vuokra asunnot Pariisista

Entäs Italiassa? Bologna aluella? Mietin vaan tässä missä käyn enemmän, kun siellä myös joudun olemaan töiden takia paljon ja mietin missä myös kivempi olla esim kun lapsilla on lomat, itse menen töihin ja he voivat siellä katsoa maisemia :). Muuto on kans sellainen juttu mitä käymme läpi, mutta ei vielä, kun täälläkin paljon asioita jotka hoidamme.
 
Echo milloin olit viimeksi työelämässä? Niin kuin ymmärsin et ole edelleen missään töissä, vaikka sinulla on isot lapset? Mietin vaan mikä on se sun mielestä parasta aika milloin äiti voi lähteä töihin, silloin kun lapsi 3 vuotias tai koululainen tai vast kun on sen verran iso ja tekee muuton omaan asuntoon? Anteeksi kun aloitin kysymään, mutta menee jo sun kommentit yli, sekä monissa keskusteluissa sun tämä rasismi.
En vastaa sulle, ettei joku saisi päähänsä että mä se vaan väittelen loputtomiin. Työelämään menin vähitellen, vähän ennen kuin kuopuksen kohdalla loppui kotihoidontuki.
 
En vastaa sulle, ettei joku saisi päähänsä että mä se vaan väittelen loputtomiin. Työelämään menin vähitellen, vähän ennen kuin kuopuksen kohdalla loppui kotihoidontuki.
Mutta miksi ajattelet että olet parempi äiti, jos olet kotinhoidontuella? Vain siksi että saat olla kotona? Sä luulet se on se tärkein mitä lapset haluavat? Miksi minulla ei ole traumoja vaikka mun äiti lähtenyt töihin kun olin 2n viikon ikäinen ja on ollut paljon matkoillakin, jostain syystä mä silloin olin jopa ylpeä äidistä, kun hänkin tarjonut meille parasta mahdollista omalla ahkerudella.
 
Mutta miksi ajattelet että olet parempi äiti, jos olet kotinhoidontuella? Vain siksi että saat olla kotona? Sä luulet se on se tärkein mitä lapset haluavat? Miksi minulla ei ole traumoja vaikka mun äiti lähtenyt töihin kun olin 2n viikon ikäinen ja on ollut paljon matkoillakin, jostain syystä mä silloin olin jopa ylpeä äidistä, kun hänkin tarjonut meille parasta mahdollista omalla ahkerudella.
Perusta oma ketju tästä aiheesta jos haluat. Mä vastailen sinne jos ehdin.
 
Perusta oma ketju tästä aiheesta jos haluat. Mä vastailen sinne jos ehdin.
Sä olet se joka teki ko aiheesta täällä monta ketjua. Mutta nyt et halua enää keskustella ko asiasta, kun kysyin sinulta millä perusteella olet parempi äiti kun työssä käyvä äiti? Tiedätkö edes miten yleistä se on että äiditkin käyvät töissä Suomessa? Huudatko sä jokaiselle että kyseinen äiti on pahaa joka tekee työt? Vai onko vain minä ainoa pahis, koska niin kuin sä sanoit että inhoat meidän kulttuuria, eli haet vain jotain rasismisella tavalla minusta. Haukuit ranskalaisiakin naisia että he heittävät lapsia, tunnetko sä niin hyvin ranskalaisia äitejä? Minä tunnen montakin kun teen yhteistyötä heidän kanssa ja ovat loistavia äitejä he. Kyllä hekin lähtevät töihin melkein heti, enkä mä siellä tunne ihmisiä jotka saivat traumoja tästä, vaikka he olivat aina kovia tekemään työt.
 
vierailija
Veikkaisin että suurin osa suomalaisista äideistä on jotakin Milanna85:n ja kotona useita vuosia kotihoidontuella vuosia elävien välillä.

Sellaista ihan normaalia elämää, jossa molemmilla vanhemmilla on työpaikka johon palataan lapsen ollessa 1 -2 v. Sellaisissa perheissä (vaikka molemmat vanhemmat ovat töisssä) ei kuitenkaan kulu 3000 €/kk ruokaan, 1000 €/kk vauvaan ja 500 €/kk lasten harrastuksiin ja silti elintaso on ihan hyvä...
 
Sä olet se joka teki ko aiheesta täällä monta ketjua. Mutta nyt et halua enää keskustella ko asiasta, kun kysyin sinulta millä perusteella olet parempi äiti kun työssä käyvä äiti? Tiedätkö edes miten yleistä se on että äiditkin käyvät töissä Suomessa? Huudatko sä jokaiselle että kyseinen äiti on pahaa joka tekee työt? Vai onko vain minä ainoa pahis, koska niin kuin sä sanoit että inhoat meidän kulttuuria, eli haet vain jotain rasismisella tavalla minusta. Haukuit ranskalaisiakin naisia että he heittävät lapsia, tunnetko sä niin hyvin ranskalaisia äitejä? Minä tunnen montakin kun teen yhteistyötä heidän kanssa ja ovat loistavia äitejä he. Kyllä hekin lähtevät töihin melkein heti, enkä mä siellä tunne ihmisiä jotka saivat traumoja tästä, vaikka he olivat aina kovia tekemään työt.
Mistä ihmeen lasten heittämisestä sä puhut??? Sanoin että ranskalaisetkin lykkäävät lapsensa hoitoon aikaisin.

Mä sanoin sulle että tee uusi ketju aiheesta, mikset tee? Samalla valitat kun mä olen jo tehnyt_monta_ketjua aiheesta; joo ne ketjut lähti sen sun mamuketjun pohjalta mutta ne käsitteli yleisellä tasolla äitien koskemattomuutta kritiikin suhteen.
Vain ja ainoastaan tästä aiheesta en ole tehnyt yhtään ketjua.
 
Maisaleena
Myönnä kerrankin että olet paljon täällä :), silti leikit 2plussalla täydellistä äiti hahmoa.
Olet säkin täällä paljon, myönnä pois.

Ja idiootti olet jos oikeasti kuvittelet, että täältä palstalta saat apua tähän asiaasi. Taitaa vain olla taas kyse rahojen esittelystä. Rahasta puheenollen niin teilläkin riittäisi rahat paremmin jos et shoppailisi koko ajan. Ei tarvitsisi tehdä niin paljon töitä jos eläisit vähän säästeliäämmin.

Mutta seinillehän mä tässä puhun.
 
Maisaleena
Veikkaisin että suurin osa suomalaisista äideistä on jotakin Milanna85:n ja kotona useita vuosia kotihoidontuella vuosia elävien välillä.

Sellaista ihan normaalia elämää, jossa molemmilla vanhemmilla on työpaikka johon palataan lapsen ollessa 1 -2 v. Sellaisissa perheissä (vaikka molemmat vanhemmat ovat töisssä) ei kuitenkaan kulu 3000 €/kk ruokaan, 1000 €/kk vauvaan ja 500 €/kk lasten harrastuksiin ja silti elintaso on ihan hyvä...
Eikä kulu tuhansia euroja rouvan shoppailuihin. Materialisti ei vain tajua, että onnea on muutakin kuin materian haaliminen.
 
Oletko Echo harmaana? :)

Mistä sä tiedät kuinka paljon shoppailen? Sekä onko se sinulta pois jotenkin? Minkälaisia rahoja mä tässä esittelen? Sen että haen vuokran työn takia, hmm... ulkona pikkasen kylmä nukkua öisin Pariisissa?

Miksi haukut idiotiksi? Tottakai täältä apua voi saada, kun on täällä perheitä jotka asuvat muualla kuin Suomessa, sekä olen jo saanutkin apua. Sekä mielenkiintoista mistä sä tiedät mistä mä saan onnea? Tietysti onnea saan jos saan itselle kauniin mekon, onnea saan lapsista, onnea saan työnteosta, onnea saan auringosta, onnea saan hyvästä ruoasta, elokuvasta....jatkanko listan?
 
Enkä ole täällä paljon :). Viimeksi olin viikko sitten, että en voi myöntä tätä mitä ei ole...Ehkä olisinkin enemmän täällä, mutta kiiren takia en voi. Sekä ei tämä palsta enää ole niin kiinnostava, täällä ei tehdään muuta kun mollataan jokaista, etusivu täynnä vain mamu aloituksia vaikka palstan tarkoitus on aivan eri.
 
palstailija170
Enkä ole täällä paljon :). Viimeksi olin viikko sitten, että en voi myöntä tätä mitä ei ole...Ehkä olisinkin enemmän täällä, mutta kiiren takia en voi. Sekä ei tämä palsta enää ole niin kiinnostava, täällä ei tehdään muuta kun mollataan jokaista, etusivu täynnä vain mamu aloituksia vaikka palstan tarkoitus on aivan eri.

Oletteko jo myyneet vanhan Turun lähettyvillä olevan asunnon? Käykö se koskaan kaupaksi? Asuttetko vielä siellä vai missä?

Pariisissa on kalliit vuokrat, voisit kokeilla ottaa jonkun kuukauden diilin erikoishinnalla hotellista, voi olla edullisempaa.
 
Oletteko jo myyneet vanhan Turun lähettyvillä olevan asunnon? Käykö se koskaan kaupaksi? Asuttetko vielä siellä vai missä?

Pariisissa on kalliit vuokrat, voisit kokeilla ottaa jonkun kuukauden diilin erikoishinnalla hotellista, voi olla edullisempaa.
Juu myyty jo aikoja sitten. Mä katsoin niin vuokrat kyllä 500,- alk, että en usko että saan hotellin ihan sillä hinnalla, siellä kuitenkin olin monesti ja tiedän hotellit maksavat paljon. Sekä vuokra on muutenkin parempi vaihtoehto.
 
...2
Juu myyty jo aikoja sitten. Mä katsoin niin vuokrat kyllä 500,- alk, että en usko että saan hotellin ihan sillä hinnalla, siellä kuitenkin olin monesti ja tiedän hotellit maksavat paljon. Sekä vuokra on muutenkin parempi vaihtoehto.
Mita Pariisissa saa vuokrattua 500 eurolla kuussa? Komeron jonkun ullakolla? Tai huoneen, joita kaytettiin ennen kotiapulaisten majoittamiseen?

Kai tuolla saa yksion, joka sijaitsee sellaisella alueella, jossa kauniisti ilmaistuna ei enaa ranskalaisia asu?
 
ketjusilmukka
Mistä ihmeen lasten heittämisestä sä puhut??? Sanoin että ranskalaisetkin lykkäävät lapsensa hoitoon aikaisin.

Mä sanoin sulle että tee uusi ketju aiheesta, mikset tee? Samalla valitat kun mä olen jo tehnyt_monta_ketjua aiheesta; joo ne ketjut lähti sen sun mamuketjun pohjalta mutta ne käsitteli yleisellä tasolla äitien koskemattomuutta kritiikin suhteen.
Vain ja ainoastaan tästä aiheesta en ole tehnyt yhtään ketjua.
Tällaiseen virheeseen on pakko puuttua! Lykkääminen käsitetään usein väärin. Sehän tarkoittaa asian siirtämistä tuonnemmaksi. Toisaalta ruotsin kielestä tulee lainasanoja, joka voi olla sanasta lycka till, onnea tai ... tsemppiä?

Onko teillä joku väärinkäsitys tuosta?

Jos joku lakkaa tekemästä jotakin, saattaa hän "heittää" tekemästä, lopettaa asian tekemisen.

Hyvin kummallisista syistä saattaa saada banneja tai syytä ei ehkä kukaan saa koskaan tietää:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=1151744&sid=5b8c99ac0eafbe523572f95242b6467b#p1151744

Tärkeä asia tuolla.
 
p@ula
Oletko Echo harmaana? :)

Miksi haukut idiotiksi? Tottakai täältä apua voi saada, kun on täällä perheitä jotka asuvat muualla kuin Suomessa, sekä olen jo saanutkin apua. Sekä mielenkiintoista mistä sä tiedät mistä mä saan onnea? Tietysti onnea saan jos saan itselle kauniin mekon, onnea saan lapsista, onnea saan työnteosta, onnea saan auringosta, onnea saan hyvästä ruoasta, elokuvasta....jatkanko listan?
Kiva nähdä, että voit hyvin:)

Ota tästä linkki talteen:

http://kirlah-kielet.blogspot.fi/2008/12/pykkisauvoista-kirjaimia.html
Sivusto on aivan mahtava. Katso sieltä sivusta vaikkapa sanonnat ym. Oletko nähnyt koskaan? Monet käyttävät tosiaan sanoja, joita eivät alunperinkään ymmärrä, eikä sillle kukaan mahda mitään. On aina parempi sanoa suoraan, jos ei ymmärrä, kuin antaa ymmärtää, että käsittää asian todella perinpohjin.

Itse törmäsin sanaan idiootti tässä sanonnassa, josta varmaan joku voi loukkaantua:

"Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen". Oletko koskaan kuullut? Käännöstekstissä ne asiat myös voivat muuttua paljon, olen huomannut. Harmi, että niille asioille ei mahda mitään:-(
 
vierailijatte
Tiedätkö edes mistä joskus olen sen saanut? Siksi kun kiusaajat linkitivät liika tietoa meistä ja se oli ainoa ratkaisu.

Niin ja elämä ei ole rahoittunut tai mitä tarkoitat? Mä en halua että elämä olisi liian rauhallinen, liian rauhallinen se voi olla silloin kun olen mullan alla, mutta nyt me haluamme elää elämää.
miten niin KIUSAAJAT? Ihan itse olet tiedot antanut ja väität muuta, joten eihän voi muuta kuin kaivaa todistusaineistoa!

Ja lopeta Echon KIUSAAMINEN?
 
vierailija
Tässä mietin että jos olisimme miehen kanssa kotona niin miten valtion tuella voi pärjätä 4n lapsen kanssa?

Meillä kun pelkästään vauvaan menee 500-1000,- eur per kk, ruokaan 2000,-3000,- kun syödään luomua ja lapsille haluan tarjota tervellistä. Lasten harrastukset 500,- per kk ja vielä rahaa menee kun kuskan tai joku muu sen tekee, asuntoon menee paljon, vaateihin menee paljon, vakuutukset, lääkärit, autot, 6 puhelinta, viasat, vitamiinit....lista on pitkä. Vai onko tosissaan parempi istua mököttämässä kotona lasten kanssa, elää valtion tuella, syödä roskaruoka, kun en tiedä miten voi syödä tervellisesti kun tuki sen verran pieni, huom makaronilaatikko ei ole tervellinen, ainakin itse en pidä tätä tervellisenä vaihtoehtona kun olen tottunut eri ruokiin, lapset lopettavat harrastukset vaikka hekin ovat sellaisia että kotona eivät halua olla ja mikä on mun mielestäni aika hieno juttu...mä en tiedä edes mitä tarjoan vauvalle ruoaksi kun sekin tottunut syödä luomua ja juoda vuohen maitoa, ainakin sillä ruokavaliolla se voi hyvin, eikä ikinä lapsilla ollut vatsan ongelmia vauvana, kun olen niin tyhmä äiti ja yritän tarjota vain parasta. Mieskin voi olla kotona, miksi pitäisi tappaa itseä työnteolla kun valtio maksaa. Mielenkiintoista mitä me voimme edes saada valtiolta, mitä se tekee per kk? Jos vaihdamme ruokavalion niin riittääkö valtion rahaa harrastuksiin kun lapsille olisi kova paikka olla käymättä harrastuksille? Entäs mitä me teemme, minkälaiset harrastukset meillekin? Mies kun on tehnyt kymmeniä vuosia paljon töitä, en tiedä ehkä hän sekoa kotona tai saa shokkin ainakin alussa. Entäs minä, mihin laitan energian? Kun lasten kanssa on liian helppoa olla, tarvitsen jotain muutakin tehdä, kun metsässä en tykkää käydä, leipoa en halua, miksi edes ja juu rakastan luontoa, mutta metsään en menee...varma aika rankka tulee olemaan jos joudumme elää tuella ja mikä hyötyä minustakin tai meistä on valtiolle sen jälkeen? Enkä enää saa auttaa muille, kun sekin rakasta tehdä, se tuonut minulle hyvän olon aina. Miksi jokaisen pitäisi elää kuin Echo? Luulen jos näin olisi niin kyseinen valtio olisi jo konkursissa, kun meillä kaikilla on lapset ja perhet mikä ei ole mikään tekosyy elää valtion rahoilla.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen??
 
Maisaleena
Oletko Echo harmaana? :)

Mistä sä tiedät kuinka paljon shoppailen? Sekä onko se sinulta pois jotenkin? Minkälaisia rahoja mä tässä esittelen? Sen että haen vuokran työn takia, hmm... ulkona pikkasen kylmä nukkua öisin Pariisissa?

Miksi haukut idiotiksi? Tottakai täältä apua voi saada, kun on täällä perheitä jotka asuvat muualla kuin Suomessa, sekä olen jo saanutkin apua. Sekä mielenkiintoista mistä sä tiedät mistä mä saan onnea? Tietysti onnea saan jos saan itselle kauniin mekon, onnea saan lapsista, onnea saan työnteosta, onnea saan auringosta, onnea saan hyvästä ruoasta, elokuvasta....jatkanko listan?
Etkö sä osaa lukea. Nikin kohdalla lukee Maisaleena ei Echo. Me olemme kaksi täysin eri henkilöä.

Ihan itse täällä kertoilet monesti mitä olet taas shoppaillut. Ja kyllähän sekin kertoo jo paljon jos vauvaan menee muka 500-1000€/kk. Siis miten saa menemään vauvaan noin paljon?!?

Ihan oma moka jos laittaa ruokaan 2000-3000 euroa. Terveellistä ruokaa saa ilman luomuakin. Eikä siitä ole mitään näyttöä, että luomu olisi terveyden kannalta ratkaisevasti parempi vaihtoehto. Mutta sähän olet sitä mieltä, että kookosöljy on terveellistä vaikka se ei sitä ole. Rypsi-tai oliiviöljy olisi paljon terveellisempää.
 

Yhteistyössä