Voiko tartar-pihvin tehdä ulkofileestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
liian tuore liha ei ole hyvää, sen pitäisi olla hyvin raakakypsytettyä ollakseen hyvää

uskon että aapeen palasesta saa vielä hyvin ruokaa vaikka just nyt ei ottelihi mieleen millainen on tartar-pihvi
 

Yhteistyössä