkin kaikki hyvin pahoinvointi lukuunottamatta. Ja Syysmarjalle myös osanotot..elämä on kyllä välillä käsittämättömän julmaa..meilläkin työpaikalla lyhyen ajan sisällä tullut monta syöpäuutista. Ihan kammottavaa.

Mulla tossa äsken tuntui ihan ku ovulaatio olis lähestymässä ja koopeekin vasta jotain alle 15! Kyllä se nyt tietysti tulee ajoissa, kun ei pääse hyödyntämään.. :(
=*"#%&?!! @! Oliskohan siitä sitte hirveesti ongelmia, jos sattuiskin heti tärppäämään?? Kun kumminkin lääkäri kehotti odottamaan ne yhet veripäivät..

Juu ei oltu Ikeassa, tuli anopille jotain muuta. Mutta, ehkä ens perjantaina sitten. Ehtiipähän tilipäivä olemaan ennen sitä. Paitsi että tulihan noi veronpalautukset vissiin jo. Mut mulla on kyllä nekin jo etukäteen käytetty, kun tulee pienempää palkkaa nyt sit neljän kuukauden ajan. Ja hei, tää on oikeesti ihan loistojuttu tää hoitovapaa! Harmittaa, kun en aikasemmin tajunnut; ihan hyvin olisin voinut tehdä tätä koko ajan.

Meiramille peukkuja...!! Mulla oli varmaan just se aamuyöheräily ainoo oire sillon. Eikä muuten Lostissa silmiä leikattu, mutta siinä oli sellanen pähkähullu lääkäri kyllä.

Aah, syötiin just tortilloja ja otin lasin punkkua ja jälkiruuaks DaCapo -konvehteja. Tää se on elämää!

Iltaa!

Kiitos vielä eilisen jälkeen tulleista onnitteluista. Nyt on sormukset hankittu. Ja ette usko miten oudolta se tuossa sormessa tuntuu... siis fyysisesti, kun ei ole minkäänlaisiin sormuksiin tottunut. Ihan simppelit, sileät valkokultarinkulat ostettiin. Siihen on sitten helppo (?) löytää yhteensopiva vihkisormus. Ensin meinattiin keltakultaa, mutta se ei näyttänyt oikein omalta. En tiedä kutistuiko mun sormi, mutta sormus tuntui kaupassa paljon tiukemmalta kuin nyt. =) Ei se liian iso kuitenkaan ole.

Niin, en tiedä onko tuo meidän hääaikataulu liian optimistinen. Mutta tosiaan tarkoituksena on pitää homma mahdollisimman simppelinä. Ja vieraita max 50. Saapa nähdä toteutuuko suunnitelmat.

Meirami, sulla on TOSI lupaavat oireet! Oikein ekstrasuperhyper-peukutukset myös minulta. Milloin meinaat testata?

Olette te Hilma ja Pp vaan melkoisia emäntiä, kun vieraita uskallatte kestitä. =) Minä en varmaan ikinä kutsu ketään ruokavieraita... Mies aina urhoollisesti syö kaiken mitä pöytään tuodaan, mutta ihan kaikkia omia sävellyksiä en edes omalle äidilleni kehtaisi tarjota. Ehkä pitäisi mennä jonnekin kokkikurssille...

Tuo jugurttitamponi kuulostaa kyllä juuri niin hullulta että se voisi toimia. Kaikenlaista sitä joutuukin nainen alapäänsä eteen tekemään. =D

Pp, kuulostaa oikein fiksulta ottaa yritys rennosti näin aluksi. Itsekin olen ajatellut, että minä en sitten mitään ovistestejä hanki enkä kyttää kalentereita. :) Mutta saapa nähdä kuinka meikäläisen rentouden sitten käy, helppo tosiaan näin etukäteen pitää jalat maanpinnalla.

Syysmarjalle osanotto anopin poismenosta. Ikävää tosiaan, että se sattui näin joulun alla.

Limeelle onnellista odotusta! Ja tsemppiä pahoinvoinnin kanssa.

Hauskaa viikonloppua!