Hää on vaan kattonu liikaa saippuasarjojaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mua ei edes enää naurata. luulen että tuo ap on oikeesti mieleltään sairas, kun viitsi tällaista kirjoitella.
Onko pyyhe kadonnut?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mut nythän ap:n tytär on isätön äpärä niin se isäpappa vaan lähti toisen matkaan!
Hahhahhhahhhahha! Päivän paras! Kuin suoraan jostain ketosesta ja myllyrinteestä!Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"pariskunta" lähtis aasin kanssa Helsinkiin selvittelemään verosotkuja,matkaan vierähtäis 4 vuotta ja synnytys alkais just siellä Hesassa. Joku kirkas tähtikin varmaan taivaalta löytys opastamaan... Tulis uusi joulu.
Jeesus: Osa 2Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87 harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"pariskunta" lähtis aasin kanssa Helsinkiin selvittelemään verosotkuja,matkaan vierähtäis 4 vuotta ja synnytys alkais just siellä Hesassa. Joku kirkas tähtikin varmaan taivaalta löytys opastamaan... Tulis uusi joulu.