A
auroora
Vieras
Tunnettu 13 vuotta, vuosien aikana on tapahtunut monenlaista. Han on ollut naimisissa ja eronnut kaksi kertaa. Olen ollut ystava, tuki ja olkapaa. Viimeiset kaksi vuotta yhdessa, on ollut yla ja alamakia, mutta rakkaus on kestanyt ja vienyt eteenpain. Mennyt kesa oli niin hyva. Onnellista aikaa, tavis hyvaa arkea. Yhdessa tekemista. Kertoi joka paiva, etta minun kanssani on niin hyva. Ettei ikina halua minusta erota.myos hellyys ja laheisyystarpeet kohtasivat, seksi oli hyvaa. Oli paljon suunnitelmia syksylle, mita tehdaan, minne mennaan. Kunnes yks kaks kertoi, etta on tavannut naisen, johon haluaa tutustua, on ihastunut. Ei halunnut minua enaa. Siis yhden tapaamisen jalkeen kaikki mita meilla oli ollut oli yhdentekevaa. Ei selita mitaan, ei puhuta. Ei vastaa meileihin eika tekstareihin.Saan ihmetykseeni ja kysymyksiini artyneen, ilkean vastauksen jos sitakaan.
Miehet kertokaa. Mita mies ajattelee. Miten mies pystyy rikkomaan toisen ihmisen taysin hylkaamalla kuin nallin kalliolle. Miksi ei voida puhua ja selittaa, miksi pitaa vieda toisen omanarvontunto mitatoimalla hiljaisuudella kaikki. Ymmarran, etta voi rakastua toiseen, eika tunteita voi pakottaa, mutta etta kaikki katoaa yhdessa yossa.
kertoi, etta on tavannut naisen, jota haluaa alkaa tapailla, on ihastunut. E
Miehet kertokaa. Mita mies ajattelee. Miten mies pystyy rikkomaan toisen ihmisen taysin hylkaamalla kuin nallin kalliolle. Miksi ei voida puhua ja selittaa, miksi pitaa vieda toisen omanarvontunto mitatoimalla hiljaisuudella kaikki. Ymmarran, etta voi rakastua toiseen, eika tunteita voi pakottaa, mutta etta kaikki katoaa yhdessa yossa.
kertoi, etta on tavannut naisen, jota haluaa alkaa tapailla, on ihastunut. E