moimoi
Kiitos hyvistä nauruista, ei oo ollu pitkään aikaan näin hauskaa. Onnee vaan tyttäreille joka näin hyvin suhtautuu siihen että odottaa isänsä lasta. Sairas huumorintaju =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sekin oli hassu ketju, jossa jonkun mies oli saattanut vieraan naisen raskaaksi, kun ei kehdannut tätä nousemaan pois seisokissa olevan vehkeensä päältä. Mutta tää on kyllä parempi!
Miten sä luulet että ne ultrassa sen erottaa? Kyllä tuon selville saamiseksi pitäisi ottaa jo kuitunäyte, eikä sekään ole 100%. Mun kaverilla oli F näkyny ja luulivat että se tarkoittaa feminiiniä mutta mutta olikin ollut Finlayson.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:mitenkäs se pyyhe kasvaa? kerrothan toki meille heti kun saat tietää että onko tulossa tyttö- vaiko poikapyyhe
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:hah hah, tää oli hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:mitenkäs se pyyhe kasvaa? kerrothan toki meille heti kun saat tietää että onko tulossa tyttö- vaiko poikapyyhe
Eihän se vaan ollut musta pyyhe? Jos semmoinen hedelmöittää vaaleaihoisen tytön, syntyvät jälkeläiset voivat erehdyttävästi muistuttaa seepraa...Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:Miten sä luulet että ne ultrassa sen erottaa? Kyllä tuon selville saamiseksi pitäisi ottaa jo kuitunäyte, eikä sekään ole 100%. Mun kaverilla oli F näkyny ja luulivat että se tarkoittaa feminiiniä mutta mutta olikin ollut Finlayson.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:mitenkäs se pyyhe kasvaa? kerrothan toki meille heti kun saat tietää että onko tulossa tyttö- vaiko poikapyyhe
Onhan se kuitenkin laatutuote. Ajattele, jos olisi ollut luettavissa joku Halpa-Hallin logo sikiössä. Niillä viikoilla aborttikaan ei ole enää mahdollinen!Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:Miten sä luulet että ne ultrassa sen erottaa? Kyllä tuon selville saamiseksi pitäisi ottaa jo kuitunäyte, eikä sekään ole 100%. Mun kaverilla oli F näkyny ja luulivat että se tarkoittaa feminiiniä mutta mutta olikin ollut Finlayson.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:mitenkäs se pyyhe kasvaa? kerrothan toki meille heti kun saat tietää että onko tulossa tyttö- vaiko poikapyyhe
Silloin olis taattua että homma on kotona tapahtunu. No pojassa on sininen Muumi-mörkö kuviointi. Koko suku on nyt asiasta hämillään kun jokeltelee ruotsiksi ja suomeksi. Ei ole Finlaysonia kuulemma ennenkään suvussa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan se kuitenkin laatutuote. Ajattele, jos olisi ollut luettavissa joku Halpa-Hallin logo sikiössä. Niillä viikoilla aborttikaan ei ole enää mahdollinen!Alkuperäinen kirjoittaja ei voi tietää:Miten sä luulet että ne ultrassa sen erottaa? Kyllä tuon selville saamiseksi pitäisi ottaa jo kuitunäyte, eikä sekään ole 100%. Mun kaverilla oli F näkyny ja luulivat että se tarkoittaa feminiiniä mutta mutta olikin ollut Finlayson.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:mitenkäs se pyyhe kasvaa? kerrothan toki meille heti kun saat tietää että onko tulossa tyttö- vaiko poikapyyhe
Joo'o, oon itekkin uskovainen, ja eiköhän tämä oleva vaan sitä provoilua ja Jumalanpilkkaa.. Eli mitään totuuspohjaa tuossa tuskin on, tää viesti on ollu jo varmaan vuodesta 2002 lähtien pyörinyt netissä.. siis tuo aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja Abby:Ensinnäkin miten netsyeen voi ees mennä siemen?? Oikaiskaa, jos olen väärässä taikka tyhmä!Jumalan tahto tuo ei todellakaan ole ja mun mielestä tuo on lähinnä Jumalan pilkkaa...Itse olen uskova ja saan ehkäistä..Ikävää lukea tämmöstä roskaa, kun ollaan miehen kans yritetty iltatähteä yli 2v.
Voitko laittaa kuvia tyttäresi mahasta ja vaikka jotakin lääkärin perustelua tähän ja missä paikkakunnalla asutte?Toisekseen epäilen, että miehes on maannut tyttäres tai hänen ex-poikaystävä..Mistä sinä voit tietää loppujen lopuks oliko tyttäres sittenkään neitsyt??
Laita nyt mulle vaikka ihan yv.tä ja kirjoita ystävä hyvä mustana.
Kovin outoa on..No näitähän riittää.Alkuperäinen kirjoittaja f:Joo'o, oon itekkin uskovainen, ja eiköhän tämä oleva vaan sitä provoilua ja Jumalanpilkkaa.. Eli mitään totuuspohjaa tuossa tuskin on, tää viesti on ollu jo varmaan vuodesta 2002 lähtien pyörinyt netissä.. siis tuo aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja Abby:Ensinnäkin miten netsyeen voi ees mennä siemen?? Oikaiskaa, jos olen väärässä taikka tyhmä!Jumalan tahto tuo ei todellakaan ole ja mun mielestä tuo on lähinnä Jumalan pilkkaa...Itse olen uskova ja saan ehkäistä..Ikävää lukea tämmöstä roskaa, kun ollaan miehen kans yritetty iltatähteä yli 2v.
Voitko laittaa kuvia tyttäresi mahasta ja vaikka jotakin lääkärin perustelua tähän ja missä paikkakunnalla asutte?Toisekseen epäilen, että miehes on maannut tyttäres tai hänen ex-poikaystävä..Mistä sinä voit tietää loppujen lopuks oliko tyttäres sittenkään neitsyt??
onkohan meille siten tulossa espresso kuppi vai jopa keitin kun aika varmasti tämä tulokas sai alkunsa tuossa kaffekeittimen äärellä..Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta...:tulin raskaaksi kun perseeseeni osui uuniperuna.
Ihme uskovaishöpinää. Ajatteletteko ollenkaan itse?Alkuperäinen kirjoittaja Abby:Kovin outoa on..No näitähän riittää.Alkuperäinen kirjoittaja f:Joo'o, oon itekkin uskovainen, ja eiköhän tämä oleva vaan sitä provoilua ja Jumalanpilkkaa.. Eli mitään totuuspohjaa tuossa tuskin on, tää viesti on ollu jo varmaan vuodesta 2002 lähtien pyörinyt netissä.. siis tuo aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja Abby:Ensinnäkin miten netsyeen voi ees mennä siemen?? Oikaiskaa, jos olen väärässä taikka tyhmä!Jumalan tahto tuo ei todellakaan ole ja mun mielestä tuo on lähinnä Jumalan pilkkaa...Itse olen uskova ja saan ehkäistä..Ikävää lukea tämmöstä roskaa, kun ollaan miehen kans yritetty iltatähteä yli 2v.