Heips taas!
Yritetääs nyt kuitenkin pitää tätä ketjua pystyssä, vaikka noin moni pomppasikin yhtä aikaa plussapuolelle! Tuntuu kyllä oudolta ajatukselta, että Syysmarja ja Pikkutiikeri ei enää kirjoittelisi tänne, kun ootte kuitenkin olleet täällä aika aktiivisia! Mutta pian me kaikki tullaan teidän perässä sinne plussapuolelle, eikös vaan

Minäkään en hirveästi viitsi niitä plussaketjuja käydä lukemassa, vaikka ne niin ihania onkin. Tulee vaan itselle sellainen olo, että jos olisi tärpännyt silloin ja silloin, niin olisin jo niin ja niin pitkällä. Mutta teidän plussista iloitsen kyllä täysillä

Miehellekin hehkutin niin kovasti tämän ketjun plussia, että se sanoi minun kuulostavan siltä kuin kolme parasta kaveriani olisi plussannut. No, oottehan te virtuaalikamuja
Niin, pointtini tuossa äskeisessä vuodatuksessa oli se, että pidetään ketju edelleen pystyssä, sillä ootte tosi hyvä vertaistuki!!
Judy kyseli lämmöistä raskauden alettua: Luulisin, että lämmöt pysyy koholla oviksen jälkeen ihan tavallisesti, eikä romahda alas niinkun menkkojen alettua kävis. Siitä en sitten tiedä, että onko lämmöt jotenkin tavallista korkeammalla loppukierrosta, jos on tärpännyt. Ehkäpä joku plussanneista osaa tarkentaa...?
Olikos Judy sulla jännäyspäivät lähenemässä?
ja PP:llä on ollut taas varomattomia puuhia, ai ai

Musta ihan tuntuu, että teillä vielä tärppää ennen kuin varsinainen yritys edes alkaa!! Kirjoitit, että susta tuntuu välillä siltä ettet ihan kuulu joukkoon. Senkö takia kun teillä ei oo yritys vielä alkannut? No ainakin mun mielestä sä kuulut tähän porukkaan siitä huolimatta, jos vain kestät meidän juttuja. Että älä pliis sinä jää pois, muuten "katoaa" liikaa tuttuja kerralla

Siihen asunnonhankkimiseen en osaa lisätä enää muita tahoja mistä vois kysellä. Toivottavasti jostain löytyy mieleinen asunto! Ja voihan sitä ensin muuttaa vain johonkin, ja sitten katsella parempaa kämppää kun tietää jo paikkoja ja kaupunginosia paremmin. Tervetuloa vaan tänne pk-seudulle
Onkos muuten plussanneilla nyt jotain hyviä vinkkejä raskautumiseen?

Teittekö mitään tässä ratkaisevassa kierrossa eri tavalla kuin ennen?
Mulla oli tänä aamuna ihan älyttömän huono olo... Siis jos olis kp:t olleet pidemmällä, niin olisin varmaan elätellyt vaikka mitä toiveita. Mutta taitaa mennä nyt vaan viikonlopusta toipumisen piikkiin nämä väsymykset ja ällötykset.
Nyt on kai kp 10, joten pitäisi sitä kai alkaa vähitellen pöllyttelemään taas... Viime yönä heräsin kun mahaa vähän nipisteli ja vihloi, niin aattelin heti et olisko ovis näin aikaisessa ja "apua, ei olla pöllytelty ollenkaan tädin jälkeen, ja jos nyt on ovis niin onko huomenna jo liian myöhäistä". Täytyy varmaan se mies kellistää tänään...

Ei jotenkin oo kummallakaan ollut fiiliksiä, kun on ollut kaikkia kiireitä. Mutta jospa sitä vähitellen pääsis taas fiilikseen...
Tulipas tästä oikein romaani

pysytään linjoilla!!
ps. Syysmarjalle vielä tsempit, jos jaksat keskiviikkoon asti odottaa testin uusimisen kanssa (mä en kyllä varmaan jaksaisi...!). Ihan varmaan silloin näyttää jo täyttä plussaa