=)
Jumala koskettaa taudeilla, mutta Jumalalla on järki. Minä tulin kipeeksi monta viikkoa ennen pääsiäistä....olin sitä ennen itseriittoinen ja ylpeä. Rukoilin ja kysyin Jumalalta, että miksi olen kipeä. Jumala oli lähelläni, tunsin että Pyhä henki kosketti. Kun en omassa voimassani pystynyt mitään, Jumala antoi voimaa ja tein paljon hyviä juttuja. Olen pitänyt puheita yms. Jumala antoi voimansa näkyä minussa paremmin, kun itsekäs luontoni ei taudin takia päässyt pomppimaan. Silti sain tehdä Jumalan valtakunnan työtä ja vain siihen oli voimaa, ei turhaan. Rukoilin mm. oman kotikaupunkini puolesta julkisessa jutussa. Sitten tauti parani pääsiäisenä...tajusin jutun jujun. Minun kuuluin paastota ja tauti tosiaan auttoi paastoamaan ennen pääsiäistä ja veti lähemmäs Jumalaa. Mutta voin hyvin ja minulle ei tapahtunut mitään epäjärkevää. Jumalalla kaikelle on järki. Kysy vielä kerran Jumalalta mikä on jutun opetus?? Älä luota omaan järkeesi...käy lääkärissä tyttäresi kanssa. Jos lapsen isä on esim. joku nuori mies. Mitä teet. Kiitä Jumalaa ja lupaa lopettaa ehkäisy..jos se´on sinusta vastoin omaatuntoasi. Kysy Jumalalta, mitä sinun pitää oppia. Älä luota omaan järkeesi, vaan rukoile ja pyydä, että Jumala järjestää kaiken. Hän ei tee mitään typerää, vaikka ihmiset joskus tekevätkin. Jumala ei erehdy. =)