vuokra asunnot Pariisista

Usein ja 2-3 pv/kerta vaikka kotona on pikkulapsi-minkäikäinen se nuorimmainen nyt onkaan?

Juu älä kerro enempää. En halua tietää. Matkusta vaikka Kuuhun.
Nuorin on 11kk ikäinen, pahoittelen Echo mutta perhen takia teen töitä :) tai jos se on niin hirveä ja kamala voin olla kotonakin, mutta maksatko sä sitten meille? Kun en usko että äitiyspäivärahoilla voi tarjota lapsille kaiken ja tiedätkö Echo että mun lapsetkin pääsevät mun kanssa Parisiin. Ennen kun teet täällä draaman taas, kysyy edes aluksi. Sinä täydellinen äiti joka 24/7 palstalla.
 
Nuorin on 11kk ikäinen, pahoittelen Echo mutta perhen takia teen töitä :) tai jos se on niin hirveä ja kamala voin olla kotonakin, mutta maksatko sä sitten meille? Kun en usko että äitiyspäivärahoilla voi tarjota lapsille kaiken ja tiedätkö Echo että mun lapsetkin pääsevät mun kanssa Parisiin. Ennen kun teet täällä draaman taas, kysyy edes aluksi. Sinä täydellinen äiti joka 24/7 palstalla.
Etkö ole kuullut kotihoidontuesta ja lapsilisistä. :D

No edistystä että otat sentään sen nuorimmaisen mukaan Pariisiin.
 
Vai 24/7 palstalla? Kerronko eilisestä päivästä mitä saatiin lasten kanssa aikaan? Olin yhteensä ehkä puoli tuntia palstalla lasten valveillaoloajasta, 12 tuntia muualla, ilman nettiä.

En halua ylentää itseäni mutta viestien määrä ei kerro kaikkea.
 
Etkö ole kuullut kotihoidontuesta ja lapsilisistä. :D

No edistystä että otat sentään sen nuorimmaisen mukaan Pariisiin.
Ehkä en halua käyttää valtion rahoja. Se on minun ,,kulttuuri,, mitä sä inhoat. Mutta kun olin jo lapsi tiesin sen että jokainen tekee töitä oman leipän eteen. En ole syntynyt täällä niin en ehkä sen takia osaa käyttää valtion rahoja hyväksi vaan itse halua sen eteen tehdä jotain.
 
Vai 24/7 palstalla? Kerronko eilisestä päivästä mitä saatiin lasten kanssa aikaan? Olin yhteensä ehkä puoli tuntia palstalla lasten valveillaoloajasta, 12 tuntia muualla, ilman nettiä.

En halua ylentää itseäni mutta viestien määrä ei kerro kaikkea.
Sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään, siksi kun jokainen elää niin, niin kuin itse halua, jos se ei vain tekee kenelle pahaa.
 
Ehkä en halua käyttää valtion rahoja. Se on minun ,,kulttuuri,, mitä sä inhoat. Mutta kun olin jo lapsi tiesin sen että jokainen tekee töitä oman leipän eteen. En ole syntynyt täällä niin en ehkä sen takia osaa käyttää valtion rahoja hyväksi vaan itse halua sen eteen tehdä jotain.
Huoh. Ne on verovaroista kustannettua rahaa siihen, että äitejä näkyisi kotona lasten ollessa ihan pieniä. Sen takia meillä on tiukka verotus.

Siis kyllä jossain Ranskassa äidit lykkäävät hoitoon vauvansa vaikka synnytyslaitokselta (karrikoiden), mutta onko se ihanne? Jos kerran joku valtio tarjoaa mahdollisuuden olla lapsen kanssa pidempään kotona, niin ei ole huono ajatus.

Mutta en rähise enempää tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Huoh. Ne on verovaroista kustannettua rahaa siihen, että äitejä näkyisi kotona lasten ollessa ihan pieniä.

Siis kyllä jossain Ranskassa äidit lykkäävät hoitoon vauvansa vaikka synnytyslaitokselta (karrikoiden), mutta jos kerran joku valtio tarjoaa mahdollisuuden olla lapsen kanssa pidempään kotona, niin en sanoisi että se on ihan huono tuki.

Mutta en rähise enempää tässä ketjussa.
Miksi kuitenkin mun pitäisi käyttää valtion rahoja, jos on pää, kädet ja jalat ja voin itsekin tehdä töitä? Miksi pitäisi olla kotona lasten kanssa 2-3 vuotta? Mun äitikin ei ollut mun kanssa kuin 2 viikkoa, enkä kärsi traumoista, päinvastoin silloin oli aivan ihana olla mummin kanssa.
 
Miksi kuitenkin mun pitäisi käyttää valtion rahoja, jos on pää, kädet ja jalat ja voin itsekin tehdä töitä? Miksi pitäisi olla kotona lasten kanssa 2-3 vuotta? Mun äitikin ei ollut mun kanssa kuin 2 viikkoa, enkä kärsi traumoista, päinvastoin silloin oli aivan ihana olla mummin kanssa.
Eikö mummille voisi suoda eläkepäivät rauhassa?

Jos jonkun mamman lasten mummo on nuori ja vielä työelämässä, niin silloin pitää säännöstellä sitä kuinka usein niitä tenavia sinne vie, koska työelämä vie veronsa.
Jos taas sitten on vaikka eläkkeellä ja 60-70 vuotias niin sit pitää taas kuunnella sitä, jaksaako hän voimiensa ja ikänsä puolesta hoitaa lapsia usein.

Mun lasten mummot ei osaa sanoa ei, mutta olemuksesta näkee että väsyvät välillä meidän lapsiin, ja yritän viedä heille lapsiani vain silloin tällöin.
 
vierailija
Huoh. Ne on verovaroista kustannettua rahaa siihen, että äitejä näkyisi kotona lasten ollessa ihan pieniä. Sen takia meillä on tiukka verotus.

Siis kyllä jossain Ranskassa äidit lykkäävät hoitoon vauvansa vaikka synnytyslaitokselta (karrikoiden), mutta onko se ihanne? Jos kerran joku valtio tarjoaa mahdollisuuden olla lapsen kanssa pidempään kotona, niin ei ole huono ajatus.

Mutta en rähise enempää tässä ketjussa.
Ranskassa on ihan erilainen työelämäkin kuin Suomessa.
Ranska ole vertailukelpoinen jos ssioita pitäisi verrata Suomeen.
 
Eikö mummille voisi suoda eläkepäivät rauhassa?

Jos jonkun mummo on nuori ja vielä työelämässä, niin silloin pitää säännöstellä sitä kuinka usein niitä tenavia sinne vie.
Jos mummo on vaikka eläkkeellä mut 60-70 vuotias niin sit pitää taas kuunnella sitä, jaksaako hän voimiensa puolesta hoitaa lapsia usein.

Mun lapsen mummot ei osaa sanoa ei, mutta olemuksesta näkee että väsyvät välillä meidän lapsiin, ja yritän viedä heille lapsiani vain silloin tällöin.
Kaikki mummit eivät ole samanlaisia :). Mun mummo rakasti olla meidän kanssa ja hän aina sanonut meille että jos ei me, niin hänen elämä olisi ollut aika tylsä.
 
vierailija
Eikö mummille voisi suoda eläkepäivät rauhassa?

Jos jonkun mamman lasten mummo on nuori ja vielä työelämässä, niin silloin pitää säännöstellä sitä kuinka usein niitä tenavia sinne vie, koska työelämä vie veronsa.
Jos taas sitten on vaikka eläkkeellä ja 60-70 vuotias niin sit pitää taas kuunnella sitä, jaksaako hän voimiensa ja ikänsä puolesta hoitaa lapsia usein.

Mun lasten mummot ei osaa sanoa ei, mutta olemuksesta näkee että väsyvät välillä meidän lapsiin, ja yritän viedä heille lapsiani vain silloin tällöin.
Tähän asiaan on turha puuttua. Sen verran tiedän slaavilaisesta kulttuurista, että he hoitavat omansa mukisematta, muu ei käy edes mielessä.

Mutta en siltikään kanbata 11 kk lapsen, tai muunkaan ikäisen jättämistä ilman äitiä, tuolla tavoin.

Etkö Milanna imetä?
 

Yhteistyössä