Vuoden rajaa lähestyvät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten sä Tinsula kestät olla testaamatta??? Kovin on jännät ajat siellä! Peukut pystyyn!

Mutta arvon ladyt, ajattelin vain muistuttaa, että sehän on TAAS perjantai! :-) Pizzaaa, pizzaperjantai..! Kerran viikossa sallittu herkku, jonka päällä voi nauttia homejuustoa ja vuohenjuustoa hyvin lämmitettynä! NAMS!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Sini

Voi pee et täti saapu teil moon fairy :( mäkin pahoin pelkään et se tulee tänne pian...
Mä en usko että vielä näkyis testis plussa, nyt kp32. Viimeks oli 30 ja sitä ennen 35 et en mä oikeen tiedä millon se plussa vois näkyy...
Taas lähetään maalle vkl viettoon, kivaa pääsee saunaan :) mut sunnuntaina kyllä jo testaan jos menkat ei sitä ennen ala... pahoin kyl pelkään, maha vihlasut on jatkunu, mut niit tulee vaan välil...

Moon Fairylle pahoittelut tädistä... Hitto vieköön. Pysyis kaukana! Tinsulalle peukuttelen vielä - voi kun pääsis itsekin möksälle ja kunnolla saunomaan ja oleilemaan rauhassa...

Sen sijaan ajattelin mennä huomenna ekaa kertaa tuollaiseen pilates-jooga -tyyppiseen jumppaan, kun päästään töiden puolesta kerran viikossa ilmaiseksi. Jos nyt jotain tuontyyppistä pystyisin ilman pahoinvointia tekemään... Ja Sinin tavoin,homejuustoa aattelin viikonloppuna laittaa ruokaan! ;)

Pikapäivitys: täti tuli keskiviikkona, viisi päivää etuajassa. Ovista en taaskaan tuntenut, joten varmaan jäi väliin (sama kävi viime talvena, monta kuukautta jäi ovis väliin). Mies irtisanottiin yllättäen, joten nyt on elämä menossa uusiksi ja vauva haaveet saa unohtaa kunnes on jotain varmaa tiedossa taas. Eli ei hyvin mene!

Moon fairylle pahoittelut tädistä ja tinsulalle tsemppiä, toivottavasti se ilkeä sukulainen ei löydä teille!!!

Voi tuiskuli, kauheesti jokapuolelta irtisanotaan työntekijöitä. Kamala, ei mee hyvin koko maassa...
Mulla ei ole vielä menkat alkanu kp34 eli huomenissa odotettavissa kun tänään testi oli taas niin puhdas nega.... Kyllä niin ottaa päähän...
Ja edelleen niit ihme kipuja mahassa, tulee ja menee..

Voi Tuiskuli... Pahoittelen tuota tilannetta. Ei toivois kenenkään kohdalle, itselläkin on monesti käynyt mielessä, mitäs sitten jos...

Tinsulalle pahoittelut negasta... Mutta toivottavasti se akka ei löydäkään kylään ollenkaan!

Eemi menee viikoilla 10+2 ja odottaa nt-ultraa, joka viikon päästä. :)

Tuiskulille pahoittelut menkoista ja miehen tilanteesta. Mikäs tähän meidän ketjuun nyt oikein on iskeny, kun niin moni joutuu syystä tai toisesta laittamaan yrityksen tauolle... :/

Mä en nyt sit kuitenkaan ole saanut varattua sitä lääkäriaikaa, vaikka viime viikolla jo melkein päätin niin tehdä. Huokaus, mikäköhän siinäkin on niin vaikeaa. Pitäis vaan ottaa puhelin käteen ja soittaa. Kai se aika kuitenkin pitäis varata johonkin ens kierron alkupuolelle, niin että kärvistelis vielä tämän kierron vaikken enää luomuplussaan uskokaan. Jotain maagista siinä vuoden rajassa oli, sen jälkeen on kyllä toivo lentänyt nurkkaan, eikä sitä sieltä enää löydy :/ Ja nyt pari-kolme viikkoa on tullut kyllä myös stressattua sitä rahatilannetta, se tuskin auttaa asiaa...

Noh, nyt pitää nauttia tulevasta keväästä eikä manailla tätä tilannetta. Koirien kanssa on ihana lenkkeillä töiden jälkeen, kun on valoisaa ja nytkin on niin ihanan näköistä tuolla ikkunan takana. Aurinko paistaa ja vissiin pikkupakkanenkin löytyy. Säilyis nyt kelit tällasina eikä tulis vesisadetta niinkuin äsken viikonloppuna.

Huomenta, huonosti tuntuu menevän.... menkat alko tänään ja kierto oli nyt 36päivää.
Mut kaiken huippu on se että eilen sain labrakokeet, mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys alotettiin. Se vaan vituttaa että samat arvot oli jo kesällä, et turhaa täs on kärsitty väsymyksestä ja lapsettomuudesta....
No saas nähdä miten nyt käy, auttaako lääkitys ja miten nopeesti. Yritän piristyy, silti kateellisena katon kaverini paisuvaa vatsaa se on jo viidennellä kk.
Aurinkoista päivää kuitenkin :)

Ei voi muuta Tinsulan tilanteesta sanoa, kuin että huono lääkäri se, joka noita arvoja ei jo kesällä katsonut kunnolla! Kilpirauhasen vajaatoimintahan on yksi yleisimmistä naisten hormonihäiriöiden syistä ja helposti lääkkeillä hoidettavissa! Mutta rohkaisuna, olen ainakin itse ymmärtänyt, että kun lääkitys on kohdallaan niin raskautuminen onnistuu nopeaankin. Joten onnea "uuteen" yritykseen!

Mitähän muuta asiaa mulla oli... Eipä kai ihmeempiä. :)

Harmihan se aina on sairauksia saada, mutta kun sellainen löytyy, niin hienoahan se on saada se hoidettua kuntoon!

Tänään oli aamulla lääkärineuvola. Kaikki arvot ok ja sydänäänetkin kuuluivat, syke 155, mutta kyllä niitä piti hirmuisen kauan haeskella. Mutta pääasia että löytyivät nyt kuitenkin.

Raskaudesta on nyt kerrottu aika monelle jo, esikoinenkin oli päiväkodissa kertonut jo omiensanojensa mukaan kaikille, että hän saa pikkusiskon. Hän kun ei halua pikkuveliä, vain siskon...

Sini, rv 14+0

Jopas tosiaankin tökkii elo vähän kaikilla.
Pahoittelut jokaiselle, jolla se täti tuli sittenkin =(.
Tuiskulilla kurja tilanne, noita irtisanomisia tulee kyllä pelottavaa tahtia. Meilläkin mies joskus puhelee mahdollisuudesta joutua lomautetuksi, great :(

Tinsulilla ollut kesällä komelo lääkäri, mut toisaalta varmaan vähän antaa toivoa, että jospa se tuon kilpparihomman takia onkin raskaaksi tulo tökkinyt ja nyt kun sitä hoidetaan, ei ole esteitä plussaan.

Minä olen nyt täysin vakuuttunut, etten ole ovuloinut näinä talvikuukausina, vaikka ovistestit ovat vahvaa plussaa näyttäneet. Mutta kun se ovis on ollut niin älyttömän aikaisin kp 9. Nyt tästäkin kierrosta oon testannut ja nyt plussa tuli ovistestiin kp14, eli mulla on ollut kroppa talvihorroksessa ja nyt se heräilee... näin siis itse näen asian.

Meillä on tilanne se, että vaikka vaikeaa on, kovasti yritämme porskuttaa eteenpäin ja jatketaan yritystä. Kumpikin uskoo, että tästäkin nyppylästä ylipääsemme, niinkuin muistakin... toivottavasti.

Mua vaivaa ihan järkyttävä väsymys, voisin nukkua koko ajan ja mieli on sitten alakuloinen. Hommia on ihan liikaa ja sekin stressaa ja nämäkin kaikki sit vaikuttaa parisuhteeseen. Voikun ois jo kevät...

Sinin kanssa samaan aikaan linjoilla...

Hienoa, että pontevat sydänäänet kuuluivat, se aina luo mielenrauhaa ja harmoniaa :D.
Vai siskoa on tyttö vailla, onkos sulla minkäänlaisia tuntemuksia, kumpi ois tulossa?

Jaaa... no kyllähän minä tyttöä toivon.. ja tämä ei tarkoita sitten sitä, että olisin jotenkin pettynyt, jos tulee poika eli ei missään nimessä pidä ymmärtää tuota väärin. Mutta siis, meidän suvussa on aina ollut pelkkiä tyttöjä ja en ole koskaan ollut missään tekemisissä poikalasten kanssa. Enhän minä edes tiedä mitä heidän kanssaan tehdään! ;-) Olen siis vaan jotenkin niin tottunut tyttövauvoihin, että en osaa oikein edes kuvitella itselleni poikaa. Mutta elämä yllättää!
Mieheni äiti on aivan varma, että saadaan toinen tyttö, oma äitini taas on sitä mieltä, että johan se olisi aika saada poikiakin sukuumme (hänellä siis 3 omaa tytärtä ja 3 tyttärentytärtä), joten katsotaan kumpi osuu oikeaan! :-)

Huomenta,
Joo täytyy toivoa että lääke auttaa. Lueskelin kirjotuksia muiden vauvatoiveisten ja kilpirauhasevajaatoiminnasta kärsivien kokemuksia ja moni oli tullut 2kk pääst raskaaks lääkityksen aloituksesta. Saa nähä, mutta kyllä ottaa päähän kun ite olin jo kesällä sitä mieltä että tarviin lääkityksen, eikä lääkäri ollu samaa mieltä.....

Onpas "epäreilu" tilanne Tinsulalla, kun on turhaan noin kauan joutunut odottamaan oikeaa diagnoosia. Mutta parempi kai se on myöhään kuin ei milloinkaan (kauhee klisee), ja toivotaan että nyt sitten tärppäis, kun lääkitys on aloitettu.

Titakille jaksamista että pääsisitte suhteessanne taas jaloillenne. Ehkä tuo tulossa oleva kevät tosiaan auttaa. Ainakin mun mielialaan se on vaikuttanut tällä viikolla hyvin paljon, kun on lunta, pikkupakkanen ja aurinko paistaa :)

Meinaakos Sini ottaa jossain vaiheessa selvää onko se tyttö vai poika? Vai haluatteko yllätyksen? ;)

Omaa napaa: tilasin sitten lääkäriajan terveyskeskukseen. Olin varautunut siihen että sen ajan saa johonkin parin kuukauden päähän ja kun se ajan varaaminenkin kesti niin älyttömän kauan (en tiedä mitä se täti siellä toisessa päässä oikein puuhasi) alkoi toivo hiipua. Mutta yllätyinpä kyllä, kun nyt mulla onkin aika kolmen viikon päästä :) Joo, mä ihmettelen itsekin omaa hyvää tuultani. En mä sinne lääkäriin haluais, mutta kun kerran on "pakko", niin nyt se on varattu ja sen jälkeen tiedetään vähän enemmän tästä tilanteesta ja tulevaisuudesta. Mä en tiedä yhtään millaset jonot täällä päin on tutkimuksiin ja hoitoihin, enkä kyllä tiedä edes missä täällä ne kaikki tehdään. Onkohan se toi naapurikaupungin sairaala vai pitääkö sitä Helsinkiin asti lähteä... Mutta sehän selviää sitten.

Jos rakenneultrassa (2.4.) sukupuoli näkyy, niin kyllä haluamme sen tietää. Kysyttiin sitä viimeksikin, mutta silloin sitä ei näkynyt, oli neiti sen verran hankalassa asennossa ultrattaessa.

Suunnitelmissa ei ole mennä 4D -ultraan, mutta saattaahan tuo mieli tässä vielä muuttua.. mutta siis siinähän ilmeisesti ainakin 99% varmuudella sukupuolen saisi selville.

Tinsulalle kovasti tsemppiä, nyt vaan yrität keskittyä tulevaisuuteen, vaikka tietysti harmittaa, ettet saanut lääkitystä aikaisemmin. Mutta jospas se nyt tästä... Peukut pystyyn! :-)

Ai se täti löysi Tinsulan ja tuiskulin. :/ Ikävää kuulla noista lomautuksista... Meilläkin miehelle luvattiin ylennys, muttei sitä saa menneisyyden luottovelkojen takia... Ovatkin alkaneet dissaamaan miestä töissä sen jälkeen, toivottavasti eivät kuitenkaan potki pois.

Harmillinen tilanne Tinsula, jospa nyt saisit lääkityksen ja plussa tulisikin. Olipa asia mikä tahansa terveydenhuoltoalalla, hoitoon ei helposti pääse ellei pidä puoliaan. :( Normi ihminen ei pääse helposti hoitoon, ja varsinkin kehitysvammaisia dissataan...!

Itse sain kahdeksi päiväksi töitä alkuviikosta ja kiitokseksi sairastuin norovirukseen toissailtana. Jippii. No taisin onneksi selvitä helpolla, kerran oksentamalla ja pari kertaa ripuloimalla. Ruoka ei kyllä vieläkään maistu. :/

Ovista tässä odotellessa... Tarkoituksena ei ole muistaa milloin se olisi, mutta jäi liian helposti mieleen kun päässä laskeskelin yks kerta. Laskujen mukaan olis syntymäpäivänä. :D

Mitäs tytöillä mielessä ystävänpäivänä? Meillä mies ehdotteli että mennään leffaan ja syömään jonnekin... :) Toivottavasti tili tulee huomenna niin päästäis lähtemään. :)

No Outik on ollut reipas ja varannut lääkäriajan. Siitä se sitten lähtee, ellei plussa napsahda luomusti! ;)

Tinsulalle ja Titakille toivottelen jaksamista asioihin... Ei voi muutakaan oikein sanoa. Kaikille ne omat ristit tässä elämässä siunaantuu, oli ne sitten mitä tahansa. Mutta näistä vielä noustaan, eikö?

Sinille onnea, että rakenneultrassa sitten se sukupuoli aikanaan näkyisi. Itse en ole noista 4D-jutuista niin innostunut, jotenkin tuntuisi petokselta nähdä lapsen piirteet etukäteen... ;) Tai siis, kun ne perusultrakuvat on kuitenkin ihan eri asia, kuin 4D, ei näe piirteitä vielä, ja tutustuu lapseen tavallaan vasta sitten, kun se on siinä rinnalla. En tiedä, tajuaako kukaan tätä, tyhmäähän se on.

Moon fairylla kivan kuuloiset lauantaisuunnitelmat. :) Meillä ei mitään suunnitelmia suuremmin ole, perjantaina kun menen äidin ja siskon kanssa viettämään teatteri-iltaa. Odotellaan vaan kuumeisesti sitä maanantain nt-ultraa, että saataisiin varmuus tilanteesta. Jännitys on ihan kamala!

Meilläkään ei mitään ystävänpäiväsuunnitelmia ole. Normaali lauantai varmaan vaan. Mitäs teatteria ja leffaa ne Eemi ja Moon Fairy on menossa katsomaan?
Ja Eemi tulee sitten maanantaina kertomaan hyviä uutisia, eikös niin :)

Jaahas, täällä se on sitten ovis meneillään. Taas ihan uudenlaisia oireita. Tai lähinnä nää kivut, tällasia näin voimakkaita ei ole tähän mennessä ollut. Ihan kuin menkat ois alkamassa. Tietääpä ainakin että ovis tapahtuu... Touhuilut on ikävä kyllä jäänyt vähän vähälle tällä kertaa :/ Täytynee vielä tänäiltana ainakin yrittää, jos ei vielä olis liian myöhäistä.

Missäs vaiheessa kiertoa te muut yritteliäät olette menossa?

Mutta, se on perjantai taas :) Kaks ihanaa vapaapäivää edessä, vaikka toinen nyt meneekin niissä ristiäisissä. Saas nähdä säästytäänkö vauvauteluilta...

Hei ja Hyvää Ystävänpäivää toivottelen kaikille näin ennakkoon!

Meillä ei ole kummoisia suunnitelmia huomiselle, ehkä syömässä käydään. Muuten vkonloppu menee kouluhommia täysillä tehden (ainakin niin ois tarkoitus), toivottavasti nyt jotain saan aikaiseksi, vaikka laiskottelukin houkuttelis...

Ihan hyvä Outik, että tilasit lääkärille ajan, On hyvä saada selvyyttä tilanteeseen ja sitä kautta ehkä mielenrauha.

Missä vaiheessa se Eemi on jo noin pitkälle raskaudessa edennyt??? Ihan käsittämättömän nopeasti aika on mennyt, mut tuskin se haittaa. Maanantaina sit kutkuttava ultra, tulehan sit kertoilemaan kuulumiset.

Minä en just tiedä edes mikä kierto päivä menossa, tai siis alkuvkosta oli ovis, mut on niin kiirettä, että päivisissä ei pysy mukana ja HYVÄ niin. On kuitenkin aika väsyttävää miettiä koko ajan kp:tä ja yrittää kuulostella tuntemuksiaan.

Nyt taas töihin...

Heippa hei!

Kylläpäs on vetänyt hiljaiseksi... eikös kenelläkään ole jännäyspäiviä menossa, että päästäisiin yhdessä peukuttamaan?

Eemin ultrakuulumisia tietysti odottelen...

Entäs Jolly, joko olet saanut leikkausajan?

Kuinkas Outikin ristiäiset sujuivat?

Itsellä ei niin mitään, töitä ja odottelua vaan..

Sini

Helou,

Eemillä ultra tänään? Miten meni?

Säästyitkö outik vauvauteluilta? :D

Olikos kellään romanttinen ystävänpäivä? ;)

Täällä oli romantiikka kaukana... :( Mie kun kerkesin parantua norosta niin mies sitten sairastui kovaan kuumeeseen (välillä melkeen 40 astetta mittarissa) ja kärsi kipeestä kurkusta. Että eipä sitä sitten tullut lähdettyä minnekään. Just kun mies näyttää vähän paranemisen merkkejä niin mie tulin taas tänään kipeeks. Hoh hoijaa...! Kunnon työntekijä kun sairastan vapaapäivinä, viikonlopunkin olin töissä ja sit ku heti duuni loppuu niin pöpöt iskee. :S

Tänään kp 11 ja ovis olisi kp 13-15 paikkeilla. Eli olis vielä pari päivää aikaa parantua. En kyllä oo mitään ovikseen viittavaa bongannut ainakaan vielä. Se tästä vielä puuttuis kun nää pöpöt siirtäiskin ovista...! Ei tässä ihan kokonaan olla toiveita tän kierron suhteen heitetty, mutta aika lähellä kun ollut niiiiin seksitöntä elämää viime aikoina kaikenmaailman pöpöjen, stressin, kiireen ja väsymyksen takia. :(

Mutta saatiinpa tänään ihana sohva, johon ollaan pitkään säästetty! <3

Niin tosiaan, Eemillähän on/oli se ultra. Kuulumisia odotellessa...

Omituista kyllä, säästyin eilen vauvauteluilta. Kieltämättä kyllä vähän välttelinkin tilanteita, joissa joku sukulaistantta olis päässyt asiaa utelemaan. Mutta enpä tullut kysyneeksi mieheltä pääsikö joku siltä kyselemään. Ehkä sitä ei ne utelut ahdistaiskaan niin pahasti, kovasti se on yrittänyt tolkuttaa mulle että ei saa luovuttaa vielä. No enhän mä luovutakaan, muuten kuin tämän luomuplussan toivomisen. Edelleen täytyy toivoa että jollain lailla avitettuna se raskaus sitten alkais.

Meilläkin mies sairastaa nyt kotona. Olis vielä voinut kertaalleen ovisaikaan varmistella, mutta ei nyt sitten. Nyt sitten odotellaan taas pari viikkoa... Just sopivasti pitäis menkat ehtiä tulla ennen lääkäriaikaa.

Niin tosiaan Jolly, onko siitä leikkauksesta kuulunut mitään? Toivotaan nyt ettet kovin pitkään joutuisi enää odottamaan.

Haudi girls!

Ollaanpa me tosiaan nykyään aika hiljaisia tyttöjä...

Joo, nyt on jo jotain viitteitä leikkurista: olin niin malttamaton viime viikolla, että soittaa tirautin gynen osastonsihteerille. Ei ole vielä varmaa, mutta ovat suunnitelleet 18.3. minun juttua, pitää vielä varmistaa toisen lääkärin aikataulut, kuulemma. Mutta henkinen piste tuli kuitenkin asialle kun tietää milloin se on. Aikoi kuitenkin tämän viikon aikana saada varmistuksen ja laittaa kutsun postissa kotiin.

Sitä vähän ihmettelin, kun olin pitänyt itsestään selvänä että on jonkinlainen juttutuokio leikkaavan lääkärin kanssa, mutta onkin vain joku hoitajan vastaanotto ennen varsinaista operaatiota. Hoitaja sitten kirjoitteli johonkin lappusiin ylös, että haluaisin tavata leikkaavan lääkärin ja hoitajan vastaanottoaika sitten tällätään samaan yhteyteen, kun tämä leikkaava lääkäri pitää osastolla vastaanottoa. Että jospa se mahdollisuus kuitenkin järjestyisi, eikä lääkäri olis mikään lanttupää, vaan ymmärtäis miksi haluan hänet haastatella.

Miten Eemin päivä on sujunut?

Yhteistyössä