Keskeytettyä yhdyntää? aika sairasta sanon minä.Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Aivan pakko kysyä, että millonkas se pyyhkeiden laskettuaika virallisesti on? Miten aiotte kertoa tulevasta sukulaisillenne ja tuttavilleni? Mitäs neuvolassa sanottiin?Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Kaikki on hyvin ja raskaus etenee hienosti. Olemme onnellisia tulevasta pienokaisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?
Aina vain paraneeAlkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Hei taas kaikille! Pääsiäisenä rukoilimme Herraa ja mietimme pitkään ja hartaasti tilannetta kun tyttäreni tuli pääsiäiseksi kotiin. Tyttö on jo täysin hyväksynyt tapahtuneen. Tietysti asia oli aluksi koko perheelle vaikea kun tyttären isästä tulee samalla myös isoisä ja muutenkin. Meitä jopa nauratti jo vähän kun tytär pyysi uuden pyyhkeen mennessään saunaan. Neuvolaan ei uskalleta ottaa yhteyttä ennen kuin 12 raskausviikkoa on täynnä. Kuten otsikosta voitte päätellä, on nyt ilmaantunut uutta yllättävää pohdittavaa. Tytär oli käynyt lääkärissä ennen pääsiäistä ja lääkärin mielestä hedelmöittyminen on tapahtunut juuri silloin kun tuo tapaus pyyhkeen kanssa pääsi käymään. Lääkärin leuka oli kuulemma loksahtanut auki kun hän oli todennut tytön olevat neitsyt ja raskaana. Nimittäin tyttö on kylläkin kertomansa mukaan harrastanut joskus aiemmin seksiä silloisen poikaystävänsä kanssa, mutta eivät ole olleet varsinaisesti emätinyhdynnässä, vaan ovat olleet niin sanotusti muilla tavoilla. En tohdi kertoa tarkemmin. Nyt olemme sitten hieman ongelmallisessa tilanteessa, koska tytär on ilmeisesti tulossa uskoon ja hänen vakaumuksensa on muutenkin se, että kun hän joskus menee naimisiin, se tulee tehdä neitsyenä. Kysymys kuuluu siis: Meneekö neitsyys synnytyksessä? Jos menee, niin tyttö haluaa ehdottomasti keisarileikkauksen. Todennäköistä on, että tytär menee joskus naimisiin samoin uskovan miehen kanssa ja miehet edellyttävät tulevalta puolisoltaan neitsyyttä. Olen pohtinut asiaa, enkä itsekään osaa päättää, onko tyttö synnytyksen jälkeen neitsyt, vai ei. Lääketieteellisesti ei, mutta moraalisesti kyllä, koska penis ei ole koskaan ollut siellä niin. Mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli85:Voi pyhä pieru kun maha on kipee. Empäs muista milloin olen näin saanut nauraa. Ihan huippu provo. Porvoo se on mahtava paikka