Mä en kiusaa ketään täällämiten niin KIUSAAJAT? Ihan itse olet tiedot antanut ja väität muuta, joten eihän voi muuta kuin kaivaa todistusaineistoa!
Ja lopeta Echon KIUSAAMINEN?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en kiusaa ketään täällämiten niin KIUSAAJAT? Ihan itse olet tiedot antanut ja väität muuta, joten eihän voi muuta kuin kaivaa todistusaineistoa!
Ja lopeta Echon KIUSAAMINEN?
Mitä sitten olen shoppailut? Jos vaikka koko vuoden ostoksia kerrot minulle? Tuskin kerrot kun en puhunut palstalla näitä juttuja. Kun hyvin harvoin kysyn mielipiteitä...Etkö sä osaa lukea. Nikin kohdalla lukee Maisaleena ei Echo. Me olemme kaksi täysin eri henkilöä.
Ihan itse täällä kertoilet monesti mitä olet taas shoppaillut. Ja kyllähän sekin kertoo jo paljon jos vauvaan menee muka 500-1000€/kk. Siis miten saa menemään vauvaan noin paljon?!?
Ihan oma moka jos laittaa ruokaan 2000-3000 euroa. Terveellistä ruokaa saa ilman luomuakin. Eikä siitä ole mitään näyttöä, että luomu olisi terveyden kannalta ratkaisevasti parempi vaihtoehto. Mutta sähän olet sitä mieltä, että kookosöljy on terveellistä vaikka se ei sitä ole. Rypsi-tai oliiviöljy olisi paljon terveellisempää.
Oliiviöljyjä syödään, rypsyöljyä emme syö, kokosölyjä syömme mikä on todella tervellinen.
Sinulla on aika erikoinen käsitys terveellisistä öljyistä. Noista öljyistä rypsiöljy on ekologisinta ja terveellisintä. Oliiviöljy myös terveellistä, mutta ekologisesti paljon arveluttavampaa ja kookosöljy on erittäin huono kasvisperäinen öljy sisältäen noin 90% kovia eli epäterveellisiä rasvoja.
Onneksi olkoon vain, jos muukin ravintotietämyksesi on tällä tasolla...
lehdessä?Milannan mielestä siteet ja vaipat pitää olla ekologisia, mutta ei sillä ekologisuudella niin muuten ole väliä. Ihan surutta voi shoppailla tuhansilla euroilla joka kuukausi, matkustella jatkuvasti ja elää isossa luksustalossa. Huvittavan ristiriitaista.
Ei, en ole kateellinen. Sitä joku kuitenkin tähän tulee mussuttamaan. Kyllä meilläkin on omakotitalo, 150 neliötä. Kävimme kesällä ulkomailla ja ensi vuoden matkaa suunnittelemme jo. Syömme hyvää ruokaa, on vaatteita jne. Mä en ole kuitenkaan se joka lässyttää lehdessä ekologisuudesta ja samaan aikaan toimii kaikkea muuta kuin ekologisesti. Mutta eihän Milanna tuota ristiriitaa tajua.
Työnsä takia hän matkustelee usein ympäri EurooppaaMilannan mielestä siteet ja vaipat pitää olla ekologisia, mutta ei sillä ekologisuudella niin muuten ole väliä. Ihan surutta voi shoppailla tuhansilla euroilla joka kuukausi, matkustella jatkuvasti ja elää isossa luksustalossa. Huvittavan ristiriitaista.
Ei, en ole kateellinen. Sitä joku kuitenkin tähän tulee mussuttamaan. Kyllä meilläkin on omakotitalo, 150 neliötä. Kävimme kesällä ulkomailla ja ensi vuoden matkaa suunnittelemme jo. Syömme hyvää ruokaa, on vaatteita jne. Mä en ole kuitenkaan se joka lässyttää lehdessä ekologisuudesta ja samaan aikaan toimii kaikkea muuta kuin ekologisesti. Mutta eihän Milanna tuota ristiriitaa tajua.
Ego = Eldorado Gold Corporation ?Milanna on nyt sekoittanut kaksi etuliitettä eli eko ja ego. Milanna tarkoittaa siis että hänen toimintansa pyrkii olemaan mahdollisimman egologista, joka selittääkin käyttäytymismallin käytännössä 100%:sti.
Ego = Termi kehitettiin alun perin 1800-luvun alussa, kun skitsofrenia havaittiin?Milanna on nyt sekoittanut kaksi etuliitettä eli eko ja ego. Milanna tarkoittaa siis että hänen toimintansa pyrkii olemaan mahdollisimman egologista, joka selittääkin käyttäytymismallin käytännössä 100%:sti.
Sinulla on aika erikoinen käsitys terveellisistä öljyistä. Noista öljyistä rypsiöljy on ekologisinta ja terveellisintä. Oliiviöljy myös terveellistä, mutta ekologisesti paljon arveluttavampaa ja kookosöljy on erittäin huono kasvisperäinen öljy sisältäen noin 90% kovia eli epäterveellisiä rasvoja.
Onneksi olkoon vain, jos muukin ravintotietämyksesi on tällä tasolla...
lehdessä?
Työnsä takia hän matkustelee usein ympäri Eurooppaa
Oletko kysynyt häneltä asiaa tarpeeksi selkeästi?Ihan turhaan sä taas tuota samaa lässytät. Kyllä Milanna matkustelee huvikseenkin paljon ja erittäin paljon kuluttaa rahaa shoppailuun. Ei siinä, saa tehdä noin jos haluaa, mutta silloin on ihan turha lässyttää ekologisuudesta yms. kun ei itse osaa toimia niiden arvojen mukaan. Ihan silkka bisnes Milannalla on mielessä, mutta tekopyhästi esittää olevansa itsekin ekologinen.
kateus vie kalatkin vedestäIhan turhaan sä taas tuota samaa lässytät. Kyllä Milanna matkustelee huvikseenkin paljon ja erittäin paljon kuluttaa rahaa shoppailuun. Ei siinä, saa tehdä noin jos haluaa, mutta silloin on ihan turha lässyttää ekologisuudesta yms. kun ei itse osaa toimia niiden arvojen mukaan. Ihan silkka bisnes Milannalla on mielessä, mutta tekopyhästi esittää olevansa itsekin ekologinen.
Risiiniöljyä on läkkeissäkin, en tajua miksi:
http://spc.fimea.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=risiiniöljy&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0
Tässähän se juttu - eikä siis ne lääkkeet ole missään vaiheessa poistaneet vaivoja eikä auttaneet. Aina leikataan, jos ehditään. Mut tämä ei ole mikään mutujuttu:
http://yle.fi/urheilu/conny_karlsson_lopettaa_uransa/6011133
Sitä ennen oli keskusteltu prodepatukoista, mut ne jutut moderoitiin äkkiä pois. Tietenki. Syitä ei haluta nähdä/näyttää. Nehän on julkisia keskusteluja, mut potilasyhdistykset ovat olemassa siksi, et potilaat pyytäisivät lääkäriltä jotain uutta valmistetta. Jos on itse pyytänyt, tuskinpa siitä passaa valittaa myöhemmin, vaikka olis aihettakin? Ja ne on lääkefirmojen suunnittelemia, on tiedetty jo kauan. Noilla sitä pyörittävät suolettomat, joten ei ole ihme, jos tieto ei kulje.
kateus vie kalatkin vedestä![]()
Mä kirjoitin tuolla jo aiemmin, että en ole kateellinen Milannalle. En todellakaan. Miksi pitäisi olla? En ymmärrä mistä hänelle pitäisi olla kateellinen.
Mulla on hyvä mies, ihana lapsi, ihana oma talo, on varaa matkustella jne. Eli miksi olisin kateellinen. Kerro nyt. Huvittavaa aina vetää esiin tuo kateuskortti kun ei kaikki kritisointi ole kateutta. Sä et selvästikään tajunnut mun pointtia enkä sitä sulle selitä koska normaalilla järjellä varustettu ihminen sen kyllä tajuaa mun aiemmista teksteistä.
Miksi sinä olet tällä palstalla joka päivä?