T
täydellinen
Vieras
Mulla on omasta mielestäni täydellinen suhde. Välillä riidellään ja sanotaan asioita jotka loukkaa, toisen naamakin kyllästyttää ajoittain, seksissä ei enää lähes 20v vuoden jälkeen ole jokaisella kerralla sitä huikeinta kiihkoa, miehen sukatkin haisee talvisin ja väsyneenä se ei jaksa kuunnella vaan nukahtaa kesken mun lauseen ja aloittaa järkyttävän kuorsaamisen.
Silti se on täydellinen mies. Itse koen, että meillä on suurta rakkautta. Kaikkine puolineen. Elämän täytyy saada maistua muultakin kuin makealta, karvas tai kitkerä tippa silloin tällöin tekee siitä makeesta vielä parempaa. Muuten siihen vaaleanpunaiseen höttöön kyllästyy ja tulee äklö olo.
Ja kyllä aikuinen ihminen kestää pienet ja vähän isommatkin pettymyksen tunteet.
Silti se on täydellinen mies. Itse koen, että meillä on suurta rakkautta. Kaikkine puolineen. Elämän täytyy saada maistua muultakin kuin makealta, karvas tai kitkerä tippa silloin tällöin tekee siitä makeesta vielä parempaa. Muuten siihen vaaleanpunaiseen höttöön kyllästyy ja tulee äklö olo.
Ja kyllä aikuinen ihminen kestää pienet ja vähän isommatkin pettymyksen tunteet.