Tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettelijas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä se on se rintojen muoto, mihin miehetkin tykästyy. Kiinteä B-kuppi on varmasti monelle huokuttelevampi kun polvissa roikkuva DD.. Ja kiinteä D taas houkuttelevampi kuin imettänyt B jossa ei ole mitään muuta kuin nahka jäljellä.

On varmaan niitäkin joille koko on kaikki kaikessa.

Rintani ovat olemassa, pienet kylla mutta ihan selvat rinnat kuitenkin.

Eivat ne rinnat tassa itseasiasas taida se pointti ola, vain se etta olen vaarassa suhteessa. en ole koskaan ennen tuntenut riittamattomyyden tunnetta nain paljon. uskon etta se mita valiltamme puuttu on aito rakkaus ja tunne siita etta tulemme olemaan yhdessa, etta tama on nyt se oikea. muutenhan muut asiat olisivat ihan yhdentekevia juttuja.

alkupeainen tilanne oli oire, ei niinkaan ongelma itsessaan. en aio jatkaa suhdetta.

""Eivat ne rinnat tassa itseasiasas taida se pointti ola, vain se etta olen vaarassa suhteessa. en ole koskaan ennen tuntenut riittamattomyyden tunnetta""

Tämä naiskieli on mielenkiintoista. ""Minua ei imarrella tarpeeksi"" äännetään naiseksi ""minulla on riittämättömyyden tunne"".

Onkohan maailmassa miestä joka jaksaa skitsoilla siitä, jos oma muija pitää Prät Pitin pakaroita seksikkäämpinä kuin äijänsä?

On kyllä taas sellaista jeesustelua että oksat pois..

Ellei mies satu seurustelemaan jonkun supermallin tms. kanssa pystyy hän aivan 100% varmuudella kertomaan kenellä toisella naisella on parempi perse, rinnat, sääret tms.
Eriasia on sitten se mitä puhutaan kotona ja mitä äijäporukalla.

Tosiasiahan on se että hyvin harvassa suhteessa on oikeasti järkevää lähteä keskustelemaan tämän tyyppisistä aiheista ilman 3.maailman sotaa.

Miksi ihmeessä miehen pitää kertoa naiselle jos jollakin muulla on parempi kroppa?! Kyllä nainen sen tietää muutenkin,että aina on olemassa parempi sitä parempi tätä naisia.

Kysymys on siitä, että nainen haluaa riittää omalle miehelleen.

Ainahan se viestittää oman naisen riittämättömyyttä, vaikka olisi maailman kauneinkin, mutta muilla on jotain mistä minun mieheni puhuu ja haluaa. Haluatteko tahallaan ymmärtää väärin.

Älä tyttö kulta ala masentumaan. Katso mitä edellä kirjoitin pienirintaisesta naisestani. Ne (pienet rinnat) olivat todella ihanat ja muistelen niitä mielessäni vuosienkin takaa.
Nosta pääsi ja sievät rintasi pystyyn. Epäilen, että ongelmasi on muualla suhteessasi, mutta olet paikallistanut sen väärään ruumiinosaan.
Minun suhteeni ei olisi kaatunut pieniin rintoihin, niin söpöt ne oli ja herkät suukoille.

Mikään ei ole epäseksikkäämmän näköstä kuin nainen jolla on ollu joskus isot, täyteläiset lollot jotka on iän karttuessa muuttuneet löysiksi kimmottomiksi repuiksi!! Ihan perus b kupin nainen ja hänen miehensä saavat nauttia pitkään kiinteistä ja terhakoista rinnoista, jotka ovat tuhat kertaa seksikkäämmät kuin samanikäisellä riipputissillä. Mutta tärkeintä ei oo naisessa millaiset rinnat on, vaan mitä sielä ylhäällä, pään sisällä on.. Ihan tosi!!

niin,ne b-kupit on ja itsetuntokin tallella.ei ole haitannut menoa ja miehiä.mun mielestä se on korvien välissä se ongelma.MUTTA,jos oikeasti kärsii kovinkin pienistä rinnoista niin ei sitä pidä vähätellä asiaa.
jokaisella meistä on se tietty oma kuva itsestä ja jos se poikkeaa liikaa ulkoisesti niin syntyy ongelma .jos se isojen rintojen hamuilu on miehen ongelma alunperin muttei sinun,niin sehän on siis eri juttu.
jos olit tyytyväinen itseesi ennen miestäs niin nytkö asiat onkin toisin.
miksi naisten pitää aina olla niin kilttejä että ne menee halpaan ja uskoo miestä kun se sanoo mikä on niin ihanaa.
hohhoijaa.
pitäiskö kaikkien miestenkin olla holmesin jusseja?apuva.

Laitoin silikonit ja nyt mulla on kauniit D75 rinnat.
Ei merkkaa loppupeleissä mitään, mutta nautin nyt. Yksi elämä täällä eletään ja rakastan seksiä yli kaiken. Kivaa kun on uudet leikkikalut

Miksi ihmeessä miehen pitää edes lähteä omaa naista vertailemaan ties kenen kroppaan. Äijä porukassako puhutaan, että on muuten karita tuomolalla paremmat sääret kuin minun naisellani? Tuskin ainakaan sellaisessa porukassa, jossa miesten älykkyysosamäärä ja hienotunteisuus ylittää nollan.

Vanha totuus myös on, että kun toista todella rakastaa on hän täydellinen vaikkei ehkä kaikin puolin täydellinen olisikaan. Eri asia sitten jos rakkaus ei ole kaiken kattavaa, täydellistä rakkautta.

Tämä on taas asia, johon suurimman osan miehistä ei kannattaisi kommentoida yhtään mitään, koska suurin osa miehistä ei ymmärrä lainkaan mistä on kyse ja kääntää jutun niin kuin naiselle kyse olisi siitä, ettei häntä vain imarrella tarpeeksi.

Itse elin pitkään suhteessa, jossa mies kyllä imarteli minua. Muisti joka päivä sanoa miten kaunis olen ja miten sopiva hänelle. Silti tunsin jatkuvaa riittämättömyyttä. Vasta myöhemmin, kun oltiin jo erottu, tajusin ettei tuolla riiittämättömyydellä oikeasti ollutkaan mitään tekemistä vartaloni kanssa, vaan sen kanssa, että suhteesta puuttui jotain. Meidän tapauksessamme aito kunnioitus ja kumppanuus. Miehelle esim työni tai koulutustasoni ei ollut koskaan riittävä. Silti kipuilin koko suhteen ajan vartaloni kanssa. Miksi? Siksi, että nainen usein kohdistaa juuri vartaloonsa pahan olon tunteet. Kuten esim syömishäiriöissä tai ikuisissa laihdutuskuureissa, joissa ei miehen mielestä ole mitään järkeä. Ehkä se on naisella niin että kun mitään muuta ei voi hallita tai muuttaa niin aletaan hallitsemaan ja muokkaamaan vartaloa.

Tapasin nykyisen mieheni, joka ei ehkä joka päivä muista kertoa miten kaunis olen, mutta vastaavaa riittämättömyyttä ei tässä uudessa suhteessa ole ollut. TIEDÄN kelpaavani miehelleni täydellisesti ilman sanojakin ja sen myötä olen itselleni paljon armollisempi.

Se mikä nimenomaan merkitsee on se mitä naisella on pään sisällä. Tätä vain eivät kaikki miehet tajua. Jotkut ovat liian nuoria sitä vielä ymmärtämään tai ehkä joillekin vain jää ikuisesti päälle tuo isojen tissien kaipailu. Tämä taas ei ole naisen ongelma. Kehottaisin hankkiutumaan hyvin nopeasti eroon miehestä joka hetkenkin vaikuttaa siltä, että tärkeintä ei ole nainen ihmisenä vaan isot tissit/kiinteät pakarat/täydelliset sääret jne. Miksi tuhlata aikaa ihmiseen joka ei ymmärrä mihin parisuhde perustuu.

Eikä naisen kannata itselleen vakuutella että tärkeintä on pään sisältö jos mies antaa ymmärtää kaikkea muuta. Se on ajanhukkaa. Paljon hyödyllisempää on hankkia mies joka ymmärtää mikä on oikeasti tärkeää.

Mitenköhän tämä taas mihinkään liittyi?
Oletko kuullut, että kauneus on katsojan silmässä? Se mikä sinulle on roskaa on toiselle kultaa.
Miten isorintaisen ja kauniin naisen mies ymmärtää naistaan yhtään paremmin?

Hahahahahhaaa! Johan vitsin murjaisit. Katsos kun juuri ne miehet joille tissien koko on minkäänlainen kriteeri (eli siis ne jotka ovat tyrkyllä isorintaisille, mutta eivät pienirintaisille) ovat niitä miehiä, joita ei todellakaan fiksuksi nimitetä. Ja juuri niitä miehiä joita nainen ei rinnalleen kaipaa. Pointti oli juuri se, että nainen haluaa miehen, joka tietää mikä on tärkeää. Eli naisen sisin. Ja jos isorintaisen perässä juoksee lauma miehiä, jotka eivät missään nimessä pienirintaista naista huolisi niin kyllä se miesporukka tekee valintoja sellaisten kriteerien pohjalta, ettei kukaan itseään kunnioittava nainen edes moista miestä huolisi.

Hei Ap!

En kehtaa lukea viestejä kun niitä on niin paljon.., mutta..

sanon sinulle tämän asian suoraan sydämestä:

Olen Onnellinen.
Sinun rintasi ei ala riippua, kuten minun rinnoilleni käy ja on jo käymässä, vaikka ikää on 24v. Kauhulla odotan mitä tapahtuu, kunhan imetän mahdolliset tulevat lapseni.
sinun rintasi Ei haittaa liikunnan harrastamista, Ei aiheuta hartiakipuja, Ei huononna ryhtiä, Ei ongelmia paitapuseroiden valinnassa..jne.. Mutta nuo mainitsemani asiat ovat ongelmia minulla.

Sinun nätit rintasi ovat nyt ja pysyvät tulevaisuudessakin nätteinä. Eivät löysty ja lurpota tyhjinä nahkapusseina, niinkuin minun tisseille käy.

Ole Onnellinen.

o mikäs siinä sitten on, että ystäväni kanssa ollaan sinkkuja, 23 vuotiata, molemmat hyvännäköisiä (kumpikaan ei ole toista kauniimpi) mutta silti a-kuppisella ystävälläni riittää enemmän vientiä ja valinnanvaraa kuin minulla jolla on D:t? Vähänaikaa sitten ystäväni nappasi miehen johon minä olin iahstunut. Miten selität tämän sinä mies joka sanoit että suuririntaisilla on enemmän valinnanvaraa?

Olen monen kirjoittajan kanssa samaa mieltä: Jos miehesi ei saa sinua tuntemaan itseäsi riittäväksi, hän ei ole oikea sinulle. Ne, jotka väittävät, että ole onnellinen, kun kuitenkin kelpaat miehellesi, puhuvat paskaa. Mikään ei ole ihanampaa kuin se naisellisuuden tunne, jonka mies voi saada aikaan. On ihan psykologinen fakta, että naisille on tosi tärkeätä, että mies saa tuntemaan naisen naiseksi. Samoin kuin mies nauttii siitä, että voi tuntea olevansa miehekäs.

Ehkä mies on vähän ujo hiljainen ja sinun a:cup ystäväsi enemmän päälle käyvä kuin sinä. Ehkä mies luuli ettei hänellä ole mitään saumaa sinun suhteen uhkeutesi tähden, olet ehkä vähän ylvään oloinen, joten hän iski helpoimman pikku tissisen.

Miksei olisi? Kunhan totesin, että jos mies naisensa tissien koon perusteella valitsee niin ei häntä fiksuksi voi sanoa. Se ei silti tarkoita, etteikö isorintaisilla fiksuja miehiä olisi.

Yhteistyössä