Tallainen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janette.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janette.

Vieras
Oon kolmisen kuukautta 'seurustellut' yhen miehen kanssa, muutettiin yhteen ennen kuin alettiin seurustelemaan ja heti kun paadyttiin saman katon alle me alettiin seurustelemaan tiiviisti. en tuntenut miesta yhtaan ennen yhteenmuuttoa (muutettiin peruskamppiksina jotka vaan paaty saman katon alle)
en ikina ollut nahnyt pojan kavereita enka tiennyt miehesta mitaan. Mies oli tuppisuu eika sita ikina kiinnostanut kertoa perheestaan muuta kun et ne ei oo laheisia, ne on vaan rikkaita. mies ei ikina oo kertonut tarkemmin tyttoystavistaankaan. Pikkuhiljaa aloin tutustua sen kavereihin ja miehesta alkoi loytya aika pelottaviakin puolia, sen vanhemmat on upporikkaita miljonaareja joilla on asuntoja ympari maailmaa, se valmistui 22 vuotiaana lakimieheksi (vain master puuttuu) yhdessa irlannin kalleimmista private yliopistoista, sen sisko on vakavasti mielisairas ja sen entisilla muijillakin on paassa flipannut, kaikki taa kuulostaa ihan vieraalta siihen poikaan nahden jonka tunnen, ei se vaikuta miltaan huippufiksulta eika upporiikkaalta... jotenkin taa mies on tosi etainen eika puhu mistaan, niinkun se hapeis jotenkin tai luulis et kohtelisin sita eritavalla jos tietaisin sen taustat.
Koko suhteen ajan se on painottanut ettei halua mitaan vakavaa ja ma sanoinkin sille et okei miten vaan sa paatat saannot mut jos sa sanot ettet halua seurustella ,et voi estaa mua mtn muuta tekemasta. Paadyin tilanteeseen jossa flirttailin miehen kanssa ja oma mieheni tulee paikalle, vie mut paikalta pois ja tekee selvaksi etta omistaa mut suutelemalla ison lauman edessa (meidanhan ei pitanyt seurustella?)
parin riidan jalkeen sanoin etta haluun pois koko tilanteesta etta sa joko olet mun kanssa, ma olen sun tyttoystava tai sitten ollaan vaan kavereita. Poika pelastyi ja sanoi rakastavansa mua. Paatin antaa tilaisuuden silla ehdolla etta se kohtelee mua hyvin, ilman mtn mustasukkaisuuskohtauksia toissakin, eika se aina suutu mulle pienista asioista ja etta se kohtelee mua tasa-arvoisesti kavereidenkin edessa. Mies saattaa kohdella mua kuin prinsessaa ja 5 minuutin paasta oon taas idiootti. Saattaa sanoa tosi pahasti monista asioista ja mua jotenkin vituttaa olla ala-arvoisempi.
en ees tiia mita ma jauhan, kunhan mietin onko jarkea seurustella tallasen miehen kanssa joka ei selvastikaan tieda mita se tahtoo ja mita se mua kohtaan tuntee.

Ei kyllä hyvältä kuulosta. Varsinkin tuon toistaminen, että ei halua mitään vakavaa. Jotenkin tuntuu siltä, että hän on tunne-elämältään erakko, häneltä on oma itsensä vielä löytämättä?

Sorry negatiiviset mielipiteeni, voit ne ohittaa, mutta en minä tuosta muutakaan keksinyt.

Yhteistyössä