wau.....nyt jäi minun haaviini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
ponttina on se,että erittäin hauska huomata et joku tosiaan kikkailee salaperäisenä muka kahtena tyyppinä mustana.

Samaan ketjuun ei voi kahtena eri nikkinä edes kirjoittaa , tiesitkös ? No sen tiiän että mä se en ainakaan ole !!

Voihan! Ainakin minä onnistuin sekä Jonseredina että nykyisellä nikillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna nyt edes vinkkiä, et miten sen asian huomasit?

olen jo aikaisemmin sitä seurannut ja nyt sain viimeisen niitin siihen.en mä paljasta.

No juu-juu, mutta jos tuollaisen asian sit julistaa täällä, niin tottakai se alkaa kiinnostamaan.
Vaikka en mie kyl ymmärrä, miten joku jaksaa olla niin kiinnostunut jonkun nikin asioista...

en mä halua paljastaa.....menee sit kaksi aika vahvaa palstapersoonaa siinä samalla.....
annetaan hänen kikkailla mutta mä seuraan kyllä mielenkiinnolla!!

älä edes aloita tämmöistä linkkiä , jos et voi harmaana viedä asiaasi lopppuun ,
et oo vaarassa mitenkään, vaan me muut saadaan myös tietää.Ja kun nyt et kerran kerro niin pidä suusi ja aloituksesi tästä aiheesta pois.Tää niin turha aloitus kuin olla ja voi :headwall: :headwall: nuku ap hyvin

voin kertoa että sä se et ole vaikka vedät aikamoiset pultit :) niistä mitään haittaa ole vaikka hän kahtena toimiikin.huvitaa lähinnä,.

kirjoitettiin yht aikaa :D vedän pultit ? se kylläkään oo noin, meinaa oon aikkas rauhallinen nikkii. Ja jos joku toimii kahtena se olkoot hänen asiansa, mä oon kuitenkin yhtenä kappaleena =)

en mä sitä ala paljastamaan.vaikka ehkä yhdestä asiasta olisitta saattaneet sen huomata itsekkin.....

Ja mikähän tuo on?Kerro ketju josta huomasit?
Pliiiiis
c018.gif

ponttina on se,että erittäin hauska huomata et joku tosiaan kikkailee salaperäisenä muka kahtena tyyppinä mustana.

Samaan ketjuun ei voi kahtena eri nikkinä edes kirjoittaa , tiesitkös ? No sen tiiän että mä se en ainakaan ole !!

Miksei muka voisi? Kirjautuu ekasta nikistä ulos ja toisena sisään ja kirjoittaa samaan ketjuun toisella nikillä kuin ekalla.

No ei tarvitse tehdä edes noin, jos avaa kaksi selainta samaan aikaan.
Mutta bannia tuosta saa, koska säännöt kieltää kahdella eri nimellä esiintymisen samassa ketjussa.

Miksei muka voisi? Kirjautuu ekasta nikistä ulos ja toisena sisään ja kirjoittaa samaan ketjuun toisella nikillä kuin ekalla.

Itse en pysty tuohon , en edes pysty meses kirjoittaa kahdelle yhtä aikaa , voin keskittyy vain yhteen kerrallaan

Olen aika vähän aikaa vasta täällä palstoilla seikkaillut, mutta sellaista kysysin että eikö täällä ole tarkoitus kuiten että saa olla mitä on ....... eli mitä se haittaa ja kelle se kuuluu vaikka olis 10 noita... oliko ne nikkiä... , ja mikä merkitys sillä on? en mä ainakaan halua että minut täältä puolitutut tunnistaa

mullakin vaan tää yks nikki ja uskokaa tai älkää,tämmönen mä oon myös irl :whistle: ei riittäs aika ja tarmo keksiä kahta persoonaa tänne :D ja itsestäänhän ei tarvitse paljastaa mitään mitä ei halua..joten ei mua haittaa,vaikka joku tuttu tunnistaiskin mut täältä :wave:

Yhteistyössä