Nainen&nainen (only for women)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en näe mitään estettä jos muuten olisin ihastunut ihmiseen. ihmiseen ihastutaan ei sukupuoleen (näin uskon). Vaikka vain miehiin olen tähän asti ihastunut, mutta ovet auki :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
en näe mitään estettä jos muuten olisin ihastunut ihmiseen. ihmiseen ihastutaan ei sukupuoleen (näin uskon). Vaikka vain miehiin olen tähän asti ihastunut, mutta ovet auki :)

mä oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain

Sekin, jos rakastuisit siihen naiseen, ottaisit lapset ja jättäisit miehen? Aika extremeä.

se on muuten hassua,et vaikka tekisin mitä naisen kanssa mieheni mielestä se ei ole pettämistä,kiihottavaa vain

Minusta se on vielä hassumpaa että minun mies ei hyväksyisi naistakaan meidän sänkyyn tai mitään, yleensä miehet olis aivan innoissaan ajatuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

mä oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla

samoin minä

mä olen vaan ihan täysin kokematon tuon asian suhteen - olen vasta vähän aikaa sitten myöntänyt sen, että ongelmat miesten kanssa johtuu siitä, että pidän enemmän naisista

jotenkin vaan pelottaa edetä tuosta......

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Minusta se on vielä hassumpaa että minun mies ei hyväksyisi naistakaan meidän sänkyyn tai mitään, yleensä miehet olis aivan innoissaan ajatuksesta.

Sako sun mies mennä vaihtelun vuoksi toisen naisen kanssa sänkyyn sinun luvallasi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Sako sun mies mennä vaihtelun vuoksi toisen naisen kanssa sänkyyn sinun luvallasi?

No ei todella, mutta miehillä yleensä on aina noita lesbofantasioita omasta vaimostaan ja jostain muusta. Minun mies pitäis sitä ihan yhtä pahana pettämisenä vaikka olisin naisen kanssa.

No on tullu seurusteltua kauniimman sukupuolen kanssa (tosin se viimeisin exä ei mikään kaunis näky ole :laugh: ) paaaaaaaaaaljon pitempään ku sen yhden miehen kanssa =)

Eli olen suudellut naisia aika paljonkin ;) Ja tehny vaikka mitä muuta kivaa.

Ja odottelen, että kumpaakohan sukupuolta seuraava ehdokas mahtaa olla =) Olis kiva tavata joku nätti tyttö, sellanen olo just nyt.

on kans tullut pussailtua.ei oikeastaan sen pidemmälle menoa ole tapahtunut.
nytkin on jotain ilmassa työkaverin kanssa,mutta halailua pidemmälle ei olla menty koska hän on naimisissa ja kunnioitan hänen suhdettaan mieheensä vaikka hän tuntuu olevan se innokkaampi osapuoli

Yhteistyössä