Jopas tosiaankin tökkii elo vähän kaikilla.
Pahoittelut jokaiselle, jolla se täti tuli sittenkin =(.
Tuiskulilla kurja tilanne, noita irtisanomisia tulee kyllä pelottavaa tahtia. Meilläkin mies joskus puhelee mahdollisuudesta joutua lomautetuksi, great
Tinsulilla ollut kesällä komelo lääkäri, mut toisaalta varmaan vähän antaa toivoa, että jospa se tuon kilpparihomman takia onkin raskaaksi tulo tökkinyt ja nyt kun sitä hoidetaan, ei ole esteitä plussaan.
Minä olen nyt täysin vakuuttunut, etten ole ovuloinut näinä talvikuukausina, vaikka ovistestit ovat vahvaa plussaa näyttäneet. Mutta kun se ovis on ollut niin älyttömän aikaisin kp 9. Nyt tästäkin kierrosta oon testannut ja nyt plussa tuli ovistestiin kp14, eli mulla on ollut kroppa talvihorroksessa ja nyt se heräilee... näin siis itse näen asian.
Meillä on tilanne se, että vaikka vaikeaa on, kovasti yritämme porskuttaa eteenpäin ja jatketaan yritystä. Kumpikin uskoo, että tästäkin nyppylästä ylipääsemme, niinkuin muistakin... toivottavasti.
Mua vaivaa ihan järkyttävä väsymys, voisin nukkua koko ajan ja mieli on sitten alakuloinen. Hommia on ihan liikaa ja sekin stressaa ja nämäkin kaikki sit vaikuttaa parisuhteeseen. Voikun ois jo kevät...