Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
anis
Koska lapsi on saanut alkunsa neitseellisesti, on tapahtumaa verrattava Raamatusta löytyviin esimerkkeihin. Koska Luoja on teitä näin siunannut, hän varmasti löytää tyttärellenne sopivan miehen samalla tavoin kuin Joosef osoitettiin Marialle. Ei siis huolta vaikka neitsyys teknisesti synnytyksessä menisikin, Herran enkeli osoittaa kyllä tyttäresi tulevalle miehelle totuuden.
 
Tiukutaukutouku
Kyllä teidän kannattaisi aikaisemmin mennä jo neuvolaan, että pääsee sikiöseulontoihin. Mutta niin, te olette uskossa, joten seulonnathan taitaa jäädä kokonaan pois. Luoja antaa sitten lapsen kuin lapsen. Eli toivokaa ja rukoilkaa vaan tervettä tenavaa....

Uskomatonta! :S
 
Pyyhkii hyvin
**Pyyhkeet kehiin**

Minun mieleeni on hiipinyt kaamea ajatus... olenkohan tullut tuplasti raskaaksi, kun t.yydytän itseäni samppoo-pullolla ja kuivaan sitten pyyhkeellä????? Mitähän sieltä syntyy? Saippuakuplia? Puhtaita pyyhkeitä?

Että **HYVIN PYYHKII**
 
ai tää
on vieläkin täällä keskustelun aiheena. Tiedoksi: IHAN VITSILLÄ LAITOIN TÄN! et saatas hyvät naurut , voi jo unohtaa. Määki oon nyt raskaana vaikka vaan kynttilällä vetelin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ai tää :
on vieläkin täällä keskustelun aiheena. Tiedoksi: IHAN VITSILLÄ LAITOIN TÄN! et saatas hyvät naurut , voi jo unohtaa. Määki oon nyt raskaana vaikka vaan kynttilällä vetelin.
Oikeesti vitsillä??? Mä olin ihan varma, että näin voi käydä. No kynttilän kanssa meni sit paremmin. Onnea, onnea!
 
mietin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja pyyhe:
Tules nyt ap kertomaan miten meinaatte nyt tämän asian suhteen toimia?
Ensiksi täytyy sanoa sille joka esitti syytöksen sukurutsauksesta, että siitä ei ole nyt kysymys; mitään seksuaalista kontaktia ei ole tapahtunut mieheni ja tyttäreni välillä. Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. Joku joka ei ole uskossa saattaa ajatella, että kyse on sattumasta, mutta meille jotka uskovat Jeesukseen, tapahtuman tarkoitus on selvä; emme saa asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja tämä lapsi on otettava vastaan Jumalan lahjana. Sitä, miksi Hänen sanomansa välikappaleena nyt toimi tuo pyyhe - emme voi vielä ymmärtää. En osaa sanoa, miten neuvola suhtautuu tilanteeseen - onhan se hieman erikoinen, joten nyt on aika paljon mietittävää siinä, miten esitämme asian neuvolassa. Valehtelu ei kuitenkaan tule kysymykseen. Olemme koko perhe onnellisia tulevasta uudesta elämästä ja kiitämme siitä Jumalaa. Tutkimattomia ovat Herran tiet.
Jepulis jee mikä ketju.... Huomatkaa lause: Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. (ap:n teksti 24.3.09)

Ja vertailkaa tähän: (ap:n teksti 18.4.09) Nimittäin tyttö on kylläkin kertomansa mukaan harrastanut joskus aiemmin seksiä silloisen poikaystävänsä kanssa, mutta eivät ole olleet varsinaisesti emätinyhdynnässä, vaan ovat olleet niin sanotusti muilla tavoilla.


Kummasti jutut muuttuu tyttärellä.... Näinköhän tyttöparka edes tietää mikä yhdyntä on...
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja pyyhe:
Tules nyt ap kertomaan miten meinaatte nyt tämän asian suhteen toimia?
Ensiksi täytyy sanoa sille joka esitti syytöksen sukurutsauksesta, että siitä ei ole nyt kysymys; mitään seksuaalista kontaktia ei ole tapahtunut mieheni ja tyttäreni välillä. Luotan tyttöön täydellisesti. Hän ei ikinä valehtelisi minulle siitä, onko harrastanut seksiä vai ei. Joku joka ei ole uskossa saattaa ajatella, että kyse on sattumasta, mutta meille jotka uskovat Jeesukseen, tapahtuman tarkoitus on selvä; emme saa asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja tämä lapsi on otettava vastaan Jumalan lahjana. Sitä, miksi Hänen sanomansa välikappaleena nyt toimi tuo pyyhe - emme voi vielä ymmärtää. En osaa sanoa, miten neuvola suhtautuu tilanteeseen - onhan se hieman erikoinen, joten nyt on aika paljon mietittävää siinä, miten esitämme asian neuvolassa. Valehtelu ei kuitenkaan tule kysymykseen. Olemme koko perhe onnellisia tulevasta uudesta elämästä ja kiitämme siitä Jumalaa. Tutkimattomia ovat Herran tiet.
Kyllä siitä vaan insesti syyte miehellesi tulee. Ei voi minkään. Se on varmaan aika turhaa selitellä viranomaisille tuota pyyheteoriaa... :D
 
.........
Mies äsken oli suihkussa, kuulin kun veteli käteen...Sitten tuli luokseni ja otti korvista kiinni. Tunsin kuinka pienen pieni siittiösolu uiskenteli korvakäytävääni pitkin kohtuuni.
 
=)
Olen Kristillisessä uskossa. Jumala ei ole ilkeä. Hän sallii esim. yskän tai jonkun tavallisen taudin ihmiselle ja sen avulla pysäyttää. Voi tulla pahempiakin sairauksia. Jumala ei aiheuta pyyheestä mitään, Hän ei salli sellasita tapahtua. Kun kerran olette miehenne kanssa naimisissa ja teillä on siis oikeus olla sellaista seksiä kuin haluatte. Minä uskon niin. Sinä voit uskoa miten vaan, mutta Jumala silti rakastaa.Jos olet Kristillisessä uskossa, mitä jos rukoilisit. Sitten menette tyttären kanssa lääkärille ja pyydätte verikokeen jolla saa selville lapsen isän. Jos isä on esim. entinen seurustelukumppani. Niin olkaa kiitollisia lapsesta ja kiittäkää Jumalaa siitä, että on antanut lapsen. Soittakaa lapsen isälle, siis miehelle ja kertokaa hänelle ja tukekaa nuorta perhettä. Jos kaikki on ok, kiittäkää Jumalaa, joka ei rankaise ketään turhaan. Jumala kasvattaa vastoinkäymisillä sinua ja miestäsi, ei tytärtä. Jumala ei Jeesuksen tähden kosta moneen sukupolveen, vaikka sinä uskoisit niin. Tyttäresi siis on tod.näk raskaana siksi, että kuukautiset voivat tulla silti, vaikka on raskaan harrastanut seksiä. Ihmeitä voi tapahtua, mutta luulen niin, että syytä ei ole paniikkiin.
Jos ette ole Kristittyjä, niin sitten en tiedä mitä rukoilette. Mutta minä olen kristitty ja tiedän sen, että Jumala on rakastava,eikä tee pahaa. Hän antaa kriisejä vain sen verran kuin on tarvis ja jaksatte elämässä kantaa. Menkää lääkäriin ja keskustelkaa siellä. Hyvää ja siunattua kevään jatkoa!! =)
 

Yhteistyössä