Voi hyvänen aika! Mie oon loukussa olohuoneessa! :o

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieni Lasienkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieni Lasienkeli

Vieras
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, niin täällä sitä nyt ollaan, loukussa olkkarissa. Yön aikana olin siis siirtynyt makkarista tänne olkkariin nukuttamaan vauvaa, jotta edes mies sais nukuttua. Samasta syystä suljin myös oven perässäni, vaimentaakseni vähän ääniä jotka vois mahdollisesti kuulua olkkarista makkariin. No, vauva lopulta nukahti ja olin just lähdössä viemään häntä sänkyyn, kun huomaankin että oho, ovi ei aukeekaan tai siis että en saa työnnettyä sitä auki! :o

Käytävällä, ihan just oven vieressä on sellainen pahvilaatikko, missä jotain rojuja. Epäilen, että sen kansiläpyskä on jäänyt oven eteen ja koska se laatikko on aika painava, en jaksa työntää sitä.

Kaikkea sitä voikin sattua. Ei voi muuta kuin ihmetellä.

No, onneksi miehen pitää mennä kohta töihin. Saa vapauttaa minut täältä kotovankilasta.
 
mulla monesti pyykkikone vessassa seikkailee oven eteen...
nyt on mies tosin laittanut sen tasapainoon niin ei pitäs seikkaila enää..
kiva on aina ryskätä ovea vasten että pääsee vessaan..
se kone ku painaa vaan pari kiloa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Kummallisen kuuloinen olkkari tuollainen, jonka voi sulkea yhdellä pienellä ovella muusta asunnosta... ja vielä kummallisemman kuuloinen vessa sellainen jossa on pesukone.
Ei mun mielestä ollenkaan. kummallista.

Ap, toivottavasti pääset pian vapauteen. :D :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Kummallisen kuuloinen olkkari tuollainen, jonka voi sulkea yhdellä pienellä ovella muusta asunnosta... ja vielä kummallisemman kuuloinen vessa sellainen jossa on pesukone.

Aika monella pesukone on vessassa. Meillä on pieni vessa/suihku-koppi johon on pakko änkeä pesukone kun ei sitä nyt eteiseenkään tms. voi laittaa.. Onneks päästään kohta muuttaa =)
 
Meillä on jääkaappi ja pakastin tos eteisessä keittiön oven takana, muutaman kerran on pakastimen etulevy sieltä alhaalta pudonnu paikoiltaan ja mä jääny keittiöön jumiin... ei muuten ongelmaa mut ku vessaanki pääsee vaan sitä kautta :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Kummallisen kuuloinen olkkari tuollainen, jonka voi sulkea yhdellä pienellä ovella muusta asunnosta... ja vielä kummallisemman kuuloinen vessa sellainen jossa on pesukone.

:o Meidän olkkariin menee toi yksi oviaukko ja sitten parvekkeen ovi. Kerrostalossa ei ole samanlaista olkkaria kuin omakotitalossa. Ja jos ei ole kuin yksi kylpyhuone niin minne sen pesukoneen tunkee? Keittiöön (siis jos on päältätäytettävä malli)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Kummallisen kuuloinen olkkari tuollainen, jonka voi sulkea yhdellä pienellä ovella muusta asunnosta... ja vielä kummallisemman kuuloinen vessa sellainen jossa on pesukone.

Annas kun arvaan. Teillä on avonainen olohuone ja kodinhoitohuone.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Kummallisen kuuloinen olkkari tuollainen, jonka voi sulkea yhdellä pienellä ovella muusta asunnosta... ja vielä kummallisemman kuuloinen vessa sellainen jossa on pesukone.

Annas kun arvaan. Teillä on avonainen olohuone ja kodinhoitohuone.

:D:D Kyllä jotkut voi olla yksinkertasia, ei edes ymmärrä muita rakennuksen pohjapiirroksia kun omansa. Meilläkin pesukone vessassa, ollut joka asunnossa missä oon asunut.
 
Olen luullut ettei pesukonetta saa laittaa vessaan sähköiskuvaaran takia... ja olen aina asunut ok-talossa tai rivarissa, sori tietämättömyyteni. Ja kaikki kerrostaloasunnot joissa olen käynyt on olleet sellaisia että olkkari on niissä avoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Olen luullut ettei pesukonetta saa laittaa vessaan sähköiskuvaaran takia... ja olen aina asunut ok-talossa tai rivarissa, sori tietämättömyyteni. Ja kaikki kerrostaloasunnot joissa olen käynyt on olleet sellaisia että olkkari on niissä avoin.

Aika vähän meillä olis noita paikkoja mihin tunkee pesukone jos ei vessaan :D
Ja miks vessoissa melkein kaikissa rivareissa ja kerrostaloissa on pk.liitäntä, jos sitä ei sinne sais laittaa :D En oo ikinä kuullutkaan tuommosesta, vaikka suvussa on noita sähkömiehiäkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Olen luullut ettei pesukonetta saa laittaa vessaan sähköiskuvaaran takia... ja olen aina asunut ok-talossa tai rivarissa, sori tietämättömyyteni. Ja kaikki kerrostaloasunnot joissa olen käynyt on olleet sellaisia että olkkari on niissä avoin.

Aika vähän meillä olis noita paikkoja mihin tunkee pesukone jos ei vessaan :D
Ja miks vessoissa melkein kaikissa rivareissa ja kerrostaloissa on pk.liitäntä, jos sitä ei sinne sais laittaa :D En oo ikinä kuullutkaan tuommosesta, vaikka suvussa on noita sähkömiehiäkin :D

No ei meillä ainakaan ole. Enk'tiedä yhtään muutakaan rivaria missä olisi vessassa pesukoneliitäntä. Kyllä ne on kylppärissä ne.
 

Yhteistyössä