Tai ehkä mies rakastui pienirintaiseen? Ehkä tissien koolla ei ollut mitään tekemistä hänen valintansa kanssa? Ehkä kaikki miehet eivät sittenkään automaattisesti rakastu jokaiseen näkemäänsä isorintaiseen naiseen?
Kyllä minä ainakin kokemuksesta voin sanoa, että on PALJON miehiä, jotka katsovat minua niin kauan kun näkyy ja ottajia kyllä olisi.
Mutta jätän omaan arvoonsa miehet, jotka kuolaavat eläimelliseen tapaan, niinkuin eivät naista olisi koskaan nähnytkään. Mitä heillä on mielessä..? Siihen jokainen varmasti osaa miettiä vastauksen. Ei voisi vähempää kiinnostaa semmoset äijät.
Elän erittäin onnellisessa parisuhteessa, mutta satavarma olen siitä, että tisseillä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. Kyllä hyvän parisuhteen rakentaminen ja ylläpito on kaikkea muuta kuin t.i.s.s.i.t.
Tissifriikkejä äijänketaleita varmasti on ja tulee olemaan..Mutta kuka helvetti niitä edes itselleen ottaisi????? En ainakaan minä. Kyllä miehen fiksu pitä olla.
Nimenomaan näin. Jostain syystä vain monet miehet tuntuvat kuvittelevan, että on joku jumalan lahja naiselle saada itselleen mies joka ylikaiken jumaloi rintoja. Tai että pienirintaiset surevat kohtaloaan kun eivät tuollaiselle miehelle kelpaa. Mutta nainen kuin nainen varmaan kavahtaa miestä joka koko parisuhteen perustaa tisseille tai jonka onni riippuu tissien koosta, kiinteydestä tms.