O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepa:en mä sitä ala paljastamaan.vaikka ehkä yhdestä asiasta olisitta saattaneet sen huomata itsekkin.....
Ja mikähän tuo on?Kerro ketju josta huomasit?
Pliiiiis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mulla vain yksi , ja toista en edes oo harkinnut.Mitään järkeä on 2 nikillä täälläei mitään.Kukin tyylillään.Mikä on sun toinen nikkisi,kerro ?
Pulverine, ja se on siis edelleen käytössä siksi että olen sillä nikillä muutamassa kerhossa, enkä ole tullut liittyneeksi tällä käyttäjätunnuksella niihin kerhoihin vielä. Joskus saatan kirjoittaa sillä toisella, jos olen käynyt niissä toisissa kerhoissa enkä ole tullut kirjautuneeksi ulos.
Se on siis ihan omaa saamattomuuttani minulla joskus (harvoin) käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oikea jepa:ai joku ääliö vetää mun harmaalla mutta siis kyseessä ei ole savanna miehineen
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se mitään tiiä, kunhan pitää keskustelua yllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se mitään tiiä, kunhan pitää keskustelua yllä![]()
Kuka ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:se mitään tiiä, kunhan pitää keskustelua yllä![]()
Kuka ?
Ap?
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:Se on sellainen, joka esiintyy dokaavana yksinhuoltajana ja sitten pullantuoksuisena kotiäitinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ap kakista ulos vaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä taidan laittaa itelleni toisen nimen, ihan vaan v***uilu käyttöön B)
Jalaton tai Jalat On? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä taidan laittaa itelleni toisen nimen, ihan vaan v***uilu käyttöön B)
Jalaton tai Jalat On? :saint:
on kaikilla pääkin tietysti
![]()