?
..
Vieras
Eli, voisitko imettää vaikka ystäväsi vauvaa? Jos jättäisi sinulle hoitoon ja tälle tulisi nälkä. Mitä ajatuksia herättää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En. Hätätilanteet oma juttunsa mutta sellaista tuskin eteen tulee. Oletan että vauvan äiti laittaa sapuskat mukaan ja jos jostain syystä ei laita niin meiltä löytyy niin äidinmaitoa pakasteesta kuin se varakorviketetrakin.
Itse en usko myöskään pystyväni siihen. Ja sitä paitsi, huolisiko vauva edes rintaa jos se ei tunnu äidiltä? Onko joku kokeillut?
Itse en usko myöskään pystyväni siihen. Ja sitä paitsi, huolisiko vauva edes rintaa jos se ei tunnu äidiltä? Onko joku kokeillut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;28260621:Ennen vanhaan käytettiin ns. imettäjiä. Eli monestikaan äiti ei itse imettänyt lastaan, vaan kylässä/talossa oli imettäjä, joka imetti kaikkien vauvoja. Oletettavasti siis vauvat kyllä huolivat nälässään tissin kuin tissin.
Vain hätätilanteessa, tosin en todellakaan ottaisi kenenkään pikkuvauvoja hoitoon ellei äiti olisi suunnilleen kuolemassa sairaalassa eikä mitään lähipiiriä olisi.