U
utelias
Vieras
Mitä ajatuksia se herättää Sinussa??
Eli voisitko esimerkiksi suudella naista??
Entä mennä pidemmälle??
Eli voisitko esimerkiksi suudella naista??
Entä mennä pidemmälle??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:en näe mitään estettä jos muuten olisin ihastunut ihmiseen. ihmiseen ihastutaan ei sukupuoleen (näin uskon). Vaikka vain miehiin olen tähän asti ihastunut, mutta ovet auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja hei:en näe mitään estettä jos muuten olisin ihastunut ihmiseen. ihmiseen ihastutaan ei sukupuoleen (näin uskon). Vaikka vain miehiin olen tähän asti ihastunut, mutta ovet auki![]()
mä oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain
Minusta se on vielä hassumpaa että minun mies ei hyväksyisi naistakaan meidän sänkyyn tai mitään, yleensä miehet olis aivan innoissaan ajatuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain
Minusta se on vielä hassumpaa että minun mies ei hyväksyisi naistakaan meidän sänkyyn tai mitään, yleensä miehet olis aivan innoissaan ajatuksesta.
Sako sun mies mennä vaihtelun vuoksi toisen naisen kanssa sänkyyn sinun luvallasi?