Se on maanantaita!
Täällä on tiputtelu alkanut eilen, eli tänään tai huomenna alkaa menkat. Kp on nyt 30/28-32. Oikein arvasin, että (mahdollinen?) ovis meni meiltä ohi tässä kuussa kun toimintaa oli liian myöhään. Ei muuta kun seuraavaa kiertoa kohti! Ihan ok mielellä.
Mariskalle tsemppiä! Onko vielä yhtään parempi mieli?
Sitä endoakin näyttäisi tosiaan olevan liikkeellä

Tahkooja-ketjua olen jo kohta vuoden päivät seurannut silloin tällöin ja siellä ynnä muissa ketjuissa siitä on nyt ollut jonkin verran juttua ihan viime aikoina. Meillä menee nyt reissujen yms. kiireiden takia tämä ensikierto vähän tiukalle (että en varmaan gynellä ehdi käymään oikeina kpäivinä) niin mä ajattelin seuraavassa kierrossa sitten rampata siellä lääkärillä kaikissa kokeissa. Taidan pyytää oikein erikseen, että katsoo myös endotilanteen, näkyisikö jotain. Apua...
Hyvä tosiaan, että uusi ketju oli perustettu. Galluppejakin oli, eli kumppareista ja keittiöbravuureista... Kumisaappaita en omista minäkään, mitä nyt mökillä on jotain vanhoja ns. kaikkien käytössä olevia ja siellä tulee pidettyä metikössä. Meilläkin mies on se pääkokki, minä saan lähinnä avustaa

Tehdään yhdessä kyllä tosi hyviä ruokia

Ainakin mun mielestä! Kokeillaan aika usein uusia ohjeita, mausteita, makuja ja juttuja. Ja viinit sen mukaan, se on tärkeetä. Varsinkin viikonloppuisin tehdään paljon ruokaa ja kutsutaan ystäviäkin syömään aina joskus. Kyllä se vaan niin on, että näin kolmekymppisenä jotenkin osaa niin paljon arvostaa tuollaista. Laatuaikaa kahdestaan tai ystävien kanssa ja hyvää ruokaa ja juomaa. Ei enää hirveesti baarit nappaa. Mitä nyt joskus voi jollain drinkillä käydä. Tai en tiedä onko se iästäkään kiinni, kai se on vaan asenteesta ja elämäntilanteesta. Ja kyllähän sitä tietty joskus mennään ihan tyttöjenkin kesken, silloin on kiva käydä kunnolla ulkona bileilemässä, mutta sitä ei kuitenkaan niiiiin usein tapahdu enää.
Tästä syntyykin sujuvasti uusi G: käyttekö paljon baareissa tapaamassa kavereita vai missä ja mikä on mieluisin tapa istua iltaa?
Kaikille jännääjille peukkuja (mikähän on Timon+vaimon tilanne) ja mukavaa työviikon alkua!