T
Tiina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ai hitto mitä etsiviä tällä palstalle![]()
Sanoppa muuta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ai hitto mitä etsiviä tällä palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
Mä en voi vaihtaa nikkiäni ainakaan piiloutumismielessä, en ikinä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
no ei kai sillä niin olekaan väliä, mutta hauskahan näitä on bongailla jos sattuu kohdalle.
että poistutaan ja sitten tullaan palstalle takaisin jonakuna ihan muuna tyyppinä.
viihdettä nääs.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Saahan sille hihittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
no ei kai sillä niin olekaan väliä, mutta hauskahan näitä on bongailla jos sattuu kohdalle.
että poistutaan ja sitten tullaan palstalle takaisin jonakuna ihan muuna tyyppinä.
viihdettä nääs.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olenko mä jotenkin outo kun mä en jaksa ruveta kyyläämään nikkejä että josko tuo olisi joku nikin vaihtanut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Sun "poistuminen" oli ihan yhtä naurettava.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
viihdettä nääs.
Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olenko mä jotenkin outo kun mä en jaksa ruveta kyyläämään nikkejä että josko tuo olisi joku nikin vaihtanut?
No et ole... Mutta sen väkisinkin vaan huomaa joistain, kun on niin samanlainen, kuin aiemminkin. Tai lähinnä mua pisti silmään, että hän oli uusi palstalla muka ja silti hirveän hyökkäävä tiettyjä nikkejä kohtaan, aivan kuin olisi ollut vanhaa kaunaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Eihän Åbo missään vaiheessa väittänyt lopettaneensa palstailua vaan pitävänsä taukoa. Täällä sitten osataan tuo sanojen vääristely.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä väliä onko kuka joku vai ei..saa kai täällä nikkiä vaihtaa..
viihdettä nääs.
Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Eihän Åbo missään vaiheessa väittänyt lopettaneensa palstailua vaan pitävänsä taukoa. Täällä sitten osataan tuo sanojen vääristely.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Poistutaan metelillä, todeten että pitäkää sontanne, minulle riitti, teillä tai palstalla ei ole enää mitään annettavaa mulle....ja suitsait sukkelaan takaisin, ensin toki harmaana ja sitten uudella nikillä.
Ja kukas muukaan se tässäkin vänkäämässä. Omaa elämää mainosti ja oli niiiin ennalta arvattavaa ettei pysty kumminkaan pysymään poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kukas muukaan se tässäkin vänkäämässä. Omaa elämää mainosti ja oli niiiin ennalta arvattavaa ettei pysty kumminkaan pysymään poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Täällä tosiaan osataan keksiä ihan omia totuuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kukas muukaan se tässäkin vänkäämässä. Omaa elämää mainosti ja oli niiiin ennalta arvattavaa ettei pysty kumminkaan pysymään poissa.
MISSÄ mä mitään mainostin, tai sanoin että aion pysyä poissa?
Täällä tosiaan osataan keksiä ihan omia totuuksia![]()