Tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettelijas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""...naisetkin katselee muita...""

Ei se ollut sellainen juttu vaan sellainen että halusin tuoda esille ettei me naisetkaan mitään puhtoisia pulmusia olla.

Ja todellakin, kyllä niitä miehiä löytyy ihan joka ikäluokasta. Se joka muuta väittää ylläpitää todella suppeaa kuvaa miehistä.

Toivottavasti sinä tyhmä mies et koskaan mene parisuhteeseen naisen kanssa. Tollaiset ääliöt naisten tuijottelijat saisivat runkkailla yksikseen.

Ihanko totta et usko että jollekin miehelle voi riittää ihailun kohteeksi yksi nainen? ja että miehen mielestä tällä omalla naisella on OIKEASTI kauneimmat rinnat ja seksikkäin perse?

Väität siis että vaimo/tyttöystävä valitaan joillain tieytyillä kriteereillä, ja heidän ulkonäkönsä ei yleensä ole sitä mitä mies mieluiten ottaisi? (Varmaan sinun kohdallasi, koska et voi saada sitä kaunista naista jonka haluaisit.. tyydyt siihen mitä saat ja haaveilet samalla muista naisista)

Mä ainakin tunnustaudun yhden naisen ihailijaksi. Toista niin ihanaa tissiparia ei olekaan kuin omalla tytöllä. B kuppi, kiinteet ja pyöreet:)

Jonkun muun mielestä on parempiakin mutta mähän se olen joka rakastaa sitä tyttöäni yli kaiken.

Rakkaus aiheuttaa kummia säväreitä, meille miehillekin ;)

Rakkaus on tahtoa nähdä oman naisen piirteet parhain päin. Rakastava mies osaa kääntää katseensa omaan naiseensa vuosienkin jälkeen.
Rakastaa toista on päätös, Ihminen joka on päättänyt rakastaa tekee asioita sen eteen.
Kauniinkin ihmisen piirteisiin voi tulla ""kotisokeaksi"" ellei välillä pysähdy niitä ihailemaan. Silloin ei kukaan voita omaa rakkauden kohdetta.

Uskoisinko kun mieheni sanoo minun rintojeni olevan maailman kauneimmat?
Ei se ole totta, mutta uskon täydestä sydämmestäni, että ne ovat miehelleni maailman kauneimmat, hän kun ei katsele muita.

Itse elin pitkään suhteessa, jossa en tuntenut itseäni riittäväksi, en sitten millään. Kaikki temput yritin ja psyykkasin itseäni vaikka millä. Mutta kun ei niin ei. Lopulta tein saman huomion kuin sinä. Yksin (tai muiden kanssa ollessani) olin todella tyytyväinen itseeni ja valtavan itsevarma. Ja sitten taas poikaystäväni kanssa se sama vikisevä, epävarma ""pikkutyttö"", joka aina hänen kanssaan olin. Erohan siitä lopulta tuli, kun yhteiselämä oli niin vaikeaa minulle ja sitä kautta myös hänelle. Vähän eron jälkeen tapasin nykyisen poikaystäväni, jonka kanssa vastaavaa ongelmaa ei ole ollut. Hän on koko ajan osoittanut minun olevan numero 1 kaikin tavoin niin etten ole sitä osannut edes kyseenalaistaa.

Aika hyvä nyrkkisääntö on, että jos yksin on parempi kuin yhdessä niin suhteessa on silloin tosi pahasti jotain vialla. Miksi jäädä huonoon suhteeseen ja kitua siinä?

Kyllä se vaan on niin, että on miehiä joiden mielestä oma nainen on kaikkine piirteineen juuri se maailman täydellisin. Sinun on sitä ehkä vaikea uskoa. Ehkä et ole vielä ketään niin täydellisesti rakastanut? Itse kuitenkin elän juuri kyseisenlaisen miehen kanssa. Varmasti hän katselee muitakin naisia ja pitää hyvännäköisenä, mutta ikinä ei ole tullut mieleenkään epäilystä, ettenkö minä olisi hänelle se kaikkein täydellisin. Onnellinen minä.

Mitä taas itseluottamukseen tulee niin kyse ei ole siitä, että miehen tehtävä olisi sitä nostaa. Tuskin monikaan nainen ryhtyy suhteeseen valtavan epävarmana ja odottaa, että mies koko ajan hokee naiselle miten täydellinen hän on. Kyse on siitä, että vaikka itsetunto olisi mikä, niin huonossa suhteessa sillä on tapana laskea. Kun koko ajan kuulee ja näkee, ettei mies ikinä ole naiseensa tyytyväinen niin saahan siinä hyväkin itsetunto kolhuja. Sinun logiikkasi pohjalta voisi esim sanoa, etteivät miehen pikku syrjähypyt vaikuttaisi naiseen mitenkään, jos naisella vain olisi itsetuntoa. Väitän kuitenkin, että miten hyvä itsetunto tahansa laskee melkoisesti kun toinen pettää.

Mies voi kyllä kadulla löytää kaunista katseltavaa, mutta onko se pois oman naisen kauneudesta? Tuskin. Yleensä se kuitenkin menee niin, että kun jotakuta todella rakastaa, jäävät muut kauas taakse. Eihän miehen toki sokea tarvitse olla, mutta väitän, että on miehiä, joille oma nainen on todella ylivertainen kaikkiin muihin verrattuna.

""Miehen silmä on miljoonan vuoden aikana jalostunut etsimään sopivaa parittelukumppania""
Blaa blaa blaa. Evoluutio ja biologia. Miehillä on ihme tarve asettaa itsensä samalle tasolle eläinten kanssa. Kun mies kadulla näkee kauniin naisen niin väitän että 95% tapauksissa kyse ei todellakaan ole parittelukumppanin etsimisestä vaan siitä, että kauniita asioita on kiva katsella. Kuten kaunista autoa, maisemaa, taulua jne.

No aika monet miehet ovat eläimiin verrattavissa. Ei juurikaan järjellistä toimintaa, ainoa toiminta liittyy lisääntymiseen ja suvunjatkamiseen.. Esimerkkinä nimim. tyhmä mies

""Jonkun muun mielestä on parempiakin mutta mähän se olen joka rakastaa sitä tyttöäni yli kaiken.""
Nimenomaan tästä on kyse. Jos mieheni ei rakastaisi minua ja vertailisi rintojani muiden naisten rintoihin niin tuskinpa ne kauneimmat olisivat. Mutta kun ne ovat minun ja mieheni rakastaa minua niin hänelle ne ovat parhaat. Rakkaus todella saa aikaan kummia asioita. Mm sen, ettei ihmisen tarvitse olla kaikin puolin ideaalin mittainen ja kokoinen ja silti on jollekin kauneinta mitä maa päällään kantaa.

Enhän minä missään kirjoittanutkaan, etteikö moni mies pitäisi juuri sitä omaa naista parhaana naisena hänelle. Se ei estä sitä etteikö muutkin naiset voisi näyttää kauniilta. Ainakin kun minä näen kauniin naisen, en minä edes vertaile, että onko se nyt kauniimpi ja onko sillä paremmat rinnat kuin omalla vaimolla vai ei.

Kaunis nainen on kaunis ja ilo silmälle ilman sen kummempia vertailuja puhumattakaan siitä, että jotenkin vakavissaan haikailisi että saisi olla tuon naisen kanssa. Vertailuasi syrjähyppyihin en ymmärrä ollenkaan. Uskollisuus on useimpien parisuhteiden yhdessä sovittu perussääntö, mutta kukaan mies ei rehellisesti voi luvata, etteikö kauniin naisen näkeminen toisi esteettistä mielihyvää.

On toki yhteiskuntia, joissa tämä muiden naisten ihailu on luokiteltu synniksi ja ehdottomasti kielletyksi ja tämän estämiseksi on ryhdytty toimenpiteisiin. Näissä maissa on naisilla huntupakko. En toivoisi sitä Suomeen.

Minulla itselläni ei ole maailman seksikkäin ja urheilullisin roppa (vaikka punttisalilla suht säännöllisesti käynkin). Ylipainoakin on jotain viiden ja kymmenen kilon väliltä. Itse olen ulkoiseen olemukseeni kuitenkin suht tyytyväinen. Jos minun vaimoni näkee jossain miehen, joka ulkoisilta avuiltaan minua seksikkäämpi ja suo tälle ihailevan katseen tai pari, niin mitä sitten? Minä en ymmärrä miksi minun pitäisi tämän takia tuntea huonommuutta tai kokea se jotenkin loukkaavaksi?

Vertailu syrjähyppyihin liittyi edelliseen viestiisi, jossa kehotit naisen hankkimaan perusitsetunnon. Siis, että vaikka itsetunto olisi kohdillaan voi mies sen teoillaan ja sanoillaan tuhota. Kyse ei siis ole mistään naisten itsetunnon puutteesta.

Ja ylipäätään, en missään nimessä sanonut, etteivätkö miehet kauniita naisia saisi katsoa tai etteikö se olisi ilo silmälle. Kunhan totesin, että on miehiä joiden silmissä oma nainen on todellakin täydellinen.

""Jos mieheni ei rakastaisi minua ja vertailisi rintojani muiden naisten rintoihin niin ...""

Miehenä minun on äärimmäisen vaikea ymmärtää tätä monen naiskirjoittajan jauhamista vertailusta. Miehiä on tietenkin moneen junaan, mutta ainakin minusta tuntuu, että naisen seksikkyyden huomaaminen on jotenkin hyvin primitiivinen mekanismi meissä miehissä eikä siihen kuulu mikään vertaaminen.

Hyvännäköiset rinnat tai perse tai kasvot on ilo silmälle ihan riippumatta siitä miten hyvän näköiset vastaavat varusteet ovat omalla vaimolla. Miksi ihmeessä ihmisiä pitäisi koko ajan verrata ja vertailla? Kaunis on kaunista ja se siitä.

Tietenkin rakastuminen saa tämän rakkauden kohteen näyttämään rakastuneen silmissä kauniimmalta kuin tämä oikeasti onkaan, mutta sillä ei ole tämän äsken kerrotun kanssa mitään tekemistä, koska ylipäätään vertailu omaan rakkaaseen ei ole tässä pointti tai edes sivujuonne.

Vertailulla en todellakaan tarkoittanut, että kuvittelisin miesten jatkuvasti vertaavan hyvännäköisiä naisia omiinsa.
Vertaamisella tarkoitin vain, että jos mieheni katsoisi kuvia erilaisista rinnoista (tai sääristä tai takapuolista) niin omani tuskin olisivat kärkipäässä kauneimpien listalla. Mutta kun tuo mies nyt minua sattuu rakastamaan, ovat rintani hänelle parhaat. Ei hän minua tietenkään muihin vertaa kun kauniita naisia näkee. Vertailulla koitin siis lähinnä sanoa, että vaikka jokin ruumiinosa naisessa ei täyttäisi kaikkia näkyajan kauneusvaatimuksia objektiivisesti katsottuna, ei se tarkoita, etteikö mies voisi oman naisensa (esim) rintoja pitää kauneimpina.

Kuka sanoo mitkä on objektiivisesti katsottuna kaunista? Miten joku voi sanoa että minun mielestäni kaikkein kaunein, vaikkakin muiden mielestä ei. Miten hän tietää kaikkien muiden objektiivisen mielipiteen??

Mulle kävi myös niin, että olin suhteessa, jossa koin aina olevani liian isomahainen, -per**nen ja muutenkin ruma. Ei auttanut vaikka kävin jumpassa ja laihduin. Vasta kun erosimme, tajusin, etten oikeasti riittänyt miehelle, ja vaistosin sen. Uudessa suhteessa tällaista ei ole. Nyt haasteeni onkin pysyä entisiin vaatteisiin sopivassa kunnossa, etten liho, kun kelpaan miehelle tällaisenaan. :)

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että jos suhteessa tulee riittämättömyyden tunne, on aika lähteä suhteesta. Itsellänikin on kokemusta moisesta, enkä minäkään kuulemani mukaan mikään hirveä rumilus ole. Jälkikäteen olen todella tyytyväinen siitä, että suhde päättyi, koska olen nykyisin sinkkuna tyytyväisempi itseeni ja ulkonäkööni kuin sen suhteen aikana.

""...jos suhteessa tulee riittämättömyyden tunne, on aika lähteä suhteesta.""

Taitaa olla totta yhden pelimieskaverin toteamus, että kolme tärkeintä asiaa naisen käsittelyssä on imartelu, imartelu ja imartelu.

Tuon Ulliksen toteamuksen mukaan taitaa päteä paitsi naisten kaatamiseen, niin myös niiden pitämiseen.

No kun tuolla joku sanoi että hänen silmissään hänen naisensa on kaikkein kaunein koko maailmassa, tuskin muiden mielestä. Miten hän voi tietää mitä muut ovat mieltä??

Eihän hänen tarvitsekaan tietää. Pointti onkin että hänen silmissään näin on, vaikka onkin erittäin epätodennäköistä, että kaikki muut miehet olisivat samaa mieltä.
Käsitinköhän yhtään oikein kysymyksesi....

Kuinkas kauhean pienet ne Miettelijaksen rinnat nyt sitten ovatkaan ?
Oikein todella pienet, vai vaan pienehköt.

Kyllähän se on totinen tosi, että miehet poikkeuksetta pitävät isoista rinnoista. Kun taas niiden miesten joukko, jotka pitävät vain pienistä rinnoista on aika pieni ja ehkä vähän poikkeavakin. Tarkoitin nyt sitten todella pieniä rintoja, lähes olemattomia.

Yhteistyössä