Wish a Baby 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä se täällä yssikseni kirjoittelen :) Päivä alkais pikkuhiljaa olemaan pulkassa, ja kohta pääsis suunnistaan kotia kohti...

Saas nähdä keksiikö sitä mitään ihmeempää ohjelmaa illaksi, vai keskittyiskö vain katsomaan töllöstä sähköputkimiestä... hmm... siinäpäs sitä vasta onkin pulma...

mutta iloista lauantai- illan jatkoa vain kaikille WAB sisarille :) Olkaatte kiltisti ;)

Iltaa ketjuun!

En ole moneen päivään ehtinyt tänne, kun joka ilta on ollut jonkunlaista kissanristiäistä! :)

LIMEELLE HIRRRRRMUISEN-KAUHIAN-KOVASTI ONNEAAAAAA!!!!! JIPPIIIII!!!! :) :)
Hyvä, että nyt Ompun ei tarvinnut yksin matkustaa plussajunassa!

Meirami on tänään joutunut ihan yksikseen täällä jutustelemaan! Kaikki toiset taitaa olla viikonlopun hulinoissa.
Kuulostaa, Meirami, kyllä vähän erikoiselta tuo sun vuoto... Mä en kyllä asiasta mitään tiedä, mutta voishan tuo ainakin näin maalikon ajatusmallin mukaan olla ollut varhainen keskenmenokin... Varsinkin jos sulla ei yleensä muulloin tule tuollaisia isompia hyytymiä ja runsasta vuotoa. Harmi vaan, kun sitä ei saa enää kai mitenkään varmistettua...
Kuinkas kävi, vietitkö lauantain kotosalla, vai innostuitko lähtemään liikenteeseen? :)

Hitsi, tää on nyt täällä uudella sivulla, enkä pääse lukemaan edeltäviä juttuja... Varmastikin aika moni asia jää kommentoimatta, sori! Pitää siis tyytyä oman navan kaiveluun.

siis ).( Mä olin eilen siellä labrakokeissa... Ja mä sanon vaan että voi ...kele, ...tana ...ttu!! Sen "ihanan" tk-lääkärin töhöily senkuin vaan jatkui. Mun oli käsketty hakea kupit virtsanäytteitä varten ja tuomaan näyte mukana labraan. Siellä otettais verikoe ja siinä kaikki. No, minähän sitten reippaana tyttönä pissin purkkiin klo 6.30 puoliunessa ja tein kaikki asian vaatimat kommervenkit. Näytteet kainalossa marssin sitten labraan ilman aamupalaa (josta johtuen jo vähän kiukkuisena). Odotin siellä vuoroani ainakin kymmenen mummon ja papan verran.
Hoitaja sitten katsoi mun tiedot koneelta ja kysyi "mikäs näyte tämä on?" Mä olin ihan pihalla! ("No pissanäyte!!") Selvisi siinä sitten, että mitään virtsanäytettä ei tarvittu, vaan verikoe ja muutama (ah niin ihana) gynekologinen näyte!!! Ja hormonimääritystä varten verta olis pitäny mieluiten ottaa klo 10 ja 14 välillä... mulla ei ollut mitään tietoa tuostakaan, joten se otettiin nyt 8.30... Gyne-näytteiden ottaja oli tietty sitten vielä tosi ärsyttävä ja tyly. Otti päähän aivan älyttömästi!! Purin hammasta ja pääsin kunnialla ulos ja autoon asti, siellä tirautin muutaman kyyneleen, oli niin turhautunu olo! :(
Että jos minulta kysytään, että kannattaako säästää muutama euro ja mennä julkiselle puolelle näissä asioissa niin vastaus on näiden kokemusten pohjalta ehdoton EI!

Kp nyt 22/ 26-30, ei mitään normaalista poikkeavia fiiliksiä.

PikkujouluG: Eli onko teillä jo ollut työpaikan, harrastuksen tai kaveriporukan pikkujouluja? Miten vietitte?
Meillä oli eilen työporukalla, oltiin teatterissa ja sen jälkeen syötiin jouluateria. Suurin osa porukasta hipsi sen jälkeen jo kotiin, mutta muutamat meistä (minä mukaanluettuna) jatkoi vielä joksikin aikaa baariin. Oli mukava ilta! :)

Mun piti tänään tehdä töitä tässä illalla kotona, kun mies on pikkujouluissa, mutta päädyinkin suunnittelemaan ja valmistelemaan miehen 30-v. juhlia! Meillä tulee olemaan naamiaisteemabileet! :) Odotan innolla, ne on ylläri!

Pakko kai tehdä välillä niitä työjuttujakin...vaikken enää oikein jaksaisikaan.

Mukavaa viikonlopun jatkoa!!! :)

Voihan p*ska Viivi sun labra käyntiä!!
Että pitääkin olla kaiken näköisiä tyyppejä.

pikkujoulu G: ei ole ollut pikkujouluja, duunissa pidetään vasta tammikuussa ns. kuusenkantajaiset. Kavereiden kanssa tarkoitus pitää glögi istujaiset tässä lähiaikoina perinteisen leffa illan ohella :) joten se saa käydä pikkujoulusta....

Onkos kaikilla ollut mukava viikonloppu?

Sunnuntaita!

Voi ei Viivi, miten tollasia amatöörejä on edes päästetty terveydenhoitoalalle??? Tosi kurjaa, et sulla oli jälleen huonoa onnea matkassa. :/ Oletko ajatellut käydä yksityisellä? Varmaan kannattaa harkita sitä, jos julkisella puolella eivät pysty tuon kummempaan. Naamiaisbileet kuulostaa hauskoilta! Saako teemaa udella vai onko se salaisuus h-hetkeen saakka?

Meirami, peesaan Viiviä. Musta toi sun vuoto kuulostaa siltä, et se on voinut olla km... Varsinkin jos se on ovin erilaista kun koskaan aiemmin. :( Harmi vain, kun sitä ei voi selvittää jälkikäteen. No, jospa seuraava kierto toisi jo ihanampia yllätyksiä tullessaan! :)

PikkujouluG: Meillä on työpaikan pikkujoulut tulevana perjantaina. En tiedä yhtään millaset ne on, kun tää on tosiaan eka kerta, kun olen mukana. Opettajaporukan tuntien luvassa on kuitenkin paljon tekemistä, naurua ja hulvattomia hetkiä. ;)

ON: Oon mittaillut lämpöjä nyt kahtena aamuna ja molemmilla kerroilla mittari on näyttäny 36,4. Oviksen tikutin siis jo toissapäivänä, pitää nyt seurailla, alkaako nuo lämmöt nousta. Yritän kuitenkin olla stressaamatta tuosta, koska täähän on vasta alkutekijöissään tää lämpöhomma;) Mies ei oo edelleenkään sanonut juuta eikä jaata joulukuun oviksen suhteen. Hymyili vain salaperäisesti...

Jaahas, koirien ulkoilutus kutsuu. Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!

Tänne minä taas tuppaudun kirjoittelemaan. Ei jotenkin vain tunnu kotoisalta tuo heinäkuisten ketju, meininki on siellä ihan eri kuin täällä meidän ketjussa =(

Pp:lle super onnittelut ovisplussasta!!! =) Tulihan se sieltä!! Nyt on varmasti kiva aloittaa yritys siinä mielessä, että tiedät ainakin että ovuloit. Ja ihana tuo miehesi, kun tuntuu olevan jo nyt noin innolla mukana kaikessa!! Toivotan kovasti onnea yritykseen!!

Viivi: Onko sulla yhtään parempi mieli? Kyllä oli taas kurja lääkäri reissu. Ei voi yhdelle ihmiselle sattua kakki tympeät hoitajat. Eihän siitä pissanäytteestä varmasti mitään haittaa ollut, olipa ainakin mukana jos sitä olisi tarvittu. Ja eihän se sun vika ollut, että sen näytteen olit ottanut, kun kerrran sellaiset ohjeet oli annettu. Ei noista lääkäreistä aina ota selvää, mutta saisivat hieman asiallisemmin suhtautua potilaaseen, oli käynnin syy sitten mikä tahansa. Toivotaan nyt kuitenkin, että niistä kokeista selviää jotain mikä vie asiaa eteenpäin.

Täällä olo on ihan ok, vaikka flunssa onkin pyörtänyt takaisin ja olo on sen vuoksi tosi tukala. Perjantaina tuli mamaksin testit postissa ja hetihän mun piti testata mitä näyttää ja vahva plussa tuli!! Sovittiin miehen kanssa, että pidetään asia vielä omana tietona. Parhaimmalle kaverilleni mun oli pakko kertoa, kun se tiesi, että menkat on myöhässä ja kyseli joko ovat alanneet. Täyttyy tunnustaa, että tein ensimmäisen heräteoston kaupungilla. Näin aivan ihanat lampaanvilla tossu, mokkaa pohja ja valkoista villaa reunoilla. Mies yritti vähän aikaa toppuutella, mutta antoi viimein luvan niiden ostoon. Mulla on jo samaa sarjaa olevat tumput ja pakkohan mun oli nuo saada niille kaveriksi.

Nyt apua, mä oon ihan ymmälläni täällä!

Siis tilanne on se, että pisimmän tähänastisen kierron (29 pvää) mukaan menkkojen olis pitänyt alkaa viime perjantaina. Menkkamaista jomotusta olikin, ja hiukan ruskeaa vuotoa tuli pikkuhousunsuojaan. Yleensä mun menkkavuoto alkaa runsaana muutamia tunteja tai viimeistään vuorokautta ekojen tuhrujen jälkeen. No, lauantaina tuli vähän enemmän tuhrua, ja kivut jatkui; koko ajan sellainen olo, että nyt ne alkaa, nyt ne alkaa, mutta ei vaan ala. Tänään sunnuntaina tulee taas tuhrua ja kerran pönttöön ihan vähän kirkkaampaakin verta. Ja kivut jatkuu. Mutta ei kunnon menkkoja.

Tää on ihan kiduttavaa!! Seilaan toivosta epätoivoon, joka toinen tunti oon varma, että tää on nyt sitä ja joka toinen tunti olen vihainen itselleni, että edes uskallan toivoa, kun tulen kuitenkin pettymään raskaasti, koska kohta ne menkat kuitenkin alkaa... Kirjoitettuna tämä kaikki näyttää kyllä aika lupaavalta, pitää myöntää! Tällainen epämääräisyys menkkojen alussa ei todellakaan ole mulle tyypillistä, eikä kierto ole ikinä ylittänyt 29 pvää... Yritän muistella kaikkia rohkaisevia esimerkkejä tästäkin ketjusta, joilla raskaus on alkanut tuhrutteluista huolimatta! Omppuhan tuolla edellisellä sivulla siitä taas muistutteli:)

Eli tällaista täällä. Anteeksi kamalasti, että tuli vaan omaa napaa, mutta on niin sekava olo... No joo, ei tässä auta kuin odottaa. Huomenna vasta aikaisintaan pääsee apteekkiin ostamaan testiä, jos joskus viikon puolivälissä uskaltaisi testata... Ellei ne menkat nyt kuitenkin ala... Tuntuu, että jokainen kulunut tunti on voitettu tunti.

Sara, testaa ihmeessä jo huomenna! :) Minä en ainakaan malta odottaa... :) Oishan se ihan huippua, jos Ompun ja Limeen seuraksi plussajunaan lähtisi vielä yksi wabilainen!

Iltaa leidit!

Ensiksikin pahoittelut Viiville epämukavasta lääkärikäynnistä! Uskomatonta touhua ja sekoilua, täytyy sanoo! Toivottavasti on mieliala jo kohentunut ja peukutukset, että jos jatkossa joudut lekurilla asioimaan niin asiat sujuis paremmin!

Varmaan Limee aivan ihanaa, kun saa kattella ihan tosissaan noita pikku töppösiä:) Kyllä mäkin olisin ostanut! Ja pitäähän sitä nyt samaa sarjaa olla!

Saran tilanne kuulostaa enemmän kun lupaavalta. Kipinkapin huomenna testaamaan ja sitten heti meille ilmotus! :) Peukut pystyssä ihan kympillä että se nyt se plussa olis!!!

Nyt surffaan tilaamaan ovistestejä:) Hyvää sunnuntai-iltaa!

Kiitos, tytöt myötäelämisestä! Mieli on jo parempi. Olen saanut teidän lisäksi tsemppausta mieheltä ja kaverilta. Päätin että odotan tulokset näistä kokeista ja sitten siirryn yksityiselle. Täällä meillä on yks hyvämaineinen, lapsettomuuteen erikoistunut klinikka, jossa on kuulemma tosi mukava ja osaava gyne. (Tosin kyllä mies...)

Saralle peukut pystyssä ihan kympillä!!! bd bd bd bd bd!!! Kuulostaa TOSI lupaavalta! *Nyökyttelee tietäväinen hymy huulillaan*

Pakko mennä seuraamaan BB:tä! Hih! ;)

Maanantaita wab-siskot!!

Aloittelin täällä maanantaita leppoisissa merkeissä, eli lukemalla teidän viikonlopun kuulumisianne. Ihanan paljon luettavaa =) Saralle ensinnäkin hirmuisesti peukkuja!! Jospa nyt olis tosiaan tärpännyt... bd bd bd!! Käy nyt ihmeessä ostamassa se testi, jos täti on jo muutaman päivän myöhässä!

Ja hui, olipas Viivillä ollut inhottava tk-käynti. Toivottavasti tuloksista kuitenkin selviäis jotain, joka auttaa asiaa eteenpäin, vaikka käynti olikin epämukava. Ja tosiaan, niiden tuloksien jälkeen voit siirtyä toiselle gynelle. Ei kai se miesgyne voi olla kovin kamala, jos kerran on niin hyvämaineinen? Tsemppiä!

Thelmalle tervetuloa takaisin ja pahoittelut menkoista. Ja onnenpotku uuteen kiertoon!

PP:lle onnittelut kauan odotetusta ovisplussasta! Onhan se ihanaa nähdä edes jossain tikussa kaks viivaa, vaikka ei vielä olisikaan raskaustesti :) Siitä se sitten lähtee! Nyt voit ainakin olla luottavaisin mielin, kun ovis on bongattu ja sulla se l-vaihekin taisi olla riittävän pitkä.

PikkujouluG: Meillä on tulossa työpaikan pikkujoulut joskus joulukuun alussa. Aika pienimuotoiset kai... Jotain ruokaa ja juomaa ja yhteistä ohjelmaa alkuillasta, jonka jälkeen halukkaan lähtevät johonkin baariin. Myös kaveriporukan kanssa ollaan suunniteltu jotain illanviettoa pikkujoulun merkeissä, joten kyllä tässä bileitä riittää lähiaikoina :)

Mulla meni viikonloppu ihan mukavasti. Käytiin siskon kanssa shoppailemassa ja sain jopa ostettua taas yhden joululahjankin. Lauantaina käytiin myös viihteellä, eli vähän baarissa tanssahtelemassa, ja oli oikein hauska ilta. Paitsi olisi voinut ottaa lasillisen tai pari vähemmänkin... :/ No, kohtahan tuo hupi loppuu kun se vauva saadaan alulle ;)

Paitsi tuli viikonlopulta vähän huonompiakin uutisia.. täti nimittäin hyökkäsi eilen. Lauantain tuli pientä tuhrua ja sunnuntaina alkoi sitten ihan kunnolla valumaan. No, jotenkin tämän arvasin, niin en nyt kamalan korkealta pudonnut. Mutta nyt taidan sitten virallisesti liittyä siihen lyhyen l-vaiheen kerhoon, sillä jos niihin ovistikkuihin oli yhtään uskomista, niin l-vaiheelle tuli mittaa vain 9-10 päivää. Oon kyllä tyytyväinen, että kokeilin niitä ovistikkuja. Ennen niitä päättelin oviksen olevan aina "limapäivänä" tai sitä seuraavana, mutta tikkujen mukaan se olikin vasta pari päivää viimeisimmästä paksun liman päivästä. Vähän oudolta tuntuu, mutta lämpöjen mittaus tukee tätä teoriaa. Ja tuosta tulee se ratkaisevat 2-3 päivää lyhyempi l-vaihe. Mä en tajua, miksi se YTHS:n gyne ei voinut antaa tähän lääkkeitä, vaikka myönsikin, että saattaa olla liian lyhyt aika kiinnittymiselle!! Miksi pitäis odottaa vuosi, jos on selvä ongelma havaittavissa?? Nyt mietin lähinnä sitä, että varaisinko aikaa yksityiselle, vai kokeilisinko vielä YTHS:n kautta. Mites PP, joko sä ehdit kysellä pk-seudun gynehintoja? Ei vaan olis tällä hetkellä oikein varaa, mutta olis se vauva aika tärkeä asia, niin ehkä siihen pitäisi uhrata :)

Huh, tulipas taas sepustus! Nyt pitäisi yrittää saada taas jotain gradujuttuja mieleen, kun viikonloppu meni rentoutuessa. Puuh... Sain kamalan yskän viikonloppuna, ja nyt on vähän kuumeinen olokin, että ehkä pitäisi yrittää levätäkin. Hauskaa alkavaa viikkoa taas kaikille!

Lisäys vielä... Päätin, että en laske niitä viime kierron outoja vuotoja menkoiksi, koska ne oli niin paljon niukemmat ja muutenkin erilaiset (verrattuna nyt meneillään oleviin...). Jotain välivuotoja siis. Eli viime kierrolle tuli pituutta 36 pv. Argh, koko ajan vain pitenee kierrot... :/ Rasittavaa, tätä menoa en pääse enää bongailemaan ovista tämän vuoden puolella!

Heipsansaa!:)

Onpas ankea ilma täällä pk-seudulla. Pöh. Onneksi tänne tulo piristi heti päivää:) Tänään ei ollut sijaisuuskeikkaa joten vietin (ansaitun?) vapaapäivän tekemällä jouluostoksia keskustassa. Löysin jo ihan mukavasti lahjoja, mutta on niitä vielä paljon ostamattakin...

Keiju, pahoittelut tädin hyökkäyksestä!!! *rutistaa kaveria lohduttaen ja uskoa valaen: vielä se sinunkin vuorosi koittaa!* Tosi harmi, että sulla näyttää jäävän niin lyhyeksi tuo l-vaihe. Onneksi sen hoito on ilmeisen helppoa oman ketjumme esimerkkienkin valossa:) Musta sun kannattaa harkita sinne yksityiselle menoa. Viivinkin kertomus osoitti, ettei julkisen puolen palvelut taida aina olla ihan sitä, mitä haluaisi... En oo vielä saanu aikaseks kysellä gyne-hintoja... *tunnustaa nolona laiskuutensa* Mut lupaan vinkata heti, kun saan aikaiseksi! :)

Viivillä tuntuu olevan hyvät suunnitelmat jatkohoitojen suhteen:) Sehän on hieno homma, jos sulla on jo asiantunteva gyne katsottuna. Kyllä laadukkaasta hoidosta kannattaa maksaa, sillä onhan se oma nyytti kaiken sen arvoinen. Toivottavasti saat pian ne tulokset tk:sta ja saat asiat rullaamaan eteenpäin:)

Sara, jokos olet hankkinut testin ja tehnyt sen??? *pomppii malttamattomana odottaen ihania uutisia* Toivottavasti tikkuun tulisi kaksi viivaa! :) bd bd bd!

ON: Mulla lämpöjen mittailu jatkuu ja jo kolmatta päivää peräkkäin lämmöt on samat eli 36,4. En tiedä yhtään, onko ovis sit tapahtunu, kun alotin mittailun vasta kierron puolivälissä eikä oo siis oikein vertailukohtaa kierron alun lämpöihin. No, suhtaudun toistaiseksi huumorilla näihin mun lämpötesteihin, sillä katotaan jos ens kierrossa saisi luotettavampia tuloksia aikaan. Menossa kp19.

Vien kohta miehen ulos syömään sen ekan koulupäivän kunniaksi:) Sillä alkoi siis tänään opiskelut ja pitäähän sitä juhlia;)

Hauskaa päivän jatkoa wab-siskoille!

Päivää siskot!

Ensiksi Keijulle pahoittelut tädistä ja myös sulle se onnenpotku uuteen kiertoon. Voidaan nyt potkia toisiamme oikein urakalla, kun aika samoissa mennään kierron suhteen:D Eli mullakin vaan venyy ku viimeksi oli jo 33 päivää! Oon ihan samoilla linjoilla tuossa, että miksei voi heti tehä asialle jotain, jos kerta on selkeä ongelma havaittavissa, eikä odottaa aina vuotta. Ihme juttu, mut se vuosi tuntuu jokaisella lääkärillä olevan se rajapyykki ja sit vasta hoitoja! Ja kuvauksista päätelle, varmaa kannattaaki olla laskematta niitä välivuotoja menkoiksi, kun ne ei kerta ollu kunnolliset vuodot! Toisaaltahan jos varaisit ajan yksityiselle ja selostaisit sinne ongelman niin saisit varmasti lisää vastauksia l-vaihe ongelmaan ja ehkä lääkkeetkin! Kallistahan se on, mutta mitäpä ei vauvan vuoksi:)

PikkujouluG: meillä on töisä pikkujoulut nyt viikonloppuna, mutta ajattelin ottaa ihan iisisti, kun etelässä kupitettii ukon kanssa yks ilta ihan kivasti, niin nyt voi pitää vähä paussia:) Jos pari sidukkaa niin se olis sopiva!

Jatka vaan Pp lämpöjem mittailuja, jos ovis nyt olis jo ollu niin tietääpähän lämmöt suunnilleen seuraavaa kiertoa varten. EIkä se varmaa oo vielä ollut jos noi sun lämmöt on kuitenkin noin alhaalla. Mä uskon, että ne kohoo vielä tässä kierrossa! Niin ja onnea uusiin opiskeluihin!

Tilasin mammaksilta ovis testin, mut sellasen sylkitestin, jossa kahden vuoden takuukin. Tuntuu kyllä aika uskomattomalta, mut tilasin kuitekin, kovasti sitä siinä kehuttiin:) Voi käyttää kaks vuotta ainakin vaikka joka päivä. Noh, toivotaan ettei
ihan niin pitkästi tarttis:) Onkos teillä siitä testistä kokemuksia kellään?

Plussatuulia ja erinomaista viikonalkua!!!!

Voi hitto sentään Keiju...kyllä mä nyt sinuna hakeutuisin yksityiselle, oman kokemukseni perusteella. Maksaahan se joo, mutta tässä kohtaa voi sitten jokainen omalla kohdallaan miettiä, että mikä on paljon, ja mistä on valmis maksamaan.
Mulla olis noita lugeja noin 80 kpl jäljellä, kuka haluu... :)

Pahoittelut Thelmallekin tädistä ja Viiville tsemppiä jos ja kun päädyt "yksityishoitoon". Thelma, kuulosta hauskalta tuo sylkitesti, ei ole kyllä kokemuksia ko kapineesta.

Ja niinse koitti taas se maanantai!

Sarallahan on enemmän kuin jännät paikat meneillään!!!
Vieläkö jatkuu ärsyttävä tiedottomuus, vai onkos tullut jotain selvyyttä asiaan? Vielä kuitenkin peukutan sua täällä!!! bdbdbdbd

Keijulle rutistus tädin retaleen pölähtämisestä!

Voih, Viivi ne tossut on varmasti tosi ihanat :) ajattele, kohta voit sujauttaa ne sun oman nyytin jalkaan :) *liikuttuu*

Enpäs Thelma ole ikuna kuullutkaan moisista sylki testeistä... kaikkea sitä tiede kehittää! Mutta sehän on kaikinpuolin paljon kätevämpi kuin nuo perinteiset... oliko ne kuinka kalliita? *miettii pitäiskö itsekkin tilata* mä jotenkin niin inhoan sellaista tikkuun tai purkkiin pissaamista että....

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä, ylihuomenna se kauan odotettu lääkäri, ja sitä kyllä odotan kovasti, vaikka kyllä pelkäänkin, että siellä on joku ihme v*ttupääm*lkku lääkäri joka on sillä asentaalla että "kunootvieläniinnuorikinettäeitässävieläkannatamitääntutkia!!!!!!!!!!" heh ihanan positiivisella asenteella liikenteeseen vain :D

Juuh... no mitäs sitä sitten muuta :D

Voi mälsä, viime yönä sitten alkoi ihan kunnon vuoto. Et se siitä. En ole onneksi missään masennuksen pohjamudissa, koska koko ajan olin kuitenkin niin varautunut tähän vaihtoehtoon. Tuntuu jopa helpottavalta tilanteen selkiytyminen, oli tosi rasittavaa olla monta päivää epävarmuudessa.

Mutta ihmeissäni olen edelleen, että mitä toi nyt oli. Koska menkat oli ihan selvästi myöhässä, ja kolmen päivän tuhruttelu ennen vuodon alkamista on ihan ennenkuulumatonta mun kierroissa. Outoa. Eli olikohan viime kierrossa lämpöjen perusteella havaitsemani ovis (kp19) jotenkin poikkeuksellisen myöhään, ja venytti siksi kiertoa? Jatkan lämpöjen mittausta niin ehkä tämä kierto tuo selvyyttä asiaan. Eli jos viime kierto oli poikkeus, niin ehkä mun l-vaihe ei olekaan liian lyhyt. No, saa nähdä.

Mut mitä mieltä olette, laskenko sen ekan tuhrupäivän kp ykköseksi, vai vasta ekan kunnon vuotopäivän? Hankalaa tulkita näitä, kun on tottunut niin säännöllisiin kiertoihin!

Ja kiitos vielä kaikille peukutuksista, ehkä niillä vielä joku kerta on se toivottu tulos! Olitte myös jaksaneet kommentoida mun pohdiskelua julkinen/yksityinen lääkäri -asiasta, sehän tuntuu nyt olevan ajankohtainen useammallakin ketjulaisella. Luulenpa, et menen kuitenkin ekaks yksityiselle, ja jos juttu alkaa vaikuttaa monimutkaiselta ja pitää tehdä kamalsti jotain kokeita, niin sitten menen julkiselle jonottamaan. Musta tuntuu, että tää on sen verran "herkkä" aihe, että haluan asiasta ekan kerran lääkärin kanssa puhuessani mahdollisimman hyvän vastaanoton.

Thelman sylkitesti kuulostaa kätsyltä ja aika ufolta! Pitääkö siihen sylkäistä vai laitetaanko joku liuska suuhun? Onnea testailuun, kerrohan kuinka se alkaa toimia!

Viiville sympatiat ikävän labrakäynnin johdosta. Se sun kauhea uni ei sitten tainnutkaan olla ihan väärässä... Onneksi olet jo paremaalla mielellä, kun olet saanut läheisiltä tukea. Kuulostaa ihan fiksulta siirtyä testitulosten kanssa eteenpäin jollekin vähän asiantuntevammalle lääkärille.

Meiramille tsempit lääkärikäynnille, toivottavasti sun käynnistä tulee mukava ja hyödyllinen, ettei meidän ketjun usko ammattiapuun järky ihan kokonaan...

PP:n lämmöt kuulosti tosiaan siltä, ettei ovis olis vielä tapahtunut. Ovistestien ja lämpöjen erohan onkin se, että testit kertoo kun o. on tulossa, lämmöt kun se o. jo meni... Jatketaan mittailuja!

G: Pikkujouluja on tiedossa yhdet työhön liittyvät ja tarkoitus ois järkätä ite pienimuotoiset juhlat kavereille tossa joulukuun puolella.

G: Joulupukilta toivon jotain hyvää romaania, iittalan vesikarahvia ja tarjoiluastioita, kaunista vanhaa viisihaaraista kynttilänjalkaa + jotain ihania ylläreitä!

Heipsistä taas!

Kertokaahan mulle mitä maksoi käynti yksityisellä gynellä te jotka siellä ootte lähiaikoina (tai ylipäätään joskus) käyneet? Eli mitä maksoi ja mitä siihen lystiin sisältyi? Yritin googlettaa netistä paikkoja & hintoja, mutta hintoja ei oikein ollut esillä. Voisin tietty itsekin tehdä soittokierrosta, mutta täytyy kysellä täältä ensin kun ootte niin asiantuntevaa porukkaa :D

Voi blääh sentään kun oli se täti sitten yllättänyt Sarankin :( Lohtuhali sullekin! Tuhrupäiviä ei kai lasketa kp:ksi, vasta eka kunnon vuotopäivä. Aika outo juttu kyllä, jos sulla ei oo ennen tuhrutellut... Ja ei kun lääkäriä varailemaan ja siitä ajatuksesta tsempit uuteen yritykseen! Ihan fiksulta kuulostaa sun ajatus käydä ensin yksityisellä kuulostelemassa tilannetta. Ehkä sullekin löytyy joku yksinkertainen hoito :)

Meiramille tsempit lääkäriin! Olikos se ihan yleislääkäri vai gyne? Toivottavasti osuu hyvä sellainen!

Voi Omppu, mä voisin ostaa sulta ne loput luget ja popsia niitä omin päin :D Tuntuu olevan niin tehokasta tavaraa, että voitais jakaa ne kaikkien tän ketjun lyhyestä l-vaiheesta kärsivien kesken ja ne riittäis ;)

Miten ihmeessä se Thelman sylkitesti toimii? En oo ikinä kuullutkaan moisesta! Hih, kaikkea ne keksiikin! Mutta varmaan ihan kätevä, ei tarvi tuhrata niiden tikkujen ja pissapurkkien kanssa. Ja nyt tuut varmaan pian raskaaksi kun hommasit tuollaisen kestomittarin :D Ja hei, otetaan vaan teho-onnenpotkut käyttöön tässä kierrossa. Ja toivotaan ettei kierrot pitene enää lisää.. Laskin just että tätä menoa seuraava jännäily osuu vasta jouluksi. Siis herranjestas, siihenhän on ikuisuus!

Mikäs koopee muuten Viivillä on? Muistelen, että meillä oli silloin ovisoireita samoihin aikoihin, niin eikös sulla ala olla jännät päivät meneillään? Oireita? Anything? Jospa sun ei tarviskaan mennä tarkempiin tutkimuksiin... :) bd bd bd

Aika alhaisilta kuulosti nuo PP:n lämmöt ollakseen oviksen jälkeisiä lukemia, mutta eihän niistä tosiaan voi vielä mitään päätellä. Luultavasti se ovis kuitenkin oli, kun kerran tikut niin näytti! Olikos muuten kiva ilta miehen kanssa kun kävitte syömässä?

Jaahas, nyt taitaa olla aika lähteä töllön ääreen katsomaan mitä täydellisille naisille kuuluu! Öitä ja huomiseen =)

Iltaa!
Ekana pahoittelut Saralle tädin tulosta! On se niiiiin väärin. Ja justiinsa tuo, kun ennen ollu tasanen kierto ja nyt heittelyy. Samassa veneessä oon sun kanssa! Ei muuta kun plussapeukutukset uuteen kiertoon:)

Tsemppiä Meirami lekurille, toivottavasti on positiivinen kokemus. Tuu sitte heti kertoo meille, kuinka siellä meni!!!!

JoululahjaG: tahtoo uusia lautasia, matalia ja syviä ja sitten tietty pyyhkeitä tarvittais jne, eli kaikkee peruskamaa. Niin ja mieheltä voisin haluta kihlasormuksen:D hö, ei tuu tapahtuun!

Tässä suoraan mammaksin sivulta tietoo sylkitestistä, on ilmeisesti sellanen huulirasvapurkin kokonen:) Kerron heti kokmeukset kun se tulee ja oon sitä testannu. Niin joku kysy hintaa, eli 59e, eli ei hirveen paha kun voi käyttää tosiaan sen kaks vuotta ja jos miettii et jos joka kierros tilais muita testejä niin maksaa se sekin.

Syljestä tehtävä ovulaatiotesti nyt vihdoin myynnissä myös Suomessa!
DONNA-testilaite kehitettiin Italiassa 1994 ja sitä myydään jo 30 eri maassa ympäri maailmaa. Donna-testilaite on huulipunan kokoinen ja näköinen minimikroskooppi, jossa on sisäänrakennettu valo. Testi antaa 98 % virheettömän tuloksen 5-10 minuutissa.

DONNA-testilaitetta on todella yksinkertaista ja helppoa käyttää! Sylkinäyte laitetaan linssille, annetaan kuivahtaa hetki ja katsotaan tulos mikroskoopin avulla. Sylkinäytteen kiteytymisen koostumus kertoo, onko ovulaatio 1-3 vuorokauden kuluttua, parasta aikaa vai vasta myöhemmin.

Valmistaja lupaa testilaitteelle täyden takuun kahdeksi vuodeksi. Sinä aikana laitetta voi käyttää vaikka joka päivä.

-Voidaan käyttää mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, missä vain
-Siistiä, ei enää virtsan keräämistä
-Samaa laitetta voi käyttää uudestaan ja uudestaan

Aika hyvä markkinointikirjotus, ainakin meitsi haksahti siihen:)

Tuo on muuten vaikee kyssäri, et mistä se kp1 lasketaa, tuhruista vai kunnon vuodosta. Kertokaa jos tiiätte ratkasun. Ite oon laskenut vähä miten sattuu:D Onneks ei oo nyt pariin kiertoon tuhrutellu.

Nyt BB:tä tsiikaa.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Voi dämit, Sara...no, uutta matoa koukkuun jälleen.

Meiramillekin tsemit lääkärireissuun, muista olla vaatelias :).

Keiju, mun yksityislääkärikäynti maksoi 135 €, siihen sisältyi ultra, joka maksoi olikohan 65 € ja sitten niitä toimistomaksuja. Taitaa olla täällä Keski-Uusimaalla himpun halvempaa kuin ihan pääkaupunkiseudulla. Samanlainen rahareikä on sitten tiedossa ensi viikolla, kun on varhaisraskauden ultra... no, ei auta, onhan se pienehkö hinta (tilapäisestä) mielenrauhasta!

Mielenkiinnolla jään odottelemaan Thelman testituloksia!

Ai jaa, että Viiviä sais alkaa jännäilemään vai? Olen vähän pihalla näistä teidän kierroista, vaikka käynkin aina kuulumiset lukemassa.

Hauskaa viikon jatkoa :)

Huomenia täältäkin :)

Iik, huomenna se lääkäri, mua ihan jo jännittää (positiivisessa mielessä), saatte kyllä pitää peukkuja että mukava lääkäri täti, se on tosiaan ihan tuolla julkisella puolella, ja sieltä kun kuulee niin huonoa juttua...

Meillä on Thelman kanssa vähän saman tyyliset nuo joululahja toiveet, sillä täällä kans toivottais sitä sormusta, mutta turha toivo taitaa olla, höh.
Ja tuo ovis testi kyllä kuulostaa hurjan mielenkiintoiselle...

Saralle pahoittelut tädin saapumisesta, ja kierron venymisestä... toivottavasti se palaa normaaliksi heti tässä uudessa kierrossa!

hmmm... taidan lähtä kaivamaan suklaata käsilaukusta ja ryhtyä aamupalalle ;)

Ainiin, piti vielä se lisätä, että kiva Omppu kun käyt täällä meitä lueskelemassa, ja kirjoittelemassa ja myötäelämässä :)

Huomenta! Vai pitäisköhän jo sanoa päivää.. :)

Aikas mielenkiintoiselta kuulostaa tuo Thelman sylkitesti! Kivan hintainen, mutta toisaalta, äkkiähän niihin liuskatesteihin saa kulumaan saman verran rahaa.. Ja tuolla voi tosiaan testata vaikka joka päivä. Kerropa sitten millaisia tuloksia saat!

Hittolainen miten kallista tuo yksityislääkärillä käynti onkaan (kiitos vaan Ompulle hintainfosta!). Soitin itse juuri pariin paikkaan ja kyselin hintoja, niin sellaista 60-80€ + toimistokulut ja sitten tietty mahdolliset ultrat ja labrat. Hinta kuulemma vaihtelee lääkäreittäin, eli lääkärit saavat itse hinnoitella itsensä! No niin tietty, yksityisellä puolella kun ollaan, mutta luulin että isoissa firmoissa saman alan lääkäri maksais aina yhtä paljon. esim. jossain Mehiläisessä.

JoululahjaG: Kännykkä ja kello olis tosi tarpeellisia lahjoja, ja sit sellaista peruskamaa eli jotain astioita ym. keittiöroinaa. Ja tietty jotain ihania pieniä ylläreitä mitä ei osaa edes toivoa :) Ja suklaata :D

Toivotaan, että Meiramin ja Thelman paketeista löytyis se pikkuinen sormusrasia. Aah, olis se aika romanttista jouluna... :)

Eipä nyt tule muuta mieleen, niin pakko kai ryhtyä tylsiin hommiin. Mukavaa päivän jatkoa =)