Nyt SÖRHIS jäi kiinni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Luna, nyt suu suppuun :kieh: :p

Kohta alatte jo soutamaan toisianne siinä.
"Lirputi slurputi, sun pylly maistuu makealle Kowalski, aah".
-Niin sinunkin BV, saanko ujuttaa kieleni vulgaris spektorikseesi, rakas? B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No luulis ihan järkikin sanovan, että jos ei halua toisten osallistuvan keskusteluun niin hoitaa asian y-viesteillä. :whistle:

Luulis järjen sanovan, että jos mä sanon jotain Kowalskille niin mä en sano mitään silloin Haravalle. Miksi sun pitää työntää se nokkas joka ikiseen paikkaan? Luuletko, ettei muut osaa ilman sinua apua vastata?

Sivuutit sitten aivan täysin mitä muuta vastasin sulle. Mutta ole hyvä vain ja jatka aivan kaikes rauhas toisten sanojen vääristelyä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mielenkiintoista...
Multa jäi vaan näkemättä se kohta missä se narahti..? Tai siis en tajunnut sitä.

Ja sekin on jäänyt huomaamatta, että joku on "poistunut ovet paukkuen"..

Palstailenko mä kuitenkin liian vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

-Niin sinunkin BV, saanko ujuttaa kieleni vulgaris spektorikseesi, rakas?

Katos joku muukin huomannut :)

Mulle on oikeasti aika se ja sama, jos joku muuttaa nimimerkkiä, mutta ei ole kivaa, jos tavallaan "puun takaa" tullaan ilkeilemään, kuin joku vanha vihollinen. Se kiinnittää heti huomion ja antaa ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
enhän mä niin ole väittänytkään. hän arvosteli tässä ketjussa toista, joka tekee "suurieleisen" poistumisen palstalta, ja saivarteli sillä, että itse ei ole tehnyt tauoistaan ikinä aloitusta. lähinnä sillä kommentoin, että ihan samanlaista suurieleistä mainostamista se teksti åbon profiilissa oli.

Mutku mä en ole koskaan sanonut tai ajatellut lopettavani.

Saatikka että olisin tehnyt jonkun superhyper-jäähyväisketjun missä jätän suurieleisesti hyvästit koko palstalle, millä ei ole mitään tarjottavaa minulle.

Sulla on toki täysi oikeus kokea yksi profiiliin laitettu lause suurieleisenä mainostamisena, Suomi on vapaa maa :)

kirjoitin "tauoistaan", en lopettamisesta mitään.

mut kääntele ja vääntele se asia ihan kuten parhaaksi näet. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No luulis ihan järkikin sanovan, että jos ei halua toisten osallistuvan keskusteluun niin hoitaa asian y-viesteillä. :whistle:

Luulis järjen sanovan, että jos mä sanon jotain Kowalskille niin mä en sano mitään silloin Haravalle. Miksi sun pitää työntää se nokkas joka ikiseen paikkaan? Luuletko, ettei muut osaa ilman sinua apua vastata?

Sivuutit sitten aivan täysin mitä muuta vastasin sulle. Mutta ole hyvä vain ja jatka aivan kaikes rauhas toisten sanojen vääristelyä. :D

Edelleen, Kowalski osaa varmasti vastata ihan itse. Sen verran on kuitenkin fiksumpi kuin moni muu tällä palstalla.

Hei, en mä sua voi pettää :'(
Moneltako mä tuun nuolemaan sun anusta, olisko ysiltä hyvä?
Tuonko mä samalla sen kylmägeelin mukana, se tuntuis ryppyreiässä varmaan melko mielenkiintoiselta? :D

Mielenkiintoista...
Multa jäi vaan näkemättä se kohta missä se narahti..? Tai siis en tajunnut sitä.

tässä se narahti http://kaksplus.fi/keskustelu/t1702350,100#m20061052

sori joo, oon vittumainen ihminen ja kaikkee... mutta Huumekoiran kanssa samoilla linjoilla. kaksnaamasuutta en voi sietää :kieh:

Tuonko mä samalla sen kylmägeelin mukana, se tuntuis ryppyreiässä varmaan melko mielenkiintoiselta? :D

meniks "hieman" yli? :x

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nähtävästi joku muistaa kaikista aina jotain. Pelottavaa... Tuskin muisti pyhä yksinkertaisuus keskustelleensa tuosta kirjasta jo aikaa sitten sörhiksenä. Tai tajusi et joku lilii voi muistaa asian.

Munkin mielestä pelottavaa ja kyllä suorastaan säälittävää, että täällä jotkut muistaa nikeistä vaikka mitä. Mulla ei ainakaan riitä edes mielenkiinto painaa mieleen lukemattomia asioota lukemattomista nikeistä. Silti mulle räävitään, että hanki elämä. No mun mielestä vaikuttaa aika tavalla oman elämän puuttumiselta se, että kyttää toisten tekemisiä täällä ja pahimmassa tapauksessa vääristelee toisten tekemisiä ja sanomisia oman mielen mukaan.

No siis josko mä tosta "Alaston salissa" -kommentista voisin päätellä, että kyse on kirjasta nimeltä Alastalon salissa niin kirja on aika helvetin vaikealukuinen ja sitä ei kovin moni ole lukenut eli ehkä keskustelu on esim syystä tästä jäänyt mieleen sille, joka muistaa tämän. Kyllä mullekin jää mieleen asioita, mitkä jollain tasolla koskettaa mua, vaikka en paljoa täällä palstalla aikaani vietäkäään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Mielenkiintoista...

sori joo, oon vittumainen ihminen ja kaikkee... mutta Huumekoiran kanssa samoilla linjoilla. kaksnaamasuutta en voi sietää :kieh:

Multa puuttuu historiantietoa (palstan) niin paljon, etten hoksaa tuosta mitään...

Lunalle pitää antaa samalla mitalla takas..
Eli potut pottuina jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Joukkolynkkaus, onpa "hauskaa" "vaihtelua" mammojen arkeen.

Niinpä :/

Mitä sitten, vaikka PY on sama kuin Elopompelo tai Sörhis. Antakaa olla vaan. Miten se teiltä on pois?

no ei kyllä mitenkään. mutta tämä aihe on tulenarka kaiken sen takia mitä tässä elopompelon/sörhiksen/teenlitkun palstailuhistoriassa on tapahtunu. ja nimenomaan sieltä hänen oman näppiksensä kautta.

Mielenkiintoista...

Multa puuttuu historiantietoa (palstan) niin paljon, etten hoksaa tuosta mitään...

ah joo... okei. eli et oo viime jouluna ollu palstalla? nämä juontaa sieltä ja muutamista uskonto-aiheisista ketjuista. niitä on paljon modet poistaneet ja siivonneetkin.

Lunalle pitää antaa samalla mitalla takas..
Eli potut pottuina jne..

eiku, en mie sitä tarkottanu...

tarkotin vaan että on taito heittää "paskaläppää" ja jos sitä ei osaa niin se menee helposti överiksi.

Niin ja vaikka Luna on välillä jees tyyppi, niin välillä se suoltaa sellaista paskaa näppäimiltään, ettei sitä saa lopettamaan, ellei anna sille yhtä sairaita vastauksia

ah joo... okei. eli et oo viime jouluna ollu palstalla? nämä juontaa sieltä ja muutamista uskonto-aiheisista ketjuista. niitä on paljon modet poistaneet ja siivonneetkin.
Oon mä varmaan ollut täällä joulunaikoihinkin muutamana vuotena :D
En vaan oo tarttunu silmään, enkä muista nickeistä mitään muutenkaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä