vuokra asunnot Pariisista

vierailija
Miten tämä liittyy tähän keskusteluun? :D :LOL: :ROFLMAO: En ole joka päivä täällä, sitä on turha väittää. Viime päivinä olen ollut koska olen lomalla, mutta töissä ollessa en pahemmin tänne ehdi tai jaksa tulla. Mutta toisaalta mitä merkitystä sillä olisi vaikka olisinkin täällä joka päivä. Se ei liity millään tavalla tähän keskusteluun.

Miksi sä sitten olet täällä joka päivä? Pakostakin olet kun tiedät toisten täällä olemiset. Tai siis ainakin luulet tietäväsi.
Onhan se aika säälittävää kun ei muuta elämää ole kuin tämä palsta
 
Maisaleena
Onhan se aika säälittävää kun ei muuta elämää ole kuin tämä palsta
Voi että. Pitäisikö sun sitten keksiä elämääsi muutakin sisältöä? Mene vaikka pienelle kävelylle näin ensi alkuun. Kyllä se palstan ulkopuolisen elämän lyötäminen siitä sitten pikkuhiljaa lähtee. :)

On kyllä niin huvittavaa kun en ole edes käyttänyt tätä nimimerkkiä montaa päivää ja nyt jo joku on sitä mieltä, että olen täällä aina eikä mulla ole muuta elämää. :D
 
vierailija
Aika vanha ketju eikä tieto enää tarpeen, mutta Ranskassa ylipäänsä vuokra-asunnon hankkiminen tavanomaisilta vuokramarkkinoilta on todella hankalaa ja vielä hankalampaa, jos et ole itse siellä töissä ja olet ulkomaalainen. Joku ehdottikin airbnb:tä, lyhytaikaiseen tarpeeseen onkin soveltuvampi varmaan tai sitten suoraan esim. suomalaisilta omistajilta.
 
vierailija
Voi ei :confused: Tämä yli kolme vuotta vanha ketju paljastaa sen, mistä olen aiemmin maininnutkin. Venakon kyky kirjoittaa suomea huononee koko ajan! Eli jotain hänen päässään on vakavasti pielessä.

Olen pahoillani, Milanna.
 
vierailija
Sinulla on aika erikoinen käsitys terveellisistä öljyistä. Noista öljyistä rypsiöljy on ekologisinta ja terveellisintä. Oliiviöljy myös terveellistä, mutta ekologisesti paljon arveluttavampaa ja kookosöljy on erittäin huono kasvisperäinen öljy sisältäen noin 90% kovia eli epäterveellisiä rasvoja.

Onneksi olkoon vain, jos muukin ravintotietämyksesi on tällä tasolla...
Olet yksinkertaisesti väärässä. Missä sut on koulutettu?
 
vierailija
No eipä ole ap tässä vuosien aikana vuokraillut asuntoja mistään eikä muuttanut mihinkään ulkomaille vaikka näitä suunnitelmia säännöllisin väliajoin hänen aloituksissaan esiintyykin (Ranska Italia USA...)
 
vierailija
Hupaisa ketju, jonka luin selaamalla. Vierailin aikoinaan Pariisissa tyttäreni luona.
Hän asui puolisonsa kanssa ihanassa vuokra-asunnossa. Ranskassa kaikki on monimutkaista, mutta hyvin he selvisivät byrokratian rattaissa.
Olisinpa ninäkin yhtä rohkea kuin ketjun aapee.
Eipä ihme ettei tällä palstalla viihdy maahanmuuttajat, koska palstan kirjoituksiin vaaditaan täydellistä suomen kielen osaamista. Aapee on virkistävä poikkeus tällä tunkkaisella ja raadollisella persupalstalla.
 

Yhteistyössä