Voisitko imettää toisen vauvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä voisi, jos ei olisi ihan pakkotilanne. En tiedä että mikä siinä ajatuksessa häiritsee.

[QUOTE="vieras";28261589]Seksin ja imettämisen sekoittuminen omassa mielesä.[/QUOTE]

Miten tää aihe liittyy seksiin? Ei mulle koskaan imettäminen ole ollut mikään seksijuttu.
Mutta toisen lapsen imettäminen tuntuu minusta vaan ällöttävältä, vaikka siinä asiassa ei mitään väärää olekaan.

Voisin ja olen imettänytkin veljeäni, sekä ystäväni vauvaa.

Ei tuntunut mitenkään inhottavalta, luonnollinen tapahtumahan se siltikin oli, vaikka aluksi hieman huvittikin ja vauvatkin olivat ihmeissään.

Sehän olis helkatin kätevää. Puolileikilläni ehdotinkin kaverille että voisko se hoitaa meidän vauvaa muuttopäivänä ja imettää sen siin äsamalla, tyttö kun ei juo pullosta mitään ja syö tunnin välein :D. No, muuten olis ehkä suostunutkin mutta tytön maitoallergia toi lisähaasteen tilanteeseen ja jätettin siihen. Itse voisin ihan hyvin imettää kaverin ja miksei vierastakin vauvaa. Ei se ole mulle mikään juttu, eiköhän nuo pienemmät ainakin tarraa nälissään tissiin kuin tissiin, luulis :D.

Yhtäkkiä muistinkin että olenkin imettänyt toisen vauvaa, ystäväni kuukauden ikäistä poikaa monta vuotta sitten. Olimme olleet vaunulenkillä ja kaverin kotiavaimet olivat unohtuneet kotiin, ei päästy sisään korvikkeiden ja pullojen luo. Kaverin pojalla alkoi olla nälkä ja minä hänet syötin sitten terassilla istuskellessa. Ei ollut mitään kummallista tuossa :)

Yhteistyössä