H
herkkua
Vieras
Ostin eilen köntin ulkofilettä ja tekis niin mieli tartar-pihviä, mutta käykö siihen ulkofile vai pitäskö olla sisäfileetä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietaakseni tartar pihvi on raaka jauhelihapihvi.liian tuore liha ei ole hyvää, sen pitäisi olla hyvin raakakypsytettyä ollakseen hyvää
uskon että aapeen palasesta saa vielä hyvin ruokaa vaikka just nyt ei ottelihi mieleen millainen on tartar-pihvi
Tietaakseni tartar pihvi on raaka jauhelihapihvi.