Wish a Baby 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaisesti ennen koulun penkille lähtöä tulin katsomaan kuulumisia... Sirppanalle vielä pahoittelut tädistä, mutta niinkuin itsekin sanoit, nyt tiedät että kroppasi toimii ja voit aloittaa uuden kierroksen rauhallisin mielin. Tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen!

Syysmarjalla oli sitten onnistunut hääpäivä, se on hieno juttu se :) Hienoa oli myös se, että pystyitte unohtamaan hetkeksi vauvan "teon" ja keskittymään vain toisiinne. Kuulosti ihanan romanttiselta *huokaus* :)

Jaahas, pitää kai alkaa etsiä kamoja kasaan ja lähteä. On kyllä just sopivan harmaa ja tylsä päivä koulun aloitukseen. Ei kiinnostaisi yhtään, mutta eiköhän se tästä. =)

Oikein lämpimät onnittelut Kk:lle positiivisen testin johdosta! Jo oli aikakin, olethan muistaakseni yksi tämän porukan "perustajajäsenistä" jos en ihan väärin muista. Toivottavasti raskaus sujuu hyvin ja kestää rapiat 40 viikkoa!

Teille muillekin plussatuulia toivottelee
Aurora yhä pyöreämpänä (rv 32 ja risat, puuh)

Eipä mitään ihmeellistä asiaa, väsyttää pirusti vaikka nukuinkin hyvin :(

Kp 22/~30, ei mitään raportoitavaa, pöllytelty viimeksi kp 17 että silleen...toiveet on mennyt tämän kierron suhteen :( vaikka toisaalta ei edes hirveästi harmita...missä lie vika?!?!?!

Missäs Pp on taasen muuten?

Tulin vaan kertomaan, että täti on täällä jos joku etsii/kaipailee.

Alistunut ja masentunut fiilis, mutta eiköhän tää tästä taas kunhan täti häipyy...

:(

kp1 / 26-30

Voehan tuhrujen tuhru!

Eipä ole vielä täti tullut kunnolla kyläilemään, tuhrutellut sunnuntaista lähtien....aargh, tiedossa on että nuo menkat kuiteskin ovat tulossa niin miksi ei voi tulla nyt sitten äkkiä niin pääsis taas uuteen yritykseen....ketuttaa..
Uudessa työpaikassa on ollut onneksi todella mukava olla, vaikka vasta 2 päivää olenkin ollut...hyvältä tuntuu ja lapset ovat mahtavia!

Viiville harmittelut *heristää vihaisena nyrkkiä tädille!* Ei muuta kun pää pystyyn, kohta pääsee taas uuteen yritykseen...=)

Syysmarja: elä vielä heitä pyyhettä kehään, jospa tuo täti osaisi pysyä poissa ++++++++++ :))

Tämä tyttö lähtee saunaan rentoutumaan jotta jaksaa vihdoin huomenna aloittaa kuntoilun ja elimistön puhdistuskuurin...:) Niin ja ajattelin hakea miehelle niitä sinkkikapseleita tai mitä lie ja itelleni foolihappo kapseleita tai mitä lie ne nyt olivatkaan...:)) Eipä noita voi haittaakaan olla...

Tiistai illan jatkoja!!

Voihan tuhru täälläkin! Taitaa siis täälläkin täti koputella jo nurkan takana, kun tänään tuli vähän punertavaa vuotoa. :( :( :( Että silleen... Odottais nyt vielä edes perjantaihin asti, että jäisi se luteaalivaihe riittävän pitkäksi. Antaisi toivoa edes seuraavaan kiertoon... Argh, hemmettiin koko täti!!! *näyttää kieltä ja irvistää tädille*

Pahoittelut Viiville ja Tikrullekin tädistä! Voin sanoa, että tiedän tunteen...
Mites Tikru, onko sulla tuo tuhruttelu yleistä? Tarkoitan vaan, että voihan se tarkoittaa tärppiäkin :) Omalla kohdallani en niin kuitenkaan usko, koska tuo tuhruttelu on tähänkin asti ollut merkki menkoista.

Näköjään Kk:n paikalle houkutteleman plussajuna meni sitten menojaan meidän muiden osalta... Vai miltä Ompun tilanne näyttää? Ja Syysmarja, älä sinä hyvä nainen vielä luovuta!! Teillähän on kaikki mahkut vielä, kun ennen ovisaikaa kuitenkin pöllyttelitte!

Sorry, tästä tuli nyt näin masentava viesti. Opintojen aloitus vaan tökkii, ja nyt tädin lähestyminen masentaa niin vietävästi. Silti pitää koulussa yrittää olla niin pirteää että, kun eihän siellä kukaan tiedä tästä haaveesta vielä mitään. No, pitää nyt vaan yrittää asennoitua uuteen kierrokseen ja käydä hankkimassa vaikka niitä foolihappoja sun muita apuja.

Palaillaan taas, toivottavasti paremmalla mielellä :)

Ai niin, hienoa Tikru, että uusi työ vaikuttaa mukavalta!! Ne lapset on kyllä mainioita :)

Ikuinen pessimisti se täällä vain uskottelee itselleen, että tämä kierto oli tässä...Keijulle siis kiitokset tsemeistä, mutta katellaan, katellaan.

Mites naiset olette ottaneet liikuntahaasteen vastaan?? Itse vähän vaihtelevasti, vatsalihaksia olen tehnyt lähes joka päivä sen 30 kpl -olen tehnyt siis 10 ylimääräistä, hyvä minä! Askelkyykyt edelleen pannassa, takareisi vihoittelee vieläkin :(*mrrrrr* Neljä kertaa viikossa olen ollut tunnin verran liikkeellä, eilenkin vedettiin miehen kanssa tunnin mittainen reipas kävely :)

Viiville pahoittelut tädistä, mutta pää pystyyn ja kohti uutta yrityskiertoa!!! Vaikka tämä onkin inhottava pyyntö, niin voisitko viivytellä sitä tätiä vähän, ettei ehtisi tänne meidän osoitteeseen ollenkaan ;)

Keijulle ja Tikrulle pahoittelut tuhruista, mutta vielä ei ole toivoa menetetty, kun ei kunnon vuotoa näy *toivoo kovasti kamuille plussaa...*

Lähden nyt koulutukseen, joten iltapäivällä palaillaan!!

C U !!!

Huomenia!

Oon yrittänyt kovasti pysyä liikuntahaasteessa kiinni :) Vatsoja ja selkiä oon tehnyt tunnollisesti (ainakin melkein joka ilta :p) ja tuo tunti liikuntaa 3x viikossa toteutui ainakin viime viikolla. Ens viikolla alkaa taas syksyn jumppaohjelma, joten silloin toivottavasti saan uutta puhtia liikkumiseen. Koittakaas nyt ihmiset aktivoitua ja liittyä mukaan WAB-jumppakerhoon!!

Kiitos Syysmarjalle tsempistä, mutta on kyllä aika pessimistinen olo noiden tuhrujen suhteen. Tänäänkin tuli heti aamusta... :( Lämmöt tosin on edelleen 36,9, mutta eikös ne romahda kunnolla vasta sitten kun menkat oikeesti alkaa? Kokemuksia, anyone?? *yrittää elätellä pientä toivonkipinää mielessään*. Ei kyllä yhtään tunnu siltä, että olisin raskaana. Ei tunnu yhtäkään oiretta, ei edes kuvittelemalla. No, huomenna on varmaan pakko testata, jos ei täti iske kunnolla, sillä olisin menossa viisaudenhampaan poistoon, ja se ei varmaan olisi hyvä idea raskaana ollessa. Antibiootit, särkylääkkeet ja kaikki... No luultavasti en välty siltäkään, vaan nega sieltä tulee.

Voisikohan joku ei vielä vauvahaaveilija houkutella sen ilkeän tädin pois tästä ketjusta?!?

Lähden tästä opintielle, mutta palaan illalla viimeistään. Hauskaa päivää!! =)

Voi Keiju, mä niiiin myötäelän nyt sun kanssa! Meillähän on siis sama kiertopäivä ja mullakin sit eilen illalla tuli sellasta punertavaa..yöllä heräilin lievään jomotukseen ja aamulla olin ihan varma, että housut on veressä, mutta ei. Vaan tulihan sitä pyyhkiessä kuitenkin jotain..kohta varmaan p*llunreikä ruvella(sori ilmaus..), kun ravaan vessassa pyyhkimässä, että no tuleeko sitä vai eikö tule :/ . On tää NIIIIN p**seestä.. Että multa on kyllä kaikki toivo mennyt, taidan luovuttaa.. mieskin sano, et hän ei sitte mitään spermanäytteitä lähde luovuttamaan, että anti olla vaan (täällä nääs pitää sekin sitte antaa, ennen ku mitään(?) hoitoa saa..v*ttu!!). Jos mulla ei olis perhettä ja työpaikkaa, niin olisin kyllä jäänyt koko päiväks (/viikoks) sängynpohjalle.

Tikrulle myös pahoittelut tuhruista, mutta toivotaan, että sullakin olis vielä toivoa! Olipas tyhmästi sanottu...mutta siis tiedät varmaan mitä tarkoitan. Ei nyt oikein ajatus kulje.

Plussasateita kaikille, paremmalla onnella!

Heippa kaikki!

Voi vitsi, oon ollu vaan muutaman päivän poissa ja jo alkaa tapahtua. TOSI PALJON ONNEA Kk!!! :) Aivan ihana juttu, että plussajuna nappasi sut mukaansa! Ehdit jo olla niin epätoivoinenkin tässä matkan varrella. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte esikoiselle ikioman kaverin toukokuussa:)

Voi kurjuus, kun täti on eksynyt/ eksymässä niin monen ketjulaisen luo. :( *heristää nyrkkiä tädille, joka ei älyä pysyä poissa maailman ihanimpien ketjulaisten luota* Voimia kaikille tädin yllättämille! Toivottavasti seuraavassa kierrossa saatte jo etsiä istumapaikkaa plussajunasta! Ja hei, eihän nuo pikkutuhrut välttämättä vielä mitään tarkoita eli toivoa on nii kauan, kun vaan menkat pysyy poissa:) bd bd bd!

Syysmarja kyseli, missä luuraan. Olin siellä ruskavaelluksella Käsivarressa, kuten taisin joskus mainita. Oli aivan upea reissu ja käsittämättömät maisemat! Suosittelen lämpimästi kaikille reissua sinne edes kerran elämässä:)

Mulla on aika jännät fiilikset meneillään. Kp29/ 27-29 menossa eikä tätiä näy eikä kuulu. Ravasin siellä vaelluksellakin vähän väliä puskassa vahtaamassa, joko menkat alkaa, mutta ei niitä vain näy. Nyt on tosi flunssainen olo, mittasin äsken lämmöt ja mittari näytti 36,8. Eli hieman koholla... Lisäks multa puuttuu kaikki finnit, mitkä yleensä peittää niskankin tässä vaiheessa kiertoa. Tosi outoa. Onkohan mun kierto menny vaan sekaisin vai...???? Ollaan huomenna lähdössä työporukan kanssa reissuun neljäksi päiväksi eli tiedossa on aika piinaavat päivät, ellei täti ala pian ilmaantumaan. Kysynkin nyt teiltä rakkaat wab-siskot, että kannattaisko mun testata jo huomenna ennen lähtöä (ellei täti ilmaannu ennen sitä, mikä on hyvin todennäköistä)?????? HELP ME!!!

No joo, täällä ainaki alkoi vuodot sitte ihan aikuisten oikeesti... on tää kyl..

Mut hei, PP, mitä jos teil onkin natsannut?? Vähänkö olis hyvä tuuri! Tottakai sä voit testata jo vaikka tänään, jos ei ala tätiä kuulumaan, kun "päivät on noin pitkällä"! Eipähän tarvi sit miettii reissussa... Jännää!

Tsempitykset viel muille, joilla ei ole alkanut..mä oon kyl tosi harmissani omasta kohtalostani...

Voi harmitus, Omppu. En olis toivonu kenenkään teistä joutuvan tähän samaan veneeseen mun kanssa. Mutta kärsitään nyt sitten yhdessä ja yritetään seuraavaan junaan. Mä olen edelleen huonolla mielellä, osittain varmaan siksi, että mies on taas työmatkalla, enkä ole saanut surkutella asiaa turvallisessa kainalossa. :(
Syysmarja: mä yritän pidätellä tätiä, ettei ehtis teidän muiden luo!!

Mutta mitämitämitä???!!! Pp:llä on siis vähän jännät paikat??!!! Hihiiiii!! :) Ettei teille vaan olis käyny "vanhanaikaisesti"!!! Se olis söpöä! Testaa ihmeessä -ja tule sitten kertomaan meille miten kävi!!! :)

Luin juuri äskettäin loppuun aika hyvän kirjan: Jane Green: Vauvakuume. Kertoo kolmesta naisesta, jotka on ihan erilaisissa elämäntilanteissa ja jokaisen kohdalla raskaus on jollain lailla ajankohtainen. Suosittelen.

Mä yritän parhaani mukaan tsempata itseäni muistamaan, että yritystä on takana vasta (?!?!) reilut 7 kuukautta ja että stressaaminen ja aiheesta ahdistuminen heikentävät mahdollisuuksia... mutta kun se vaan jotenkin on (etenkin kp 1-4) niiiiin vaikeeta!! 8 kertaa olen nyt siis pettynyt tädin kurvatessa paikalle.

Tikru ja Keiju: vieläkö tuhruttelua jatkuu, ootteko testanneet, vai kestääkö hermo??? Tikruko aloitti uudessa työpaikassa, päiväkodissa? Minkäikäisten lasten kanssa toimit? Onko se jollain lailla erikoinen päiväkoti? Onko se sun omaa alaa?
Keijulle jaksamisia opintoihin, saatpa ainakin muuta ajateltavaa tuhrujen tutkimisen rinnalle! :)

Mä aloitin tänään taas greippimehun juomisen. Vaikka eipä siitä ole ollut hyötyä tähän astikaan...
Viikonloppuna alkaa omaan ammattiin liittyvä mielekiintoinen täydennyskoulutus, johon menee useita viikonloppuja (+ itsenäinen työskentely) syksyn aikana, niin että ihan pelkkiä vauvahaaveita en minäkään ehdi tässä märehtiä. (Onneksi!)

Kaupassa sattui tänään näköpiiriin uusi Fazerin suklaalevy, jossa on kuivattua puolukkaa ja vadelmaa makuna... ostin sitten sellasen ison levyn ja mussutin siitä melkein puolet äsken kirjaa lukiessani!!! *Moittii itseään selkärangattomaksi laiskiaiseksi, mutta vannoo aloittavansa liikkumisen ja lopettavansa mässäilyn ensi viikolla.*

Kp 2/ 26-30 (edellinen kierto siis poikkeuksellinen 30, vähän epäilyttää josko olis ollut varhainen km, kun vuoto ei ole ihan "normaali". Mutta voihan se olla että ovis vaan oli myöhässä ja nyt kyttään vuotoa liian tarkkaan.)

Katselin vielä tuota meidän ketjulaisten listaa... siellä on aika monta nimeä, joista ei ole kuulunut mitään moneen aikaan... Missä siis olette:
Lilly, Titi, Lumi, Meiram, Rinkeli, Annamaria, Peppi, Judy, Kissimissi, Monsku ja Amanda???
Ehkä mulla on mennyt ohi korvien/silmien, että osa on sanonut taustailevansa, mutta olis kiva kuulla teistäkin!!! :)

Huomenta!

Teinpä tuossa hetki sitten elämäni ekan raskaustestin ja tyylipuhdas negahan sieltä pamahti. Tätiä ei edelleenkään näy, joten seuraavaksi alan epäillä, et mun kierto on mennyt sekaisin. :( Oi voi. No, eihän me edes olla yritetty vielä. Tärppi kp17 tietämissä on kai kuitenkin aika epätodennäköistä... Nyt ymmärrän vielä paremmin, miltä teistä jo yrittävistä tuntuu nähdä tikussa vain yksi viiva tai todeta menkkojen alkaneen.

Työt kutsuvat. Pitäkäähän lippu korkealla!

Huiiiii, Pp:llahan on ollutkin hurrrrajt jännäykset, testinkin olet jo tehnyt...pahoittelut negasta, vaikka toisaalta, sulla on "vasta" kp 30 menossa, ja jos tuo kp 17. päivän "harrastelut" tuottaisivat tulosta, voisi se vasta ehkä näkyä kp 32 --> mutta hei!!! niin kauan kuin täti pysyy poissa,on toivoa...ja teillä tuo yritys ei ole edes alkanut, oliskos vähän huisia, jos nyt saisitte plussan tikkuun *hurmioi tilannetta samalla toivoen itselleen samaa*

Viiville pahoittelut mensuista, samoin Ompulle. On se nyt kumma, miten se täti ei ymmärrä vaikka eksyä matkallaan....*heristää kättä ja murisee tädille kiittämättömyyttä!!!!!*

Viivi, samoin mä olen kaivannut noita meidän ketjun "hiljaisia" tyyppejä ja olinkin näkevinäni jossain vaiheessa ainakin Monskun siirtyneen (????) toiseeen ketjuun kirjoittelemaan. Mutta muista ei ole havaintoa, joten käykääpä tytsyt ainakin moikkaamassa, jos ei muuta. :)

Mites Tikrulla ja Keijulla menee? Joko tuhrut ovat ikävästi muuttuneet oikeaksi vuodoksi, vai vieläkö jännätään? Tai onko mahdollisesti jo testiä tehty? *toivoo sormet ja varpaat ristissä, että plussajunaan pääsisi joku muukin kuin Kk*

ON: kp 24/~30, eilen tuli vähän pöllyteltyä -piiiiiiitkästä aikaa, lähes viikko siihen meni :( -mutta kuten todettua, olen itse ainakin heivannut toiveet jo kaivoon tän kierron osalta, uutta yritystä lähdetään sitten ensi kierrossa yrittämään. Oireita ei ole, ei siis niin minkäänlaista. Ei närästä -ihme ja kumma! -ei ole rinnat arat, ei kivistä vatsaa, ei nippaile yms yms yms. Joten senkin takia toiveet on jo mennyt. Eilen just miehen kans jutskattiin, et tarvis vähän useammin harrastaa, ei se vauva itsestäänkään tule. Eikö ole hassua, että hän ITSE sanoi mulle parisen viikkoa sitten, että tarvis ottaa vähän iisimmin tää, ja nyt on itse "painostamassa" enempään seksiin =) Kyllä nuo miehet sitten on kummia tyyppejä ;-) vaikka kuitenkin niiiiiiin ihkuja että!

Jotenkin mua ei hirveästi edes harmita, ettei olla miehen kanssa tässä kierrossa peittoa pöllytelty siihen tahtiin kuin tähän asti..onko mussa joku vika, kun ei edes harmita mahdollinen "hukkaanheitetty kierto"?

Pikaisesti taas näpyttelen teille vähän luettavaa. Enkä jaksanut edes kirjautua... Kiitos Omppu ja muut myötäelämisestä! Testasin juuri äsken ja negahan sieltä tuli :'( Ei edes haamun haamua, ja testi oli mammaksin erittäin herkkä, joten luulis se edes haamua tässä vaiheessa näyttävän. Kp 32/26-33. No tulipahan kokeiltua testaamista, eka kerta siis mullakin. En tavallisesti haluaisi testata näin "aikaisin", mutta tuon iltapäivän hammaslääkärin takia halusin varmistaa. Rusehtavaa tuhrua tulee edelleen, mutta eiköhän se täti avaa hanat täysille viimeistään huomenna. Voi että tätä v***tusta!!

Ompulle iso voimahali! En osaa sua lohduttaa, voin vain sanoa että tiedän hyvin miltä tuntuu. Sulla tais sitten jäädä se luteaalivaihe taas lyhyeksi? Koitahan jaksella!!

Harmi Pp, että sullakin näytti negaa!! Ja niinkuin sanoit, niin se yksinäinen viiva siinä testitikussa on tosi surullista katseltavaa. Nyyh :(

Sori en ehdi nyt kommentoida enempää, täytyi vaan tulla heti kertomaan uutiset. Nyt joudun lähtemään sinne hammaslääkäriin kidutettavaksi, mutta palailen taas iltapäivällä.

Heippa Syysmarja, PP ja muut tutut! Oli pakko tulla taas kurkkimaan mitä teille kuuluu (taustailen teitä harva se päivä). Hyvä vaan, syysmarja, jos otat tuollaisen "ei se nyt niin vakavaa ole vaikka ei tärppäisi" asenteen. Niin se minullakin tehosi. Olisin halunnut tärpin kesäkuussa, jotta voisin sitten lomalla rauhassa potea pahoinvoinnit ja muut. No, kun tärppiä ei tullut niin ajattelin koko heinäkuun, että ihan sama tuleeko vai ei. Ja lopputulos onkin jo tiedossa. Eli asiasta stressaaminen voi vaikuttaa todella paljon.
Vai on PP:kin päässyt jo testailemaan, sorpat kuitenkin negasta.. Mutta eiköhän se tässä syksyn mittaan plussaksi muutu, niinkuin kaikilla teillä muillakin. Mä heilautan vähän mun taikasauvaani *pim*..
:-D
Itselläni olo alkaa olla mitä mainioin, vihdoin saan nauttia olotilastani!

terkuin, Hena

Keiju: pahoittelut negasta!!! Voi kun se täti tulisi sitten edes kylään, jos olisi tullakseen, eikä antaisi meidän raukkojen ihmetellä ja toivoa ja odottaa!!!! *heristää tädille uudestaan nyrkkiä, kun se on niiin hemmetin vaikea!!!!!!*
Keijulle samoin tein tsemit hampilääkäriin, tarvis itsekin mennä mut kun pelkään tosissaan sitä paikkaa....tarvis vaan ottaa itseään niskasta kiinni *potkaisee itseään persiille*

Hena: kiva kuulla että raskaus sujuu hyvin ja että olo on mitä mainioin!!! Toivottavasti jatkuu sellaisena loppuun asti =)

Joo, ei se raskaaksi tulemisella stressaamalla auta, mutta itseäni ihmetyttää tämä naisen muuttuva mieliala. Kun kerran olen tähän asti ollut "ihan verenmaku suussa" yrittänyt plussaa tikkuun saada, niin nyt ei olisi niin väliäkään. Höh, kyllä mä taidan siis olla mennyt sekaisin :)

Harmittelut Keijulle ja Pp:lle...No, mutta teillähän ei olekaan pitkää yritystä vielä takana, tai siis Pp:llä ei varsinaisesti lainkaan..joten teillä on kyllä toivoa :)

Juu, mulla se luteaalivaihe jäi siis siihen 9 päivään, kuten muistaakseni veikkasinkin jossain vaiheessa tämän kierron tulokseksi..pitäisköhän tehdä ekstralotto..Toivottavasi sulla Keiju muodostuis pidempi l-vaihe..millos sulla olikaan se ovulaatiofiilis..?

Ei muuta, itsesääli jatkuu....ei kuitenkaan enää niin pahat morkkikset, kuin eilen. Nyt siis kp2 /26 - kaikkeamahdollista - 34. Ja millon mä opin muistamaan ton kirjautumisen????

On vähän kiirusta mutta äkkiä omanapa-väliaikatiedot:
kp 32/28 ovis oli kp 20. Ei menkkaoireita, ei minkäänlaisia. Viikonloppuna oli mahatauti ja nyt flunssa päällä. menkkojen pitäis oviksen mukaan alkaa tulevana viikonloppuna. Useana päivänä on ollut menkkamaisia jomotuksia (yleensä tulee vasta menkkojen ollessa päällä) sekä alavatsassa molemmin puolin nipistelyä. aina kun kävelee niin joka askeleella "vihlaisee" oikealle. Joka asia itkettää. Tällaista. Testaan ensi viikolla maanantaina-keskiviikkona ellei menkat ala.

Terkut hammastohtorilta! Se hyvä puoli tässä negatestin ja tädin odottelun märehtimisessä oli, että en ehtinyt juurikaan jännittää tuota hampaanpoistoa :) Nyt on sitten hampaat revitty pois ja kalusto muutenkin tsekattu, ja sairaslomaa sain pari päivää. Nyt voin siis hyvällä omallatunnolla surffata netissä loppupäivän kun puhuminenkaan ei oikein onnistu :) Kaikille hammaslääkäripelkoa poteville tiedoksi, että hyvä hammaslääkäri vaikuttaa paljon. Eihän siellä mukava ole käydä, mutta jos lääkäri on mukava ja osaa asiansa, niin homma on paljon siedettävämpää. Joten Syysmarja, koita nyt vaan rohkaistua tilaamaan aika sinne!

Palatakseni vielä edellisiin viesteihin, niin mua niin nauratti tämä Ompun lausahdus "kohta varmaan p*llunreikä ruvella(sori ilmaus..), kun ravaan vessassa pyyhkimässä, että no tuleeko sitä". Musta tuntui ihan samalta, kun sitä tuhrua alkoi tulemaan. Koko ajan vain ravaa vessassa tarkistamassa tilannetta. No nyt oon jo luovuttanut, tulkoon täti sitten kun tulee. Mulla oli se oletettu ovis kp 21, että olisko se l-vaihe sitten tällä hetkellä 10 pv? Jos ei tuhruja lasketa? Sen puolesta saiskin se täti vielä jarrutella tuloaan...

Omppu, tuosta lyhyestä l-vaiheesta vielä. Eikö sulle voitais siihen edes määrätä jotain tabuja ilman että sun miehen tarvii mitään näytteitä antaa? Kun aattelis, että jos teidän esikoinen on kerran saanut alkunsa ihan "luomusti", niin pidemmällä luteaalivaiheella tulis varmaan toinenkin. Eikös sulla ollut joku gyne-aikakin tulossa vai oliko se jo?

Syysmarja on sitten onnistunut asenteen muutoksessa loistavasti!! Ehkäpä teilläkin sitten vierailee pian tädin sijasta haikara, kun osaat ottaa noin rennosti. Tottahan se on, että stressaamalla tämä asia ei parane. Heitätkö mullekin palasen tuota asennetta, pliis!! :)

Mulla on edelleen vähän masis-fiilikset lähestyvästä tädistä, vaikka tämä olikin vasta toinen yrityskierto. Tuntuu toisaalta aika typerältä, kun täällä on paljon teitä pidempään jännäilleitä *häpeää*. Mistä te oikein saattekin uutta voimaa ja tsemppiä aina uuteen kierrokseen? Nostan kyllä hattua teille!!

Kirjoitelkaahan taas, että mulla olisi sairas"vuoteella" jotain tekemistä!!