Mä en kyllä ymmärrä, miten joku jaksaa pitää kahta nikkiä ja suunnilleen kehittää itselleen kaksi eri "elämää".
Ei ymmärrä, mut ehkä mun ei tarvitsekaan.
Ei ymmärrä, mut ehkä mun ei tarvitsekaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:ponttina on se,että erittäin hauska huomata et joku tosiaan kikkailee salaperäisenä muka kahtena tyyppinä mustana.
Samaan ketjuun ei voi kahtena eri nikkinä edes kirjoittaa , tiesitkös ? No sen tiiän että mä se en ainakaan ole !!
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna nyt edes vinkkiä, et miten sen asian huomasit?
olen jo aikaisemmin sitä seurannut ja nyt sain viimeisen niitin siihen.en mä paljasta.
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:en mä halua paljastaa.....menee sit kaksi aika vahvaa palstapersoonaa siinä samalla.....
annetaan hänen kikkailla mutta mä seuraan kyllä mielenkiinnolla!!
älä edes aloita tämmöistä linkkiä , jos et voi harmaana viedä asiaasi lopppuun ,
et oo vaarassa mitenkään, vaan me muut saadaan myös tietää.Ja kun nyt et kerran kerro niin pidä suusi ja aloituksesi tästä aiheesta pois.Tää niin turha aloitus kuin olla ja voi :headwall: :headwall: nuku ap hyvin
voin kertoa että sä se et ole vaikka vedät aikamoiset pultitniistä mitään haittaa ole vaikka hän kahtena toimiikin.huvitaa lähinnä,.
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:en mä sitä ala paljastamaan.vaikka ehkä yhdestä asiasta olisitta saattaneet sen huomata itsekkin.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:ponttina on se,että erittäin hauska huomata et joku tosiaan kikkailee salaperäisenä muka kahtena tyyppinä mustana.
Samaan ketjuun ei voi kahtena eri nikkinä edes kirjoittaa , tiesitkös ? No sen tiiän että mä se en ainakaan ole !!
Miksei muka voisi? Kirjautuu ekasta nikistä ulos ja toisena sisään ja kirjoittaa samaan ketjuun toisella nikillä kuin ekalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:ponttina on se,että erittäin hauska huomata et joku tosiaan kikkailee salaperäisenä muka kahtena tyyppinä mustana.
Miksei muka voisi? Kirjautuu ekasta nikistä ulos ja toisena sisään ja kirjoittaa samaan ketjuun toisella nikillä kuin ekalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä ajattelin hankkia toisenkin nikin. Sitä voisin käyttää osto- ja myyntipalstalla =)
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:savanna ja masakiller
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Itse en pysty tuohon , en edes pysty meses kirjoittaa kahdelle yhtä aikaa , voin keskittyy vain yhteen kerrallaan
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä taidan laittaa itelleni toisen nimen, ihan vaan v***uilu käyttöön B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:savanna ja masakiller
no en usko, ei masakiller tehnyt kirjoitusvirheitä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä taidan laittaa itelleni toisen nimen, ihan vaan v***uilu käyttöön B)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Itse en pysty tuohon , en edes pysty meses kirjoittaa kahdelle yhtä aikaa , voin keskittyy vain yhteen kerrallaan
Putkiaivo!:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä taidan laittaa itelleni toisen nimen, ihan vaan v***uilu käyttöön B)
Jalaton tai Jalat On? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:savanna ja masakiller
no en usko, ei masakiller tehnyt kirjoitusvirheitä.
ai ei vai? luepa uudestaan.. mut miulle ihan sama, savanna on miusta hauska.=)