vierain
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja silliina:
Kenellä
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja silliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Minä tulin raskaaksi joka kerta, kun vaan ajattelimmekin vauvan "hankkimista".
Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä :eikö tätä ketjua voi jo lopettaa ja lukita!!
Ihanaa, sä saat pikkutuikkuja =)Alkuperäinen kirjoittaja ai tää :Määki oon nyt raskaana vaikka vaan kynttilällä vetelin.
Oikeesti vitsillä??? Mä olin ihan varma, että näin voi käydä. No kynttilän kanssa meni sit paremmin. Onnea, onnea!Alkuperäinen kirjoittaja ai tää :on vieläkin täällä keskustelun aiheena. Tiedoksi: IHAN VITSILLÄ LAITOIN TÄN! et saatas hyvät naurut , voi jo unohtaa. Määki oon nyt raskaana vaikka vaan kynttilällä vetelin.
Jepulis jee mikä ketju.... Huomatkaa lause: Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. (ap:n teksti 24.3.09)Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Ensiksi täytyy sanoa sille joka esitti syytöksen sukurutsauksesta, että siitä ei ole nyt kysymys; mitään seksuaalista kontaktia ei ole tapahtunut mieheni ja tyttäreni välillä. Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. Joku joka ei ole uskossa saattaa ajatella, että kyse on sattumasta, mutta meille jotka uskovat Jeesukseen, tapahtuman tarkoitus on selvä; emme saa asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja tämä lapsi on otettava vastaan Jumalan lahjana. Sitä, miksi Hänen sanomansa välikappaleena nyt toimi tuo pyyhe - emme voi vielä ymmärtää. En osaa sanoa, miten neuvola suhtautuu tilanteeseen - onhan se hieman erikoinen, joten nyt on aika paljon mietittävää siinä, miten esitämme asian neuvolassa. Valehtelu ei kuitenkaan tule kysymykseen. Olemme koko perhe onnellisia tulevasta uudesta elämästä ja kiitämme siitä Jumalaa. Tutkimattomia ovat Herran tiet.Alkuperäinen kirjoittaja pyyhe:Tules nyt ap kertomaan miten meinaatte nyt tämän asian suhteen toimia?
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:Kyllä siitä vaan insesti syyte miehellesi tulee. Ei voi minkään. Se on varmaan aika turhaa selitellä viranomaisille tuota pyyheteoriaa...Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Ensiksi täytyy sanoa sille joka esitti syytöksen sukurutsauksesta, että siitä ei ole nyt kysymys; mitään seksuaalista kontaktia ei ole tapahtunut mieheni ja tyttäreni välillä. Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. Joku joka ei ole uskossa saattaa ajatella, että kyse on sattumasta, mutta meille jotka uskovat Jeesukseen, tapahtuman tarkoitus on selvä; emme saa asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja tämä lapsi on otettava vastaan Jumalan lahjana. Sitä, miksi Hänen sanomansa välikappaleena nyt toimi tuo pyyhe - emme voi vielä ymmärtää. En osaa sanoa, miten neuvola suhtautuu tilanteeseen - onhan se hieman erikoinen, joten nyt on aika paljon mietittävää siinä, miten esitämme asian neuvolassa. Valehtelu ei kuitenkaan tule kysymykseen. Olemme koko perhe onnellisia tulevasta uudesta elämästä ja kiitämme siitä Jumalaa. Tutkimattomia ovat Herran tiet.Alkuperäinen kirjoittaja pyyhe:Tules nyt ap kertomaan miten meinaatte nyt tämän asian suhteen toimia?