Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

• Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Abby:
Ensinnäkin miten netsyeen voi ees mennä siemen?? Oikaiskaa, jos olen väärässä taikka tyhmä!Jumalan tahto tuo ei todellakaan ole ja mun mielestä tuo on lähinnä Jumalan pilkkaa...Itse olen uskova ja saan ehkäistä..Ikävää lukea tämmöstä roskaa, kun ollaan miehen kans yritetty iltatähteä yli 2v.
Voitko laittaa kuvia tyttäresi mahasta ja vaikka jotakin lääkärin perustelua tähän ja missä paikkakunnalla asutte?Toisekseen epäilen, että miehes on maannut tyttäres tai hänen ex-poikaystävä..Mistä sinä voit tietää loppujen lopuks oliko tyttäres sittenkään neitsyt??
Laita nyt mulle vaikka ihan yv.tä ja kirjoita ystävä hyvä mustana.
Joo'o, oon itekkin uskovainen, ja eiköhän tämä oleva vaan sitä provoilua ja Jumalanpilkkaa.. Eli mitään totuuspohjaa tuossa tuskin on, tää viesti on ollu jo varmaan vuodesta 2002 lähtien pyörinyt netissä.. siis tuo aloitus.
Kovin outoa on..No näitähän riittää.
Ihme uskovaishöpinää. Ajatteletteko ollenkaan itse?

Ajattelemme, kiitos kysymästä.

jeah
Mikä tällä pyyhevauvalla on nyt tilanne?joko se pian syntyy? Joko isä on muuttanut tyttönsä ja tulevan pyyhevauvansa kanssa asumaan?voisko ap kertoa jo missä mennään?????mitä ultrassa näkyi?nenäliina?

olemme hukassa
Viime aikoina on ollut melko paljon asiattomia viestejä syntyvästä lapsesta ja perheestäni - niinpä en halua juuri nyt kertoa tilanteesta. Ymmärrän kyllä huumorin, mutta joiltakin "uskovilta" on tullut ikäviä kommentteja, eikä minun ei myöskään tarvitse todistaa kenellekään mitään. Laskettu aika on joulukuussa. Kerron kyllä sitten vauvasta ja miten asiat ovat edenneet.

s
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Viime aikoina on ollut melko paljon asiattomia viestejä syntyvästä lapsesta ja perheestäni - niinpä en halua juuri nyt kertoa tilanteesta. Ymmärrän kyllä huumorin, mutta joiltakin "uskovilta" on tullut ikäviä kommentteja, eikä minun ei myöskään tarvitse todistaa kenellekään mitään. Laskettu aika on joulukuussa. Kerron kyllä sitten vauvasta ja miten asiat ovat edenneet.
Kukaan ei tule uskomaan sun juttuasi.

järki käteen
Jollakin on todella hyvä mielikuvitus ja luulee vielä että se uppoaa kaikkiin!kehdataan etes väittää että pyyhkeestä on tyttö tullut raskaaksi,eihän se ole homma eikä mikään tarkistaa onko tyttö neitsyt!itse kyllä tuossa tilanteessa en uskoisi tyttöäni,vaan kiikuttaisin gynekologille..sitten jos lääkäri voi sanoa että tyttö on neitsyt,niin sitten pyyhetarinaa kehiin!

no
Tietenkin voi olla raskaana ku tyydyttää itseään höyhentyynyllä. Eihän se kertonu mitä muuta se on tehny. Ja tiiä vaikka syntys strutsi herran jee!! Höyhenet omasta takaa.

olemme hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen:
Jollakin on todella hyvä mielikuvitus ja luulee vielä että se uppoaa kaikkiin!kehdataan etes väittää että pyyhkeestä on tyttö tullut raskaaksi,eihän se ole homma eikä mikään tarkistaa onko tyttö neitsyt!itse kyllä tuossa tilanteessa en uskoisi tyttöäni,vaan kiikuttaisin gynekologille..sitten jos lääkäri voi sanoa että tyttö on neitsyt,niin sitten pyyhetarinaa kehiin!
Jos lukee koko ketjun ja siinä olevat kirjoitukseni, tajuaa asian olevan täyttä totta. Sivulla 13 kerron tyttären neitsyydestä. On hieman ärsyttävää, että on niin paljon epäuskoisia. Enhän sentään väitä, enkä usko tytön tulleen raskaaksi ilman siittiötä tai hedelmöittynyttä munasolua - siihen tarvittiin vain yksi siittiö tai munasolu - pyyhkeestä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen:
Jos lukee koko ketjun ja siinä olevat kirjoitukseni, tajuaa asian olevan täyttä totta. Sivulla 13 kerron tyttären neitsyydestä. On hieman ärsyttävää, että on niin paljon epäuskoisia. Enhän sentään väitä, enkä usko tytön tulleen raskaaksi ilman siittiötä tai hedelmöittynyttä munasolua - siihen tarvittiin vain yksi siittiö tai munasolu - pyyhkeestä.
Siis tuliko se munasolukin pyyhkeestä?? Ei kai se ole pyyhkeen munasolu?? Tai sitten jos sinulta on pudonnut yksi munasolu pyyhkeeseen, ei ne peijakkaat aina meinaa sisällä pysyä! :D

Hupia jollakin
Mutta ap olisi pitänyt edes hieman laskea, että olis muistanut keksiä lasketun ajan oikeaan paikkaan. Jos 21.3 on kuukautiset jo pari viikkoa myöhässä, laskettu aika ei tosiaankaan ole joulukuun puolvälissä...

olemme hukassa
Ei kannata hämmästyä - ystävät hyvät; tuntemattomat ovat Hänen tiensä. Nyt on kuitenkin niin, ettei tyttäreni syntyvän lapsen äidistä ole täyttä varmuutta. Nimittäin olen keskustellut perinnöllisyyslääketieteen asiantuntijan kanssa ja on mahdollista ja todennäköistäkin, että minä olen tyttäreni tulevan pienokaisen äiti. Älkää sanoko, ettei se ole mahdollista - sillä kyllä se vaan on. Itselläni ei ole kovin hyvää mielikuvitusta ja se on kieltämättä nyt ollut koetuksella. Muistatte varmaankin, miten tapahtui tuo tapaus; tyttäreni raskaaksi tuleminen. Saunassa pyyhkeestä, jota olimme mieheni kanssa käyttäneen sängynsuojana rakastellessamme. Miten minä siis voisin olla tuon lapsen äiti - kysytte ehkä. Nyt ansaitsette selityksen jaksettuanne lukea näin pitkälle. Lääkärit ovat tutkineet tytärtäni hyvin tarkasti, koska hän on tosiaankin neitsyt ja odottaa lasta. Tutkimuksissa on todettu, etteivät tytön munasarjat toimi; en osaa, enkä jaksa selittää tarkemmin. Ainoa todennäköinen mahdollisuus, miten tytär on voinut tulla raskaaksi pyyhkeen välityksellä, on siis se, että minulta on poistunut seksin yhteydessä hedelmöittynyt munasolu, joka sitten on kulkeutunut pyyhkeestä tyttäreni kohtuun ja kiinnittynyt sinne alkaen kehittyä. Nyt taitaa siis olla niin, että minä olen syntyvän lapsen äiti sekä mummo ja tyttäreni on lapsen äiti ja sisar ja mieheni on lapsen isä ja isoisä. Odotus etenee hyvin ja odotamme kaikki innolla syntyvää pienokaista, joka meille näin annetaan lahjana taivaasta. Aurinkoisia kesäterveisiä teille kaikille!
Lainaan omaa tekstiäni sivulta 18, koska jotkut eivät ymmärrä mistä munasolusta puhun. Niin - eräs iloinen asia täytyy kertoa; tuossa jokin aika sitten ultraäänitutkimuksessa selvisi, että tulossa on kaksoset. Nyt on sitten tietenkin muutamia vaihtoehtoja - kuten joku saattaa jo uumoillakin.

Kaksosilla saattaa nimittäin olla eri äidit, mutta sama isä. On nimittäin mahdollista, että tyttärelläni olisi kuitenkin ollut yksi hedelmöittymiskykyinen munasolu - tämä munasolu olisi sitten hedelmöittynyt pyyhkeessä olleesta siittiöstä. Toinen munasolu (minun), olisi sitten siirtynyt tytön kohtuun pyyhkestä. Tällöin minä olisin toisen lapsen äiti, sekä mummo ja tyttäreni olisi toisen lapsen äiti ja molempien sisar.

Koska ei ole täyttä varmuutta siitä, milloin tyttären munasarjat ovat lakanneet toimimasta, on myös mahdollista, että hän olisi molempien kaksosten äiti. Yhtä lailla mahdollista on, että minä olen heidän äitinsä. Jos nimittäin pyyhkeestä on siirtynyt kaksi minun munasoluani tai yksi, joka on jakaantunut, jolloin kaksosista tulee identtiset.

Yhteistyössä