H
Huumekoira
Vieras
No niin, nyt musta tuntuu, että tämä on mun vika. En tarkottanut ihan tämmöstäkään, mua oikeesti kävi vaan ärsyttämään se sellainen, että tää pyhä Yrjänä vaikutti valmiiksi jo olevan muhun ja Graceen negatiivisesti asennoitunut ja aivan kuin ennestään kaunainen. Joten kai yritin siihen etsiä syitä lähinnä ja ajattelin, että se olisi sopiva syy, jos hän onkin sama henkilö, kuin Sörhis. Ja arvasin, koska hän sanoi mulle yhdessä ketjussa, että "aina yhtä empaattinen", ikäänkuin tietäisi pitkältä ajalta.
Se oli pelkkä arvaus, ei ollut tarkoitus ketään lynkata. Saahan nimimerkkiä vaihtaa ja esiintyä oikeastaan minä huvittaa, tämähän on netti. oon mäkin nimimerkkiä vaihtanut ja saatan vaikka kadota, jos joku päivä huvittaa. Minut kyllä yleensä tunnistetaan pian, olen huono feikkaamaan mitään.
Se oli pelkkä arvaus, ei ollut tarkoitus ketään lynkata. Saahan nimimerkkiä vaihtaa ja esiintyä oikeastaan minä huvittaa, tämähän on netti. oon mäkin nimimerkkiä vaihtanut ja saatan vaikka kadota, jos joku päivä huvittaa. Minut kyllä yleensä tunnistetaan pian, olen huono feikkaamaan mitään.