Se on todella epätodennäköistä ja harvinaista, että jotain sattuu, mutta kyllä niitä silti joskus sattuu :/ .
Meillä nukuttiin perhepedissä melkein 1-vuotiaaksi asti. Alussa ei, mutta en vaan lopulta pystynyt enää siihen imettämiseen ja vauvan nosteluun, tuuppasi tyttö vielä aina heräämään kun koitti siirrellä. Jäntevä patja olisi hyvä olla, semmoinen upottava vierittää vauvan kiinni vanhempiin. Silloin kun oli ihan pieni pidettiin niin että vauva on reunalla (ja reuna tietysti tuettu niin, ettei sieltä pääse tipahtamaan) että vain äiti oli kosketuksissa vauvaan. Minulla on myös aika järkyttävän kokoiset rinnat, niin menin aina makaamaan sillä tavalla tarpeeksi kauas, että vain nänni ylsi tytön naamaan.