1,5v:n pihvin kypsyys???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JoovaiEI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JoovaiEI

Vieras
Pitääkä pihvin olla täysin kypsä ( 1,5v lapsi kyseessä ). Vai voiko jättää vähän punaseksi?
Naudan sisäfileestä kyse.... On ennenkin syönyt pihviä, mutta paistoin kypsäksi, mutta tykkäs enemmän äitin pihvistä mikä ei ollu kypsä :D
 

Yhteistyössä