Voi harmitus, Omppu. En olis toivonu kenenkään teistä joutuvan tähän samaan veneeseen mun kanssa. Mutta kärsitään nyt sitten yhdessä ja yritetään seuraavaan junaan. Mä olen edelleen huonolla mielellä, osittain varmaan siksi, että mies on taas työmatkalla, enkä ole saanut surkutella asiaa turvallisessa kainalossa.

Syysmarja: mä yritän pidätellä tätiä, ettei ehtis teidän muiden luo!!
Mutta mitämitämitä???!!! Pp:llä on siis vähän jännät paikat??!!! Hihiiiii!!

Ettei teille vaan olis käyny "vanhanaikaisesti"!!! Se olis söpöä! Testaa ihmeessä -ja tule sitten kertomaan meille miten kävi!!!
Luin juuri äskettäin loppuun aika hyvän kirjan: Jane Green: Vauvakuume. Kertoo kolmesta naisesta, jotka on ihan erilaisissa elämäntilanteissa ja jokaisen kohdalla raskaus on jollain lailla ajankohtainen. Suosittelen.
Mä yritän parhaani mukaan tsempata itseäni muistamaan, että yritystä on takana vasta (?!?!) reilut 7 kuukautta ja että stressaaminen ja aiheesta ahdistuminen heikentävät mahdollisuuksia... mutta kun se vaan jotenkin on (etenkin kp 1-4) niiiiin vaikeeta!! 8 kertaa olen nyt siis pettynyt tädin kurvatessa paikalle.
Tikru ja Keiju: vieläkö tuhruttelua jatkuu, ootteko testanneet, vai kestääkö hermo??? Tikruko aloitti uudessa työpaikassa, päiväkodissa? Minkäikäisten lasten kanssa toimit? Onko se jollain lailla erikoinen päiväkoti? Onko se sun omaa alaa?
Keijulle jaksamisia opintoihin, saatpa ainakin muuta ajateltavaa tuhrujen tutkimisen rinnalle!
Mä aloitin tänään taas greippimehun juomisen. Vaikka eipä siitä ole ollut hyötyä tähän astikaan...
Viikonloppuna alkaa omaan ammattiin liittyvä mielekiintoinen täydennyskoulutus, johon menee useita viikonloppuja (+ itsenäinen työskentely) syksyn aikana, niin että ihan pelkkiä vauvahaaveita en minäkään ehdi tässä märehtiä. (Onneksi!)
Kaupassa sattui tänään näköpiiriin uusi Fazerin suklaalevy, jossa on kuivattua puolukkaa ja vadelmaa makuna... ostin sitten sellasen ison levyn ja mussutin siitä melkein puolet äsken kirjaa lukiessani!!! *Moittii itseään selkärangattomaksi laiskiaiseksi, mutta vannoo aloittavansa liikkumisen ja lopettavansa mässäilyn ensi viikolla.*
Kp 2/ 26-30 (edellinen kierto siis poikkeuksellinen 30, vähän epäilyttää josko olis ollut varhainen km, kun vuoto ei ole ihan "normaali". Mutta voihan se olla että ovis vaan oli myöhässä ja nyt kyttään vuotoa liian tarkkaan.)