SYLIN TÄYDELTÄ ONNEA MALIN!!!!
Ihanaa, että käy välillä näinkin, antaa toivoa meille muille!
Vietin joulua itä-suomessa metsän siimeksessä, joten viime kättärikerran jälkeen en ole päässyt kertomaan kuulumisia. Kävi ilmi, että mulle oli tosiaan tehty se munatorven tsekkaus silloin keväällä laparoskopiassa, joten onneksi sitä ei nyt tarvinnut tehdä (ja onneksi lääkäri itse sanoi sen ennen mua, muuten olisi mennyt luotto...). Varoituksen sana tytöt, se on ilmeisesti aika kivulias operaatio (ainakin jos on tuketta), koska lääkäri sanoi joku kolme kertaa vastaanoton aikana, että voit huokaista helpotuksesta, kun sitä ei tarvitse tehdä. Mutta mutta, jotain tosiaan löytyi. Eli se pco kuten epäiltiin aiheuttaa mulle sen, että ei ole ovista, ainakaan viime kierrossa sitä ei ollut. Turhauttavaa. Lisäksi miehen siittiöitä oli vähänlaisesti, mutta se saattoi olla vaan tilanteen tuoman paineen vaikutusta

Sitä tutkitaan vielä, ja olihan niitä sen verran, että toivo ei ole menetetty. Sain nyt clomit, jotka aloitan ensi kierrossa. Toiveet sen suhteen on vielä tässä vaiheessa korkealla.
Nyt on siis kaksi vuotta ilman ehkäisyä takana ja vuosi kunnon yritystä. Saisi jo nyytti alkaa saapua tähän maailmaan. Tämän kierron suhteen en usko, että tärppäsi - tietty jos ei ole ovista mutta muutenkin puuhailut jäi vähän väliin mökki/perhejoulun vuoksi. Tietysti sitä kuulostelee näitä mahakipuja ja muita oireita... Nyt kp 19, primojen tuottaman säännöllisyyden ansiosta odottelen menkkoja alkavaksi 9.1. tienoilla.
Vautsi molly, te ootte todella jaksaneet peuhata, täytyy ottaa mallia teistä...
Vuodenvaihde lähestyy, varmaankaan en ehdi vierailla täällä ennen sitä, joten iloista vuodenvaihtumista ja rutkasti onnellisia hetkiä vuodelle 2006!!