Iltaa ketjuun!
En ole moneen päivään ehtinyt tänne, kun joka ilta on ollut jonkunlaista kissanristiäistä!
LIMEELLE HIRRRRRMUISEN-KAUHIAN-KOVASTI ONNEAAAAAA!!!!! JIPPIIIII!!!!

Hyvä, että nyt Ompun ei tarvinnut yksin matkustaa plussajunassa!
Meirami on tänään joutunut ihan yksikseen täällä jutustelemaan! Kaikki toiset taitaa olla viikonlopun hulinoissa.
Kuulostaa, Meirami, kyllä vähän erikoiselta tuo sun vuoto... Mä en kyllä asiasta mitään tiedä, mutta voishan tuo ainakin näin maalikon ajatusmallin mukaan olla ollut varhainen keskenmenokin... Varsinkin jos sulla ei yleensä muulloin tule tuollaisia isompia hyytymiä ja runsasta vuotoa. Harmi vaan, kun sitä ei saa enää kai mitenkään varmistettua...
Kuinkas kävi, vietitkö lauantain kotosalla, vai innostuitko lähtemään liikenteeseen?
Hitsi, tää on nyt täällä uudella sivulla, enkä pääse lukemaan edeltäviä juttuja... Varmastikin aika moni asia jää kommentoimatta, sori! Pitää siis tyytyä oman navan kaiveluun.
siis ).( Mä olin eilen siellä labrakokeissa... Ja mä sanon vaan että voi ...kele, ...tana ...ttu!! Sen "ihanan" tk-lääkärin töhöily senkuin vaan jatkui. Mun oli käsketty hakea kupit virtsanäytteitä varten ja tuomaan näyte mukana labraan. Siellä otettais verikoe ja siinä kaikki. No, minähän sitten reippaana tyttönä pissin purkkiin klo 6.30 puoliunessa ja tein kaikki asian vaatimat kommervenkit. Näytteet kainalossa marssin sitten labraan ilman aamupalaa (josta johtuen jo vähän kiukkuisena). Odotin siellä vuoroani ainakin kymmenen mummon ja papan verran.
Hoitaja sitten katsoi mun tiedot koneelta ja kysyi "mikäs näyte tämä on?" Mä olin ihan pihalla! ("No pissanäyte!!") Selvisi siinä sitten, että mitään virtsanäytettä ei tarvittu, vaan verikoe ja muutama (ah niin ihana) gynekologinen näyte!!! Ja hormonimääritystä varten verta olis pitäny mieluiten ottaa klo 10 ja 14 välillä... mulla ei ollut mitään tietoa tuostakaan, joten se otettiin nyt 8.30... Gyne-näytteiden ottaja oli tietty sitten vielä tosi ärsyttävä ja tyly. Otti päähän aivan älyttömästi!! Purin hammasta ja pääsin kunnialla ulos ja autoon asti, siellä tirautin muutaman kyyneleen, oli niin turhautunu olo!
Että jos minulta kysytään, että kannattaako säästää muutama euro ja mennä julkiselle puolelle näissä asioissa niin vastaus on näiden kokemusten pohjalta ehdoton EI!
Kp nyt 22/ 26-30, ei mitään normaalista poikkeavia fiiliksiä.
PikkujouluG: Eli onko teillä jo ollut työpaikan, harrastuksen tai kaveriporukan pikkujouluja? Miten vietitte?
Meillä oli eilen työporukalla, oltiin teatterissa ja sen jälkeen syötiin jouluateria. Suurin osa porukasta hipsi sen jälkeen jo kotiin, mutta muutamat meistä (minä mukaanluettuna) jatkoi vielä joksikin aikaa baariin. Oli mukava ilta!
Mun piti tänään tehdä töitä tässä illalla kotona, kun mies on pikkujouluissa, mutta päädyinkin suunnittelemaan ja valmistelemaan miehen 30-v. juhlia! Meillä tulee olemaan naamiaisteemabileet!

Odotan innolla, ne on ylläri!
Pakko kai tehdä välillä niitä työjuttujakin...vaikken enää oikein jaksaisikaan.
Mukavaa viikonlopun jatkoa!!!