Rakkaat palstalaiset otan nyt tietoisen riskin ja kysyn teiltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä se ketju josta mä puhun, poistettiin seuraavana päivänä. Pintelin kirjoitti sen aikalailla tuiskeessa ja ilmeisesti itse pyysi poistoa seuraavana päivänä.

1.5.07 00:38
pintelin
Mistä tunnistaa baarissa h.omon/lesbon?
Niin mistä sen tietää jos haluaa alkaa naista/miestä vokotteleen et vastapuolikin on "alanmiehiä".?
Lainaa

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mun mielestä se ketju josta mä puhun, poistettiin seuraavana päivänä. Pintelin kirjoitti sen aikalailla tuiskeessa ja ilmeisesti itse pyysi poistoa seuraavana päivänä.

niin se hävis aika nopsaan. tais tulla katumapäälle kun meni paljastelee. ja kertoi siinä kyllä että oli pannu jtain heidän kaveriaan ja oli tunteita sitä kohtaan

Alkuperäinen kirjoittaja ainaki:
no se yks juttu jostain teidän yhteisestä kaverista jonka kanssa miestäs petit, ei siitä kovin pitkä aika oo..

No tämän minäkin näin. Mutta ilmeisesti se oli se mitä ei lasketa.

Muuten muistikuvat on kyllä niin hataria etten uskalla väittää.

Aika ihme ketju tämäkin. Taitaa nyt olla pintsukalla kovat paikat kotona.

Lähtikö se muuten sen toisen miehen matkaan vai jäikö kotosalle? Jos jäi, niin huonot on oltavat, koska pintsukka joskus vihjaisi jotain sinne päin, että jos mies saa siitä toisestai miehestä tietää, niin huonosti käy.

Voi että.

Oli se tuttava mies vai oliko peräti miehen serkku tjtn jota pani ja sit suunnitteli yhteiselämää kun oli rakastunu. Ja pelkäs kuiteki et mies saa tietää ja tekee jotaki väkivaltaista.

Mustat muistelee et ei oo kirjoittanut kuin siitä yhdestä ja harmaat vihjailee muuta. Tällasen huomion taas tein..

En mä ainakaan muista kun sen yhden jutun tosiaankaan jossa olisit Pintelin muista miehistä kirjoittanut

Yhteistyössä