Wish a Baby 36

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Viivi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heipä hei!

Hirrmusti tullut tekstiä muutaman päivän aikana...:)

Ompulla siis viivat vaan tummenee, upeeta! onko sulla ollut vielä mitään selkeitä raskausoireita? pahoinvointia, väsymystä? _Eiköhän siellä masussa kaikki ole ok! elä huoli! mutta itse varmaan olisin samanlainen tuossa tilanteessa! :) *hali*

Harmi keiju että miehesi on ratkennut ja salaa poltellut! yritä kuitenkin ymmärtää, voin kokemuksesta sanoa että tuo tupruttelun lopettaminen ei oo mitään helppoa! Ymmärrän kuitenkin petetyksi tulemisen tunteesi, koska onhan tässä kyse yhteisestä projekstistanne ja elämääkin suuremmasta asiasta siis vauvasta! Mutta yritä ymmärtää miestäsi! :)

PP:lle onnea uuteen kotiin! olipahan hurja matka teillä, onneksi ei käynyt mittään!! Aatella tosiaan, kohta teillä alkaa varsinainen yritys! :) huimaa! kyllä aika menee hurjan nopeasti!

Viivikin menossa lääkäriin! hyvä hyvä! tule sitten heti kertomaan kuulumiset!!

Täällä kyseltiin oliko halloween pippaloita! Meillä oli, tai siis järjestimme kaveriporukassa naamiaiset! oli kyllä hauskat bileet, meitä oli noin 30 henkilöä...

ON: kp taitaa olla nyt öö, 17...ovis oli kp 12-13 ja nyt kyllä huomasin tosiaan kunnon limat...sori nyt tulee yksityiskohtaista selvennystä mutta siis tuolloin kp 12 tuli kunnon paksua limaa paperille pyyhittäessä, ennen en ole tällaista huomannut että olisi ollut! noh, ovikset hyödynnettiin ja toivottavasti tuottaisi tulosta kun kerran tohtorikin tuon O:N näki ultralla...

Nyt pitäis taas alkaa käydä lenkillä ja salilla, siis mulla on vähän ajan sisällä paino noussut 3-4 kg!! ihan huimasti, syön kuiteski ihan normaalista....tuntuu että ainaki se 2 kg on tullu tisseihin, ne on kasvanu niin että tursuaa jo ulos rintsikoista! Huomenna kuntoileen!!

Ja täällä taas =)

Hih, korjaan hieman aamuista asennettani lumisadetta kohtaan ;) Oikeestaan ihan tykkään lumisateesta ja onhan ulkona paljon kauniimpaa kun on valkoista. Otti vaan päähän kun kastuin siinä myräkässä ja kovalla vaivalla laitetut hiukset meni ihan sekaisin :D Kunnon talvi on aina parempi kuin musta ja märkä maa!

Hmm... *tiirailee Saran lämpökäyrää miettiliäänä*, on mullakin tuon verran ollut vaihtelua alkukierrossa. Mulla on olllut lukemat jotain 36,4-36,6 ja onpa joskus pompannut 36,7 kun olen vähän myöhemmin mitannut. Oviksen jälkeen on ollut 36,8-37,0 että kyllä siinä on mielestäni selvä nousu ollut. En kyllä osaa sanoa... Kun ei kai tämä mittaussysteemikään mikään takuuvarma ole... Olikos sulla jotain muita ovismerkkejä ilmassa joku päivä?

Onnea Ompulle ultra-ajasta!! Menetkö edes sille luget määränneelle tohtorille? ;) *kuvittelee mielessään hölmön lekurin yllättyneen ilmeen* Toki sä saat täällä purkaa tuntojas, vaikka ootkin jo plussannut! Me jännätään mukana viivojen vahvistumisia ja toivotaan parasta. Ja sitäpaitsi, on hauska kuulla noita alkuraskauden oireita/ oireettomuutta, jos vaikka itse olis joskus samassa tilanteessa :) Tosi outo ajatus, että sä et enää kirjoittelis täällä... :/ Hauska muuten se miehesi suhtautumistapa! Muistuttaa välillä mun miestä, kun sekään ei aina voi puhua asioista ja sitten kuitenkin "puhuu" omalla tavallaan, kun on ensin vähän miettinyt juttuja. Hölmöjä ne miehet, mutta silti niin ihania =)

Riinan tilanne kuulostaa tosiaan jännältä! Olis kyllä tosi ihanaa, jos teille tulisikin nyt ihan luomuplussa ennen hoitojen aloittamista :) bd bd bd

Hei Tikru, toi sun limakuvailu sopii just siihen mitä mulla tuli eilen! Voi damn, miksei mulle sit tullut ovistestiin kahta viivaa??? Mitä ihmettä ne limat sitten oli? Mutta ei kyllä ne lämmötkään ole nousseet, joten ei kai se sit ovis ollut :( Mikäs kp se lekuri näki sen tulevan oviksen? Eli tuliko limat ennen sitä vai jälkeen? Toivotaan kuitenkin, että limat on olleet tehokkaita ja kuljettanut pikku siimahännät perille! bd sullekin!
Muuten, mitäs jos siellä onkin jo hedelmöitys tapahtunut ja sua turvottaa senkin takia? Jos ei tissitkään meinaa enää mahtua rintsikoihin...? *kehittää kovasti Tikrulle raskausoireita, että pääsisi taas jännäämään*

Jepulis, eiköhän siinä ollut mun jutut tämän päivän osalta. Nyt tää lähtee taas täydellisten naisten pariin... Huomiseen!!

Voi vitjat! Mä kirjotin justiinsa tekstiä ainaski sata riviä ja sitten mä tein jotain ja koko teksti hävis!!! P#!"@!!le. No aloitetaanpa alusta, mut nyt tulee vaan pikakommentoinnit, koska mun sormet on melkein verillä...

Kiitos Riikallekin tervetulotoivotuksista*kiittää ja kumartaa*:)

Omppu, Onnittelut ultra-ajasta. Ja älähän sitä mieti, ettäkö olisit itsekäs kun meille avaudut. Sitähän varten täällä ollaan, että kaikki huolet jaataan! Ihana muuten miehes kommentti sohvasta:D Niin perus miesmäinen kommentti:)

Toivotaan Tikru, että simpat löytää oikeeseen paikkaan!! Pitelen peukkuja!

Tuuha Riina ilmotteleen tilannekatsausta meille! Peukut on pystyssä sullekin!!!

Onnea PP:lle uusista kaloista!!! Täällä minicityssä on vaan kaks kuppasta eläinkauppaa, joissa aika huono valikoima. ELi jos hankin kaloja, niin mä reissaan sitten Tiksiin noutaan niitä:D Raukat ei kyllä varmaan elä niin kauaa, et pääsisin himaan:(

Sara oli mittaillu lämpöja ja mitää viisaasta mulla ei ole niihin kommentoida, muuta kuin, että itellä samalla lailla, tosin vasta n. kp 20 nous 36,3->36,5 sitten siitä kp 23 vasta 36,7 ja siinä se nyt sitte o. Paitsi tänää tais olla 36,6. Mut kuitenkin. Ovislimat oli, mut lämmötpä ei ole juurikaa nousseet, että ei ota selvää.Tuuhan valaseen mua, jos keksit selityksen moiseen. Ens kierrossa mä otan ns. järeemmät aseet käyttöön ja tikkuttelen vielä ovista lämpöjen mittailun ohella. On se kumma jos sit en oo yhtää viisaampi ku tässä kierrossa:)

Keijullako olis ns. ovislimoja ilman ovista? Voisko se olla niin, että niitä tulee useempi päivä niitä limoja ja sitte vimppana limapäivänä ovis? Jostain muistan noin lukeneeni.

Tikru on aktiivinen kun jaksat kuntoilla. Mulle riittää päivittäin n. 15min lumitöitä ja kerran viikossa lenkki. Hmmmm....pitäis varmaa pikkusen enemmä ruveta liikkuu, jos vaikka vahingossa laihtuis.:) Mut eipä taida olla pelkoo tällä karkin syömisellä. Ja jostain luin, että sokeriton ruokavalio auttais plussaan. Onko kukaan testannut?

Jäi varmaan miljoona asiaa kommentoimatta kun te olitte kirjotelleet ni ahkerasti, mutta minä palailen jos jotain putkahtaa mieleen!

Hyvää loppuviikkoa arvon leidit! Tää poistuu nyt tv:n ääreen.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Keiju: tohtori näki samana päivänä oviksen, sanoi että nyt ois 17 mm rakkula irtoomassa ja sit seuraavana päivänä pupuiltiin...sillee noi limat vaan jännät että mä en oo aikasemmin mitään limoja oikeestaan ees huomannu, tai oon jos oon tosi tarkaan paperii katellu ja väännelly mut nyt sitä tuli oikeesti ihan tosi paljon, sellasina klimppeinäkin...(sori kuvaus...) jännä ettei sulle tullut sitten kahta viivaa...mikä kp sulla on? jos se ovis on sit ollu jo tai jotain? tai tulossa?? testaile kuiteski jos se on vaik vasta tulossa...:) bd bd bd

Joo, en tiiä tosiaan mitä tää turvotus on mut pari viikkoo sitten painoin vielä 65kg ja nyt yhtäkkii sen 69...tulee koht paniikki et jos paino nousee ja nousee...rinnat on tosi turvoksissa...mut eihän ne oireet viel näin pian vois tulla...lämpö mulla nyt 37.-37.2...sekin on nyt uutta, ei yleensä ole noi lämmöt pahemmin nousseet...

Saunomaan...

Tikru: Mulla on kp 10 TAI kp 24 riippuen siitä lasketaanko se viime viikon kestänyt vuoto oikeiksi menkoiksi. Joten ei oo mitään hajua siitä milloin sen oviksen oikeesti pitäis olla... :/ Ehkä en pidätellyt tarpeeksi kauan ennen kuin testailin, tai sit olin juonut liikaa ja pissa oli liian laimeeta. (Voi yöks näitä mun juttuja tänään, koittakaa kestää ;D) Pitää vielä huomenna tikuttaa ja seurata niitä lämpöjä. Eilen kuitenkin laitettiin haikaralle hakemus vetämään, joten sen puolesta homma hoidossa ;)

Kyllä kai raskausoireet voi alkaa hyvinkin pian hedelmöittymisestä, just joku turvotus varsinkin. Toivotaan et olis sitä itseään :D

Ja nyt, ÖITÄ!!

keiju, mulla nyt sit ainakin piti paikkansa tuo että aloitin kierron laskemisen uusiksi tuosta tuplamenkoista...kumpa tää turvotus johtuski raskaudesta, mutta luulen että se sitten on kyllä vaan lihomista, mutta kuka tietää...sen näkee sitten parin viikon päästä...:) jänskättää huomenna saa tietää jatkuuko työt vielä... ÖITÄ! :)

Huomenia taas!
Nyt tulee yksityiskohtaista tietoa...
Eilen siis tuli päivällä ihan pieni ruskea tuhru... Olen sellainen varman päälle pelaaja ja käytän tampoonia jo kello hyvissä ajoin kun menkkojen pitäisi alkaa ja nyt yöllä ei ollu tullu mitään mut kun aamupisua pyyhin ni tuli ihan vaaleaa verta paperiin ja sit taas ei mitään... En nyt ymmärrä että mitä tämä on :/ kaipa se täti sieltä tämän päivän aikan tulee... Se ainakin tässä ihmetyttää kun noita teroja syödessä kierrot ovat olleet niin tasaiset ja nyt näin viivästyy.

Tiistaiaamun terveisin, Riina kp32

Huomenta!

Riina, lupaavalta vaikuttaa!!! Koskas meinaat testata? Kyllähän tuollasta pientä tiputtelua voi tulla, vaikka raskaana olisitkin!!! Pitelen peukkuja! Ja just jos menkat on terojen takia ollu säännölliset ja nyt myöhässä!!! Testaatestaatestaa:)

Tuuhan Tikru kertoo työtilanne heti kun tiedät!

Jaa, jos katkais taas hetkeksi töitä:)

Huomenta täältäkin. Taas yksi vahvempi viiva testattuna aamutuimaan :) Taidan uskoa vähitellen ja keskittyä siihen ultran odottamiseen!

Riina, mä odottelen sua kyytiin!! Jos muistat/luit, niin mullahan tuli kolmena päivänä ruskeeta vuotoa tossa viime viikolla, eli sulla on vielä kaikki hyvinkin mahdollista! bdbdbdbdbd!

Ja Tikrullakin tissit senkun kasvaa ;) Tulkaa nyt pliis porukalla mukaan!! Keijulle vielä, että ei ne tikut oikeesti kaikilla näytä plussaa, ja silti on saatu raskaus alulle!!

Tikru kyseli oireista, noh, sellasta lievää närästyskuvotusta nytkin (tosin puhuttiin kahvipöydässä just vakavista sairauksista..), sitten sellanen kevyt pistely välillä kohdun tienoilla ja sit sellasta paineen tunnetta siellä päin. Varsinkin iltaisin melkoinen palelu ja väsymys, mutta aamuisin olen herännyt nyt muutamana aamuna ennen kellonsoittoa ihmeen pirteenä. Olo on ailahtelevainen, välillä olen onneni kukkuloilla ja välillä karjun perheelle kurkku suorana ;) Itkukin on välillä aika lähellä...Rinnoissa ihan kevyttä kihelmöintiä ja jotain satunnaisia kipuja, ei sen kummempaa. Muistaakseni esikoisraskaudessa "rintakivut" tulivat vasta kuudennesta viikosta eteenpäin (nyt siis 4+0, oviksesta laskettuna ja tämän mukaan elelen..). Että summa summarum: ei mitään selkeetä oiretta edelleenkään. Ekassa raskaudessa mulla oli, myös vähän myöhemmillä viikoilla, ihan järkyttävät menkkakivut, varsinkin öisin olin ihan tuskissani viikon ajan. Mutta sillon tuntu kyllä alussakin jomotusta, jota nyt ei siis vielä hirveesti ole ollut, välillä vaan..Ja, odotan mielenkiinnolla sitä tissien turpoamista, kun ekan raskauden jälkeen näistä ei paljoo jäljelle jäänyt, heh. Voi vaan kuvitella mitä toisen jälkeen tapahtuu :/ !

Ja itsekeskeinen ).( katsaus päättyköön jälleen, täytyy alkaa hommiin.. Hauskaa päivää, ainakin vielä toistaiseksi sää suosii täällä Uudellamaalla!

Ihanaa, Omppu! Kyllä sun on uskottava, et kyllä se sitä nyt on:) Tiedustelisinkin sulta tuota, kun en nyt muista, että kuinka pitkään kerkesit niitä lugeja syömään? ja pidensikö ne l-vaihetta vai kui sulla kävi? Itellä kun sama ongelma ni niiiiiin ihanaa kun sait siihen apua! Oot positiivisena esimerkkinä:)

Jaahas, ja sitte taas töitä välillä....

Huomenia!

Ja Omppu alkaa vähitellen uskomaan että raskaana ollaan :) Hyvähyvä! Toivottavasti saat Riinasta ja Tikrusta seuraa plussajunaan!

Riina, nyt heti paikalla testaamaan siitä, mars mars! Jos terot on tähänkin asti pitänyt kierrot lyhyinä, niin kp 32 kuulostaa jo tooodella lupaavalta. Ja tuntuu, että jotain pientä vuotoa on suurimmalla osalla alkuraskaudessa, joten nou hätä sen puolesta :) Jännää!

Tikrulle peukkuja, et saisit jatkaa työpaikassasi!

Täällä lämmöt edelleen alhaalla, joten ei kai ole sitä ovista vielä ollut. Tai sitten se greippimehun lipittäminen on auttanut ja ovislimoja tulee viikko etukäteen :D Hyi, olis muuten aika ällöttävää... :/ No, ehkä yhden tikun vielä uhraan, mutta sitten tyydyn odottamaan lämpöjen nousemista. Ja jos tosiaan laskee ne ihmetiputtelut uudeksi kierroksi, niin nyt on vasta kp 11, joten ovis ei vielä pitäiskään olla.

Joku täällä kirjoitti joulusta ja joulukorttien askartelusta (PP?), niin teenpä aiheesta oikein gallupin: Oletko jouluihminen? Minä olen, ehdottomasti =) Tykkään askarrella ja väkertää kaikenlaisia joulujuttuja, ja itse tehdyt joulukortit kuuluvat ehdottomasti asiaan. Nyt on jo malli tiedossa, mutta shoppailuretki Tiimariin tai Sinooperiin voisi olla pian paikallaan. Muutenkin tykkään poltella kynttilöitä, leipoa pipareita ja torttuja ja fiilistellä joulua hyvissä ajoin. Nytkin jo tekisi mieli soitella joululauluja pianolla, mutta ehkä en vielä viitsi... ;) Joululahjojakin on ihana suunnitella etukäteen, varsinkin jos itse aikoo tehdä jotain. Aaah, nyt pääsin taas oikein tunnelmaan, kun mietin joulujuttuja :) Tämä joulunodotus on ehkä parempaakin kuin itse joulu, sillä se menee niin nopeasti ohi...

Tällaisia mietteitä täällä. Mukavaa päivänjatkoa!!

Thelma, mä kerkisin syömään lugeja 8 päivää , ennen kuin tein ekan positiivisen testin. Että tiedä sitten, oliko sattumaa vai niiden ansiota, että heti tehosivat! Kyllä mä uskon, että niistä apua oli ja tällä kokemuksella voin suositella :)

Joku kysyi, että menenkö samalle gynelle, joka ne luget "määräsi". No, valitettavasti en, kun tarjottiin toista (mies...) ja halusin vaan niin sen ajan varattua! Olis kyllä voinut pyytää sille samalle, mutta olin niin paniikissa ;)

Joulugalluppia pukkasi. Noh, kyllä joulusta tykkään, mutta ainakin tähän asti ollaan aina esim. jouluruoka saatu anoppilassa (sitä ennen tietysti äidin luona), eikä ole tullut mitään sellasia laiteltua, ja koristeitakin ihan pikkusen vaan, kun niitä on niiin ärsyttävä sitte joulun jälkeen keräillä pois. Mutta kuusi pitää ehdottomasti olla ja aito sellainen, itse kaadettu (=mieheni kaatama). Joulukortteja tykkään väsätä kans ite varsinkin nyt pojan syntymän jälkeen.

Voi, toivottavasti Keijun kierto rupeis pelaamaan vähän aukottomammin... bd

Mentävä taas...hitto näitä töitä ku häiritsevät!

Tikutus-tiedotusta: Nyt tuli selkeesti kaks viivaa, mutta on se toinen kyl aika paljon haaleempi... Viiva kuitenkin, ihan miehenkin silmillä nähtävissä, luulisin ;) Mutta enpä näistä tiedä,kun ei oo limojakaan enää tullut. En kyllä enää testaile ennen kuin tulee jotain selkeempiä oireita! Alan vaikka tekemään niitä jouluaskarteluja, niin saan muuta mietittävää. (joo, uskokoon ken tahtoo... ;) )

Paitsi sitä pitää vielä kysyä, että onko joku saanut noilla Advancen ovistikuilla joskus ihan puhtaan negan? Ettei oo haamun haamuakaan näkynyt? Kun musta tuntuu, että ne näyttää aina pikkuista haamuviivaa... ihan kiusallaan... ettei vaan voisi päätellä mitään :s

Keiju, olen joskus saanut ihan selkeen negankin tikuilla, että usko nyt vaan, kyllä se Ovis sieltä tulee! Se piikkihän voi sitten olla nopeakin, eli välttämättä et saa sitä metsästettyäkään, joten mun mielestä nyt tästä alkaen muutama päivä on toiminnan aikaa ;) Onnea matkaan!! bd Limatkin varmaan saapuu, kun olet vähän aikaa pyyhkimättä ;)

Kääk!!

Just sain vuodatettua elämääkin suuremmat vuodatukset tänne, ja sitten kaikki katosi!!!! voihan pska.....

nyt kokeilen vielä uudestaan.

Vielä olen tosiaan lomalla, tämän ja huomisen. Ihanaa :) Ja tänään on OC ja pako päivä, wuhuu. Häpeän tunnustaa, mutta mä oon ollut oc riippuvainen siitä asti kun sarja sai alkunsa :)mulla jopa on dvd'nä toinen tuotanto kausi *punastuu*

mutta Hei! Riinallahan kuulostaa tosi lupaavalle, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä täällä, ja hengessä mukana jännäilen testitulosta, kunhan päädyt testailemaan :)

Ja Tikrukin saattais olla myös plussajunaan liittyvien joukossa... hyvältä kuulostaa :D peukut myös sinne!!!!

ompulle kamalasti onnea viivan vahvistumisesta!! olen niiiiiin onnellinen puolestasi! ja onnitteluni myös ultran varauksesta :) hui kuinka kiva!

Keijulle onnea myös ovis plussalle :) Vahvituihan se viiva sielläkin :)

ööööööh.... ketäs muita tässä nyt oli kirjoitellut.... hurjan jänniä aikoja tuntuu olevan niin monella että pienen meiramin pää menee ihansekaisin,

Niin ja pp'tä piti vielä kerran onnitella! Onnea uuteen kotiin! Ja uusista peheenjäsenistä akvaariossa :)

on: kp 28/28-30
lämmöt 37-37.2
vessa rapotti: aamulla paperiin jäi kirkasta verta, ja sitä oli myös ihan pönttöön asti. (juu olin siellä päällä tutkimassa...)
tilanne nyt: ei mitään
-ei menkka kipuja
-ei lisää verta
-ei tissit kipeät
-ei närästystä
-Ei Mitään Oireita Mihinkään Suuntaan
Plaah! Todella turhauttavaa.
Kerrankin kun oisin täysin varautunut siihen että menkat alkais, niin sitten pitää olla tällasta.
analyyseja:
A) jos ovista ei ollut menkat ois mahdollisesti myöhässä, eikös joo... ja tuskin tulis ees mitääntuhruja?
B) Jos menkat alkais nyt, niin lämpöjen ois pitänyt jo laskea...
c) epäilen että mietin ihan liikaa....

Noh, enihau, en aijo testata. enenenenenenenen
paitsi ehkä jos rakas sukulainen ei ole jostain syystä saapunut vielä en viikolla, niin sitten...
Mutta eiköhän tuo kuitenkin tule, kun niin selkeesti siitä jo aamulla varoitteli.

Nyt ihanaa tiistai päivän jatkoa, arvon ladyt :)

terv. meirami, yksi tuhruttelia lisää kerhoomme

Omppu ihanaa! kyllä sinun on vaan uskottava että pieni ihmisen alku siellä massussa kasvaa! et sinä kauaa sitten kerennyt niitä lugeja syödä! :)

Riinalla jännät paikat! kuten sanottu, mahkuja on niin kauan kun kunnon vuotoa ei tule! bdbdbdbd

Meiramillakin jännää, niin ja samat sanat sinulle kuin riinallekkin! ++++++++++++ toivottavasti molemmat pääsette hyppimään plussajunan kyytiin!! :)

Keijukin saanut viivaa tikkuun eli ovis tulossa! jes jes!

Mä olen funtsinu nyt et missä vaiheessa ne lämmöt sitten laskee? pari päivää ennen menkkoja? samana päivänä ku menkat alkaa vai miten tuo menee? kun en ole perehtynyt tohon lämpöjen mittailuu....

G: olen ehdottomasti jouluihminen...en välttämättä jaksa kovin paljoa tehdä mitään jouluaskarteluja ym. mutta minusta joulun rauhallinen tunnelma on aivan ihanaa!! :)

ON: kp siis 18 ja lämmöt aamusin 36.5(normaali aamulämpötila 35.8) ja iltasin 37-37,2...kovasti toivoisin että olisi jo 17 päivä viikonloppu kun menkkojen mahdollinen alku olisi paikoillaan ja ei tarttisi miettiä että mitäköhän tai no siis täytyisi mutta sitten olisi jo mahdollista testailla ym...tää on tosi turhauttavaa....jotenkin sitä nyt on toivo korkeella ku tuli noin runsaasti ovislimaakin mitä en ole aikaisemmin huomannut niin ja lekurikin tuon O:N näki...mutta...

Jeps, salkkarit alkaa...:)

Muutes, tietääkö joku minkäkokoinen munarakkula on hyvä raskautumismielessä? Aloin vaan mietiskelemään kun lekuri sanoi että minulla näkyi 17 mm rakkula, että olikohan se hyvän kokoinen....nii joo ja työt jatkuivat kaksi viikkoa! :)

Iltaa kaikki!:)

Tänään on ollu jotenkin ihmeellisen kiireinen päivä, vaikka en olekaan periaatteessa tehnyt mitään muuta kuin ravannut kaupungilla ja leiponut omenapiirakkaa ekalle oikealle vieraallemme. Nyt sitten lopulta ehdin tänne:)

Voi vitsi, onpas monella jännät paikat!!! Kovasti tsemppiä ja onnea kaikille jännääjillemme elikä Tikrulle, Meiramille ja Riinalle! Olishan se aivan mieletöntä, jos WAB+-ketju saisi kerralle neljä uutta vahvistusta! :) Täällä on ainakin peukut ja varpaat pystyssä kaikille teille!:)

Ja Keijulle tsemiä oviksen bongaukseen! Jospa se viiva sieltä vahvistuu päivä päivältä:) Minäkin tilasin niitä Advancen tikkuja ja tässä kierrossa olis tarkotus testata niitä. Nyt on vasta kp6 menossa eli valitettavasti menee vielä viikko ennen tositoimia. :/ Mut sit voin omalta osaltani kertoa kokemuksista:)

Omppukos se kyseli miun kalavalikoimaa. Elikä ostin eilen pusukalan, helmirihmakalan (kaveri odotteli jo valmiina kotiakvaariossa) ja kardinaalitetroja. Ennestään mulla on monnisia, rubiinitetroja, mustatetroja, lippukirjoahvenia ja selkäuimarimonni. Akvaarion koko on 145 litraa eli alkaa asukastiheys olla aika lailla täynnä.

Kävin ostamassa jo joulukorttitarpeita ja tein yhden mallikortin. Ihan hyvältä näytti, taidanpa tehdä sellaisia tänä jouluna:)

Se meidän eka vieras vihjaili muuten meille vauvoista! Jotain puhuttiin koiranpennun hankkimisesta, kun haluaisin vielä kolmannen koiran tuolle meidän nuoremmalle kaveriksi. Niin se meidän kaveri sanoi, että entäs ne toisenlaiset kaverit... ;) Hassua, ihmiset on nyt alkanu vihjailemaan vauvoista. Näkeeköhän mun vauvakuumeen päällepäinkin??? Joo, taidanpa tästä hipsiä tuonne olkkariin miehen kainaloon. Hyvää yötä kaikille ihanille ketjulaisillemme!

Huooooomenta!

Huii, onpas Meiramillakin jänskät paikat!! bd bd bd
Onkos sulla yleensä tuhrutellut, vai onko se ihan uusi vaiva? Toivotaan, että se rakas (tai oikeastaan ei niin rakas!) sukulainen tajuaa pysyä poissa!! Ja Tikrullakin lämmöt katossa, hyvä hyvä! Mulla on lämmöt laskeneet vasta sinä päivänä, kun menkat on alkaneet, tai joskus kunnolla vasta koopee kakkosenakin. Että siitä on vähän vaikea ennakoida... Ja hmm, siitä munarakkulan koosta en oikein osaa sanoa... Muistaakseni tällä palstalla oli joku aika sitten joku kysymys aiheesta, että selaapa vanhoja ketjuja vähän taaksenpäin jos löytyisi!

Kuulostaa hauskalta nuo akvaariotouhut! Mun mielestä akvaariot ja ennen kaikkea ne kalat siellä on tosi kauniita, mutta itse olisin varmaan liian laiska pitämään sitä puhtaana. Pienenä aina kadehdin serkkuni kotona olevaa akvaariota.. On teillä PP aikamoinen eläintarha, varsinkin jos vielä yhden koiran otatte :)

Mun ovisbongailut ei ole edistyneet. Nyt tulin töihin niin aikaisin, etten jaksanut testiä tehdä. Mutta ei ole O-oloakaan, eikä limojakaan ole näkynyt. Ja kyllä, Omppu, olen malttanut nyt vähän pitää taukoakin siinä pyyhkimisessä ;) Ihan aiheellinen muistutus! :D Eilen puhuttiin miehen kanssa näistä mun ovisbongailuista, ja mies sanoi, että täytyy sitten huomenna jaksaa puuhailla, jos ne viivat siitä vahvistuisivat. Jee, se on niin söpöä, kun sekin on hengessä mukana :) Kun aattelin eka, että ehkä tuo tikuttelu stressais sitä...

Nyt takaisin töihin, ja oikein mukavaa päivää kaikille WABilaisille!!

http://plaza.fi/ellit/lapsia-vanhempia/keskustelu/t1548416

Tässä Tikrulle linkki keskusteluun aiheesta "liian suuret munarakkulat". Sen perusteella 21mm olis kai suotavin koko.

Vitsit, onko ne tosiaan noin suuria?!? Siis tuohan on n. 2 cm! :-O Vai onko tässä joku eri mittayksikkö mitä mä en tajua?

Huhuu, missäs kaikki taas on? Täällä töissä on harvinaisen hiljaista ja mitäpäs muutakaan minä teen kun roikun netissä... hyi hyi... Kävin taas odottajien puoltakin lukemassa ja voi ei kun se nosti vauvakuumetta! Ne sivut pitäis olla jotenkin suljettu haaveilijoilta... :D

Minä taustailen täällä ainakin... mietin kuumeisesti, että uskaltaiskohan tuota jo neuvola-aikaa tilata..ettei vaan joutuis sitte perumaan! Ja tässä on vielä sekin, että sattuvat kuulumaan saman työnantajan leipiin nuo neuvolalaiset... vaikka ovathan tietysti vaitiolovelvollisia, mutta silti..ei niiiiin halusi kenenkään vielä saavan tietää!

Ihana kyllä lukea, miten teidän miehet on niin satasella mukana vauvapuuhissa!

Hyvä että edes Omppu on täällä taustaillut mun yksinpuhelua :) Kävin jo muissakin ketjuissa kuokkimassa, kun on niiiin tylsää... Hankala juttu tuo neuvolan varaaminen Ompulla! Mut pakkohan sun on se jossain välissä kuitenkin tehdä, ja onhan ne ihmiset tosiaan vaitiolovelvollisia. Ymmärrän kyllä, et haluisit pitää vielä salassa... Jos vaikka vielä viikolla siirrät varaamista :) Muistan kun me varattiin aikoinaan vihkikirkkoa, niin siellä oli kanssa yks perhetuttu töissä keneltä se varattiin. Takeltelin siinä sit vähän et "onhan tää nyt varmasti luottamuksellista" kun haluttiin pitää vielä vanhemmilta salassa. Tsemppiä =)

Heh, no joo, ihan hyvä idea toi pitkittäminen, mut.. ei oikein toiminut mun kohdalla! :) Menin ja varasin, kuukauden päähän. ONNEKS siellä sattui olemaan joku tuuraaja, joka ei varmasti tunne mua enkä mä sitä. Sanoin vaan, että peruutan sitte loppukuusta, jos ultrassa näkyy tyhjää.. Hope NOT! bd

Meiramilla vaikuttaa hyvältä! bd Ja missäs Riina menee...? Peukut myös! Niin ja Tikrukin vielä! En osaa sanoa mitään noihin rakkulakokoihin...Tuntuu kyllä hurjankokoiselta joku yli kakssenttinen pallukka! Mutta selittäis kyllä ainakin omalla kohdallani sen mielettömän kuplantunteen oviksen aikaan...

Oireista, huokailuttaa! Ja posket kuumottaa, on kylmä ja kuuma. Mutta piruuttani mittasin "kuumeen", 36,4... Kevyttä jomotusta alakerrassa, välillä tissejä pistelee. Mut edelleenkään, en uskois, jos en tietäis. Siksi vaan kerron, että tiedätte sitten, kun omalle kohdalle sattuu, toivottavasti pian :)

Kaikki ovat varmaan nautiskelemassa tuosta ihanasta auringonpaisteesta - täällä ainakin killottanut kevätmäisesti koko päivän! Ja ah, niiiiin liukasta. Ulkona siis ;)

KÄÄK! Onhan ollu päivä. Aamulla mut hälytettiin sijaiseksi sinne koululle mihin meen töihin. Tuo oli jo tarpeeks stressaavaa, kun herää puhelimen pirinään vartin yli 7 saa kuulla, et ysiltä pitäs olla jo pitämässä tuntia. Inhoan tollasia äkkilähtöjä ja varsinkin nyt, kun pitää aina selvittää bussilinjat ja junavuorot, et tietää ees suunnilleen millä pysäkillä pitää seisoa töröttää mihinkin aikaan. *piiiiitkä huokaus* No, itse luokka oli mukava lukuunottamatta muutamaa kauhukakaraa. Muut opet varoitteli niistä jo etukäteen ja karu totuus paljastui mullekin pian. ne vaan ryntäili ympäri luokkaa eivätkä kuunnelleet yhtään mitä sanoin ja siis se oli yhtä kaaosta koko päivä. Passitin ne reksin puhutteluun ja soitin yden kotiin... Ja sit yks loukkas jalkansa välkällä ja piti soittaa sen vanhemmille ja yhellä koski mahaan ja sen vanhemmille piti kans soittaa. En ees kerenny syömään koko päivänä, kun piti paapoa niitä kipeitä tenavia ja hoidella niitten asioita. On siis vähän siipi maassa-olo. :/ Ja sama luokka kutsuu myös huomenna. *toinen piiiiiiiitkä huokaus*

Omppu, onnittelut myös neuvola-ajan varaamisesta! :) Varmasti aika kinkkinen tilanne, jos tuttuja sattuu olemaan tuollaisessa "juorualttiissa" paikassa töissä. Mut luulis, et vaitiolovelvollisuus olis sen verran velvoittava, ettei kukaan menis lörpöttelemään sen ohi. Vaikka puhuinhan mä äsken itekin oppilaitten asioista, mut ettehän te tiedä mistä koulusta on kyse. ;)

Keiju, mulla kans vauvakuume sen kuin pahenee, jos eksyn tuonne odotttajien puolelle. Tai sit käy niin, että masennun täysin ja ajattelen, etten ikinä voi itse olla samassa tilanteessa. Sellanen haaveilijalukitus vois olla aika hyvä;) Mut pakkohan tuolla on välillä käydä kurkkimassa, kun ollaan saatu ne ekat WAB-vauvatkin ketjuun:)

Missäs kaikki luuraa? Viivi on ollut jo pitkään hiljaa? HUhuuuuu? Missäs Sara ja Riikka on ja kaikki muutkin? Nyt äkkiä linjoille leidit!:)

Täällä mennään kp7 ja yhä vain tuhruttelee. Laiska kohtu-syndrooma oletan...