Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

• Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
Lainaan omaa tekstiäni sivulta 18, koska jotkut eivät ymmärrä mistä munasolusta puhun. Niin - eräs iloinen asia täytyy kertoa; tuossa jokin aika sitten ultraäänitutkimuksessa selvisi, että tulossa on kaksoset. Nyt on sitten tietenkin muutamia vaihtoehtoja - kuten joku saattaa jo uumoillakin.

Kaksosilla saattaa nimittäin olla eri äidit, mutta sama isä. On nimittäin mahdollista, että tyttärelläni olisi kuitenkin ollut yksi hedelmöittymiskykyinen munasolu - tämä munasolu olisi sitten hedelmöittynyt pyyhkeessä olleesta siittiöstä. Toinen munasolu (minun), olisi sitten siirtynyt tytön kohtuun pyyhkestä. Tällöin minä olisin toisen lapsen äiti, sekä mummo ja tyttäreni olisi toisen lapsen äiti ja molempien sisar.

Koska ei ole täyttä varmuutta siitä, milloin tyttären munasarjat ovat lakanneet toimimasta, on myös mahdollista, että hän olisi molempien kaksosten äiti. Yhtä lailla mahdollista on, että minä olen heidän äitinsä. Jos nimittäin pyyhkeestä on siirtynyt kaksi minun munasoluani tai yksi, joka on jakaantunut, jolloin kaksosista tulee identtiset.
Miten sinun hedelmöittynyt munasolu "putosi ulos" ja joutui pyyhkeeseen??? :D

c
Alkuperäinen kirjoittaja Hupia jollakin:
Mutta ap olisi pitänyt edes hieman laskea, että olis muistanut keksiä lasketun ajan oikeaan paikkaan. Jos 21.3 on kuukautiset jo pari viikkoa myöhässä, laskettu aika ei tosiaankaan ole joulukuun puolvälissä...
ei niin, sehän olis marraskuun puolivälissä :)

vierasasdfasdf
Täytyy kyllä sanoa että on aloittajalla mielikuvitusta :) mites ois jos laittaisit vaikka muutaman kuvan todisteeksi, on hieman vaikea uskoa koko tarinaa pelkkien viestien perusteella... kasvot voit peittää niin ei yksityisyys kärsi.

Koita vielä keksiä tarinaan juonenkäänteitä lisää, on tää sen verran uniikki tapaus ettei kannata lopettaa ennen tuota joulukuun alkupuolta...

saikkua vaan
Aloittaja on aivan selvästi avohoitopotilas. Heille on kyllä omiakin palstoja, joilla voi satuilla mielin määrin. Jotenkin, nämä "ufo-jutut" eivät nyt vaan jaksa kiinnostaa. Mene hoitoon, jos täytyy tuollaisia kirjoitella.

Kysyjä
Joo no käytännös katsoen tää koko homma kuulostaa aika utopistiselta. Saattais vielä olla johonkin asti mahdollista....mutta että äidin munasolu siirtyisi tyttären kohtuun??! Miten? Ehkä se voi pyyhkeestä siirtyä korkeintaan tyttären alapäähän johonkin häpyhuulien seudulle tai emättimen suulle, mutta ei mitenkään KOHTUUN! Siihen tarvitaan joku voima, millä se munasolu on sinne kulkeutunut. Kohdun sisältä on tullu joku imu ja imaissut sen munasolun sinne vai? Tuskin tytär on väkisin tunkenut pyyhettä emättimeensä. Voi herranen aika.

Ja sit toinen ihmetyksen aihe. Miten tyttärellä yhtäkkiä todettiin että hänen munasarjansa ei toimi, oliko huomattu jotain vikaa? Harvemmin asioita todetaan viallisiksi ellei niissä ensin huomata jotain ongelmaa. Eikö hänellä oo ollut kuukautisia ikinä ennen tuota vai? Jos ei munasarjat toimi, eikä tule kuukautisia, niin miten voi edes tulla raskaaksi... kumma juttu.

olemme hukassa
Pientä päivitystä tiedonjanoisille:

Ultraäänitutkimusten mukaan näyttäisi siltä, että tulossa on poika ja tyttö. Olemme täällä jo aika täpinöissämme kaikki - tyttäreni, mieheni ja minä.

Nythän on sitten niin, että koska kaksoset ovat näillä tiedoin erimunaiset, niillä voi olla eri äiti. Eli pyyhkeestä saatu siittiö on voinut hedelmöittää tyttären oman munasolun ja minun hedelmöittynyt munasoluni on voinut siirtyä pyyhkeestä tyttöön.

Eräs asia pitää mainita; olin ennen tuota tyttäreni raskaaksi tuloa saanut hedelmöitytyshoitoa, eli käytettiin ovulaation induktio-menetelmää - koska olisimme halunneet mieheni kanssa vielä lapsen. Olen kuitenkin vasta hieman alle nelikymppinen. Tuo hoito on voinut sitten vaikuttaa niin, että minulta on irronnut useampia munasoluja, joista sitten yksi tai useampi olisi siirtynyt siihen pyyhkeeseen.

Pientä päivitystä tiedonjanoisille:

Ultraäänitutkimusten mukaan näyttäisi siltä, että tulossa on poika ja tyttö. Olemme täällä jo aika täpinöissämme kaikki - tyttäreni, mieheni ja minä.

Nythän on sitten niin, että koska kaksoset ovat näillä tiedoin erimunaiset, niillä voi olla eri äiti. Eli pyyhkeestä saatu siittiö on voinut hedelmöittää tyttären oman munasolun ja minun hedelmöittynyt munasoluni on voinut siirtyä pyyhkeestä tyttöön.

Eräs asia pitää mainita; olin ennen tuota tyttäreni raskaaksi tuloa saanut hedelmöitytyshoitoa, eli käytettiin ovulaation induktio-menetelmää - koska olisimme halunneet mieheni kanssa vielä lapsen. Olen kuitenkin vasta hieman alle nelikymppinen. Tuo hoito on voinut sitten vaikuttaa niin, että minulta on irronnut useampia munasoluja, joista sitten yksi tai useampi olisi siirtynyt siihen pyyhkeeseen.
ei hyvää päivää :LOL: :LOL: :LOL: :headwall: :headwall: :headwall: |O

mutta hei
Miks ihmeessä kukaan maksaa hedelmöityshoidoista senttiäkään , jos siittiöt ja hedelmöittymeen munasolun voi siirtää pyyhkeen avulla ?
Mä en tajua miks pitäis maksaa liki seittemän tonnia siitä , minkä voi hoitaa panemisella pyyhkeen päällä ja saunomisella & pyyhkeellä kuivaamisella. Voi ihmiset että me ollaan syydetty rahaa kankkulan kaivoon , nyt vaan noi panopyyhkeet myyntiin huutonettiin !!!

menikös multa nyt jotain pahasti ohite?siis tämä "äiti"on nyt sitten olllut hedelmöitys hoidossa ja sitten menee ukko ruikkimaan pyyhkeeseen?syystä että?? ei hyvää päivää..kieltämättä porvoossa on aina ollut mielenkiintosia tarinoita joista tämä on ihan ehdotonta eliittiä :whistle: no onnee vaan sitten sinne finnlaysonin ja marimekko kukkasten varpajaisiin

Yhteistyössä