Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
Kiitos tästäAlkuperäinen kirjoittaja kuollut:Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
siis ne voi elää naisen sisällä sen pari päivää. eivät lakanoissa ja pyyhkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja Hajamieli:Rupesi ärsyttämään nuo "haha" kommentit. Kyllä se jo yläasteella opetetaan että siittiöt voivat säilyä useita päiviä lakanoissa, pyyhkeissä yms. Eihän se mahdollisuus ole suuri, mutta joillakin se raskaaksi tuleminen ei paljoa vaadi.
on se hyvä että olen opiskellut aiemmin peruskoulussa. Meille sentään opetettiin todellisuutta; miten ihmeessä se pyyhe on pystynyt luovuttamaan hedelmöitetyn munasolun takaisin syvälle toisen naisen vaginaaan.....puhutaan siis lähes 10 sentin syvyyteen niin että hedelmöitetty munasolu siirtyy kohdun seinamään.... uuupppsss..Alkuperäinen kirjoittaja Näin on..:Jos tyttö siis synnyttää lapsen, joka on hänen äitinsä munasolu ja isän siittiö, silloinhan lapsi on tytön sisko. Vähän kuin kohdunvuokraus, vai mitä?
Hallelujaa!Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
Odotus etenee hienosti - laskettu aika on joulukuun alkupuolella.Alkuperäinen kirjoittaja nosto!!!:mitenköhän se pyyhe siellä mahassa kehittyy??
Mitäs pyyhesikiölle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:Odotus etenee hienosti - laskettu aika on joulukuun alkupuolella.Alkuperäinen kirjoittaja nosto!!!:mitenköhän se pyyhe siellä mahassa kehittyy??
Hienosti kolmeen kerrokseen taiteltuna ja mankeloituupa vielä ulos tullessa...Alkuperäinen kirjoittaja rulla-ulla:Onko ultrassa katsottu tulevan lapsen tarjonta? Siis onko pyyhe sieltä tulossa rytyssä, mytyssä-vai kenties rullalla?